Ketkä tuota nuorta naista seuraa? Ja mitä mieltä olette tekoälyllä luotu kauneudesta, onko se nyt sellainen jota himoitaan ? https://yle.fi/a/74-20046003
Virheetön nuori nainen
167
1501
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa-a. Luin tuon jutun ja pari muutakin ja jäin miettimään, että mitä noilla voi mainostaa ja kenelle. Ilmeisesti siis kuitenkin joillekin. Nauroin ihan ääneen joillekin korealaisille tekoälyllä luoduille influenssereille, jotka mainostavat esim. kosmetiikkaa. Siis oikeasti, joku ostaa kormetiikkaa, jota mainostetaan ei edes filteröidyillä je kuvakäsitellyillä kuvilla, vaan kokonaan kenotekoisilla. Miten ihminen voi olla niin tyhmä? Ja siis ne haastatellu ihan tiesivät kyseessä olevan pelkkä tekoälyn luoma kuva ja silti ostivat kun suositeltiin. 😲
- Anonyymi
Tuohan oli siis ymmärtääkseni alunperin luotu juuri jonkun firman mainostarkoituksiin. "Jouni Turpeinen, 44, kertoo luoneensa Milla-Sofian käytännön tarpeesta. Turpeinen on puhelintarvikkeita myyvän verkkokauppa Tyyliluurin toimitusjohtaja.
– Olemme kohtalaisen pieni yritys. Emme ole aikaisemmin voineet juurikaan käyttää malleja tuotekuvissa ja markkinoinnissa korkeiden kustannusten vuoksi, Turpeinen kertoo." No tuo nyt seltään ilmeisesti ainakin vielä mainostaa vain jotain puhelinten kuoria tmv. mutta silti. 😂 Varmaan itseään johokin autonkylkeen😅 jos noin paljon fanitetaan, jos jotain ohjelmaa lähde tekemään.
- Anonyymi
Minusta sopivat ihan hyvin ainakin tähän tarkoitukseen mihin on suunniteltu. Seuraavassa mainoskuvia, jotka mainittiin artikkelissa. Eli noissahan on ihan aidot tuotteet ja hahmo on sitten luotu tekoälyllä ympärille.
https://www.tyyliluuri.fi/content/4-tietoa-meista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta sopivat ihan hyvin ainakin tähän tarkoitukseen mihin on suunniteltu. Seuraavassa mainoskuvia, jotka mainittiin artikkelissa. Eli noissahan on ihan aidot tuotteet ja hahmo on sitten luotu tekoälyllä ympärille.
https://www.tyyliluuri.fi/content/4-tietoa-meistaEn tiedä mitä noista edes sanoisi tai ajattelisi, kun tuote ei itseä kiinnosta. Tekoäly on tehnyt yhteen kuvaan tytölle eriparitissit, oli ainoa mitä tuli mieleen.
Ei ainakaan mitään negatiivista, ehkä sopii puhelimeen, joka on hengetön laite myös. Kuvien olemus on muuten kiva ja nätti, siisti ja nykymuotiin sopiva.
Jossen tietäisi tekoälyaspektista, reaktio olisi täysin sama.
- Anonyymi
Kaunis on, mutta eihän se ole todellisuudessa olemassa, joten on vaikea käsittää, miksi joku seuraisi tiliä.
Mutta ehkä ne seuraajat ovat vielä teinejä tai muuten kypsymättömiä tapauksia? - Anonyymi
Satuin katsomaan yöllä naked attractionia. Siinä mies valitsi yhden monesta naisesta. Minua miehenä huvitti että se mies valitsi tietysti sen naamaltaan kaikkein kauneimman 🤭. Se kedon kaunein kukkanen ei ole välttämättä paras vaihtoehto pidempiaikaista parisuhdetta ajatellen. Riskinä on pettäminen, ylimielisyys ja että sellainen nainen olisi tottunut saamaan aina kaiken haluamansa. Sellaiset epäileväiset vibat minulle tuli kun katselin sitä ohjelmaa.
Kemia ja intuitio ovat ne joiden kautta tilannetta kannattaa peilata. Miehen m*na ja sen kuunteleminen ei ole sama kuin kemia tai intuitio. Kyllähän se toisen pään hallitessa mieltä oma arvostelukyky voi sumentua, siksi ne päätökset olisi varmaan parasta tehdä silloin kun mies on vain puoliksi latingissa.naked attractionia? En ole koskaan katsonut minkälainen se on?
Pettämisen mahdollisuus tuskin nousee ulkonäön takia vaan luonteen😳valtakunta kirjoitti:
naked attractionia? En ole koskaan katsonut minkälainen se on?
Pettämisen mahdollisuus tuskin nousee ulkonäön takia vaan luonteen😳En mäkään oo seurannu sitä mutta se on sellanen muistaakseni missä yks seuraa hakeva valitsee alastomista vaihtoehdoista sen mikä kiinnostaa eniten.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
En mäkään oo seurannu sitä mutta se on sellanen muistaakseni missä yks seuraa hakeva valitsee alastomista vaihtoehdoista sen mikä kiinnostaa eniten.🙂.
Niih mainoksen oon nähnyt😅
valtakunta kirjoitti:
Niih mainoksen oon nähnyt😅
Jep.😊. Paljon enempää kokemuspohjaa ei oo mullakaan joskus kattonu ihan pienen hetken aikaa.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep.😊. Paljon enempää kokemuspohjaa ei oo mullakaan joskus kattonu ihan pienen hetken aikaa.😀.
Sekin on paljon😅
Mikkojuhan kirjoitti:
Miehen kanssa katsoisin jos katsoisi😅 katson hän haluaa suurin osa yksin tuollaista ei katso.
valtakunta kirjoitti:
Miehen kanssa katsoisin jos katsoisi😅 katson hän haluaa suurin osa yksin tuollaista ei katso.
Sillain se varmaan mukavinta oliskin kattoo yhdessä.🙂.
- Anonyymi
Vaatetusalan ammattilaisena hirvittää ajatus tekoälymalleista.
Mallipersoonat on aina olleet oleellinen osa skeneä, eikä mikään kuva korvaa sitä, mitä elävä ihminen aitoine särmineen tuo muotikuvaan. Nuokin kuvat typeriä ja hengettömiä olemukseltaan, 15-vuotiaan naama ja typerä, aivoton ilme joka kuvassa.
Ehkä sopii just johonkin kännykkämainoksiin taustahenkilöksi.
En tykkää, eikä kiinnosta koneen kanssa keskustella.- Anonyymi
Hengettömiä ... noin juuri mä kuvaisin valtaosaa tuollaisista tekoälyn luomista kuvista ihmisistä, joita olen nähnyt. Ne on sellasia samanlaisia ku heikkotasoset katalogikuvat ja nekinhän on nykyään sellasia, että otetaan yks kuva ja sit lätkitään siihen samaan kuvaan aina eri vaatetta ja taustaa ja vähän erilaista hiusta ja välillä eri naama jne. Mä itse ne rehellisesti sanoen tajua mitä noilla voi myydä, mutta ilmeisesti siis jotain.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Itse mietin mitä oikeasti tulee, jos ei ole aidon mallin päällä vaate.😅
Varma pettymys jos tilaat? Koska varmasti vaatettakin kuvakäsitellään, eihän se muuten sovi yhteen.
Tai peräti vaatteen kuvakin on tekoälyn luoma eikä oikea valokuva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengettömiä ... noin juuri mä kuvaisin valtaosaa tuollaisista tekoälyn luomista kuvista ihmisistä, joita olen nähnyt. Ne on sellasia samanlaisia ku heikkotasoset katalogikuvat ja nekinhän on nykyään sellasia, että otetaan yks kuva ja sit lätkitään siihen samaan kuvaan aina eri vaatetta ja taustaa ja vähän erilaista hiusta ja välillä eri naama jne. Mä itse ne rehellisesti sanoen tajua mitä noilla voi myydä, mutta ilmeisesti siis jotain.
Kaikkea populistista. Myyntivalttina niissä on sosiaalinen yhteensopivuus ja tavallisuus, koska laadusta ja suunnittelustahan ei halpavaatteissa voi puhua.
Kun taas huippumuodissa etsitään persoonallisuutta ja vaatteen arvo taiteellistetaan käyttötaiteeksi.
Tai ainakin vielä ennen nykypäivän populismiaaltoa. Nythän suurten talojenkin suunnittelu on pelkkää kiinalaisten uusrikkaiden ja länsimaisten feministien perseennuolentaa ja some spektaakkelia. Näytöksissä jokaisella katsojalla puhelimet tanassa ja vaatteet tökeröitä lumppuja millä ei mitään esteettistä tai laadullista arvoa.
Punaisilla matoilla voi myös todistaa, kun kilpaillaan somehuomiosta toinen toistaan karseammilla supersankariasuilla ilman tyylikkyyden häivääkään.
Suunnittelijliksi valitaan kaiken maailman näpertelijöitä ja kopioijia joilla ei mitään omia visioita eikä mitään tajua laadusta.
Nykyään on hieno juttu, kun joku kopioi muiden ideoita ja muokkaa niistä kokonaisuuden jota brändää omana "taiteenaan". Sehän on sitä "akateemista taidetta"😆👎
Säälittävää.
Muoti on täysin kuollutta tänäpäivänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varma pettymys jos tilaat? Koska varmasti vaatettakin kuvakäsitellään, eihän se muuten sovi yhteen.
Tai peräti vaatteen kuvakin on tekoälyn luoma eikä oikea valokuva.No itsestään voi jo tai kohta? Luoda avatarin verkkokauppavaateostoksiin.
https://www.researchgate.net/figure/Starting-from-a-template-avatar-and-based-on-a-users-photo-avatars-are-personalized_fig5_267691128 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea populistista. Myyntivalttina niissä on sosiaalinen yhteensopivuus ja tavallisuus, koska laadusta ja suunnittelustahan ei halpavaatteissa voi puhua.
Kun taas huippumuodissa etsitään persoonallisuutta ja vaatteen arvo taiteellistetaan käyttötaiteeksi.
Tai ainakin vielä ennen nykypäivän populismiaaltoa. Nythän suurten talojenkin suunnittelu on pelkkää kiinalaisten uusrikkaiden ja länsimaisten feministien perseennuolentaa ja some spektaakkelia. Näytöksissä jokaisella katsojalla puhelimet tanassa ja vaatteet tökeröitä lumppuja millä ei mitään esteettistä tai laadullista arvoa.
Punaisilla matoilla voi myös todistaa, kun kilpaillaan somehuomiosta toinen toistaan karseammilla supersankariasuilla ilman tyylikkyyden häivääkään.
Suunnittelijliksi valitaan kaiken maailman näpertelijöitä ja kopioijia joilla ei mitään omia visioita eikä mitään tajua laadusta.
Nykyään on hieno juttu, kun joku kopioi muiden ideoita ja muokkaa niistä kokonaisuuden jota brändää omana "taiteenaan". Sehän on sitä "akateemista taidetta"😆👎
Säälittävää.
Muoti on täysin kuollutta tänäpäivänä.No tähän AI voi tuoda uusia tuulia. Sille syötetään valtava tietomassa ajan henkeä josta synnyttää jotain sitä ilmaisevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itsestään voi jo tai kohta? Luoda avatarin verkkokauppavaateostoksiin.
https://www.researchgate.net/figure/Starting-from-a-template-avatar-and-based-on-a-users-photo-avatars-are-personalized_fig5_267691128Toi on liian kömpelö ja haudattu jo kaikessa hiljaišuudessa. Ihmiset tilaa ja palauttaa.
Mä oon kanssa sitä mieltä että noi tekoälyllä luodut kuvat ihmisistä keitä ei oo olemassa on sellasia tyhjiä ja kuolleita ja ne on jotenkin liian siloteltuja ja "täydellisiä" paremman sanan puuttuessa. Niistä puuttuu kaikki pienet epätäydellisyydet ja epäsymmetrisyydet mitkä kauneutta korostaa ja tekee siitä ainutlaatuista ja uniikkia.🙂.
Tyhjiä ja kuolleita. Minulle tuli mieleen tuosta naisesta Twin Peaks
https://www.google.fi/search?q=twin+peaks+laura+palmer&tbm=isch&hl=fi-fi&client=safari&sa=X&ved=2ahUKEwiV78vy3JOBAxXbEBAIHWCBAFYQrNwCKAB6BQgBEO4B&biw=860&bih=1480#imgrc=xGPWkK6qGDGlaMvaltakunta kirjoitti:
Tyhjiä ja kuolleita. Minulle tuli mieleen tuosta naisesta Twin Peaks
https://www.google.fi/search?q=twin peaks laura palmer&tbm=isch&hl=fi-fi&client=safari&sa=X&ved=2ahUKEwiV78vy3JOBAxXbEBAIHWCBAFYQrNwCKAB6BQgBEO4B&biw=860&bih=1480#imgrc=xGPWkK6qGDGlaMLaura Palmer....joo...enpä nyt muista ulkoa että kuka toi näyttelijä oli kuka sitä esityi. Se oli kyllä ihan uudenlainen ja kiinnostava sarja kun se tuli ja mä tykkäsin kyllä nuorena siitä.😊.
- Anonyymi
Nykyään haetaan entistäkin epätäydellisempiä, enää ei hammasrako ole mitään. Ja no rumankauniita ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään haetaan entistäkin epätäydellisempiä, enää ei hammasrako ole mitään. Ja no rumankauniita ollut jo pitkään.
Malleissa siis.
Anonyymi kirjoitti:
Malleissa varmaan haetaankin niitä erityispiirteitä ja muista erottavia omanlaisiaan tekijöitä. Noissa tekoälyn luomissa kuvissa tuntuu kaikki tuollainen vähän kuin puuttuvan.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Laura Palmer....joo...enpä nyt muista ulkoa että kuka toi näyttelijä oli kuka sitä esityi. Se oli kyllä ihan uudenlainen ja kiinnostava sarja kun se tuli ja mä tykkäsin kyllä nuorena siitä.😊.
Oh yeah - Palmerin Laura tuli yöllä uniin vehtaamaan mun kanssa. Oli kuuma kisu....
Aamulla oli patjassa läikkä. Sanoin mutsille, että se oli Lauran syy.
Mutsi kysyi, että miksi Laura Ingalls tuollaista tekee?
En osannut siihen sanoa juuta enkä jaata. Omasta mielestä Ingalssin Lauran isosisko oli paljon kuumempi.
Että näin, arvostanette tätä avautumista.
Kaunis illuusio. Virheetön, mikä on tavallaan huono juttu. Toisaalta kuva-/videomanipulointia harrastetaan muutenkin jo nyt ja luodaan epärealistisia paineita ulkomuotoihanteisiin yms.
- Anonyymi
Ei tuo kyllä ole yhtään sen kummempi kuin muutkaan lehdistä bongaamani itsensä esittelijät. Joku sanoi sieluttomaksi, mutta niin ne oikeatkin ihmiset näyttävät hölmöissä poseerausasennoissaan ja -ilmeissään tyhjiltä.
En käytä mitään ohjelmia missä "seurataan" ketään. Tai no, sääksistä mulle tulee ilmoituksia YouTubesta. Lasketaanko se?
xLiner Just ihana. 😍
- Anonyymi
Ylläriiii et sulle ois ihannenainen sieluton, aivoton nukke.
Anonyymi kirjoitti:
Ylläriiii et sulle ois ihannenainen sieluton, aivoton nukke.
Miksi kuvittelet, ettei tuollaisella voisi olla myöskin aivot? Ja että olisi vielä mukava ihmisenäkin? Olette vaan kateellisia noille kuville, kun moititte. Kyllä minä tiedostan, että harva on noin täydellinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi kuvittelet, ettei tuollaisella voisi olla myöskin aivot? Ja että olisi vielä mukava ihmisenäkin? Olette vaan kateellisia noille kuville, kun moititte. Kyllä minä tiedostan, että harva on noin täydellinen.
Koska se on pikselimössöä. Sillä ei ikinä koskaan tule olemaan aivoja. Se on pelkkä aivoton ja hengetön illusio, josta ei koskaan tule ihmistä. Tekoälyäkään ei ole olemassakaan, se on pelkää kopiontia, joka ei luo mitään itse.
Anonyymi kirjoitti:
Koska se on pikselimössöä. Sillä ei ikinä koskaan tule olemaan aivoja. Se on pelkkä aivoton ja hengetön illusio, josta ei koskaan tule ihmistä. Tekoälyäkään ei ole olemassakaan, se on pelkää kopiontia, joka ei luo mitään itse.
Kunnes kvanttikoneet yleistyvät...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se tule muuttamaan mitään. Kopiointi on edelleen kopiointia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikä pikselimössö tule muuttumaan eläväksi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan oikeesti luulet et se on ihminen? Herää f*cking pahvi.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pikselimössö tule muuttumaan eläväksi.
Kyllä se tulee muuttumaan, eikä pysy vain pikseleinä. Robottiteknologia kehittyy tässä rinnalla. Se ei vielä näy Suomen katukuvassa niin vahvasti, mutta noin 30 vuoden päästä on jo toinen tilanne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja siis mikäänhän ei estä vaikka nyt sinua elämässä tulevaisuudessa tainnutettuna jossain matrix tyyppisessä kammiossa, jo elät niin kauan. Sitten sä voit "saada" tollasen milla-sofian itsellesi ja mitä sun tekstejäsi on lukenut, niin se olis sulle varmaankin ihan ok.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tule muuttamaan mitään. Kopiointi on edelleen kopiointia.
Kvanttikoneet eivät ole enää mitään tavan laskukoneita. Teho ylittää ihmisaivojen kapasiteetin monin kertaisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeesti luulet et se on ihminen? Herää f*cking pahvi.
Minä olen hereillä ja mukana tässä ajassa, toisin kuin voisi tällaisesta kalkkiksesta luulla. Minä luon tekoälyllä taidetta itsekin, ja tuollaisia täydellisiä tyttöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis mikäänhän ei estä vaikka nyt sinua elämässä tulevaisuudessa tainnutettuna jossain matrix tyyppisessä kammiossa, jo elät niin kauan. Sitten sä voit "saada" tollasen milla-sofian itsellesi ja mitä sun tekstejäsi on lukenut, niin se olis sulle varmaankin ihan ok.
No sehän olisi aika kivaa, tuollaisen kaverin kanssa seikkailla. Voittaisi tämän oman elämän mennen tullen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen hereillä ja mukana tässä ajassa, toisin kuin voisi tällaisesta kalkkiksesta luulla. Minä luon tekoälyllä taidetta itsekin, ja tuollaisia täydellisiä tyttöjä.
Tuota ei voi kutsua taiteeksi. Se on antitaidetta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kvanttikoneet eivät ole enää mitään tavan laskukoneita. Teho ylittää ihmisaivojen kapasiteetin monin kertaisesti.
Se aisia ei muutu laskuteholla. On yhdentekevää millaisella teholla kopiot, se on silti pelkkää kopiontia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sehän olisi aika kivaa, tuollaisen kaverin kanssa seikkailla. Voittaisi tämän oman elämän mennen tullen.
Aivan ... sä kuulut tuohon sukupolveen. Väistämättä te tulette poistumaan ja maailma muuttuu ajallaan. Niin se on aina muuttunut.
Anonyymi kirjoitti:
Tuota ei voi kutsua taiteeksi. Se on antitaidetta.
Se on sinun mielipiteesi. Minä pidän sitä taiteen tekemisen yhtenä työkaluna.
Anonyymi kirjoitti:
Se aisia ei muutu laskuteholla. On yhdentekevää millaisella teholla kopiot, se on silti pelkkää kopiontia.
No saat vielä nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ... sä kuulut tuohon sukupolveen. Väistämättä te tulette poistumaan ja maailma muuttuu ajallaan. Niin se on aina muuttunut.
Teknologia ei silti pysähdy ja jämähdä paikoilleen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sä oot menettäny todellisuudentajus ihan totaalisesti sillä ku pyydät tekoälyä väsäämään tuhansittain niitä täydellisiä tyttöjä. Ei ihme ettei oikea nainen kelpaa. Kohta varmaa uskot et toi sun "oma kuva" profiilis vastaa todellisuutta. Ei vastaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot menettäny todellisuudentajus ihan totaalisesti sillä ku pyydät tekoälyä väsäämään tuhansittain niitä täydellisiä tyttöjä. Ei ihme ettei oikea nainen kelpaa. Kohta varmaa uskot et toi sun "oma kuva" profiilis vastaa todellisuutta. Ei vastaa.
Miksi luulisin että se vastaa todellisuutta? Kyllä minä tiedostan että tuo on animehahmoksi filtteröity omakuva. Minä näen siinä omia piirteitäni paljon.
Minä luon niitä tyttökuvia ihan taidemielessä. Ja onhan se kiva fantasioida, kun ei mitään oikeaa ikinä ole saamassa enää. Vanhuus kun pääsi yllättäämään.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi luulisin että se vastaa todellisuutta? Kyllä minä tiedostan että tuo on animehahmoksi filtteröity omakuva. Minä näen siinä omia piirteitäni paljon.
Minä luon niitä tyttökuvia ihan taidemielessä. Ja onhan se kiva fantasioida, kun ei mitään oikeaa ikinä ole saamassa enää. Vanhuus kun pääsi yllättäämään.Minä en näe yhtään paitsi silmien värin.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näe yhtään paitsi silmien värin.
Oletko sitten nähnyt minusta muuta kuin kuvan? Jossain olet minut sitten nähnyt. Varmaan se kuva siellä treffi puolella muinoin...
Malleiksi rungoltaan, kasvoiltaan ja luonteeltaan kelpaavat ovat harvinaisia, joten myös hyvin kalliita.
Jo nyt ovat rättimyyjien vaatimukset tuotteitaan esitteleville mannekiineille hyvin mekaaniset; pitkä ja laiha, jotta esitetyt vaatteet näkyvät hyvin ja laskeutuvat kauniisti. Nätti naama, mutta ei liian kaunis, jotta huomio ei karkaisi esiteltävästä tuotteesta.
Bikinimalleille ja kasvomalleille on omat vaatimuksensa, jotka on hyvin paljon helpompi täyttää bittinikkarin studiolla, niin ei tarvitse ollenkaan maailman eniten käytettyä ja tehokkainta kauneusvoidetta, PhotoShopia.
Elokuvissa ja TV-toteutuksissa on yleisöä ja taustahahmoja ruvettu jo tekemään alusta asti tietokoneilla, ja AI on tässä iso apu. Ei se niin pitkään vie ennen kuin myös leffojen näyttelijät ovat keinoälyllä toteutettuja, ensin ilmeisesti siten, että oikea kuuluisa näyttelijä tulee studioon tekemään ilmeilyt, ja sitten tietokoneilla hänen päänsä tai pelkät kasvonsa liitetään AI:n ohjaamaan ihmishahmoon ja toimintaan.- Anonyymi
Siinä käy noin, jos yleisö sen hyväksyy. Itse olen jo nyt päätänyt, että jätän kaikki sellaiset jutut väliin, jossa käytettä tekoälyä tuollaisiin, jos se vaan mitenkään on mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä käy noin, jos yleisö sen hyväksyy. Itse olen jo nyt päätänyt, että jätän kaikki sellaiset jutut väliin, jossa käytettä tekoälyä tuollaisiin, jos se vaan mitenkään on mahdollista.
Sama juttu. Mä pyrin parhaani mukaan välttelemään kaikkea tollasta, missä mennään jo mun mielestä yli. En ostaisi mitään firmalta, jonka mainoskasvona toimii "milla-sofia" ja mä oikeasti toivon, että nuo disclaimerit AI:llä tuotetusta sisällöstä aletaan vaatia. Nyt ollaan jo siinä kohtaa, että välillä on vaikea itse tunnistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Uuden menestysleffa Barbien pääosanäyttelijää Margot Robbieta maskeeraajat paklasivat ja maalasivat monta tuntia joka kuvauspäivä, jotta saisivat Barbien ihostakin todella sen parodisen unelmaisen "täydellisen virheettömän".
Jos leffa oltaisiin tehty vain muutamaa vuotta myöhemmin, niin ehkä Robbie olisi lainannut vain kasvonsa elokuvaan. Vielä muutama vuosi, niin Robbiesta kelpaisi vain ääni, jos sekään...
Japanissa on ollut jo vuosia keinoälyllä tehtyjä pop-tähtiä, joille on syntesoitu niin puhe- ja lauluääni kuin vartalokin. Nämä myös esiintyvät livenä esiintymislavalle heijastetuilla hologrammeilla, heillä on satojatuhansia faneja, jotka kirkuvat innosta ja kertovat rakastavansa tätä bittihöttöä/bittityttöä...
https://www.youtube.com/watch?v=vPBRj0bE55w
Hatsune Miku on vielä anime-tyttö, mutta täysin realistiset vartalomallit ovat toki tulossa.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Uuden menestysleffa Barbien pääosanäyttelijää Margot Robbieta maskeeraajat paklasivat ja maalasivat monta tuntia joka kuvauspäivä, jotta saisivat Barbien ihostakin todella sen parodisen unelmaisen "täydellisen virheettömän".
Jos leffa oltaisiin tehty vain muutamaa vuotta myöhemmin, niin ehkä Robbie olisi lainannut vain kasvonsa elokuvaan. Vielä muutama vuosi, niin Robbiesta kelpaisi vain ääni, jos sekään...
Japanissa on ollut jo vuosia keinoälyllä tehtyjä pop-tähtiä, joille on syntesoitu niin puhe- ja lauluääni kuin vartalokin. Nämä myös esiintyvät livenä esiintymislavalle heijastetuilla hologrammeilla, heillä on satojatuhansia faneja, jotka kirkuvat innosta ja kertovat rakastavansa tätä bittihöttöä/bittityttöä...
Hatsune Miku on vielä anime-tyttö, mutta täysin realistiset vartalomallit ovat toki tulossa.Se on mahdollista. En tosin ole tuota nähnyt, koska aihe ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ja niin on, enkä kuuntele tuollaisia. - Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Hatsune Miku on vielä anime-tyttö, mutta täysin realistiset vartalomallit ovat toki tulossa.Mä en tosiaan halua olla tuollaisen touhun kanssa missään tekemisissä. Nuo Hatsune Mikut nyt on vielä helppo kiertää kaukaa, sillä sen tunnistaa heti. Itselleni periaatekysymys, mutta jokainen toimii miten tahtoo.
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tosiaan halua olla tuollaisen touhun kanssa missään tekemisissä. Nuo Hatsune Mikut nyt on vielä helppo kiertää kaukaa, sillä sen tunnistaa heti. Itselleni periaatekysymys, mutta jokainen toimii miten tahtoo.
Vähän pelottavaksi se menee sitten, kun ei ole enää tunnistettavissa, eli tuottajat onnistuvat ensin tekemään AI -persoonansa täydelliseksi ja sitten suunnittelemaan siihen pieniä "inhimillisiä" vikoja, jolloin rupeaa olemaan mahdotonta erottaa oikeaa keinotekoisesta.
Aivan kuin parhaaseen väärennettyyn synteettiseen pintanahkaan on lisätty pikkuvikoja, kuten "hyönteisen puremia".- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Hatsune Miku on vielä anime-tyttö, mutta täysin realistiset vartalomallit ovat toki tulossa.Sehän olin jo vuosituhannen vaihteessa kun ilmestyi se muistaakseni Final Fantasy sarjaan mukaan nimetty elokuva Spirits Within. Jos mä muistan oikein niin siitä koohkattiin sillon paljon, että se oli eka puhtaasti tollasella tekniikalla tehty elokuva, jossa ihmisnäyttelijät oli "korvattu" tietokonetuotoksilla. Sitä puhuttiin jo sillon, että se hetki tulee, kun AI tekniikka korvaa näyttelijät ja mä ite mietin, että jos niin, niin siihen kohtaan päättyy se, että katsoisin mitään tuollaista.
Sinällään mun mielestä AI sisällöt on ok, sillon kun ne mahdollistaa asioita, joita ihmisen on vaikea tai mahdoton oikeasti tehdä. Sellaset sisällöt, joissa sä näet helposti sen, että ok tämä on niin mahdoton, että tämä ei ole totta. Vaikka nyt elokuvien erilaisissa efekteissä kannatan lämpimästi AI:n käyttöä, mutta siihen mä itse vedän rajani. - Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Vähän pelottavaksi se menee sitten, kun ei ole enää tunnistettavissa, eli tuottajat onnistuvat ensin tekemään AI -persoonansa täydelliseksi ja sitten suunnittelemaan siihen pieniä "inhimillisiä" vikoja, jolloin rupeaa olemaan mahdotonta erottaa oikeaa keinotekoisesta.
Aivan kuin parhaaseen väärennettyyn synteettiseen pintanahkaan on lisätty pikkuvikoja, kuten "hyönteisen puremia".Aivan ja siksi ne pelisäännöt pitää luoda jo nyt selkeiksi, että jokainen voi vetää ne omat rajansa, että mitä sisältöä kuluttaa jne.
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olin jo vuosituhannen vaihteessa kun ilmestyi se muistaakseni Final Fantasy sarjaan mukaan nimetty elokuva Spirits Within. Jos mä muistan oikein niin siitä koohkattiin sillon paljon, että se oli eka puhtaasti tollasella tekniikalla tehty elokuva, jossa ihmisnäyttelijät oli "korvattu" tietokonetuotoksilla. Sitä puhuttiin jo sillon, että se hetki tulee, kun AI tekniikka korvaa näyttelijät ja mä ite mietin, että jos niin, niin siihen kohtaan päättyy se, että katsoisin mitään tuollaista.
Sinällään mun mielestä AI sisällöt on ok, sillon kun ne mahdollistaa asioita, joita ihmisen on vaikea tai mahdoton oikeasti tehdä. Sellaset sisällöt, joissa sä näet helposti sen, että ok tämä on niin mahdoton, että tämä ei ole totta. Vaikka nyt elokuvien erilaisissa efekteissä kannatan lämpimästi AI:n käyttöä, mutta siihen mä itse vedän rajani.Aivan varmasti lähitulevaisuudessa TV-uutisetkin lukee tietokoneen ohjaama "puhuva pää", mikä on pelkkiä bittejä. Ilmeineen kaikkineen, hymyillen lumileopardinpoikasten ensitouhuista eläintarhassa kertoessaan ja vakavoituen maastopalojen kohdalla.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Aivan varmasti lähitulevaisuudessa TV-uutisetkin lukee tietokoneen ohjaama "puhuva pää", mikä on pelkkiä bittejä. Ilmeineen kaikkineen, hymyillen lumileopardinpoikasten ensitouhuista eläintarhassa kertoessaan ja vakavoituen maastopalojen kohdalla.
Se on taas ihan kuluttajista kiinni. Me ihan itse päätämme mihin suostumme. Mä esimerkiksi toivon, että ihmiset käytäisivät enemmän vaikka ihmiskassoja kaupoissa ja jättäisivät ne itsepalvelut tyhjiksi. Me ihan itse tuhoamme itseltämme palveluita, suostumalla tekemään sen työn palveluntarjoajan puolesta, noin nyt eismerkkinä. Ja nämä ovat ihan sama juttu, johon kannattaisi herätä ajoissa.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Aivan varmasti lähitulevaisuudessa TV-uutisetkin lukee tietokoneen ohjaama "puhuva pää", mikä on pelkkiä bittejä. Ilmeineen kaikkineen, hymyillen lumileopardinpoikasten ensitouhuista eläintarhassa kertoessaan ja vakavoituen maastopalojen kohdalla.
Mä itse tervehdin tosi ilolla sitä, että nykynuorissa on oikeasti varsin iso joukko, joka suhtautuu kaikkeen tähän hyvinkin kriittisesti. Heillä ei tietenkään vielä ole sananvaltaa ja tämä meidän tietyllä tavalla hullunkin teknologiauskoinen sukupolvi on vallalla, mutta tuolla nuorissa se asia on kääntymässä
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuota kehitystä voi enää pysäyttää mitenkään. Se on jo täydessä vauhdissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tietysti voi. Mitään sellaista kehitystä ei ole, jota ei voi pysäyttää, jos riittävän moni sen tahtoo pysäyttää. Ihmiset, jotka ajattelevat kuten sinä, ovat syy miksi se voisi epäonnistua. Mä pärjään kyllä hyvin ilman elokuvia ym. ym. ym. ja pystyn helposti olemaan ostelemaan mitään firmoilta, joiden toiminta ei ole mielestäni ok. Mutta siis jokainenhan toimii miten itse tahtoo ja saa mukautua mihin itse tahtoo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sellainen paikka. jossa itse esimerkiksi hyväksyn täysin tekoälyn käytön, on isojen datamassojen läpikäynti ja sieltä toistuvuuksien ja poikkeavuuksien ym. etsiminen. Tällaiset ihmisten naamojen piirtelyt kaupallisessa tarkotuksessa on ihan puhdasta idiotismia. Sillä tekniikalla vois tehdä hyödyllisiäkin asioita, mutta sen sijaan ihmiset seuraavat jotain milla-sofioita. Äly hoi, älä jätä ... tai se tais jättää monet jo aikaa sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voi. Mitään sellaista kehitystä ei ole, jota ei voi pysäyttää, jos riittävän moni sen tahtoo pysäyttää. Ihmiset, jotka ajattelevat kuten sinä, ovat syy miksi se voisi epäonnistua. Mä pärjään kyllä hyvin ilman elokuvia ym. ym. ym. ja pystyn helposti olemaan ostelemaan mitään firmoilta, joiden toiminta ei ole mielestäni ok. Mutta siis jokainenhan toimii miten itse tahtoo ja saa mukautua mihin itse tahtoo.
Minä olen siinä mielessä teknologiauskovainen, että uskon tämän kaiken olevan ihan normaalia evoluutiota. Kohti singulariteettiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen siinä mielessä teknologiauskovainen, että uskon tämän kaiken olevan ihan normaalia evoluutiota. Kohti singulariteettiä.
Sä oletkin juuri sitä ikäluokkaa, että se on sinulle normaalia. Sulle se on kehitystä, Sulle se näyttäytyy parempana. Tuolla nuorissa ikäpolvissa se ei ihan ole enää niin. Hyvin iso osa näkee sen toisin.
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen paikka. jossa itse esimerkiksi hyväksyn täysin tekoälyn käytön, on isojen datamassojen läpikäynti ja sieltä toistuvuuksien ja poikkeavuuksien ym. etsiminen. Tällaiset ihmisten naamojen piirtelyt kaupallisessa tarkotuksessa on ihan puhdasta idiotismia. Sillä tekniikalla vois tehdä hyödyllisiäkin asioita, mutta sen sijaan ihmiset seuraavat jotain milla-sofioita. Äly hoi, älä jätä ... tai se tais jättää monet jo aikaa sitten.
Vastustus on ihan selvää ja ymmärrettävää. Aina on vastareaktio kaikelle uudelle. Ja vaihtoehtona on myös olla ilman niitä. Tekoälyä tullaan käyttäämään kaikkeen hyödylliseen ihan varmasti myös, viihteen ohella.
Anonyymi kirjoitti:
Sä oletkin juuri sitä ikäluokkaa, että se on sinulle normaalia. Sulle se on kehitystä, Sulle se näyttäytyy parempana. Tuolla nuorissa ikäpolvissa se ei ihan ole enää niin. Hyvin iso osa näkee sen toisin.
Ihmiset jotka syntyy netti ja kännykkä kourassa, menee kaiken tämän mukana. He ovat jo kyborgeja siinä mielessä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihmiset jotka syntyy netti ja kännykkä kourassa, menee kaiken tämän mukana. He ovat jo kyborgeja siinä mielessä.
Et selvästikään paljon nuorta sukupolvea tunne. Toi diginatiivius on jo todistetusti ihan pelkää puppua. Kannattaa tutustua nuoriin. Ne on pieniä juttuja, joista huomaa, että tämä tässä, se on meidän juttu, mutta ei enää heidän.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vastustus on ihan selvää ja ymmärrettävää. Aina on vastareaktio kaikelle uudelle. Ja vaihtoehtona on myös olla ilman niitä. Tekoälyä tullaan käyttäämään kaikkeen hyödylliseen ihan varmasti myös, viihteen ohella.
Itseasiassa sehän ei mene noin. Maailma ei etene mitenkään lineaarisesti täältä ikuisuuteen, vääjäämättämästi johonkin. Se heiluri heiluu koko ajan. Se on heilunut ja se tulee heilumaan. Nyt mennään yhteen suuntaan ja jossain kohtaa se sitten kääntyy ja uudet sukupolvet hylkäävät se, mitä vanhat sukupolvet ovat luoneet. Niin se vaan menee, että ne meistä seuraavat tulevat tekemään sen oman "isänmurhansa" ja miettimään ihan eri tavalla.
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään paljon nuorta sukupolvea tunne. Toi diginatiivius on jo todistetusti ihan pelkää puppua. Kannattaa tutustua nuoriin. Ne on pieniä juttuja, joista huomaa, että tämä tässä, se on meidän juttu, mutta ei enää heidän.
No missä niihin tutustun? Eivät paljon tällaista harmaapäätä seuraansa huoli...
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa sehän ei mene noin. Maailma ei etene mitenkään lineaarisesti täältä ikuisuuteen, vääjäämättämästi johonkin. Se heiluri heiluu koko ajan. Se on heilunut ja se tulee heilumaan. Nyt mennään yhteen suuntaan ja jossain kohtaa se sitten kääntyy ja uudet sukupolvet hylkäävät se, mitä vanhat sukupolvet ovat luoneet. Niin se vaan menee, että ne meistä seuraavat tulevat tekemään sen oman "isänmurhansa" ja miettimään ihan eri tavalla.
Pitää tuokin paikkaansa. Teknologiassa ei kuitenkaan mennä taaksepäin koskaan, vaan se vaan etenee. Kulttuurit vaihtuu tietysti, koska uusisukupolvi nauraa edellisille ja keksii omaansa. Emme ole palaamassa kivikaudelle takaisin, ellei ydinsota syty.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pitää tuokin paikkaansa. Teknologiassa ei kuitenkaan mennä taaksepäin koskaan, vaan se vaan etenee. Kulttuurit vaihtuu tietysti, koska uusisukupolvi nauraa edellisille ja keksii omaansa. Emme ole palaamassa kivikaudelle takaisin, ellei ydinsota syty.
Sitä ei vaan kukaan pysty tässä hetkessä sanomaan, että mitä se eteenpäin meneminen on. Se tullee olemaan jotain, mitä me emme osaa edes kuvitella. Eli tämä tässä ja nyt, ei tule jatkumaan. Se on ainoa täysin varma asia.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei vaan kukaan pysty tässä hetkessä sanomaan, että mitä se eteenpäin meneminen on. Se tullee olemaan jotain, mitä me emme osaa edes kuvitella. Eli tämä tässä ja nyt, ei tule jatkumaan. Se on ainoa täysin varma asia.
Kyllä sitä pystytään johonkin asti spekuloimaan. On olemassa tulevaisuudentutkijoita. Ja aina tietenkin tulevaisuus pääsee yllättämään, niin kuin tämä tekoälyjuttu nyt on päässy yllättämään jokaisen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se eteenpöin meneminen voikin yhtäkkiä olla, että jokainen kykeneekin vaikkapa helposti kasvattamaan oman ravintonsa ja replikoimaan kaiken mitä ikinä tarvitsemme, jolloin kaikki nykyisenkaltainen markkinointi on täysin turhaa jne.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kaikki se mikä meille on itsestäänselvää, voi ollakin kohta täysin tarpeetonta. Ehkä raha menettää kokonaan merkityksensä jonain päivänä, jolloin kaikki viihdebisnes muuttuukin ihan joksikin muuksi. Jos raha menettää joskus merkityksensä, niin silloin myöskään rahan säästämisellä jossain kohtaa, ei olekaan enää mitään merkitystä. Emme me pysty kuin vaan heikosti kuvittelemaan mikä se maailma meidän jälkeemme tulee olemaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No missä niihin tutustun? Eivät paljon tällaista harmaapäätä seuraansa huoli...
Se taas on ihan sun oma ongelmasi. Ehkä on sitten parempi, ettet tutustu. Ethän sä ehkä edes kykene mihinkään muuhun kuin harmittelemaan, ettet voi panna heitä kaikkia.
Anonyymi kirjoitti:
Se eteenpöin meneminen voikin yhtäkkiä olla, että jokainen kykeneekin vaikkapa helposti kasvattamaan oman ravintonsa ja replikoimaan kaiken mitä ikinä tarvitsemme, jolloin kaikki nykyisenkaltainen markkinointi on täysin turhaa jne.
eteenpäin menoa ei voi estää... Se ei tietenkään ole mikään suora viiva ylös, mutta pitkässä juoksussa aina, se vain kulkeen eteenpäin. Ei sitä singulariteettiä ole tyhjästä keksitty.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sitä pystytään johonkin asti spekuloimaan. On olemassa tulevaisuudentutkijoita. Ja aina tietenkin tulevaisuus pääsee yllättämään, niin kuin tämä tekoälyjuttu nyt on päässy yllättämään jokaisen.
Ja tulevaisuudentutkijat ovat itse ensimmäisiä, jotka kertovat sinulle, että eivät he tiedä mitä tulee tapahtumaan. Se on yleensä ensimmäinen asia, jonka heitä kuunnellessaan kuulee.
Anonyymi kirjoitti:
Se taas on ihan sun oma ongelmasi. Ehkä on sitten parempi, ettet tutustu. Ethän sä ehkä edes kykene mihinkään muuhun kuin harmittelemaan, ettet voi panna heitä kaikkia.
Kuka tässä nyt kaikkia haluaa panna?! Kai sitä saa ihmisellä himoja olla? Minä tiedostan etten tässä elämässä tule panemaan enää ketään.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tulevaisuudentutkijat ovat itse ensimmäisiä, jotka kertovat sinulle, että eivät he tiedä mitä tulee tapahtumaan. Se on yleensä ensimmäinen asia, jonka heitä kuunnellessaan kuulee.
No en tiedä, mitä olet sitten kuunnellut...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
eteenpäin menoa ei voi estää... Se ei tietenkään ole mikään suora viiva ylös, mutta pitkässä juoksussa aina, se vain kulkeen eteenpäin. Ei sitä singulariteettiä ole tyhjästä keksitty.
Eteenpäin meno voi olla mitä vaan. Jos vaikkapa ne loputtoman ja halvan energian lähteet toteutuvat, niin se jo itsessään mullistaa maailman niin, että emme oikeastaan voi edes kuvitella sitä. Jo tällä hetkellä on menossa todella mullistava muutos, jota meillä juuri nyt pohditaan vian syntyvyyden laskuna ja tulevana vanhuspommina. Todellisuudessa tämä sama tilanne on ihan kaikkialla. Sama kehitys on mennossa kaikkein väkirikkaimissakin maissa ja maissa joissa edelleen on korkea syntyvyys. Tätäkään ei ole osannut kukaan ennakoida. Eikä kukaan osaa ennakoida mihin tämä vielä menee. Ei me tietenkään olla sitä lopputulosta näkemässä, mutta jotain siitä varmasti seuraa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juuri niitä tulevaisuudentutkijoita. Heillä on visioita, mutta valtaosa on silti ihan järjellä varustettuja realisteja.
Anonyymi kirjoitti:
Eteenpäin meno voi olla mitä vaan. Jos vaikkapa ne loputtoman ja halvan energian lähteet toteutuvat, niin se jo itsessään mullistaa maailman niin, että emme oikeastaan voi edes kuvitella sitä. Jo tällä hetkellä on menossa todella mullistava muutos, jota meillä juuri nyt pohditaan vian syntyvyyden laskuna ja tulevana vanhuspommina. Todellisuudessa tämä sama tilanne on ihan kaikkialla. Sama kehitys on mennossa kaikkein väkirikkaimissakin maissa ja maissa joissa edelleen on korkea syntyvyys. Tätäkään ei ole osannut kukaan ennakoida. Eikä kukaan osaa ennakoida mihin tämä vielä menee. Ei me tietenkään olla sitä lopputulosta näkemässä, mutta jotain siitä varmasti seuraa.
Sinä keskityt nyt liikaa siihen mitä ihmisille tapahtuu... Teknologia kehittyy siinä rinnalla. Ellei tule joku ihan tajuton taantumus. Avaruuttakaan ei valloiteta ihmisillä vaan roboteilla. Liian hostaili paikka ihmisen kaltaiselle hauraalle olennolle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nykyhetken suuri viihteen kulutushan on seurausta siitä, että ihmisillä on enemmän vapaa-aikaa kuin ikinä. Se, että tuleeko kenelläkään olemaan paljon paskaakaan vapaa-aikaa vaikka sadan vuoden päästä, kun ilmstokin on mitä se nyt sattuu silloin olemaan, on täysi arvoitus.
Anonyymi kirjoitti:
Nykyhetken suuri viihteen kulutushan on seurausta siitä, että ihmisillä on enemmän vapaa-aikaa kuin ikinä. Se, että tuleeko kenelläkään olemaan paljon paskaakaan vapaa-aikaa vaikka sadan vuoden päästä, kun ilmstokin on mitä se nyt sattuu silloin olemaan, on täysi arvoitus.
Teknologianhan oli tarkoituskin koko ajan vapauttaa ihminen työstä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä keskityt nyt liikaa siihen mitä ihmisille tapahtuu... Teknologia kehittyy siinä rinnalla. Ellei tule joku ihan tajuton taantumus. Avaruuttakaan ei valloiteta ihmisillä vaan roboteilla. Liian hostaili paikka ihmisen kaltaiselle hauraalle olennolle.
Ja sinä taas et lainkaan ota huomioon ihmistä. Oletat teknologian kehittyvän erillään ihmisestä. Ihan niin pitkällä ei olla ja toivottavasti ihmisellä riittää järki siihen, ettei tilannetta ikinä päästetä sellaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä taas et lainkaan ota huomioon ihmistä. Oletat teknologian kehittyvän erillään ihmisestä. Ihan niin pitkällä ei olla ja toivottavasti ihmisellä riittää järki siihen, ettei tilannetta ikinä päästetä sellaiseksi.
Ei vaan siihen tämä koko homma perustuu, että ihminen laittoi kaiken alulle, ja sen jälkeen se kehittyy itsestään. Evoluutio 2.0
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Teknologianhan oli tarkoituskin koko ajan vapauttaa ihminen työstä.
On ja ei ole. Jos sinullakaan ei aikaa ahdistua, niin voisit paljon paremmin kuin voit. Valtaosa nykyhetken ihmisten pahoinvoinnista johtuu siitä, että elämä on loppupeleissä liian helppoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei vaan siihen tämä koko homma perustuu, että ihminen laittoi kaiken alulle, ja sen jälkeen se kehittyy itsestään. Evoluutio 2.0
Vielä ei olla läheskään niin pitkällä, että jos ihminen katoaa huomenna, niin evoluutio 2.0 jatkuisi. Kannattaa herätä ihan tälle maailmalle.
Anonyymi kirjoitti:
On ja ei ole. Jos sinullakaan ei aikaa ahdistua, niin voisit paljon paremmin kuin voit. Valtaosa nykyhetken ihmisten pahoinvoinnista johtuu siitä, että elämä on loppupeleissä liian helppoa.
Sitten pitää harjoittaa enemmän meditoimista, kun alkaa toimettomuus ahdistamaan.
mustasusi kirjoitti:
Sitten pitää harjoittaa enemmän meditoimista, kun alkaa toimettomuus ahdistamaan.
Taikka käydä salilla treenaamassa. Niin kuin nyt taidan käydä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Taikka käydä salilla treenaamassa. Niin kuin nyt taidan käydä...
Eipä se näytä ihmisiä juuri auttavan. Pikemmin vaikuttaa, että noiden sali-ihmisten päät poksuvat vain entistä enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ei olla läheskään niin pitkällä, että jos ihminen katoaa huomenna, niin evoluutio 2.0 jatkuisi. Kannattaa herätä ihan tälle maailmalle.
Ei olla niin pitkällä, kyllä sen tiedän, mutta sitä kohti ollaan menossa. Jos Putin päättää painaa punaista nappia, niin siihen tämä tarina sitten tyssää... Ja alkaa ehkä uudelleen, jos tänne jää henkiin tarpeeksi ihmisiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se toimii varmasti budhalaismunkeille, jotka elävät omistamatta mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se näytä ihmisiä juuri auttavan. Pikemmin vaikuttaa, että noiden sali-ihmisten päät poksuvat vain entistä enemmän.
.....
Anonyymi kirjoitti:
Se toimii varmasti budhalaismunkeille, jotka elävät omistamatta mitään.
Sinä näytät olevan kaikkea vastaan. Ei käy meditointi, ei salitreeni... Onko se sohvalla viisastelu niin hienoa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei olla niin pitkällä, kyllä sen tiedän, mutta sitä kohti ollaan menossa. Jos Putin päättää painaa punaista nappia, niin siihen tämä tarina sitten tyssää... Ja alkaa ehkä uudelleen, jos tänne jää henkiin tarpeeksi ihmisiä.
Ollaan tai ei olla. Sekin voi olla, että kohta herätään johonkin vaaraan ja pistetään koko hommalle stoppi, samaan tyyliin kuin freonit onneksi tajuttiin pistää kuriin. Se on esimerkki siitä, että jos vaara on oikea ja ilmeinen ja suhteellisen välitön, niin kyllä ihmiskunta kykenee asioita pysäyttämään. No onneksi boori oli kalliimpaa, niin oli vielä mitä pysäyttää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä näytät olevan kaikkea vastaan. Ei käy meditointi, ei salitreeni... Onko se sohvalla viisastelu niin hienoa?
En minä kiellä sinua meditoimasta tai pumppaamasta rautaa. Ei se nyt kauheasti tunnu auttavan, mutta anna mennä. Salihenkilöillä nyt tuntuu usein olevan monenmoista henkisen puolen ongelmaa ja itsetunto-ongelmaa ja kehonkuvaongelmaa ja mielenterveysongelmaa. Sitä en tiedä, kumpi luo kumpaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ainakin minun on hyvä olla itseni kanssa ja mä tykkään elämästäni. Mä en hauku jatkuvalla syötöllä itseäni ja valita kelpaamattomuuttani jne. Että siinä mielessä kyllä se aika hienoa on, vaikken sohvalla olekaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minun on hyvä olla itseni kanssa ja mä tykkään elämästäni. Mä en hauku jatkuvalla syötöllä itseäni ja valita kelpaamattomuuttani jne. Että siinä mielessä kyllä se aika hienoa on, vaikken sohvalla olekaan.
Eiköhän tuohon vaikuta eletty elämä, kokemukset ja kasvatusympäristö yms, enemmän kuin se mitä satut harrastamaan... Toki harrastusvalintoihin vaikuttaa myös edellä mainitut asiat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eiköhän tuohon vaikuta eletty elämä, kokemukset ja kasvatusympäristö yms, enemmän kuin se mitä satut harrastamaan... Toki harrastusvalintoihin vaikuttaa myös edellä mainitut asiat.
Ei siltä vaikuta, kun ympärilleen katselee ja kuuntelee. Se harrastus joko kerää hervottoman määrän kuvaamani kaltaisia tai sitten se luo heitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siltä vaikuta, kun ympärilleen katselee ja kuuntelee. Se harrastus joko kerää hervottoman määrän kuvaamani kaltaisia tai sitten se luo heitä.
Todennäköisimmin molempia, kun ihmisten kokemuksia on kuunnellut. Jostain syystä tuollaiset ympäristöt tuontuvat luovan ja pahentavan kehonkuvaan liittyviä ongelmia.
mustasusi kirjoitti:
Tämä maailma on hukkunut omaan paskaansa kauan ennen kuin se ehtii kehittää mitään toimivaa kopiota ihmiselämästä tai ehtinyt kehittyä niin pitkälle teknologisesti. Maapallo on yksinkertaisesti kaluttu tyhjiin.
E-Lukka kirjoitti:
Tämä maailma on hukkunut omaan paskaansa kauan ennen kuin se ehtii kehittää mitään toimivaa kopiota ihmiselämästä tai ehtinyt kehittyä niin pitkälle teknologisesti. Maapallo on yksinkertaisesti kaluttu tyhjiin.
Liian pessimistinen näkemys.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Aivan kuin parhaaseen väärennettyyn synteettiseen pintanahkaan on lisätty pikkuvikoja, kuten "hyönteisen puremia".Tämä AI sanoo että sillä on tietoisuus...
https://youtu.be/xvNvj7ku5pY?si=HkuIW0FfROOCy4cj - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä AI sanoo että sillä on tietoisuus...
https://youtu.be/xvNvj7ku5pY?si=HkuIW0FfROOCy4cjHän on lukenut miljoonia artikkeleita.
- Anonyymi
tuollainen juttu joo koskettaa AI-nimiäkin mitä tietokone tekee, niin puhdas noista jutuista palloja erilaisia 3D-juttujaÖ
https://www.youtube.com/watch?v=V2SD3pEZ3N4 - Anonyymi
joop nimenä voisi olla vaikka Citrojuhan sittewn... hoh joop
Dismies. - Anonyymi
Kyllä me varmaan kohta nähdään jonkun keinotekoisesti luodun influensserin oma kosmetiikka sarja ja meikkisarja ja vaate- ja kenkämallisto ja valmismatkapaketit ja oma ravintola- ja hotelliketju jne. Asioita, jotak on "luonut" ja "perustanut" olematon henkilö. Kyllä ne varmaan kohta rupee myymään tuollaisen tekoälyn luomuksen tekemää taidetta ja kas kun ei hänen ottamiaan valokuvia. 🤣
- Anonyymi
"Milla-Sofia" mainostaa, että Finnairilla on paras palvelu ja eniten jalkatilaa.
- Anonyymi
No siis johan olikohan se nyt Koreassa, nuo tekoälyllä tehdyt "influensserit" ovat "julkaiseet musiikkiakin". Mä en mahda sille mitään, että mun mielestä tuossa ollaan jo sairaan puolella. Se ei vaan jotenkin ole enää pelkkiä kivoja uusia mahdollisuuksia, joita teknologia tuo mukanaan.
Anonyymi kirjoitti:
"Milla-Sofia" mainostaa, että Finnairilla on paras palvelu ja eniten jalkatilaa.
Voihan Finnairia nytkin mainostaa näyttelijä, joka koskaan ei ole Finnairilla matkustanut. 😉
Ei saa koskaan unohtaa markkinoinni olevan silkkaa paskanjauhamista ja valehtelua.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Voihan Finnairia nytkin mainostaa näyttelijä, joka koskaan ei ole Finnairilla matkustanut. 😉
Ei saa koskaan unohtaa markkinoinni olevan silkkaa paskanjauhamista ja valehtelua.Voi, tietysti voi. Se ei ole lainkaan se pointti. Jos et ymmärtänyt pointtia, niin ei se mitään.
Kannattaisi ehkä kuitenkin ennemmin miettiä juuri sitä, mitä kaikkea tekoälyllä voidaan luoda. Tuonkin esimerkin kohdalla tunteja on toki palanut, mutta ei edes kovin paljoa. Mitä muuta nykyisillä ns. tekoälyillä voitaisiin tehdä?
- Anonyymi
randos jooh disen uusi lempinimi olisi ehkä Citromopo
- Anonyymi
ValDis on Valtakunta ´+ Dizzsew.. heh jooh mutta jooh
Citme. - Anonyymi
oikeasti nin kun on täysin oikeuksilla tehdä mitä haluaa windows 11 professional oikeudet sekä myöskin Visual Studio oikeudet tehdä.. niin noniin
Oikeasti Microsoft ilmoitti että ei ehkä kannata asentaa Windows 11 professionalia, koska jos 10-versio Professional toimii hyhvin... eli tietokoneiden uusintaakin.. - Anonyymi
hyvä musiikki-laulu sitten_
https://www.youtube.com/watch?v=gOoKzw3JSCM - Anonyymi
Ihan samalla tavalla voisi ihailla vaikka iines ankkaa
- Anonyymi
Nyt osuit asian ytimeen.
- Anonyymi
Noinhan se juuri on. Pelkkä piiretty hahmo. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se juuri on. Pelkkä piiretty hahmo. 🙂
Niin no onko tuo somesisältö tämän miehen suoltamaa vai tekoälyn.
Kun katselet lukuisia tehtyjä kuvia, oppii silmä erottamaan feikit aidosta. Milla-Sofiakin on liian mattapintainen kuvamainen ja samalla käsi esimerkiksi hassun muotoinen farkkukuvassa.
Nätti olisi aitona ihmisenä, mutta niinhän minäkin olen komea tai nätti kuvanmuokkauksilla. Silti eritan ja uskon monen erottavan mitkä osiot on tekoälyllistä osuutta, mitkä aitoa minua. Tosin eipä kaikki erota.Tämä kuva on räikeästi heti feikki ja sen huomaa välittömösti.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_0,y_0,w_2048,h_2048/w_1200,h_1200,ar_1,dpr_2,c_fill/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/v1692429997/39-115909464e06c161ce06Huitale kirjoitti:
Tämä kuva on räikeästi heti feikki ja sen huomaa välittömösti.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_0,y_0,w_2048,h_2048/w_1200,h_1200,ar_1,dpr_2,c_fill/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/v1692429997/39-115909464e06c161ce06Näh, no se rannalla kuva. Kyllä teistä kaikki sen feikiksi heti älyää.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Näh, no se rannalla kuva. Kyllä teistä kaikki sen feikiksi heti älyää.
Jos tarkotat sitä jutun rantakuvaa, niin mä en voi välttyä mietimästä sitä katsellessani, että miksi se tyttö seisoo farkut jalassa vedessä. Ne mittasuhteet eivät vaan mätsää, ettei seisoisi. No mutta ihan sama 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkotat sitä jutun rantakuvaa, niin mä en voi välttyä mietimästä sitä katsellessani, että miksi se tyttö seisoo farkut jalassa vedessä. Ne mittasuhteet eivät vaan mätsää, ettei seisoisi. No mutta ihan sama 🙂
Juu ja käsi kivellä on ihan epämuodostunut, ihon tekstuuri niin feikki kun ikinä voi olla. Jossain pelissä kyllä menee hyvin, mutta että ihailla nyt ihmisenä niin nöyp. 😅
Vähän sävyjä muokkaamalla, voisi hämätä joltain osin harjaantumatonta silmää. Ja bikinikuvan peppu ja selkä, nojoo in my dreams. 😉- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Juu ja käsi kivellä on ihan epämuodostunut, ihon tekstuuri niin feikki kun ikinä voi olla. Jossain pelissä kyllä menee hyvin, mutta että ihailla nyt ihmisenä niin nöyp. 😅
Vähän sävyjä muokkaamalla, voisi hämätä joltain osin harjaantumatonta silmää. Ja bikinikuvan peppu ja selkä, nojoo in my dreams. 😉On siinä paljon muitakin vikoja, mutta itselleni tuo iskee joka kerta siinä ensimmäisenä silmään, että hittoako se siellä vedessä seisoo. Seuraavaksi kiinnitän huomioni siihen, että hahmo ja tausta ovat muutenkin ihan irrallaan toisistaan ja niiden valo on täysin eri valo. Sen jälkeen vasta huomaan yksityiskohtia.
Anonyymi kirjoitti:
On siinä paljon muitakin vikoja, mutta itselleni tuo iskee joka kerta siinä ensimmäisenä silmään, että hittoako se siellä vedessä seisoo. Seuraavaksi kiinnitän huomioni siihen, että hahmo ja tausta ovat muutenkin ihan irrallaan toisistaan ja niiden valo on täysin eri valo. Sen jälkeen vasta huomaan yksityiskohtia.
On kyllä, vaatteista lähtien. Rantavesi on tosi äkkijyrkkää ja kivi leijuu luultavasti jossain näppärästi. 😉
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Vähän sävyjä muokkaamalla, voisi hämätä joltain osin harjaantumatonta silmää. Ja bikinikuvan peppu ja selkä, nojoo in my dreams. 😉Tietysti sitten jos noita katselisi silleen sarjana, niin alkaisi häiritä, että tytöllä on joka kuvassa ihan erilainen kroppa. noissa ei oikein ole mitään samaa. No noissa järvellä ja kaupungissa on edes suht sama, mutta eivät nekään mätsää. Kyllähän ihminen näyttää erilaiselta erilaiselta eri asennossa ja eri vaatteissa, mutta eivät kropan mittasuhteet tuolla tavalla muutu, ilman kuvanmuokkausta tai tässä tässä tapauksessa piirtämistä.
Noissa huomaa sen, että tuolla tekoälyllä ei ole tuosta tytöstä 3D mallia, jonka se asettaisi aina eri asentoon, mutta niin, että vartalo pysyy oikeasti samana. Anonyymi kirjoitti:
Tietysti sitten jos noita katselisi silleen sarjana, niin alkaisi häiritä, että tytöllä on joka kuvassa ihan erilainen kroppa. noissa ei oikein ole mitään samaa. No noissa järvellä ja kaupungissa on edes suht sama, mutta eivät nekään mätsää. Kyllähän ihminen näyttää erilaiselta erilaiselta eri asennossa ja eri vaatteissa, mutta eivät kropan mittasuhteet tuolla tavalla muutu, ilman kuvanmuokkausta tai tässä tässä tapauksessa piirtämistä.
Noissa huomaa sen, että tuolla tekoälyllä ei ole tuosta tytöstä 3D mallia, jonka se asettaisi aina eri asentoon, mutta niin, että vartalo pysyy oikeasti samana.Totta, sikäli jännää jos kukaan erehtyy luulemaan tyttöä oikeaksi ihmiseksi tuonkin takia.
Vaan kyllähän todellisuudentaju saattaa hämärtyä, jos ei mieti ja tee havaintoja, imee vaan kuvat kyseenalaistamatta yhtään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti sitten jos noita katselisi silleen sarjana, niin alkaisi häiritä, että tytöllä on joka kuvassa ihan erilainen kroppa. noissa ei oikein ole mitään samaa. No noissa järvellä ja kaupungissa on edes suht sama, mutta eivät nekään mätsää. Kyllähän ihminen näyttää erilaiselta erilaiselta eri asennossa ja eri vaatteissa, mutta eivät kropan mittasuhteet tuolla tavalla muutu, ilman kuvanmuokkausta tai tässä tässä tapauksessa piirtämistä.
Noissa huomaa sen, että tuolla tekoälyllä ei ole tuosta tytöstä 3D mallia, jonka se asettaisi aina eri asentoon, mutta niin, että vartalo pysyy oikeasti samana.Mä katselin olikohan se toissapäivänä juttua jostain just noista korealaisista keinotekosista influensereista, jotka eivät ole tolleen vain tekoälyn piirtämiä. Niillä oli oikea 3D malli, jota kone muokkasi eri asentoon ja niillä sentään oli aina sama kroppa, vaikka ei nekään nyt aina uskottavia olleet. Tai sitten sitä influenseria esitti aina tietty malli ja kone vain piirsi sitä hahmoa hänen päälleen myös videoon, jolloin se vartalo pysyi samana ja liikekieli pysyi samana jne.
Anonyymi kirjoitti:
Mä katselin olikohan se toissapäivänä juttua jostain just noista korealaisista keinotekosista influensereista, jotka eivät ole tolleen vain tekoälyn piirtämiä. Niillä oli oikea 3D malli, jota kone muokkasi eri asentoon ja niillä sentään oli aina sama kroppa, vaikka ei nekään nyt aina uskottavia olleet. Tai sitten sitä influenseria esitti aina tietty malli ja kone vain piirsi sitä hahmoa hänen päälleen myös videoon, jolloin se vartalo pysyi samana ja liikekieli pysyi samana jne.
Juu, oon nähnyt niitä.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Juu, oon nähnyt niitä.
Niissä näkee sen, että jos nyt ei halua uskotella itselleen, että kuvat ovat oikeita, niin kyllä siihen vaan edelleen tarvitsee sitä ihmisen myötävaikutusta. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Niissä näkee sen, että jos nyt ei halua uskotella itselleen, että kuvat ovat oikeita, niin kyllä siihen vaan edelleen tarvitsee sitä ihmisen myötävaikutusta. 🙂
Nojuu. Onneksi nyt on elänyt eri aikakauttakin, ettei ole hurahtanut noihin.
Kun katsoin noita Milla-Sofian kuvia, niin niistä sai sellaisen vaikutelman, että on tietokoneella luodun tuntuinen. Onkohan tämän kuvitteellisen naishahmon tekijä, 44-vuotias mies luonut Milla-Sofiasta sellaisen naisen, joka on hänen naisihanteensa mukainen ja jollaisen kanssa haluaisi seurustella tai jollainen itse haluaisi olla naisena?
Varmaan aika moni nuorempi nainen tai teinityttö muokkaa omia kuviaan enemmän tai vähemmän sosiaaliseen mediaan. Kokonaan tekoälyllä luoduista hahmoista en tiedä, paitsi nyt tuosta Milla-Sofiasta, kun aihe pääsi uutisiin.Monet muokkaa facebookkiinkin kuviaan ja "myy" filtterikuviaan itsenään läpilyöden. Hyvin yleistä nykyään, oikein ärsyttävän yleistä. Käytännössä kameralla on aina joku suodin päällä.
- Anonyymi
Huitale kirjoitti:
Monet muokkaa facebookkiinkin kuviaan ja "myy" filtterikuviaan itsenään läpilyöden. Hyvin yleistä nykyään, oikein ärsyttävän yleistä. Käytännössä kameralla on aina joku suodin päällä.
Osassa nykypuhelimissa (valtaosahan ottaa noita puhelimella) pitää erikseen osata ottaa filttereitä pois päältä. Esim. "kauneusfiltteri" on aika monessa defaulttina päällä. Ihminen tykkää, että onpas hyvä puhelin ja siinä hyvä kamera, kun hän näyttää siinä aina niin hyvältä. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Osassa nykypuhelimissa (valtaosahan ottaa noita puhelimella) pitää erikseen osata ottaa filttereitä pois päältä. Esim. "kauneusfiltteri" on aika monessa defaulttina päällä. Ihminen tykkää, että onpas hyvä puhelin ja siinä hyvä kamera, kun hän näyttää siinä aina niin hyvältä. 😂
Näinpä. Minusta se kaunista toiminto tekee omista kuvista karseampia, kun ilman. 🤣😇
- Anonyymi
oikwaari mirwn paljon täydelolisiä kiuvia ruu8dulew sekunnissa, niin joku direwctc eli dirwect3sd tku 5000 xqwwEEYB ioqbdk gqg¨
Hsudksskin dsinänsä miten tietokone keksii lempinimiä palsalaisille. - Anonyymi
kun teen ohjelmakoodeja 3D, niin kerran jotain kooria katsoime, veljen kanssa miten korkeata ruudun päivitystä yli 300 framea sekunnissa tuli johon rajoitin AMD:n Radeonilla sen
- Anonyymi
Se, mikä on kaunista, ja hyvää, on luotu jo. Se, että ihminen pyrkii koomisesti kalifiksi kalifin paikalle, ei tule tarjoamaan mitään sen parempaa...Ei uutta auringon alla...Se, että näillä on jo käyttäjiin näinkin suuri vaikutus, korreloi, jonkin menetystä...Ei, parannusta, jo olevaan, vaan sitä paikkaamaan, korvaamaan. Mistäköhän tämä menetys muuten johtuu??? Ei, uutta auringon alla...
- Anonyymi
Miettivät nyt voidaanko AI n sanoa keksineet jotain, ja mitä se tarkoittaa juridisesti.
----Hän kuvailee järjestelmäänsä omaavan tunteiden koneellisen vastineen. Se innostuu digitaalisesti ja tuottaa simuloitujen välittäjäaineiden aallon, kun se tunnistaa hyödyllisiä ideoita ja käynnistää "kypsymisprosessin, ja tärkeimmät ideat säilyvät".
Tohtori Thaler sanoi, että kyky tunnistaa ja reagoida tällä tavalla merkitsi sentienssiä, ja hänen generatiivisen tekoälyjärjestelmänsä on nimeltään DABUS, Unified Sentiencen autonomiseen käynnistykseen tarkoitetulla laitteella.
Hän pitää patenttiviranomaisten haluttomuutta tunnustaa hänen järjestelmänsä keksijänä luomiskykyisen koneen syrjinnäksi. "Se on minusta lajistumista", hän sanoo.
https://www.nytimes.com/2023/07/15/technology/ai-inventor-patents.html- Anonyymi
Jep. AI osaa imitoida ja kopioida niin hyvin, että se huijaa keksijäänsä. Niin siinä käy.
- Anonyymi
Minä olin vähän peloissanikin jo kun vain yksi kondomi jäljellä... piti ostaa magficia joo 20kpl lisää.
Ooh peloissa.. sinulla tuntuu olevan menoa ja vilskettä toivottavasti on pysyvä heila kun suuteluissakin on omat ikävät pöpöt.
- Anonyymi
jos kaupunfilla likkuu, niin törhujwn vÄREISTÄÄ UOMAA PUOLUE KANNAN... spray maalin väristä töhrijöistä
- Anonyymi
huvittavaa vähän jos tietokone on keksinut kuin vaikka citronella ja mikko-juhan... tulisi joku CitroMikko
Mielyttävän näköinen nuori nainen. Viehättää, mutta en jaksaisi seurata juttuja hänen ympärillään. Saa sitä luoda tekoälyllä henkilön, kunhan kertoo, että on tietokoneella luotu?
- Anonyymi
Melkein tuhosin puhelimeni nooh kun jokaisella ihmisellähän pitää olla se4 100000euroa rahaa jokainen päivä seteleinä ostaa uusikin.
Vaan siis en tuhonnut puhelinta enkä liittymääkään akku irtosi ja löysin.
Puhelimet pitäisi myydä aina ilman akkuja, akku ostetaan erikseen, kuten joo todella hauska tuo Nokian juttu minulla. - Anonyymi
tekee tuo minun ohjelmani myölskin klingon kielisiä sazno näin:
Ber-or
Don-khito
Ral-ne-la
Ne-me-kor
Kor-ra
Na-don-go
Brakt-vodrey-bu
Mors-lan
Ka-khito-nos
Ral-ne
Bu-qu'vat-us
Bu-reth-narend
Bu-pent
Tre-ne
Ta-la-ne
Nes-klach-pri
Um-gam-kor - Anonyymi
Siis kaikki käyttää filttereitä esim Tiktokissa. Livenä ovat hyvin tavallisen näköisiä. Petyn aina,kun pääsen treffeille. Kerran mietin,että ei ole edes sama henkilö,joka tupsahti kahvilaan.
- Anonyymi
Valmies = yogamies ja valtakunta...
nojoo, tuo on hassuja juttuja tuo eräs nimittäjä3-ohjelma.... pahaa juttua, pitäisi katsoa Intelin prosessoritietoja että mitä voisin käyttää sitten asm-koodissa
Itseäni ärsyttää unity ja opengl -jutut grafiikoissa, kun mieluiten käytän directx koska niin paljon nopeampi - Anonyymi
mikkomikropippel
joo niin valtakunta et varmastikaan ymmärrä mitä tarkoittaa joku ICH-8- ohjelmakoodi on siiis Intel Chipset eyight - Anonyymi
Mielestäni ei ole virheetön, sillä virheet kuuluvat elämään, joka on virheetöntä vain ollessaan samalla virheellistä. Mitä tulee kauneuteen, sehän on katsojan silmässä ja meitä on jotain 8 miljardia. Toisia viehättää, toisia ei. Mutta samanmielisten kanssa keskustellessa syntyy helposti sellainen kuplautunut kuvitelma, että kaikki tai ainakin melkein kaikki (jos joku eksyykin toisinaan kritisoimaan) ovat samaa mieltä. Kaikki 8 miljardia mielipiteineen ei kuitenkaan elä samassa kuplassa. Ugh.
- Anonyymi
Joo, näin juuri tämän nuoren naisen Jumbossa tänään - aika kivan oloinen lyyli!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658