SDP:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärven vanhat rikostuomiot ovat nousseet esiin miehen historiasta. Näkkäläjärvi sai vuonna 2006 sakkotuomion eläinsuojelurikoksesta, kotirauhan rikkomisesta ja vahingonteosta.
Lapin käräjäoikeuden mukaan Näkkäläjärvi tunkeutui 15-vuotiaana kolmen kaverinsa kanssa inarilaisen naisen mökkiin. He tappoivat naisen kissan. Näkkäläjärvi myönsi hakanneensa kissaa lapiolla.
Surmaamisen jälkeen eläin poltettiin nuotiolla. Näkkäläjärven kaverit olivat käyneet mökillä paria päivää aikaisemmin. Pojat tappoivat tuolloin kahdeksan kissanpentua. Näkkäläjärvi ei osallistunut tähän tekoon.
Seiska tavoitti Ritva Hepo-ojan, joka asui mökissä ja oli kissojen omistaja. 63-vuotias rouva kertoo muistavansa tapauksen hyvin.
- Se oli pyhäinhäväistys. Se oli niin kamala tapahtuma, että olen yrittänyt unohtaa sen. Olisin tarvinnut henkistä apua, kun se tapahtui, Ritva muistelee.
Rouvan mukaan pojat pääsivät mökkiin oveluudella.
- Pojanpenikat olivat keksineet, että pienen pojan työntää ikkunasta, niin hän avaa sitten oven isommille. Sitten he pääsivät mellastamaan siellä.
- He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.
Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.
- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla – otin sen todella raskaasti.
Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.
- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.
- Kissoja katosi joka kesä. Yksi oli tapettuna rapun alla ja yksi kivenkolossa. Aina kun koulun kesäloma alkoi, niin kolmen ja neljän välillä yöllä alkoi kissoja kuolemaan, kun viereisellä nelostiellä ei ollut liikennettä.
Ritva kertoo eläneensä varsin värikästä elämää. Hän on muun muassa asunut talvella 40 asteen pakkasella metsässä teltassa. Hän väittää joutuneensa kiusatuksi paikkakaunnalla siksi, että hänen isänsä oli hevosmies.
- Asuin Ruotsissa 10 vuotta niin minua haukuttiin hurriksi. Minua on kiusattu täällä paljon.
Ritva kertoo olevansa sydämeltään sosialidemokraatti.
- Olen aina ollut sosialidemokraatti. Olen iloinen, että työväenpuolue voitti vaalit. En tosin voinut äänestää, kun minulla ei ole ollut henkilöllisyyskorttia moneen vuoteen.
Mikkel nousemassa demareiden eliittiin
69
1353
Vastaukset
Tämä sama kaveri on Rovaniemen kaupunginvaltuuston 2. varapuheenjohtaja ja palvelualojen ammattiliiton eli PAM:in Pohjois-Suomen aluepäällikkö.
En kyllä häntä kadehti yhtään, mutta on kyllä itselleen suuret luottamustehtävät kaikesta huolimatta onnistunut saamaan!
Nuorten työasiat on kunnossa ja onneksi olen sentään tappanu Ziljoonia sääskiä ja tuomiot on saamatta!- Anonyymi
jäsenkirja broileri
- Anonyymi
varsinainen pahuuden pesäke ja itse pahuus
Mie voisin lähteä ehdolle, mutta Persuna koska Huhtasaaren Laura tuli kesken pois ja en heidän sotkuja halua siivoota.
Hoidan ne invalideiltä ja ulkomaalaiselta saadun syrjinnän ja otan vielä saamelaisen lisäksi niin Suomen KVEENI kyllä pärjää ja voin sanoa : Kyllä olen ollut kokoajan olemassa, mutta olen suomalainen nykyisin.- Anonyymi
En lähtenyt EHDOLLE, mutta EU-vaaleja ei KUNNIANLOUKKAUKSET koske.
Joten käyn ÄÄNESTÄMÄSSÄ Mikkel Näkkäläjärveä niin hän voi HOITAA IHMISOIKEUS ASIAT EU:ssa kuntoon!
Mikkel Näkkäläjärvi kuuluu sentään Saamelaiskäräjien ELIITTI SUKUJEN JÄSENIIN joten EU:ssa EI TARVITA muita hoitamaan Suomen sekä muiden EU maiden asioita!
Pirita Näkkäläjärvi hoitaa SAKÄ:n puheenjohtajana YK:oon kanssa asioita ja hän tekee yhteistyötä Mikkel Näkkäläjärven kanssa joka edustaa meitä KAIKKIA SUOMALAISIA ÄÄNESTÄJIÄ EU:ssa!
Venäläisetkin tykkää DEMAREISTA joten Mikkel Näkkäjärvi kyllä hoitaa vaikka Putinin kanssa RAUHAN NEUVOTTELUT!
Ei tarvi ainakaan pelätä, että TOISEN KISSAN TUKKI DEMARI TOVERILLE koska tämä DEMARI TOVERI NIITTAA KISSAN JA PUTIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähtenyt EHDOLLE, mutta EU-vaaleja ei KUNNIANLOUKKAUKSET koske.
Joten käyn ÄÄNESTÄMÄSSÄ Mikkel Näkkäläjärveä niin hän voi HOITAA IHMISOIKEUS ASIAT EU:ssa kuntoon!
Mikkel Näkkäläjärvi kuuluu sentään Saamelaiskäräjien ELIITTI SUKUJEN JÄSENIIN joten EU:ssa EI TARVITA muita hoitamaan Suomen sekä muiden EU maiden asioita!
Pirita Näkkäläjärvi hoitaa SAKÄ:n puheenjohtajana YK:oon kanssa asioita ja hän tekee yhteistyötä Mikkel Näkkäläjärven kanssa joka edustaa meitä KAIKKIA SUOMALAISIA ÄÄNESTÄJIÄ EU:ssa!
Venäläisetkin tykkää DEMAREISTA joten Mikkel Näkkäjärvi kyllä hoitaa vaikka Putinin kanssa RAUHAN NEUVOTTELUT!
Ei tarvi ainakaan pelätä, että TOISEN KISSAN TUKKI DEMARI TOVERILLE koska tämä DEMARI TOVERI NIITTAA KISSAN JA PUTIN!Pärjään ainakin KUNNIANLOUKKAUS käräjät, koska EN OLE LIITTYNYT MIHINKÄÄN PUOLUEESEEN enkä mennyt EHDOKKAAKSI!
VALKOINEN RAUHAN LIPPU LAITETAAN LIEHUMAAN JA TUETAAN SAAMELAISIA, NIIN PÄRJÄTÄÄN PAREMMIN!
YK rasismin sekä syrjinnän vastaisella viikolla olen kunnianloukkaus sakko vankina istunut!
Saamelaista toki voin ääneestää, mutta onko Mikkel Näkkäläjärvellä VARMASTI VARA LÄHTEÄ EU:hun edustamaan MINUA!?
Angela Merkel on myös syntynyt samana päivänä, kuin minä joten YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan DEMARILLA kyllä tienataan jos paskoo hommat!
- Anonyymi
Eihän sillä ole väliä. Demari saa olla vaikka natsi, demarit antavat anteeksi.
- Anonyymi
Miten vaikuttaa Suomen julkisuuskuvaan, että katintappaja nousee puolue-eliittiin?
- Anonyymi
Pitkin Saksan maata jo huudetaan isoin otsikoin Natsi-Antin ja Kissapojan asioista. SDP jälleen framilla.
- Anonyymi
Lapioduunarihan sopii hyvin kyseiseen hommaan.
- Anonyymi
kyllä tämä jätkä pitäs laittaa todelliseen vastuuseen ja ajaa ulos tuolta virkapaialta. kohtahan tästä tehdään väkisin pressa tai vieläkin isompi kiho tähän viherpunikkien laumaan ja johtamaan koko kansaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä tämä jätkä pitäs laittaa todelliseen vastuuseen ja ajaa ulos tuolta virkapaialta. kohtahan tästä tehdään väkisin pressa tai vieläkin isompi kiho tähän viherpunikkien laumaan ja johtamaan koko kansaa
SDP:lla on isot asuntorakennusbisnekset ja nehän ne maksaa palkan, puoluetukikin lienee
suuri. Joten ei ole virkapaikalla tai virkapalkalla ja kyllä lapiomies puolueelle on oikein sopiva. - Anonyymi
Katinkiduttaja ja -tappaja. Kotirauhanrikkoja lisäksi.
Mutta kuten edellä mainittiin, sama vaikka natsi - demarit antavat anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkin Saksan maata jo huudetaan isoin otsikoin Natsi-Antin ja Kissapojan asioista. SDP jälleen framilla.
tämä NATZI kaksikko pitää olla julkisuudessa jptta koko erurooppa oppi ulkoläksyn otsikot ja oppii tunnistamaan suomen demarit ja sen johdon hieman syvällisemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsi Antti se väkisin väänsi tästä demareille sihteerin. Hakijoiksi olisi ollut nuhteettomia ihmisiä, mutta he kiukustuivat ja poistuivat kesken vaalin kun näkivät ja kuulivat Antin aikeet tehdä väkisin tästä kissantappajasta tämä mitä se nyt on.
- Anonyymi
kusipäivätä ne jotka tuon tapaisen raparikollisen ylipäätän hyväksyvät entisajan maineikkaan puoleen johtotehtäviin Ei nämä ny kyiset demarit edes älyä kuinka paljon haitta ja mainemenetyksiä tämän kaltainen taparikollisen nimitys puolueen johtoon tulee jatkossa vaikutamaan. Minä ainakin eroan ikiajaksi tarvittesssa demareista niin kauaksi aikaa ku tuon kaltainen idioottii , taparikollinen saa tuolla paikalla touhuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä NATZI kaksikko pitää olla julkisuudessa jptta koko erurooppa oppi ulkoläksyn otsikot ja oppii tunnistamaan suomen demarit ja sen johdon hieman syvällisemmin
tämä näkkälä sitä eliittiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämän joutojätkän temput on saatava kattavasti euroopan lehdistöön. Rikoksokset on lainvoimaisesti näytetty toteen. Dokumentoidut asiakirjat on vahva todiste. Siinä samassa tulee "kylvettää" Antti Lindman tuo punikkien demari tähti ja koko demari troikka. Ei armoa eikä muutakaan myötätuntoa näille punikeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin , tuo Saksan lehdistön mukaantulo viime vuoden syyskuussa oli se loppuhuipennus, jonka Suomen lehdistö aikaansai protestoidessaan voimakkaasti vaalitulosta ja hallituksen muodostamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehän on ensin nousu ja sitten tuho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämän joutojätkän temput on saatava kattavasti euroopan lehdistöön. Rikoksokset on lainvoimaisesti näytetty toteen. Dokumentoidut asiakirjat on vahva todiste. Siinä samassa tulee "kylvettää" Antti Lindman tuo punikkien demari tähti ja koko demari troikka. Ei armoa eikä muutakaan myötätuntoa näille punikeille.
jus joo prasta julkisuutta vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kusipäivätä ne jotka tuon tapaisen raparikollisen ylipäätän hyväksyvät entisajan maineikkaan puoleen johtotehtäviin Ei nämä ny kyiset demarit edes älyä kuinka paljon haitta ja mainemenetyksiä tämän kaltainen taparikollisen nimitys puolueen johtoon tulee jatkossa vaikutamaan. Minä ainakin eroan ikiajaksi tarvittesssa demareista niin kauaksi aikaa ku tuon kaltainen idioottii , taparikollinen saa tuolla paikalla touhuta.
ei yksi pääsky kesää tee, mutta ainakin minä en aio kannattaa enää demareita enkä näitä äänestää missään vaaleissa. Tämä puh. johtaja Lindmannin temppu, että nosti odetun rikollisen korkealle virkapaikalle sai minut muuttamaan käsitystäni tästä demareiden porukasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin , tuo Saksan lehdistön mukaantulo viime vuoden syyskuussa oli se loppuhuipennus, jonka Suomen lehdistö aikaansai protestoidessaan voimakkaasti vaalitulosta ja hallituksen muodostamista.
Ja senjälkeen Lappiin levisi outo ilmiantoketju jossa valehdeltiin suomalaisista muka Saksan sotilasliiton nimissä.
- Anonyymi
kun on demarin jäsenkirja niin se takaa koskemattomuuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja senjälkeen Lappiin levisi outo ilmiantoketju jossa valehdeltiin suomalaisista muka Saksan sotilasliiton nimissä.
aina osuu oikeaan kun kissantappaja nostetaan tikun nokkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
natsit ana ja mikke kunniaan saksan maalla
- Anonyymi
Ero tuli SDP:stä. Kaikenlaisia hampuuseja siellä valitaan. Rikollisia, ei yleisöltä anteeksipyytely auta. Rikollisuus ja rasistiset puheet ovat eiri asia.
- Anonyymi
Anteeksipyyntöjen aitoustakuu kyllä tarvitaan nettituomareilta ennenkuin lehdestö tartuu aiheeseen.
- Anonyymi
Sosiaalikaaliraatit. Niitä ei onneksi ole Inarissa paljon. Jumalan siunaus sekin asia. Persereikä kaikki.
- Anonyymi
Saksalaislehti Bild nosti esiin Lindtmanin nuoruuskuvat ja Näkkäläjärven osallistumisen kissantappoon
https://yle.fi/a/74-20048367- Anonyymi
Näkkälärvi se on oikein aito demari!
Rattijuoppous, kissan tappaminen kiduttamalla ja muuta sosiaalisesti demokraattista toimintaa.
Näillä suorituksilla on paikka sosiaalimokuraattien johtoportaassa taattu!
Lindtmannikin varmaan veti heti innoissaan käteen, kun sai kaverinsa puoluesihteeriksi. - Anonyymi
tämä kissantappaja on pidettävä totuuden otsikoissa vaikka hamaan tulevaisuuteen, että jätkä oppii kantapään kautta tajuamaan mikä konna on sisimmiltään
- Anonyymi
Täältä löytyy pitkä keskustelu aiheesta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5269407/mikael-nakkalajarvi-valittiin-sdpn-puoluesihteeriksi - Anonyymi
Kissoja pelastava yhdistys: Jos Näkkäläjärvi olisi tappanut koiran, olisi kohu suurempi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kissoja-pelastava-yhdistys-jos-nakkalajarvi-olisi-tappanut-koiran-olisi-kohu-suurempi/8771530#gs.5ai8be - Anonyymi
Äitikissa näki, miten hänen pienet lapsensa mu..r..hattiin raa'asti.
Omistaja löysi rakkaan kissansa julmasti lapiolla hakattuna nuotiosta - vielä elävänä.
Kissaemon huuto oli veret seisauttava.
Kotipiha oli täynnä räjäytettyjen kissanpentujen jäänteitä ja palaneita ruumiita.
Ilma haisi kissanpentujen palaneelta lihalta.
Taustalla raikui pyörällä pois polkevien poikien sadistinen nauru. - Anonyymi
Mikkel kikkel nostaa kissan pöydälle.
- Anonyymi
Tämän päivän Iltalehdessä oikein osuva kuva Ville Rannalta. Kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa! Ranta osaa.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/812b2ae3-f00f-4d6b-8046-2fc047577658 ettei muiden tarvitse etsiä. Aika rankka kuva kyllä.
- Anonyymi
Pitäiskö alkaa takapäälläpuhujaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/812b2ae3-f00f-4d6b-8046-2fc047577658 ettei muiden tarvitse etsiä. Aika rankka kuva kyllä.
rikollisten poliitikkojen luvattu maa
- Anonyymi
tämän kaltaisen jätkän paikka olisi jossain muaalla. Että v ieläkö tästä väkisin yritetään vääntää E U- meppiä. Kyllä pitäisi laittaa kunnon uutis vinkit eri lehdistöille tuonne maailman kaikkiin tiedostoihin minkä sortin sosialistit (demarit) täällä jyllää
- Anonyymi
taitaa olla tämä Mikkeli tuon Antin nuoleskelija ja jonkin sortin kihottaja. onko Mikkel hoitant homansa huonosti kun punikki demarit ei vaaleissa menestynyt
- Anonyymi
Sano EI eläinten kiduttamiselle ja allekirjoita adressi "Kissantappaja Mikkel Näkkäläjärven erottava SDP:n puoluesihteerin tehtävästä"!
adressit.com- Anonyymi
Mikkeli nostaa vielä kissan pöydälle niin meette hiljaseks
- Anonyymi
ei tämän mikkelin paikka mitekään kuluisi olla deamripomona kun puhutaan oikeusvaltiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tämän mikkelin paikka mitekään kuluisi olla deamripomona kun puhutaan oikeusvaltiosta.
Ei ne tosiaan oikein hyvin istu samaan virkkeeseen. Siis Mikkel Antti , oikeusvaltio ja demokratia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
demari pomot on syvältä menneisyydestä ja juuri sieltä syvältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
demari pomot on syvältä menneisyydestä ja juuri sieltä syvältä
tämät demarit net oikeita konnia taitvatki olla. Siellä oli tämä joku ämmä etunimeltään sanna ja sitten oli semmonen kun joku halonen joka putinin kissaystävä, oli joku kaasuputkimiljönääri paavo lipponen ja sitten tämä kaksikko lintmanni ja kissantappaja näkklänjärvi, että on kansaa siunattu pyhillä jumalilla oikein puistatta kun muistaa näiden menneisyyden ja pahat teot
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Kissantappaminen kuuluu saamelaiskulttuuriin.
- Anonyymi
nämä demarit kerään ympärileen tämän Mikkelin kalatiasa hämäräporukkaa, eli rikoksista tuomittuja taparikollisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nämä demarit kerään ympärileen tämän Mikkelin kalatiasa hämäräporukkaa, eli rikoksista tuomittuja taparikollisia
Mikkel nousee niin että koko puolue putoo, putoo.Uskaltaako puhua painoarvosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nämä samaa roskajoukkoa. Mikkelin täytyy saada tuntea tunnossaan, että on pahantekijä.
- Anonyymi
Ei kuulu.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
joko se mikke on isokin pomo
- Anonyymi
ei minun silmissäni ansaitse edes paskatunkion vahdin paikkaa, ja että vielä tästä on tehty demaripunikkien puouepomo, on aikoihin eletty
- Anonyymi
Olen perehtynyt tähän Näkkäläjärven persoonaan ja hänen tekemiinsä rikoksiin. On todella perusteltua kaiken tämän jälkeen mitä nyt tiedetään huolehtia median välityksellä siitä, että tästä Näkkäläjärvestä ei tule mitään EU MEPPIÄ. Vähintä mitä voidaan tehdä on että tämän kaltainen henkilö ei kansalaisten tuella etene ainakaan politiikassa. Poliitiikassa on jo nyt liikaa luonnevikaisia epnormaalisti käyttäytyviä kansaaisia eikä sinne tarvita tämän kaltaista roskajoukkoa yhtään enempää.
- Anonyymi
ETTÄ NÄIN KONNAT RIKOLLISET ROSVOT POLITIIKOT OHJAA LUOTSAA MÄÄRÄÄ KANSAN ELOA OLOA PUOLUEESTA RIIPPUMATTA. TYÖTTÖMÄT JA KAIKKI MUUTKIN ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ ORJA TÖIHIN KOKOOMUKSEN, EK, SY KEHOTUKSESTA TEHKÄÄ PIMEITÄ VEROTTOMIA HOMMIA.
- Anonyymi
selvää kirjoitettua textiä tämä 20:08:39 laadittu. Ja niin kauan kun tämän näkkälän tapaiset roistot johtaa tätä maata niin ollaan ja eletään kuten meille itselle parhaiten sopii ei hypätä rosvojen tahtiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvää kirjoitettua textiä tämä 20:08:39 laadittu. Ja niin kauan kun tämän näkkälän tapaiset roistot johtaa tätä maata niin ollaan ja eletään kuten meille itselle parhaiten sopii ei hypätä rosvojen tahtiin
mikkelin paikka olisi paremminkin vankilassa tai mussa laitoksessa tarkan vahdinnan alla
- Anonyymi
vieläkö se konna uhtteleee
- Anonyymi
varsinainen valehtelija ja näpertelijä rikollinen
- Anonyymi
moninkertainen taparikollinen uusien rikoksien suunnittelussa?
- Anonyymi
Onko Näkkäläjärvi niitä "Parempia" Saamelaisia?
- Anonyymi
Kaikki saamelaiset ovat rosvoja. Aina vaatimassa lisää ja lisää.
- Anonyymi
Näkkäläjärvi on Sosialisti.
- Anonyymi
onkohan persaukinen, onko vahingot jo korvattu
- Anonyymi
mikkeli johonkin paskapyttyjen jynssääjäksi, siihen voisi olla ei muuhun
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768