Poliisi opistoihin

Anonyymi-ap

Olin tossa taas eilen siis ihan vaan niiku sillee salilla treenaa. Vejin kunnon treenit ja tein penkkienkankin taas siis. Oli kunnon akret päällä ni tsempasi itseeni ja kaverii siis. Just sillee et vittu homo ja jaksaa jaksaa menee menee. Ni sit yks jätkä katto mun sairasta treeniin ni se sano että mullon vitusti massaa ja voimaa ja habaa. Se sano ihan et sen iso veli tai serkku joku semmonen sukulaisia siis on poliisi ja sekin tosi vahva. Se sano et mustakin ois poliisiks kun on voimaa jolla laittaa kuriin kaikki vassari hipit jotka kylttien kans aina vastustaa jotain. Sano siis että mekkalapoliisiks oisin tosi hyvä. Aloinkin ihan miettii mitä ajatella treenin jälkeen siis oikeesti lähtis poliisiksi. Oon ollu pokena et kyl vittu osaan laittaa porukat nippuun. Voiks mekkalapoliisiks mennä suoraan vai tehäänks nekin poliisi opistossa? Siis kaikkiko poliisit samassa? Ei paljoa kiinnostaisi olla oikee tavallinen kyttä mut mekkalapoliisiks vois sotia komuja vastaan. Viel kovempi ois svatti conmandoma. Sais oikeen aseen siis enemmän damaa ja tosi paljon äksönii. Ne noi siis kiinnostaisi ei mikään autossa istuva kaupunkilla ajava kyttä. Eli mitä pitäis tehä jos mekkalapoliisiks tai svatti conmandoks lähtee? Paljon pitää penkata mavettaa ja kyykkää. Tuskin paljon ku jotkut kytät kynäniskoja mut ne onki niitä sakottajakyttiä ei mitään Miesten juttuja. Tietääkö joku jotai?

5

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla älykkyysosamäärällä ja kirjoitustaidolla ei kannata hakea poliisiksi. Kyllä juttu on niin.

      • Anonyymi

        Nii nii nii. Taas yks vassari itkee ku ei tajuu ku ei tykkää. Aina kieltää kaikki vassari. Ehkä just siks lähenin mekkalapoliisiks. Loppuu toi itku ja vastustus.


      • Anonyymi

        Ja tota siis joo. Siis tein iltalehtissä äö testin hi sain kaikki oikein! Kaikki 10 tai 12 tai 20 tai ainaki jotain mut siis kaikki eli täydet melkeen sata %. Et siis kuka meistä kaikista on huono äö? Oot ite!


    • Anonyymi

      Taatusti moni tietää enemmän kuin sinä. Ja paljon.

    • Anonyymi

      Joo ei noilla näytöillä pääse edes uimakouluun. Pysy sinä vain salilla mekkaloimassa ja jätä poliisien työt aikuisille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe