Mikkel nousemassa demareiden eliittiin

Anonyymi-ap

SDP:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärven vanhat rikostuomiot ovat nousseet esiin miehen historiasta. Näkkäläjärvi sai vuonna 2006 sakkotuomion eläinsuojelurikoksesta, kotirauhan rikkomisesta ja vahingonteosta.

Lapin käräjäoikeuden mukaan Näkkäläjärvi tunkeutui 15-vuotiaana kolmen kaverinsa kanssa inarilaisen naisen mökkiin. He tappoivat naisen kissan. Näkkäläjärvi myönsi hakanneensa kissaa lapiolla.


Surmaamisen jälkeen eläin poltettiin nuotiolla. Näkkäläjärven kaverit olivat käyneet mökillä paria päivää aikaisemmin. Pojat tappoivat tuolloin kahdeksan kissanpentua. Näkkäläjärvi ei osallistunut tähän tekoon.

Seiska tavoitti Ritva Hepo-ojan, joka asui mökissä ja oli kissojen omistaja. 63-vuotias rouva kertoo muistavansa tapauksen hyvin.

- Se oli pyhäinhäväistys. Se oli niin kamala tapahtuma, että olen yrittänyt unohtaa sen. Olisin tarvinnut henkistä apua, kun se tapahtui, Ritva muistelee.

Rouvan mukaan pojat pääsivät mökkiin oveluudella.

- Pojanpenikat olivat keksineet, että pienen pojan työntää ikkunasta, niin hän avaa sitten oven isommille. Sitten he pääsivät mellastamaan siellä.

- He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.

Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.

- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla – otin sen todella raskaasti.
Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.

- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.

- Kissoja katosi joka kesä. Yksi oli tapettuna rapun alla ja yksi kivenkolossa. Aina kun koulun kesäloma alkoi, niin kolmen ja neljän välillä yöllä alkoi kissoja kuolemaan, kun viereisellä nelostiellä ei ollut liikennettä.

Ritva kertoo eläneensä varsin värikästä elämää. Hän on muun muassa asunut talvella 40 asteen pakkasella metsässä teltassa. Hän väittää joutuneensa kiusatuksi paikkakaunnalla siksi, että hänen isänsä oli hevosmies.

- Asuin Ruotsissa 10 vuotta niin minua haukuttiin hurriksi. Minua on kiusattu täällä paljon.

Ritva kertoo olevansa sydämeltään sosialidemokraatti.

- Olen aina ollut sosialidemokraatti. Olen iloinen, että työväenpuolue voitti vaalit. En tosin voinut äänestää, kun minulla ei ole ollut henkilöllisyyskorttia moneen vuoteen.

24

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä sama kaveri on Rovaniemen kaupunginvaltuuston 2. varapuheenjohtaja ja palvelualojen ammattiliiton eli PAM:in Pohjois-Suomen aluepäällikkö.

      En kyllä häntä kadehti yhtään, mutta on kyllä itselleen suuret luottamustehtävät kaikesta huolimatta onnistunut saamaan!

      Nuorten työasiat on kunnossa ja onneksi olen sentään tappanu Ziljoonia sääskiä ja tuomiot on saamatta!

    • Mie voisin lähteä ehdolle, mutta Persuna koska Huhtasaaren Laura tuli kesken pois ja en heidän sotkuja halua siivoota.
      Hoidan ne invalideiltä ja ulkomaalaiselta saadun syrjinnän ja otan vielä saamelaisen lisäksi niin Suomen KVEENI kyllä pärjää ja voin sanoa : Kyllä olen ollut kokoajan olemassa, mutta olen suomalainen nykyisin.

    • Anonyymi

      Eihän sillä ole väliä. Demari saa olla vaikka natsi, demarit antavat anteeksi.

    • Anonyymi

      Miten vaikuttaa Suomen julkisuuskuvaan, että katintappaja nousee puolue-eliittiin?

      • Anonyymi

        Pitkin Saksan maata jo huudetaan isoin otsikoin Natsi-Antin ja Kissapojan asioista. SDP jälleen framilla.


      • Anonyymi

        Lapioduunarihan sopii hyvin kyseiseen hommaan.


      • Anonyymi

        kyllä tämä jätkä pitäs laittaa todelliseen vastuuseen ja ajaa ulos tuolta virkapaialta. kohtahan tästä tehdään väkisin pressa tai vieläkin isompi kiho tähän viherpunikkien laumaan ja johtamaan koko kansaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tämä jätkä pitäs laittaa todelliseen vastuuseen ja ajaa ulos tuolta virkapaialta. kohtahan tästä tehdään väkisin pressa tai vieläkin isompi kiho tähän viherpunikkien laumaan ja johtamaan koko kansaa

        SDP:lla on isot asuntorakennusbisnekset ja nehän ne maksaa palkan, puoluetukikin lienee
        suuri. Joten ei ole virkapaikalla tai virkapalkalla ja kyllä lapiomies puolueelle on oikein sopiva.


      • Anonyymi

        Katinkiduttaja ja -tappaja. Kotirauhanrikkoja lisäksi.
        Mutta kuten edellä mainittiin, sama vaikka natsi - demarit antavat anteeksi.


    • Anonyymi

      Ero tuli SDP:stä. Kaikenlaisia hampuuseja siellä valitaan. Rikollisia, ei yleisöltä anteeksipyytely auta. Rikollisuus ja rasistiset puheet ovat eiri asia.

      • Anonyymi

        Anteeksipyyntöjen aitoustakuu kyllä tarvitaan nettituomareilta ennenkuin lehdestö tartuu aiheeseen.


    • Anonyymi

      Sosiaalikaaliraatit. Niitä ei onneksi ole Inarissa paljon. Jumalan siunaus sekin asia. Persereikä kaikki.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näkkälärvi se on oikein aito demari!
        Rattijuoppous, kissan tappaminen kiduttamalla ja muuta sosiaalisesti demokraattista toimintaa.
        Näillä suorituksilla on paikka sosiaalimokuraattien johtoportaassa taattu!
        Lindtmannikin varmaan veti heti innoissaan käteen, kun sai kaverinsa puoluesihteeriksi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äitikissa näki, miten hänen pienet lapsensa mu..r..hattiin raa'asti.

      Omistaja löysi rakkaan kissansa julmasti lapiolla hakattuna nuotiosta - vielä elävänä.

      Kissaemon huuto oli veret seisauttava.

      Kotipiha oli täynnä räjäytettyjen kissanpentujen jäänteitä ja palaneita ruumiita.

      Ilma haisi kissanpentujen palaneelta lihalta.

      Taustalla raikui pyörällä pois polkevien poikien sadistinen nauru.

    • Anonyymi

      Mikkel kikkel nostaa kissan pöydälle.

    • Anonyymi

      Tämän päivän Iltalehdessä oikein osuva kuva Ville Rannalta. Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa! Ranta osaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      tämän kaltaisen jätkän paikka olisi jossain muaalla. Että v ieläkö tästä väkisin yritetään vääntää E U- meppiä. Kyllä pitäisi laittaa kunnon uutis vinkit eri lehdistöille tuonne maailman kaikkiin tiedostoihin minkä sortin sosialistit (demarit) täällä jyllää

    • Anonyymi

      Sano EI eläinten kiduttamiselle ja allekirjoita adressi "Kissantappaja Mikkel Näkkäläjärven erottava SDP:n puoluesihteerin tehtävästä"!

      adressit.com

      • Anonyymi

        Mikkeli nostaa vielä kissan pöydälle niin meette hiljaseks


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      592
      16196
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14354
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      365
      9178
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      44
      5005
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      4397
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      148
      2801
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      108
      1718
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1309
    9. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1217
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1215
    Aihe