Onko meillä enää mahdollisuutta voittaa yhtäkään ruotsalaista, edes kävelyssä ?
Ruotsiottelun Pitkät Juoksut
51
577
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi miehelle ei mahdollista.
Camilla voittaa.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17996034m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
TUKHOLMAN stadion ja sen ympäristö olivat yhtä suurta sirkusta koko lauantaipäivän: Satoja Suomen lippuja, sinivalkoisia lätsiä, sinivalkoisia kaulahuiveja, sinivalkoisia villamyssyjä ja viirejä, sammuneita, mustan pörssin kauppiaita ja tunnelma hipoi taivaita.
Huutosakit harjoittelivat ”Hakkaa päälle” -huutojaan.
Kysymyshän olikin vain siitä, kuinka paljon Suomi voittaa Ruotsin.
Itseään hieman vahvistanut ruotsalaiskatsoja yritti huutaa ”Heja Sverige”, kun ruotsalaisjuoksijat saapuivat maaliin kierroksen suomalaisten jäljessä ja sai oitis turpiinsa vieressä istuvalta sinivalkoista viiriä heiluttaneelta herralta.
Pitkin Tukholman keskustaa hyppi ryhmiä, jotka vakuuttivat, että ruotsalaiset saavat selkäsaunan sunnuntaina.
”Iso Antti ja Rannanjärvi” kuului suosituimpiin kuorolauluihin ja moni poika harjoitteli jo huomista varten ”Hakkaa päälle” -huutoa.- Anonyymi
niin, Lätsä-Pekan aikoihin noin, valitettavasti ei nyt.
- Anonyymi
Helander jäänyt pois vitoselta.
- Anonyymi
ei vaan keihäästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan keihäästä
Yle tietää:
Poisjääntejä on tullut jo ja voi tulla lisää myös pöpöjen takia. Emil Helanderin nimi putosi perjantaina miesten 5 000 metrin lähtölistalta.
– Eilen illalla tuli vielä sairastumisia valmennusstaffissa, ja muutama urheilija on sairastunut, Tanskanen avasi perjantaina.
- Anonyymi
Paperimaaotteluissa Suomen miehet voittaa 228–221, naisissa voitto tulee Suomelle 238,5–212,5, mutta se mitä tapahtuu kentällä, sen ratkaisee sisu.
- Anonyymi
Kivaa,
Ossi Kekki, maaston mestari, on taas mukana radalla.- Anonyymi
Ossi ei oikein saa kaikkea irti itsestään ratakisoissa. Jo keväällä valmentaja suositti maastoihin tai jopa vuorijuoksuun keskittymistä, oheistoimintana radat.
- Anonyymi
sielä net nyt nulukhaa, ko kiimaset kärpäset
- Anonyymi
he, ruoaattaalaaset vejättää, valitettavasti saattavat onnistuakkin
- Anonyymi
Olkaa huoleti rento renta topi voitti.
- Anonyymi
Surkiaa SURKIAA, Leevikin varvattiin kahdesti, miten tämä voi olla tällaista ?
- Anonyymi
10000m liian pitkä matka Suomi miehille.
Ei jaksa. - Anonyymi
Jos Kekki levännyt, voi yllättää
- Anonyymi
Lasse katsomossa. Kympin menijät näytti esikuvalleen kunnon matkavauhtia.
- Anonyymi
Naisten 10000 jäi minulta näkemättä.
Rennosti ruottalaiset rallatteli 16-6 voitot miehissä ja naisissa. - Anonyymi
Ossi Kekiltä ihan hyvää juoksua, mutta ratajuoksu ei vain tuo hänen kyvykkyyksiään täysin esille.
- Anonyymi
Hannu hanhilla on valtti kortti hihassa loppu peleissä jos rupee peli hiostaa...niin katsokaa sitte kun ns,vieteri ukko hyppää seipäälle
- Anonyymi
Suomi" on ollut ahkera näissä kisoissa voittojakin on tullut!Liisää saisia tulla eppä päästäisi nauttimaan "Voitosta!HYVÄ SUOMI!!!!
- Anonyymi
Ruotsin Gustaavi juhli 50vuoden uraansa Kuninkaana samoihin aikoihin kun oli nää Finkammenit,hyvin olivat ajoittaneet kilpailu päivät et silleen!
- Anonyymi
Annetaa Ruotsalaisten voittaa nää kisat,onhan se niin monet kerrat nähty ja kuultu millailen parku niille tulee jos häviävät jonkun kisan .
- Anonyymi
Suomalaisilla pidempi kokemus häviöistä.
Siitä ero tulee. - Anonyymi
Tukkilahden stadionennätys yhä Vireenin nimissä, 1970 luvulla juostuna.
- Anonyymi
Holm kääntyy saareksi
- Anonyymi
Kävelyt meni selkeästi Suomelle, tosin, nyt oli muut tekijät syynä.
- Anonyymi
Eikö kävely pisteet lasketa kokonaispottiin? Ukkeli käveli revenneellä jalalla maaliin ja toi tarvittavat pisteet voittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kävely pisteet lasketa kokonaispottiin? Ukkeli käveli revenneellä jalalla maaliin ja toi tarvittavat pisteet voittoon.
Suomi mies olisi jättänyt kesken
- Anonyymi
No niin taas ne Ruotsalaiset valittaa,tällä kertaa aidan kaatamisesta jonka suomalaisurheilija vahingossa tönäisi nurin sitä ylittäessä"JA VIELÄ HEIDÄN NURMIKOLLA TÄMÄHÄN ON SKANDAALI RUOTSISSA hahahahah
- Anonyymi
Ruotsalaisten kanssa ei ole kiva kisailla
- Anonyymi
ei ihan ruaattaalaastuntumassa kuitenkaan
- Anonyymi
Onko tänä syssynä jälleen tavallisella kansalla mahollisuus haastaa raitanen kympillä?
- Anonyymi
On. ruotsi ottelun kymppi kaikille avoin. 32min alittaneet ukot ja 36min alittaneen akat piäsee ilmaiseksi.
- Anonyymi
Bati on matolla 36min juossut ämmä.
- Anonyymi
Monosella lupa timanttiliikaan jos saa paikan
- Anonyymi
Ei näy Akin nimeä listoilla? Näyttö ei tainut ehtiä ajoissa?
- Anonyymi
Valencian puokin mm oli ukon uran huipentuma
- Anonyymi
taas ollaaan jo voitettu, paperilla, vaan, miten tuolla kentällä, kun pitäis sisua käyttää ?
- Anonyymi
for tapperhet
- Anonyymi
Paperilla ei voiteta kuin huussissa istumisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paperilla ei voiteta kuin huussissa istumisessa.
Hyvä tavo suomalaisjuoksijoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
for tapperhet
Urhoollisuudesta,
Kujankinpäässä
- Anonyymi
Topi lähtee taistelemaan neljännestä sijasta
- Anonyymi
Hyvä suoritus jos on neljäs. Lähteekö Janne jänistelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä suoritus jos on neljäs. Lähteekö Janne jänistelee?
Stadikalla on runsas kanipopulaatio
- Anonyymi
Topi virittelee kuntoa Vantaalle.
- Anonyymi
Mustaffi urakoi, saas nähärä, kestääkö pää ?
- Anonyymi
Mäni nurin kurin. Protesti tehtiin. Ei kuulema männy läpi.
- Anonyymi
Kyllä eräs osapuoli on ollut aikamoista toilettipaperia viime vuosina. Arvaa kumpi ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401