Kenen paIstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit viettää kuuman yön?

-flowersreally-

91

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kenenkään. Sori vaan, jos joku nyt pettyi.

• Anonyymi

Lillis?

• Anonyymi kirjoitti:

Lillis?

Jos et ymmärtänyt mitä suomeksi kirjoitin, niin kokeile google kääntäjää. Ehkä sitten ymmärrät.

• Anonyymi

Haluaisin kaikki palstan natoöyhöttäjät mukaan ottamaan vastuuta mielipiteistään siinä vaiheessa kun taivaalta sataa napalmia ja muuta lämmintä etulinjaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Sinut vois tunkea ukrainaan etulinjaan näkis kuinka äkisti sulla on löysät housussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut vois tunkea ukrainaan etulinjaan näkis kuinka äkisti sulla on löysät housussa

Sinut voisi laittaa sinne riu'un alle niin kävisin läsäyttämässä löysät sun naamalle :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinut voisi laittaa sinne riu'un alle niin kävisin läsäyttämässä löysät sun naamalle :D

-harmiseikirj-

Vaikutat käpykaartilaisen perikuvalta.

• Tämän asian ymmärtäminen ja hahmottaminen tuntuu kyllä käsittämättömän vaikealta Harmikselle.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Tämän asian ymmärtäminen ja hahmottaminen tuntuu kyllä käsittämättömän vaikealta Harmikselle.🙂.

Venäjältä ainoo asia mitä suorastaan rakastan on venäjänkääpiöhamsterit, mitään muuta hyvää siellä ei sitten olekkaan.

• Anonyymi

Unohtaisit kaikki nuo tuperät toivomukset kun mun vällyihin pääsisit. Muttet pääse💩

• Huitale kirjoitti:

Venäjältä ainoo asia mitä suorastaan rakastan on venäjänkääpiöhamsterit, mitään muuta hyvää siellä ei sitten olekkaan.

Hellyyttävän lutusia vipeltäjiä ovat kääpiöhamsut kyllä 🥰.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Voi toista pientä nappisilmää.❤🥰.

Kivasti sanottu Huitaleesta.

• Anonyymi

Syyskuussa kuuma yö käy ihan kenen kanssa vaan.

Viime yönä kävi jo 3-4 asteen välissä, ja vituttaahan se pihiä miestä mennä vääntämään lämmöt taloon päälle.

-keinovaginamies-

• Viileässä on mukavampaa lämmitellä saman peitteen alla. Hyvä syy mennä iholle...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Viileässä on mukavampaa lämmitellä saman peitteen alla. Hyvä syy mennä iholle...

Taidan ottaa sen lämmön pois päältä. Onkin luvattu taas lämpimämpiä öitä.

Saman peitteen alle siirtymisellä voi olla lämpötaloudellista merkitystä, mutta varmaa on se että tuoksumaailma rikastuu.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Taidan ottaa sen lämmön pois päältä. Onkin luvattu taas lämpimämpiä öitä.

Saman peitteen alle siirtymisellä voi olla lämpötaloudellista merkitystä, mutta varmaa on se että tuoksumaailma rikastuu.

-keinovaginamies-

No luonnolliset kaasupäästöt ovat ihan luonnollisia.. vai eikö muorisi kestä piereskelyä saman peiton alla? :)

Samalla tavalla se muorisikin piereskelee. Ihminen (sukupuoleen katsomatta) päästää keskimäärin 27 farttia päivässä..

• Anonyymi

Itseni tietysti.

• Anonyymi

tuohon juttuun niin mikä tekee nimiä, niin Dissestä voisi tulla Dissu.

... pitää lisätä flowerreally hyvciksi, tuohon juttuun

• Anonyymi

Täältä edelleenkään kukaan täysin terve etsi seuraa tää on hyvä kanava tutustua erilaisiin persoonallisuus häiriöihin

• Anonyymi

Ei ole tarvetta sellaiseen kenenkään kanssa.

• Anonyymi

terve Flsu

• Anonyymi

Huikatre tasisi ollas jooh joku Huitaseestas.... noniin ihan hyvä koodi tekee hauskoja.

• Ilmoitan, että minulla on vain vähän kuumetta, vaikka olo on sangen kurja.

• Saitko nukuttua?

• valtakunta kirjoitti:

Olet ihan ihmeen suloinen. Eikun teetä, vilttiä ja anoa sairaslomaa. Toivotaan ettei koronaa.
        https://yle.fi/a/74-20049014

Tuskin koronaa. Kaverini kertoi, että nyt on liikkeellä jokin pitkää flunssaa aiheuttava virus ja että hänkin oli koko viime kuun sairaana.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Saitko nukuttua?

Nukahdin olohuoneen matolle, television ääreen ja nukuin kolmisen tuntia.

• buddy-love kirjoitti:

Tuskin koronaa. Kaverini kertoi, että nyt on liikkeellä jokin pitkää flunssaa aiheuttava virus ja että hänkin oli koko viime kuun sairaana.

Eli korona. Se on pitkä tauti. Isällä meni monta viikkoa. Kannattaa testata jos riskiryhmälöt tietääkseni vielä testataa se on vakava riskiryhmille yleisesti koska suomessa on muutenkin kansantautina verisuonitaudit ei se ainakaan lisää vuosia vaan tekee hallaa.
        https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/toimi-nain-kun-epailet-koronavirustartuntaa#koronavirustestiin-hakeutumine

Mitä nopeammin paxlovid aloittaa 5vrk aikana se estää viruksen lisääntymisen

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=30704&i=PFIZER_PAXLOVID

https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/paxlovid-koronaviruslaake

• buddy-love kirjoitti:

Niih kannattaa myös huomioida ne päivämäärätkin uutisista.

• valtakunta kirjoitti:

Eli korona. Se on pitkä tauti. Isällä meni monta viikkoa. Kannattaa testata jos riskiryhmälöt tietääkseni vielä testataa se on vakava riskiryhmille yleisesti koska suomessa on muutenkin kansantautina verisuonitaudit ei se ainakaan lisää vuosia vaan tekee hallaa.
        https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/toimi-nain-kun-epailet-koronavirustartuntaa#koronavirustestiin-hakeutumine

Mitä nopeammin paxlovid aloittaa 5vrk aikana se estää viruksen lisääntymisen

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=30704&i=PFIZER_PAXLOVID

https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/paxlovid-koronaviruslaake

Kaverini on sairaalassa töissä ja totesivat, että jokin muu virus on kyseessä kuin korona.
        Ei kuitenkaan ole selvitetty tarkemmin.

• buddy-love kirjoitti:

Kaverini on sairaalassa töissä ja totesivat, että jokin muu virus on kyseessä kuin korona.

Kannattaa testauttaa kuitenkin jos olet riskiryhmäläinen.

• buddy-love kirjoitti:

Ei kannata kavereittesi muminoihin uskoa.

• buddy-love kirjoitti:

Olen kyllä huolissani sinusta.
        https://www.filha.fi/kotihoito-ohjeet/

• buddy-love kirjoitti:

”Akuutti koronavirusinfektio
        Koronavirus aiheuttaa äkillisen hengitystieinfektion, jonka oireita voivat olla esimerkiksi kuume, nuha, yskä, hengenahdistus ja lihaskivut. Suurin osa koronavirukseen sairastuneista selviää lievillä oireilla ja sairastaa taudin kotona.

Tämänhetkisen ohjeistuksen (THL) mukaan koronatautiin voi suhtautua kuten muihinkin hengitystieinfektioihin. Kotitestejä voi edelleen halutessaan käyttää. Tartunnan jälkeen arkeen voi palata, kun kuume on väistynyt ja oireet selvästi helpottaneet. Riskiryhmiin kuuluvien kannattaa olla herkästi yhteydessä omaan terveydenhuoltoonsa heti taudin alussa.

______________________________________________________________________________________________________________

Käsitteitä
        Akuutti koronatauti = Oireet ovat kestäneet alle 4 viikkoa sairastumisesta.
        Pitkittynyt koronatauti = Oireilu on kestänyt 4–12 viikkoa sairastumisesta.
        Pitkäkestoinen koronatauti (long covid) = Oireilu on jatkunut yli 12 viikkoa, eivätkä oireet ole muutoin selitettävissä.”

https://www.hyvakysymys.fi/kurssi/koronastakuntoon/akuutti-koronavirusinfektio-kotihoito-ohjeet-ja-toipuminen/

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

”Akuutti koronavirusinfektio
        Koronavirus aiheuttaa äkillisen hengitystieinfektion, jonka oireita voivat olla esimerkiksi kuume, nuha, yskä, hengenahdistus ja lihaskivut. Suurin osa koronavirukseen sairastuneista selviää lievillä oireilla ja sairastaa taudin kotona.

Tämänhetkisen ohjeistuksen (THL) mukaan koronatautiin voi suhtautua kuten muihinkin hengitystieinfektioihin. Kotitestejä voi edelleen halutessaan käyttää. Tartunnan jälkeen arkeen voi palata, kun kuume on väistynyt ja oireet selvästi helpottaneet. Riskiryhmiin kuuluvien kannattaa olla herkästi yhteydessä omaan terveydenhuoltoonsa heti taudin alussa.

______________________________________________________________________________________________________________

Käsitteitä
        Akuutti koronatauti = Oireet ovat kestäneet alle 4 viikkoa sairastumisesta.
        Pitkittynyt koronatauti = Oireilu on kestänyt 4–12 viikkoa sairastumisesta.
        Pitkäkestoinen koronatauti (long covid) = Oireilu on jatkunut yli 12 viikkoa, eivätkä oireet ole muutoin selitettävissä.”

https://www.hyvakysymys.fi/kurssi/koronastakuntoon/akuutti-koronavirusinfektio-kotihoito-ohjeet-ja-toipuminen/

Koita hakea apua korona-pakkomielteeseesi.

Rosen ukko

• buddy-love kirjoitti:

Etkä kysele enää kaveriltasi olisko? se loppuu siihen luotto, jos sinulla onkin korona. Oikeuttu mennä tutkiin mikä sinulla on jos korona saat asiallista hoitoa jos ei sinut peräti lasketaan jokin muun syyn varjolla kuolleeksi. Ei mikään ihme tänä päivänä

• buddy-love kirjoitti:

Olen niin vihainen tästä touhusta että ei ymmärretä riskiryhmäläiset pysyy ja ihmetellään jos tämmöistäkin kaveria jo pidän kuumana🥰
        https://twitter.com/cross97se/status/1692679178896769528?s=20 Joka on fiksu, välittää ja on empaattinen.

Tuntuu että nykyisin muiden kanssa oon ihan eri planeetoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Koita hakea apua korona-pakkomielteeseesi.

Rosen ukko

Kyllä niitä rokotteita vieläkin tarjoaa. Ja harkinnan mukaan käyttää maskia. Itse tutkimalla FFP2 minimissään.
        https://yle.fi/a/74-20046695

Tämähän ei ole mikään vitsi kerroppa kuinka mieluusti kuolisit kulkutautiin?

• buddy-love kirjoitti:

Hyvä että sait levättyä. Lepo tekee ihmeitä.
        Ny mua kiinnostaa .. kävikkö nää yökaupassa? Vai vieläkö kärvistelet pahan kakun varassa?

Hyvä että sait levättyä. Lepo tekee ihmeitä.
        Ny mua kiinnostaa .. kävikkö nää yökaupassa? Vai vieläkö kärvistelet pahan kakun varassa?

En käynyt kaupassa ja kakku vaanii miinua jääkaapissa.
        Ehkä ensi yönä käyn.
        Tosin ei ole nälkä, mutta mehua olisi mukava olla.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mukavaa että tuli hyvä mieli pienestä asiasta.😊.

Juuh tuli noin kiva nuoren miehen ihanasta sydän toivotuksesta erikseen iloiseksi, kyllä sitä toivoo omasta pojasta yhtä empaattista fiksua.

Nyt ymmärrän äitin hihittelyä enemmän. Eipä ole koskaan tuollaista kokenut. 🥰 hassua vanhuus tulee jo keskiässä. 😅 eikö minullekin nyt alkanut?

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mukavaa että tuli hyvä mieli pienestä asiasta.😊.

Törmäsin jo johonkin äitiin joka poika on 19v ja intissä ja 40 vuotiaat naiset lähettelee hänelle vähän ehdotuksia äitinä se koe asiaa mukavana😅

Jos tuo nimimerkki kertoo iän tuosta nuoresta aikuisesta se on 26vuotias tänä vuonna.

Äitin hihittelybesim suli minun hammaslääkäri miehelle. Tuleekohan minulle noita sulaamistapauksia ja joutuu itseäänsä pitää kurissa. Koska tykkään turvallisesta ja vakaasta pohjasta elämässä.

• valtakunta kirjoitti:

Kannattaa testauttaa kuitenkin jos olet riskiryhmäläinen.

Tauti alkaa jo väistyä, sillä tämä päivä on selvästi parempi kuin eilinen.

• buddy-love kirjoitti:

En käynyt kaupassa ja kakku vaanii miinua jääkaapissa.
        Ehkä ensi yönä käyn.
        Tosin ei ole nälkä, mutta mehua olisi mukava olla.

No höh. Minä voisin niin mielelläni käydä sinulle kaupassa.. vaan kun en voi, mutta olen hengessä mukana.

Mulla itselläni kun on aina apu naapurissa, niin ei tule onkelmia. Koronassakin ollessani sain kauppa-apua.
        Itsekin tarjouduin yläkerran mummolle kauppa-apulaiseksi siiheen pahimpaan korona-aikaan. Mutta hän halusi käydä itse. Kai se oli hänelle se päivän kohokohta kun pääsi kauppaan.

Toki jos olet varoissasi, niin kotiinkuletukset toimii..

No höh. Minä voisin niin mielelläni käydä sinulle kaupassa.. vaan kun en voi, mutta olen hengessä mukana.

Mulla itselläni kun on aina apu naapurissa, niin ei tule onkelmia. Koronassakin ollessani sain kauppa-apua.
        Itsekin tarjouduin yläkerran mummolle kauppa-apulaiseksi siiheen pahimpaan korona-aikaan. Mutta hän halusi käydä itse. Kai se oli hänelle se päivän kohokohta kun pääsi kauppaan.

Toki jos olet varoissasi, niin kotiinkuletukset toimii..

Veljeni esitti kuljetuspalvelun käyttöä, mutta jotenkin en osaa harkita sitä vaihtoehtoa mahdolliseksi.
        Löysin pakastimesta tekemääni kanapataa, joten ravitsemuspuoli on tänään kunnossa.
        Kiitän kauppailuajatuksesta.

• buddy-love kirjoitti:

Tauti alkaa jo väistyä, sillä tämä päivä on selvästi parempi kuin eilinen.

Toivotaan että ole perus vilustuminen pikatestinkin voi tehdä kuitenkin sulkeakseen pois. Lievän koronan. No joo. Toivotaan ette seilaa kuin korinassa se on tapana olo kohonee ja huononee.

• buddy-love kirjoitti:

Veljeni esitti kuljetuspalvelun käyttöä, mutta jotenkin en osaa harkita sitä vaihtoehtoa mahdolliseksi.
        Löysin pakastimesta tekemääni kanapataa, joten ravitsemuspuoli on tänään kunnossa.
        Kiitän kauppailuajatuksesta.

No lähetän vielä hyvää mieltä ja toivotukset paranemisesta. Jopa pikaisesta paranemisesta.

Lenssu osaa olla harmillisen ikävää.. mutta sinulla on kaikki rakkaat.. öhöm.. siis korjaan..
        kaikki palstalaiset piristämässä sinua.

Joko alkaa vointi tasaantua?

• valtakunta kirjoitti:

Juuh tuli noin kiva nuoren miehen ihanasta sydän toivotuksesta erikseen iloiseksi, kyllä sitä toivoo omasta pojasta yhtä empaattista fiksua.

Nyt ymmärrän äitin hihittelyä enemmän. Eipä ole koskaan tuollaista kokenut. 🥰 hassua vanhuus tulee jo keskiässä. 😅 eikö minullekin nyt alkanut?

No ei et sä mitenkään vanha ole.😊.

• valtakunta kirjoitti:

Toivotaan että ole perus vilustuminen pikatestinkin voi tehdä kuitenkin sulkeakseen pois. Lievän koronan. No joo. Toivotaan ette seilaa kuin korinassa se on tapana olo kohonee ja huononee.

Ehkä hankin testin, jos kaupassa vielä on niitä.

No lähetän vielä hyvää mieltä ja toivotukset paranemisesta. Jopa pikaisesta paranemisesta.

Lenssu osaa olla harmillisen ikävää.. mutta sinulla on kaikki rakkaat.. öhöm.. siis korjaan..
        kaikki palstalaiset piristämässä sinua.

Joko alkaa vointi tasaantua?

Paljon parempi olo on, vaikka edelleen nukun melkein jatkuvasti.
        Epäilen, että tämä on joku tutuhko virus, sillä tauti alkoi nopeasti ja kovilla oireilla, ja tuntuu myös menevän nopeasti ohi. Eli siis olen ehkä sairastanut tämän tyyppisen ennenkin.

Harmillisesti minun olisi pitänyt olla tänään vastaanottamassa polttoainekuormaa kotona, mutta olen nyt jumissa täällä Helsingin pisteessäni, enkä voi edes mennä kotiin ennen kuin olen varmasti tartuttamaton, ettei kotiväki saa tätä (isäni ja äitini ovat jo aika vanhoja).
        Veljeni onneksi hoiti sen kuorman vastaanoton, mutta siinä olisi kyllä tarvittu kaksi.

• buddy-love kirjoitti:

Epäilen, että tämä on joku tutuhko virus, sillä tauti alkoi nopeasti ja kovilla oireilla, ja tuntuu myös menevän nopeasti ohi. Eli siis olen ehkä sairastanut tämän tyyppisen ennenkin.

Harmillisesti minun olisi pitänyt olla tänään vastaanottamassa polttoainekuormaa kotona, mutta olen nyt jumissa täällä Helsingin pisteessäni, enkä voi edes mennä kotiin ennen kuin olen varmasti tartuttamaton, ettei kotiväki saa tätä (isäni ja äitini ovat jo aika vanhoja).
        Veljeni onneksi hoiti sen kuorman vastaanoton, mutta siinä olisi kyllä tarvittu kaksi.

Paree siis sairastaa kokonaan pois ennen kotiopaluuta. Iäkkäät kun ei välttis kestä noita viruksia kovin hyvin.

Hyvä kuulla että voit jo paremmin. Uni on tärkeä elementti paranemisprosessissa. Se palauttaa. Joten nuku hyvillä mielillä. Saat olla "laiska" ihan luvan kanssa.

• buddy-love kirjoitti:

Influessaankin on erikseen jotain lääkettä saatava että estävät viruksen lisääntymisen niitä on osattava pyytää. 😅 minulle se oli uusi tieto mutta opin tämän koronan myötä.

Paree siis sairastaa kokonaan pois ennen kotiopaluuta. Iäkkäät kun ei välttis kestä noita viruksia kovin hyvin.

Hyvä kuulla että voit jo paremmin. Uni on tärkeä elementti paranemisprosessissa. Se palauttaa. Joten nuku hyvillä mielillä. Saat olla "laiska" ihan luvan kanssa.

Tässä television edessä maatessani, alkoi kiusata miten pölyinen tuo parvekkeen oven ikkuna on, joten pesin sen, eli paljon parempi tilanne jo kuin eilen. Mutta nyt taidan ottaa taas torkut.

• valtakunta kirjoitti:

Influessaankin on erikseen jotain lääkettä saatava että estävät viruksen lisääntymisen niitä on osattava pyytää. 😅 minulle se oli uusi tieto mutta opin tämän koronan myötä.

Kaikenlaista on, mutta niitä pitää käyttää vain todelliseen tarpeeseen, tai niiden teho saattaa heikentyä.

• buddy-love kirjoitti:

Pistetään uudelleen luulin jo pistäneen tällä testillä laitan myös uutisenkin muutaman päivän välein uudelleen suositellaan

https://www.prisma.fi/tuotteet/110641224/alltest-covid-influenssa-kotitesti-1kpl-110641224

Nöihinkin korvalenkkiin pistäm solmut että itselle tiukempi
        https://www.prisma.fi/tuotteet/110336270/musta-ffp2-hengityssuojain-style-25kpl-110336270

”Kenen kannattaa tehdä kotitesti ja missä tilanteessa? (Jos kansalainen sairastuu flunssaan ja miettii koronatestin tekemistä, minkälaiset ohjeet hänelle voi antaa?)

Ks. edellä. Lievissä hengitystieinfektioissa aiheuttaja jää yleensä tunnistamattomaksi. Jos henkilö miettii aiheuttajaa, toki koronan kotitestin voi tehdä.

Miten luotettavia kotitestit ovat havaitsemaan koronaviruksen tällä hetkellä kiertävät variantit?

Nykyiset variantit tunnistuvat kotitesteillä yhtä luotettavasti kuin aiemmat variantit. Testauksen luotettavuus riippuu näytteenoton onnistumisesta ja ajoituksesta ja hengitysteihin erittyvästä virusmäärästä. Kotitestauksen luotettavuutta voi lisätä uusimalla testin parin päivän välein.

Mikä merkitys koronaviruksen testaamisella ylipäätään on tämänhetkisessä tilanteessa yhteiskunnan kannalta?

Koronatestauksen merkitys on vähentynyt, koska suuri osa sairastaa koronan oireettomana tai kotona hoituvana lieväoireisena infektiona.

Testaamisella on kuitenkin edelleen paikkansa, erityisesti riskiryhmien infektion tunnistamisessa tai sairaalahoitoon joutuvien potilaiden kohdalla epäiltäessä koronaa. Testituloksen ollessa positiivinen riskiryhmään kuuluva voidaan ohjata koronan lääkehoidon harkintaan.”

Lähde https://yle.fi/a/74-20035643

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/koronavirus-sars-cov-2

• buddy-love kirjoitti:

Tässä television edessä maatessani, alkoi kiusata miten pölyinen tuo parvekkeen oven ikkuna on, joten pesin sen, eli paljon parempi tilanne jo kuin eilen. Mutta nyt taidan ottaa taas torkut.

Otappa. Se tekee hyvää sinulle.

• buddy-love kirjoitti:

Niitä on koska se on vaarallinen riskiryhmille vieläkin vaara ei katoa myös raskaana olevat kuuluvat sarjaan vieläkin

Tuon merkittävät asiat päivämääränkin näet ettei se vaara katoa

Terveenä pysymiseen tarvitsee kuin tiedät

”Se tarttuu myös ilmavälitteisesti hienojakoisten aerosolien muodossa. Kun ihminen esimerkiksi yskii, aivastaa, puhuu, laulaa tai huutaa, syntyy suurempien pisaroiden lisäksi myös hyvin pieniä hiukkasia, aerosoleja. Ne jäävät leijumaan ilmaan ja kulkeutuvat tilassa ilman liikkeiden mukana pitkiäkin matkoja. ”

Myös oireeton voi tartuttaa tautia eteenpäin.”

Arvioi riskisi, käytä tarvittaessa maskia ja pidä etäisyyttä. Maski suojaa maskityypistä riippuen jonkin verran myös kantajaansa.
        Tietoa suu-nenäsuojuksesta ja hengityksensuojaimista (Työterveyslaitos)”

Kyllä nämä ihan tiedossa THL mutta kuin tiedät iäkkäitä ei suojella.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/koronavirus-sars-cov

Harhaa vielä kun netissä kuvitellaa kaikki olevan rokotteiden vika.

https://twitter.com/HekaRaisanen/status/1697970900056834231?s=20

On se ikävä näitä on paljon mutta parhain ilman rokotteita on konkreettinen suoja kun rokotteet 2026 asti immuniteetti tutkimus rokoteella muistaakseni en etsi nyt yritin varottaa asiasta häntä mutta en voi mitään jos minuun ei luoteta.

• buddy-love kirjoitti:

Kaikenlaista on, mutta niitä pitää käyttää vain todelliseen tarpeeseen, tai niiden teho saattaa heikentyä.

Tässä hän kertoo https://twitter.com/hekaraisanen/status/1698318594214437113?s=46&t=P-4hxxkZ4xW5VXwMUi0pvQ

Jooh kyllä kahta asiaa syyytetään rokotetta kuin koronaa.
        Siinä saa empiä. vaikka ei ota rokotetta suojelisi edes koronalta itsensä varmuudella kun sairaalaankin joutunut jo usein ja silloin kuolema suurempi.

• buddy-love kirjoitti:

”Pikatesti on tarkoitettu SARS-CoV-2-viruksen sekä influenssa A- ja influenssa B -viruksen määritykseen nenänäytteestä. Helppokäyttöinen ja nopea kotitesti antaa tuloksen 10 minuutissa. Negatiiviset tulokset eivät sulje pois SARS-CoV-2-infektion, influenssa A- tai influenssa B-infektion mahdollisuutta. Mikäli henkilöllä on edellä mainittuihin infektioihin sopivia oireita, tulee hänen hakeutua terveydenhuollon piiriin. Noudata viranomaisten suosituksia mahdollista infektiota epäillessä. Kotitesti ei korvaa terveydenhuollossa tehtävää korona- tai influenssatestiä.”
        Lähde https://www.prisma.fi/tuotteet/110641224/alltest-covid-influenssa-kotitesti-1kpl-110641224

Influessa lääke oli se joka teki samoin kuin paxlovid eli alussa piti ottaa se influessa lääke kun sairaus alussa mutta tässä oli sen prisman testi. Vielä jos sisältö.

• valtakunta kirjoitti:

”Pikatesti on tarkoitettu SARS-CoV-2-viruksen sekä influenssa A- ja influenssa B -viruksen määritykseen nenänäytteestä. Helppokäyttöinen ja nopea kotitesti antaa tuloksen 10 minuutissa. Negatiiviset tulokset eivät sulje pois SARS-CoV-2-infektion, influenssa A- tai influenssa B-infektion mahdollisuutta. Mikäli henkilöllä on edellä mainittuihin infektioihin sopivia oireita, tulee hänen hakeutua terveydenhuollon piiriin. Noudata viranomaisten suosituksia mahdollista infektiota epäillessä. Kotitesti ei korvaa terveydenhuollossa tehtävää korona- tai influenssatestiä.”
        Lähde https://www.prisma.fi/tuotteet/110641224/alltest-covid-influenssa-kotitesti-1kpl-110641224

Influessa lääke oli se joka teki samoin kuin paxlovid eli alussa piti ottaa se influessa lääke kun sairaus alussa mutta tässä oli sen prisman testi. Vielä jos sisältö.

Kyllä ollut tuota merkkiä pelkkänä korontestinä pikkaisen halvempi noin 2€ jos muistan oikein.

• valtakunta kirjoitti:

Ok, kiitos, taidan hankkia tuon huomenna.

• buddy-love kirjoitti:

Kuin luet jos ei tee virallista testiä ja kuolee tai mene testiin ja kuolee sitä ei lasketa korona kuolleeksi mutta nyt thl myöntää ja valehtelee ettei sitä olisi pystynyt estämään.

THL :kin

” THL: Korona oli pääasiallinen syy ylikuolleisuuteen, mutta kuolemien estäminen olisi ollut "hyvin vaikeaa": "Olemme parhaamme tehneet"”

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-korona-oli-paaasiallinen-syy-ylikuolleisuuteen-mutta-kuolemien-estaminen-olisi-ollut-hyvin-vaikeaa-olemme-parhaamme-tehneet/8619940

Ylikuolleisuuden estäminen olisi ollut hyvin helppoa kehottaa FFP2 käyttää ja ilmahygien(hepa) yleisiin såisätiloihin tiloihin suositukset. Eli terve sisäilma.

Mutta THL haluaa koronan rehottavan näillä jatketaan. Ihan hyvin nytkin voinut FFP2 ottaa käyttöön estämällä tuleva ylikuolleisuuden.

• buddy-love kirjoitti:

Eivät hälyytä suojista kuvittevat ihmiset seuraavan tilannetta suurin osa ihmisistä on riskiryhmää .

https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/mita-maskien-hyodyista-oikeasti-tiedetaan/

Ilmahygieni hyvin tärkeätä varsin hepa.
        https://www.laakarilehti.fi/kliininen-tyo/ilmahygienia-suojaa-koronatartunnoilta/?public=c118ba0e51b2a0f8429a4b19c5e7a7df

Ovat helvetin pahoja kun eivät välitä heistä jotka haluaa välttää koronan on heitäkin jotka eivät halua koronaa vaikka terveitä.

”Kodeissa tehdyssä tutkimuksessa selvitettiin perheissä tapahtuneet jatkotartunnat ja käytetyt suojakeinot. Perheissä, joissa ei käytetty maskeja tai hengityssuojaimia tai joissa keskityttiin vain pintojen siivoamiseen, löytyi jatkotartuntoja.

”Sen sijaan jatkotartunnat pystyttiin välttämään perheissä, joissa noudatettiin lisäksi ilmahygienian toimenpiteitä kuten asunnon tuuletusta, hengityssuojaimien ja kasvomaskien käyttöä ja sairastuneen eristäytymistä omaan huoneeseen, vaikka positiivisia näytteitä kerättiin sekä pinnoilta että ilmasta”, kertoo foniatriaan ja korva-, nenä- ja kurkkutauteihin erikoistuva tutkijalääkäri Lotta Oksanen.”

https://www.hus.fi/ajankohtaista/kodeissa-ja-sairaalassa-tehty-tutkimus-osoittaa-ilmahygieniasta-huolehtiminen

• buddy-love kirjoitti:

Tämän takia kun ihmiset eivät välitä ihmisiä kuolee https://yle.fi/a/74-20049014

Joo. On ikävä olla oikeassa eikä ne voi pitää pandemiana WHO jos suojat on käytössä silloin sitä ei ole ja kuuluisi olla käytössä suomessa ei ole käytössä heidän sivull- oikeita suosituksia. Ettei joudu asiasta vastuuseen voivat suorittaa tutkimuksensa.

Koen tahallisena ihmisten tappamisena tätä.

• valtakunta kirjoitti:

Kuin luet jos ei tee virallista testiä ja kuolee tai mene testiin ja kuolee sitä ei lasketa korona kuolleeksi mutta nyt thl myöntää ja valehtelee ettei sitä olisi pystynyt estämään.

THL :kin

” THL: Korona oli pääasiallinen syy ylikuolleisuuteen, mutta kuolemien estäminen olisi ollut "hyvin vaikeaa": "Olemme parhaamme tehneet"”

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-korona-oli-paaasiallinen-syy-ylikuolleisuuteen-mutta-kuolemien-estaminen-olisi-ollut-hyvin-vaikeaa-olemme-parhaamme-tehneet/8619940

Ylikuolleisuuden estäminen olisi ollut hyvin helppoa kehottaa FFP2 käyttää ja ilmahygien(hepa) yleisiin såisätiloihin tiloihin suositukset. Eli terve sisäilma.

Mutta THL haluaa koronan rehottavan näillä jatketaan. Ihan hyvin nytkin voinut FFP2 ottaa käyttöön estämällä tuleva ylikuolleisuuden.

Testasin, eikä ole korona, eikä myöskään influenssa A tai B.
        Älyttömän väsynyt silti edelleen.

• buddy-love kirjoitti:

Joo se kannattaa uusia testi https://twitter.com/annortega_/status/1700357733541671242?s=46&t=1127upQJ4gu0m8M90KqhYw

Vaikka yli huomenna uudelleen kun se ei näy aina .

” Nykyiset variantit tunnistuvat kotitesteillä yhtä luotettavasti kuin aiemmat variantit. Testauksen luotettavuus riippuu näytteenoton onnistumisesta ja ajoituksesta ja hengitysteihin erittyvästä virusmäärästä. Kotitestauksen luotettavuutta voi lisätä uusimalla testin parin päivän välein.”

https://yle.fi/a/74-20035643

• buddy-love kirjoitti:

https://twitter.com/rvadaryldixon/status/1700220264439501243?s=46&t=1127upQJ4gu0m8M90KqhYw

Taas näitä tulee kun osuu

”Hiljattain julkaistu apinoilla tehty tutkimus antaa lisätietoa mitä aivoissa tapahtuu SARS-CoV-2 infektion seurauksena. Tutkimusryhmä havaitsi, että aivojen immuunipuolustuksesta vastaavat gliasolut aktivoituivat SARS-CoV-2 infektoitujen apinoiden aivoissa. Rutkai I ym. Nat. Commun. 1.4.2022

– Tämä tarkoittaa sitä, että aivoissa on käynnissä tulehdusreaktio, Hotulainen kertoo.

Tutkijat myös huomasivat, että infektoituneiden apinoiden aivoissa oli kontrolliapinoita enemmän verisuonten vaurioita ja pieniä aivoverenvuotoja. Jonkin verran havaittiin myös hermosolujen häviämistä.”

https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/aivot-ottavat-koronasta-osumaa/

• En viitsi sanoa, mutta erään kanssa erittäin mielelläni.

• No .. tokaises nyt rohkeasti vaan.
        Ei täällä ole tapana kiusata. Tai.. no.. eimepurematta niellä.. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No .. tokaises nyt rohkeasti vaan.
        Ei täällä ole tapana kiusata. Tai.. no.. eimepurematta niellä.. :D

Pujis on joutunut vaihtoon jo?

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis on joutunut vaihtoon jo?

Ole mitään vaihtanut...

• Anonyymi

En ketään mistään palstalta, nyrkki tai flesu on parempia.

• Anonyymi

En pidä kuumista keleistä ja mieluiten vietän aikani yksin. Vastaus: en kenenkään.

xLiner

• Anonyymi

Palstakamu voisi olla hyvä vaihtoehto. Hänellä on kuulemma niin tuuhea turkki, että sinne kun sekaan kaivautuisi niin pysyisi tällainen vilukissakin lämpimänä...

• Anonyymi

Hot ja Cool. hmm kumpi olet...

katsokaa The Homeless Hitchhiker With A Hatchet, ottaisitko liftarin kyytiin tieltä jos on kirves kädessä tai moottorisahakin kuin Texaxin moottorisxaha murhaaja.

• Anonyymi

Wurstin.

Mikkis

• Anonyymi

jooph huvikseen kun joskus käynnistä tuon nimittäjän, mikä tekee palstan nimistä uusia

Rasimi ja Kondis.
      i

• Anonyymi

Tietysti aloittajan kanssa😘

• Anonyymi

no heippa Buddis.

• Anonyymi

No Pertin kanssa tietysti.

• Anonyymi

Citronellasta voisi tulla Citman, silloiinn *cittronelllla huono himi.

• Anonyymi

pikku-pirpanasta voisi muodostuoo Parpi.

• Anonyymi

tuhoutuu koko tietokonekin jos kirjoittaa jovasin väärää koodia.

• Anonyymi

citriman

• Anonyymi

tuollainen joo joku tyttöjen kummitusnaama herättää, miehelle tulisi paniikkikohtaus jos herättää täydet meikit päällä ...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      362
      2246
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      54
      1741
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      155
      1389
    4. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1322
    5. 153
      1306
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1171
    7. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1142
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      85
      1112
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1067
    10. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      1012
    Aihe