Vakio keskinopeus

Anonyymi-ap

Voiko 150 grammaiset sisäkumit rajoittaa keskinopeudeksi 22 km/h? Näyttää nimittäin siltä, että aika simona saa runtata, että saisi nostettua keskinopeudeksi 23 km/h. Mitään ei todellakaan näytä tulevan ilmaiseksi, vaikka moni kertookin, että 25 km/h menee jo melkein vapaaratasta kuunnellessa. Voi tietenkin olla, että ajavat peesissä.

11

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän tuollaiset nakit jo jonkun verran vastustaa menoa ja paremmilla renkailla sitten uusiin nopeuksiin.

• Anonyymi

Lisätietoa pyörästä. Maantie, graveli, maasto?

• Anonyymi

Kovin hitaalta kuulostaa vauhti? Eläkeläisetkin polkevat tapahtumissa yli 30km/h.

• Anonyymi

Peesissä tasamaalla menee rennosti 30km/h. Oma lenkki mäkimaastossa vaikiampaa.

• Anonyymi

Kyllä siinä pitää ajaa välillä verenmaku suussa, jos haluaa nostaa keskinopeutta. Tuokin keskinopeus tarkoittaa sitä, että välillä mennään hyvinkin reippaasti 30 km/h. Alle 20 km/h ei voi juuri mennä muuten keskinopeus putoaa nopeasti.

• Anonyymi

Niin ja paljon riippuu siitäkin, että missä ajetaan. Helppoahan se on tasaisella rullata 30 km/h, jos ei ole vastatuulta. Täällä kun paikkakunnan nimeen liittyy mäki, niin voi unohtaa hyvät keskinopeudet.

• Anonyymi

Onko se yli 30 km/h keskinopeuden vimmainen tavoittelu lopultakaan niin tärkeää? Mitä jos hiljennettäisiin vauhtia ja ihailtaisiin tätä mahtavaa ja kaunista ympäröivää luontoa. Mieli virkistyy eikä ole kallossa sitä ainaista ahdistavaa suorittamisen painetta :)

• Anonyymi

Mä olen ajellut ikivanhalla 10-vaihteisella Peugeotilla 55 kilometrin lenkin keskinopeudella 32,3 km/h. Ihan yksin ajelin ilman vetoapua. Öljyä ketjuihin, ilmaa renkaisiin ja voimaa kampiin niin kulkee, kunhan polkija on kunnossa.

On vaan aika stressaavaa ajella kevyenliikenteen väylillä, kun vauhtia on aika monessa paikassa yli 40 km/h ja jengi hyppii ja pyöräilee miten sattuu. Tuollaisessa 80-luvun kulkineessa on kovettuneet jarrupalat vannejarruissa ja hidastuvuus huono. Tuli myös kevyenliikenteen väylien hypyt ja pomput tutuiksi.

• Anonyymi

Vielä täydennyksenä, että tuolla vanhalla Pösöllä tulin isossa alamäessä 70,2 km/h. Ei ollut laseja joten silmät valuivat aika rankasti vettä viiman takia.

• Anonyymi

Onko nelikanttikeskiö ja rasvasitko sen (keskiön)?

• Anonyymi

Todella törkeää vaarantaa muiden terveys oman hulluutensa takia! Häpeäisit edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe