Eli ihan valtavan kokoista keppiä puskee, ei tätä usko kukaan. Kyllä siitä on monta kesää aikaa kun on viimeksi näin valtavaa herkkua saanut.
Mistä teidän koirat muuten menee hulluksi? Meillä se on porkkanan tuoksu ja porkkanan kuorimisen ääni.
-keinovaginamies-
Jöötiä poskeen
28
452
Vastaukset
Nyt en tainnut ihan ymmärtää, mistä kyse. Söit ison porkkanan?
- Anonyymi
Aaa, Ensimmäinen jota kiinnostaa.
No siis, halusin vähän leuhkia trollikalle kuinka hyvin tämän kesän porkkananviljelyni onnistui, kun tämä on meidän puutarhakisailupalsta.
Tokihan vähän homoeroottista sävyä koetin laittaa joukkoon, että edes joku kiinnostuu. Ja näemmä onnistuinkin siinä, kiitos sinulle :)
-keinovaginamies-
Aikanaan meidän koirillamme oli tapana käydä itse kaivamassa porkkanoita ja söivät niitä sitten pihassa.
- Anonyymi
Minä pistän pataan kaiken joka menee luvatta minun porkkanamaahani!
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Minä pistän pataan kaiken joka menee luvatta minun porkkanamaahani!
-keinovaginamies-Verotustilanne oli otettu huomioon jo kylvövaiheessa ja niitä oli muutenkin aina liikaa.
Porkkanan tuoksu houkuttaa sen esiin🤭
Meillä koira pummaa kyllä, mutta jättää kiltisti porkkanat syömättä.- Anonyymi
Ai minkä?
Meidän mopsin ainakin.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Citmies..jos muodostaa citrinedllasta ja viinamihestä
- Anonyymi
prinsessasta voi tulla kai sari ja mikostas voi tulla komis.
- Anonyymi
Huijasri tuo juttu joo voi muodozstaa nimiä, joizta tulee aika hauskojakin sitten
Vai niin.. kyllä mulla ny jötikkäkateus iskee..
Viime vuonna oli porkkanoita istutuslaatikossa.. enkä voi sanoa ainoastakaan keppi.. ennemminkin nysä. Suurin oli n. 4 cm. Ja mulla oli 5 metriä siemennauhaa siinä laatikossa.
Tänä kesänä on laatikko ollut kesannolla, mutta kova yritys olisi valkosipulia ensi kesäksi. Talvivalkosipulia nimenomaisesti.
Rande on luvannut olla istutusmentori.- Anonyymi
Eikö pujottelija tai ex mies anna kuin alle 4 senttimetristä on siinäkin elämä
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pujottelija tai ex mies anna kuin alle 4 senttimetristä on siinäkin elämä
Hmm.. mitenhän tämän nyt ilmaisisi..
Exän kanssa en kepittele ja pujiksen heppi kyllä kestää vertailua vallan mainiosti.
Vaikka asia ei sinulle mitenkään kuulu...- Anonyymi
Tuo 5 senttiä on siinä ja siinä että riittää mulla edes paksuuteen :)
Tämä oli hyvä kesä. On tullut märkää juureen asti.
Tuo 5 senttiä on siinä ja siinä että riittää mulla edes paksuuteen :)
Tämä oli hyvä kesä. On tullut märkää juureen asti.
-keinovaginamies-Oih.. mä kuulin ammattilaisilta, että pidin jötikät liian kuivina.. siksi jäi nysäksi.
Mä taidan olla liian laiska hoitamaan noita märkyysasioita.
No yritän Randen kynsiä seuraavaksi.
- Anonyymi
Kiitos tästä huomavaisuudesta! Jos tämä tosiaan oli kalastelua mun vastauksen saamiseksi. Mä olen jo kahdesti aikaisemmin yrittänyt p0stata vastausta sulle; mutt se lentää jonnekin bittiavaruuteen! Teksti siis häviää-> eikä sitä löydy mistään.
Nyt on kolmas ja viimeinen yritys! Poistin muutamia peliohjelmia koneeltani, jos ne olisivat olleet syynä textin katoiluun.
Mä en anna porkkanien kasvaa liian suuriksi; maku ja mehukkuus vain kärsivät siitä.
Parin cm paksuisia, korkeintaan vaaksan mittaisia, niin eivät vielä ole puisia!
Näin mulle ainakin Emo on opettanut, mä olen jo pitkään kiskonut niitä suurempia porkkanoita käyttöön. Jo alkukesästä, harvennus vaiheessa mä otin pieniä porkkanan alkuja talteen. Naatiosa pois ja porkkanalle pesu, käyvät sellaisenaan vihersalaattiin tai muuten natusteltaviksi... makeita pureskeltavia.
Mulla on tuoreita uusia nokkosenlehtiä kuivumassa, käytän pinaatiikeitossa aina ruokalusikallisen kuivattua nokkosta mukana, Kalan pinaatikastikkeeseen mä en nokkosta laita mukaan, Vanhakansa sanoo ett nokkonen on; ilmainen vitamiinilääke!
trollikka- Anonyymi
No täytyyhän meidän pien- ja muiden pirttiviljelijöiden pitää tämäkin palsta hengissä.
Edes dissen kiusaksi viljellään täälläkin, kun se kuvittelee virvoittavansa palstan juurilleen.
Arvasin että olet viksu viljelijä. Mullahan tuo on vaan laiskuutta kun ei ole saanut porkkanoita vieläkään nostettua. Syöttelen sitten koiraa noilla isoimmilla ja puisimmilla.
Tässä kun nyt leuhkitaan, niin minäpä keräsin puutarhasta pakurikääpää, nimenomaan PUUtarhasta. Sen kasvua on odoteltu jo toistakymmentä vuotta. Pakuriteellä tervehtyy kaikki, aidsista syöpään :))
No täytyyhän meidän pien- ja muiden pirttiviljelijöiden pitää tämäkin palsta hengissä.
Edes dissen kiusaksi viljellään täälläkin, kun se kuvittelee virvoittavansa palstan juurilleen.
Arvasin että olet viksu viljelijä. Mullahan tuo on vaan laiskuutta kun ei ole saanut porkkanoita vieläkään nostettua. Syöttelen sitten koiraa noilla isoimmilla ja puisimmilla.
Tässä kun nyt leuhkitaan, niin minäpä keräsin puutarhasta pakurikääpää, nimenomaan PUUtarhasta. Sen kasvua on odoteltu jo toistakymmentä vuotta. Pakuriteellä tervehtyy kaikki, aidsista syöpään :))
-keinovaginamies-Kasvattakaa pihlajaa... siinä on hyvä lämpöarvo. 😄
Disseisback kirjoitti:
Kasvattakaa pihlajaa... siinä on hyvä lämpöarvo. 😄
Oikeesti.. mitenkähän nopeasti pihlajat kasvais, jos tökkus niitä vanhaan suoprltoon kasvamaan? Sitten koko kylä ihmettelis, että miks känniset tilhet paskoo ja lentelee pitkin seiniä kylillä? 🤣
Mun koiralle ei ole olemassa oikein mitään minkä takia se tulisi hulluksi. On vähän nirso muutenkin ruokansa suhteen, ja mitkään herkut eivät sitä motivoi.
- Anonyymi
Kiimaisen narttukoiran pissiä purkkiin ja annat nuuhkaista aina siitä, kun käyttäytyy hyvin ja oikein.
Jos ei tuolla uroskoira motivoidu, niin se on zombi, ja armollisinta viedä suoraan piikille.
-keinovaginamies-
Onnittelut onnistuneesta kasvatustyöstä.👍
- Minulla ei ole omaa koiraa eikä porkkanan viljelykään ole minua varten. Lapsena jo päätin, että ikinä en omassa kodissani kitke, harvenna enkä haraa..
Mutta osallistun toki mielelläni sadonkorjuujuhliin jos joku on sellaisen vaivan nähnyt. 😅- Anonyymi
Minä tykkään laittaa siementä vakoon. Hyvän vaon pohjustaminen on se kovin työ :))
Minä tykkään laittaa siementä vakoon. Hyvän vaon pohjustaminen on se kovin työ :))
-keinovaginamies-Fingerporin Rivo-Riitta sanoisi jotakin sellaista, kuin "minä sulle vaon näytän", mutta minä en ole kuin Rivo-Riitta 🫢
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Fingerporin Rivo-Riitta sanoisi jotakin sellaista, kuin "minä sulle vaon näytän", mutta minä en ole kuin Rivo-Riitta 🫢
Oi voi. Kyllä palstalla pitäisi Rivo-Riitta olla. Tykkäisin kyllä.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Meillä kotona oli myös koira joka tykkäsi porkkanoita narskutella, joskus haki itse penkistä mutta useimmiten vain ruinasi ihmisiltä jos joku söi porkkanaa, kai ne oli pestynä & kuorittuna parempia koirankin suussa. Kerran hämmästyin hajuaistista kun sähdettiin syyspimeällä lenkille niin koiro ykskaks hyppäsi vesiojaan, minä että mitä sinne rymysit se sitten sieltä vedestä ylpeänä nousi porkkana suussa, joku kai oli nakannut sinne. Toinen tapaus oli kun ykskaks koiro ykskaks pysähtyi ja alkoi murisemaan metsään, tiheää lepikkoa siinä ja hämärää siinä, minä tähystän että mitä ihmettä siellä näet kun minä en mitään niin sitten kuuui semmoinen puuhh voimakkaasti ihan siitä ojan takaa, helvetin iso hirvi seisoo tuijottamassa meitä :D Niillä mahdottoman hyvä suojaväri hämärään, jos ei olisi puhissut en minä sitä olisi nähnyt. Polkaisinkohan sitten siinä maata tai karjaisin tai jotain se kahden tonnin panssarivaunu ykskaks kääntyi ja lähti poispäin onneksi, sekin siinä tuli pistettyä merkille että ei muuten paljon melua lähtenyt isosta ruhosta kun lähti vain sulavasti sitten jäljilleen.
-harmiseikirj- Olen enemmän kasvaa mikä kykenee -miehiä, niin omalle tontille ei kannata porkkanaa tuupata, kuolee reppana hoidotta. Sen sijaan kaskinauris ja valkosipuli esimerkiksi sopivat mun pirtaan hyvin, eivät juurikaan kasvun aikaista halaja hoitoa, melkeinpä päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4062629IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk841995- 1581541
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.611448Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171396Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021241- 1441032
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu501024Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44890- 71882