Toinen Maa

Anonyymi-ap

Japanilaiset tutkijat ovat löytäneet planeetan, joka on samanlainen kuin maa

21

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on löytynyt jo toinen littuplaneetta.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minä teen itse planeettoja. Tai paremminkin tietokone tekee erääseen hauskaan sovellukseen, tuolta näyttää, siis kone generoi planeetan pinnan, no tuossa ei näe noista kuvista mutta tuollaisina pyörivinä palloin esitän planeetat omassa kuvitteellisessa galaksissani:

      https://ibb.co/pyJXQY1

      Eli voi hiirellä napsauttamalla zoomata johonkin pisteeseen, kuin äärettömän tehokas kaukoputki On toki nimetkin kaikilla, nekin tietokone tekee. Voi olla vaikka miten paljon planeettoja, koska tietokone käyttää irrationaalilukuja laskemaan planeetan kaikki ominaisuudet.

      Päättymättömiä irrationaalilukuja kuin PII on ääretön määrä.

      • Anonyymi

        NYT PITÄÄ POISTAA KAIKKI M$-Paska!
        ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


    • Anonyymi

      Planeetta 9 ja ei ole edes maa! vaan noin 1.3-1.5 maan kokoinen tai massainen.
      Supertietokoneella laskettu malleja jotka aiheuttaa kappaleisiin häiriöitä. Tuloksena on 1.3x Maanmassainen kappale ja sijaintikin on melko tarkka. Planeettaa on hyvin kylmä koska kaukana Auringosta.

      Koska mitään ei näy, jotkut epäilee sitä pieneksi erittäin tiheäksi kohteeksi.

      • Anonyymi

        Jos se on litteä niinkuin Maa, niin sitä voi olla todella vaikea havaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on litteä niinkuin Maa, niin sitä voi olla todella vaikea havaita.

        Havainnoinnin vaikeus tietysti riippuu hyvin pitkälti sen litun planeetan asennosta havainnoitsijaan päin.


    • Anonyymi

      hmm.. mä jatkan vähän tuosta omasta galaksi-jutustani... tietokoneen tekemien planeettojen pinnat, eli kun se virtuaalisesti törmäyttää meteoreja pallon pintaan ja muodostaa kraatereita... niin pitää olla väriskaala planeetan pinnalta ytimeen, tulee värejä niihin kraatereihin.

      Harmittavasti ei ole tiedossa kuin maapallon väriskaalaa... mielenkiintoisia nimiä tulee planeetoilel kyllä... joku kun laitoin generaattoriin lähdesanoiksi klingon-kieltä, Torakkamiehet-niminen planeetta.

    • Anonyymi

      Jaska on paska.

    • Anonyymi

      Onko se edennyt pidemmälle sodissa kuin täällä, vai onko se täsmälleen samanlainen missä suurvaltio tekee kansanmurhaa pienempää valtiota kohtaan epätoivoisesti?
      Perusteena on vain vallata maa itselle!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      onkohan hyviä planeettojen nimiä, oma juttuni joka niitä generoi, tuollaisiakin:

      Robou
      Macenzam
      Andhaib
      Prinji
      Chimale
      Batuce
      Piakenya
      Cagomas
      Que-de-las
      Liech-ecu-bots
      Ecu-or
      Ji-intaf
      Slo-tu
      Dia-in
      Ly-ni-kia
      Di-non

    • Anonyymi

      Ufo-ihmisten kanssakin piti pyytää apuja että miten koodaan joka tekee nimiä planeetoille, tiesin miten tehdä mutta jotain klingonia sotkea....sitten ok nimiä kai nuo tuollaiset sitten.

      • Anonyymi

        Tässä UFO ihmiseltä UFO-kielen näyte:
        "Äver siever miever tuver äver liver köver."


    • Anonyymi

      ihan hyviä planeettojen nimiä kai

    • Anonyymi

      Tosi juttu, tulin just sieltä ja Pirkka olut vaan 27 senttiä tölkki. Nyt punavihreehomovassarit laukkua pakkaamaan!

    • Voyage luotaimet
      Tällä hetkellä luotain kulkee yli 19 miljardin kilometrin päässä maasta tähtienvälisessä avaruudessa, AP kertoo. Sen kaukaisuutta havainnollistaa se, että signaalin matka maahan kestää yli 18 tuntia.
      --
      Eli kauanko kestäisi signaalin matka Japanilaisten planeetalle?

      • Anonyymi

        Riippuu aivan siitä, mitä japanilaisten asuttamaa planeettaa tarkoitat.


    • Anonyymi

      Montako valovuotta maapallo matkustaa avaruudessa yhdessä sekunnissa.

      Joku ajatelma tuli mieleen: kun avaruushan on täynnä pieniä palloja, pieniä valopalloja.

    • Anonyymi

      Mahtavaa, japanilaiset onkin paljon parempia kuin korealaiset. Pohjoisesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe