Pelastakaa palstateoreetikot!

Jokainen minut hyvin tunteva tietää, että olen kultturi-ihminrn henkeen ja vereen...(köhm)
Ja juuri oivalsin, että palstatotuuden/teorian lähettiläitä ei ole vissiin kuin yksi enää jäljellä. Sekin meinaa valua täysin Putinismiin, kun ei ole lajitovereita enää vierellä komppaamassa.

Ensin voitaisiin koota retkikunta, joka lähtisi Mount Blanckille kaivamaan pikkukakkonen jäästä...vapaaehtoisia? Liner?

Ja ehkä virittämällä syöttejä palstakirjoituksiin saadaan koottua pusikoista karanneet yksilöt esiin?

Kuka lähtee messiin? 💪😊

46

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä voisin lähteä peesaamaan, mut ku en itekään ole enää aktiivinen palstalla.

      Mut ehkä .. no jaa .. eipä musta paljon apuriksi olisi.

      • Sä oisit just sopiva. Toi pikkumyymäinen "paistinpannulla päähän" -tyyli sopii tämän kulttuurin pelastamiseen loistavasti... tänne ei mitään kukkahattutätejä tarvitakaan. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Sä oisit just sopiva. Toi pikkumyymäinen "paistinpannulla päähän" -tyyli sopii tämän kulttuurin pelastamiseen loistavasti... tänne ei mitään kukkahattutätejä tarvitakaan. 😁

        Nii, jos palsta ja sen teoreetikot pitää pelastaa vaipumasta syvään suohon, tarvitaan oikeita mielipiteitä eikä hyssyttelevää ja mielistelevää paskaa.

        Pitäähän olla jotakin vastusta ...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nii, jos palsta ja sen teoreetikot pitää pelastaa vaipumasta syvään suohon, tarvitaan oikeita mielipiteitä eikä hyssyttelevää ja mielistelevää paskaa.

        Pitäähän olla jotakin vastusta ...

        Joo. Raakaa faktaa...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Raakaa faktaa...😄

        Noh..
        Paska on paskaa vaikka voissa paistaisi.

        Ja totuus ei pala tulessakaan...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Noh..
        Paska on paskaa vaikka voissa paistaisi.

        Ja totuus ei pala tulessakaan...

        No nyt on Pirpanassa voimaa ja uhoa! 💪😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No nyt on Pirpanassa voimaa ja uhoa! 💪😄

        Pieni ja pippurinen kuin Pikku-Myy.

        Oikeasti olen leppoisa ja lempeä kuin mikä. Sit kun minut oikeasti tuntee, ni tulee yllätyksenä, kuinka kiltti olen aidosti.

        Mutta täällä voi vähän revitellä. Jos ny vähän irlki.. ;D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pieni ja pippurinen kuin Pikku-Myy.

        Oikeasti olen leppoisa ja lempeä kuin mikä. Sit kun minut oikeasti tuntee, ni tulee yllätyksenä, kuinka kiltti olen aidosti.

        Mutta täällä voi vähän revitellä. Jos ny vähän irlki.. ;D

        Meni poistoon sun kommenttisi. Disse.. viittitkö laittaa saman palstan sääntöjen puitteissa?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Meni poistoon sun kommenttisi. Disse.. viittitkö laittaa saman palstan sääntöjen puitteissa?

        Mitähän mä laitoin? Jotain, että välillä hyväkin noitua ja puida nyrkkiä pöytään. Ja että se on eloa...muistaakseni korvasin kirossnsn yhden kirjaimen pisteellä, mut ehkä botti tajuaa jo nekin. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Mitähän mä laitoin? Jotain, että välillä hyväkin noitua ja puida nyrkkiä pöytään. Ja että se on eloa...muistaakseni korvasin kirossnsn yhden kirjaimen pisteellä, mut ehkä botti tajuaa jo nekin. 😁

        Juu. Boteilla on sellainen tapa, et ne oppii uutta.

        Mut olet oikeassa. Joskus on hyvä keinuttaa venhettä...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu. Boteilla on sellainen tapa, et ne oppii uutta.

        Mut olet oikeassa. Joskus on hyvä keinuttaa venhettä...

        Joo. Niin on. Liika tyytyväisyys ja seesteisyys on tylsää. 😁


    • Anonyymi

      Onhan täällä tuo yksi tytöistä ja mummeleista jne. ainakin kymmenellä ari rekatulla nikillä joriseva tyyppi. Ehkä se on palstaevoluutiota.

      • No jos siitäkin saadaan ravistettua palstateoreetikko esiin? Ainskin kannattaa yrittää... nyt on tosi kyseessä... kohta niitä ei oo enää yhtään. 😱


    • Anonyymi

      Feminismi on korvannut palstateoreetikot.

      Asia ei ole sattumanvarainen tapahtuma vaan hyvin suunniteltu ja toteutettu projekti.

      Olet herännyt liian myöhään. 😊

      🦄

      • Voit olla oikeassa feminismistä...mutta itse herättelen vielä toivoa, että saadaan palstateoreetikot vielä henkiin ja kulttuurikato saadaan kuilunreunalta herätettyä henkiin. 😁


    • Anonyymi

      Kustannussyistä retkikunta voisi suunnata Tuusniemelle Mont Blancin sijaan ✌

      • Ehei... kyllä palstan tilillä on vielä lyömäkettä, ei Rane kaikkia juonut miiteissä lähellrkkään. 😁


    • Anonyymi

      Kaikki on jo sanottu sen asian suhteen.

      • Niin, mut kertaus on opintojen äiti.

        Ja palstan suuret oppineet voisivat valistaa myös nykyisiä ja tulevia tietämättömiä palstan sukupolvia. Historian havinaa .. jne...


      • Ei ole...

        Nytten on tullut paljon kaikkea lisää, mikä tehostaa alfojen vaikutuksia. Joskus 5-6 vuotta sitten ei ollut tiktokkeja ja muita herutuskanavia...

        Kyllä taatusti saadaan uusi tuleninen vielä käyntiin.

        Palsta ilman teoreetikkoja on kuin fanikatsomo ilman faneja. 😁


      • Nii.. kun alfa osuu näkökenttään, ni 98 rossaa naisista lakoaa siihen paikkaan.
        Eukoista tulee ihan tyhjäpäisiä emakoita joilla kuola valuu ja sellainen typerä hymy kasvoillaan kyttäävät sitä alfaa. Ja ukon ei tarvii kuin sormiaan napsauttaa, ni johan lakoaa nainen kuin nainen.
        On nähty .. monta kertaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nii.. kun alfa osuu näkökenttään, ni 98 rossaa naisista lakoaa siihen paikkaan.
        Eukoista tulee ihan tyhjäpäisiä emakoita joilla kuola valuu ja sellainen typerä hymy kasvoillaan kyttäävät sitä alfaa. Ja ukon ei tarvii kuin sormiaan napsauttaa, ni johan lakoaa nainen kuin nainen.
        On nähty .. monta kertaa.

        Hyvä, jatka! 😄 Tuo on hunajaa tasoteoreetikoille 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jatka! 😄 Tuo on hunajaa tasoteoreetikoille 😂

        xLiner

        Lähetsä Mount Blanckille kaivamaan pikkukakkosen ikiroudasta? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jatka! 😄 Tuo on hunajaa tasoteoreetikoille 😂

        xLiner

        Sarkasmin taitoni voivat olla hieman ruosteessa..


    • Anonyymi

      Eli suosiolla vaihdetaan palstan nimeksi yh- ja parisuhdekelpoiset puutarhurit, koska mielenkiintoisinta täällä on trollikan juurikasvustokertomusten vertaaminen omiin kokemuksiin.

      -keinovaginamies-

      • No ei vitussa.

        Onko taso jo noin alhaalla?


      • No teillä voi olla oma alaosasto...kumpikin kuitenkin vakiokalustoa, mutta nimeä ei muutella...

        Voidaan vaikka tuolta takaa tyhjentää noi Harmiksen keväiset venäjämyönteisyystöryt mättää kierrätykseen, niin sovitte sinne...ei sekään niitä tartte, kun siitä leivotaan palstateoreetikko. 😁


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ei vitussa.

        Onko taso jo noin alhaalla?

        Älkääpäs nyt kuulkaapas siellä.
        Nämä maalaishimmailijan harrastukset ovat tärkeitä harrastuksia.

        Trollikka sitten taas infoaa, kun kurpitsa on yli 20 kiloinen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkääpäs nyt kuulkaapas siellä.
        Nämä maalaishimmailijan harrastukset ovat tärkeitä harrastuksia.

        Trollikka sitten taas infoaa, kun kurpitsa on yli 20 kiloinen.

        -keinovaginamies-

        Joo, mutta niitä kurpitsoja ei kanneta palstan toimistoon... Taitaa olla vieläkin perunasäkki Trollikan tuomana jääkaapissa... Ei täällä kukaan pottuja keittele... :o/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älkääpäs nyt kuulkaapas siellä.
        Nämä maalaishimmailijan harrastukset ovat tärkeitä harrastuksia.

        Trollikka sitten taas infoaa, kun kurpitsa on yli 20 kiloinen.

        -keinovaginamies-

        No mä ihailen kyllä trollikkaa hänen kätevyytensä ja toimeliaisuutensa vuoksi.
        En tosiaan väheksy häntä millään tavalla.

        Tason alhaisuuteen viittasin tuohon palstan nimen vaihtamisessa. Jos sinkut vaihtuu johonkin vitjakkeen puutarhailuun, ni mä olen ihan väärällä palstalla...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mä ihailen kyllä trollikkaa hänen kätevyytensä ja toimeliaisuutensa vuoksi.
        En tosiaan väheksy häntä millään tavalla.

        Tason alhaisuuteen viittasin tuohon palstan nimen vaihtamisessa. Jos sinkut vaihtuu johonkin vitjakkeen puutarhailuun, ni mä olen ihan väärällä palstalla...

        Palstalla on aina hienoa olla.
        Meillä on isot tilukset ja monta palstaa.

        Muista hoitaa puutarhaasi :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on aina hienoa olla.
        Meillä on isot tilukset ja monta palstaa.

        Muista hoitaa puutarhaasi :)

        -keinovaginamies-

        Juu.. mulla on pieni ja kompakti puutarha. Just sopiva mulle. :)

        Rande aikoo opettaa oikein kädestä pitäen sen hoitamista. Kerran opittu ja sit sen osaa.


    • Anonyymi

      Nyt on muita virikkeitä niin paljon, ettei tule palstalla käytyä.
      Jos minut teljettäisiin pimeään maakuoppaan, jaksaisin taas kirjoitella täällä.

      • Jos oot palstateoreetikko, niin voidaan järjestää. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jos oot palstateoreetikko, niin voidaan järjestää. 😁

        Ihan teoriassa näitä pohdin, ei tarvi vielä kuoppaa kaivaa. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan teoriassa näitä pohdin, ei tarvi vielä kuoppaa kaivaa. 😂

        Palstallahan on perunakuoppa, että ei tarvii kun tulla paikalle, niin Linukka vaikka voi auliisti niskaperseotteella sinne sut toimittaa. ☺️👌

        Edelliset asukkaat tekivät partakarvoista ja hiuksista köyden ja karkasivat Lempäälän Prismaan....😄


    • Anonyymi

      jooh tuo muodostaa noita nimiä tuo eräs juttu tollei, on tavallaazn Ai-koodia tuokin

      t. Jeroman.

    • Anonyymi

      Ehkä tämä oli hätähuuto? Disse on menettänyt kykynsä kyökkistelyyn ja miljoonan kilometrin pituiset palstaketjut ovat muisto vain. Huitalekin vain pihoja laittaa ilman mitään kriisejä. Kehittäkää nyt ihmeessä joku jotain sydänsuruja ja analysoitavaa niin pääsemme nauttimaan taas disteorioista täydeltä laidalta. Täällä on varmaan sen verran uusiakin ettei niillä ole aavistustakaan palstajeesustelun alkeista, disse-setä opastaa kun vain saa tilaisuuden :)

      -harmiseikirj-

      • Alahan pakkaamaan jo...
        Kunhan löydetään pikkukakkonen sieltä Blanckilta, niin järjestetään teille uudelleenkoulutus. Kaksi viikkoa erämaakopissa vedätte hapanta ja laaditte reformit, millä tullaan palstalke niin takuuteorian kanssa, että riittää vuosiksi vääntöä... 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Alahan pakkaamaan jo...
        Kunhan löydetään pikkukakkonen sieltä Blanckilta, niin järjestetään teille uudelleenkoulutus. Kaksi viikkoa erämaakopissa vedätte hapanta ja laaditte reformit, millä tullaan palstalke niin takuuteorian kanssa, että riittää vuosiksi vääntöä... 😁

        Avasin sulle peppuketjun, hopi hopi laittamaan analyysiä millainen pitää naisen pepun olla 😀

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avasin sulle peppuketjun, hopi hopi laittamaan analyysiä millainen pitää naisen pepun olla 😀

        -harmiseikirj-

        Aijaahas... no pitääpä tsekata. 😁


    • Anonyymi

      No mitäs vttua. Onko pikkukakkonen siirtynyt moderoimaan kun ihan asialliset viestit lähtee 😡

      xLiner

    • Anonyymi

      aamulla kun herää niin mielessä on jo Hihiman.
      ..tai Xenitro.

      yeah well niin siis tuo on vain eräs juttu mikä piti tehdä tuollainen omaksikin huviksi

    • Anonyymi

      hihiman hahha joo... minulla on vsarmaankin jotain joo hammaslääkärien määräämiä kipupillereitä, jäänyt käyttämättä.

      GagaMan.

    • Mikä on palstatotuuden määritelmä? Itse laitan kommentiksi vain sen mikä on mun mielipide sillä hetkellä tai on ollut jo pitemmän aikaa. En ole tosi hyvä valehtelemaan, mutta en ala myöskään liikaa yksityisasioistani puhumaan.

      Turinatiimin ja jännämiehen määritelmän tiedän, mutta en ihan aina kaikkia termejä, joita tällä palstalla viljellään. Mikä esimerkiksi on ätmi? Miksei täällä voida puhua tavallista suomenkieltä? =D Tai jos ei suomea haluta puhua, niin edes englantia sitten =D

      • No se on vain sellainen vitsi... Joku tai jotkut kertoneet idean, miten mukamas naiset valkkaa miehiä. Ja miten se on mukamas johdonmukaista. :oD

        Ätmi tulee atm;stä, mikä täällä on alatason mies...ketmi ktm, eli keskitason mies ja ytmi ytm on taas ylemmän tason mies. :oD
        Tavallista miestä ei ole...vai olisko se ketmi sit? Mutta ytmiksi synnytään, ätmistä voi vielä päästä jotenkin ketmiksi, mutta ei ytmiksi. Ja aisuri on sitten mies, joka ottaa toisen miehen siittämät lapset naisen mukana. Valkoritari puollustaa naisia keskusteluissa. Mitähän vielä oli niitä sanontoja?

        Mutta aika koomisia tulkintoja näissä keskusteluissa oli. Miehet ketmeistä alaspäin ei voineet mitään oikein...naiset vie heitä miten haluaa, mutta ytmi taas tekee naisen kanssa mitä haluaa. :oD Se oli sellaista yhtä suurta tarinaa... kyllä siitä jostain sai aina jotain tartuntapintaa, mutta oli se vaan hauskaa luettavaa lopulta...


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe