Miksi ns. rikaskin ei voisi käydä Lidlissä?!!
Laadukkaita ja hyviä tuotteita edullisesti! ❤️
Minäkin käyn, vaikka olen varakas.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67a9dd12-b44c-40fa-8e09-a9dcea271ef3
Lidl on kaikkien kauppa
10
505
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain tuotteita saa halvalla muuten hinnat nousseet..samoja juttuja viikosta toiseen..citymarketissa olevat tarjoukset ovat halvempia ja parempi valikoima.lidl mennyt huonompaan suu taan..sotkuisia ja altaat tyhjiä monessa hyllyssä
- Anonyymi
Kannattaa antaa palautetta ko. kauppaan, jos tällaista on!
Lidl on yleensä tarkka kaikesta!
Itse tykkään Lidl:stä, kun niitä eri maiden teemaviikkoja.
Tulee kokeiltua ihan uusia ruokia ja reseptejä. - Anonyymi
Meidän Cittarissa saa olla tarkkana päivämäärien suhteen. Kaloissa usein jo mennyt päivämäärä edellisenä päivänä! 😟
- Anonyymi
Salessa on nykyään -30 % enää saman päivän tuoretuotteissa, kun aiemmin oli vasta seuraava päivämäärä.
Tarkkana pitää olla kyllä K-ketjun kanssa, ettei osta vanhaa!- Anonyymi
Lidl:ssä myydään alena jo paljon uudempia tuoretavaroita!
- Anonyymi
Ei ole liiteri enää edullinen, monet tuotteet jopa kalliimpia kuin k-kaupoissa. Pitkästä aikaa aloin käydä muissakin kaupoissa.
- Anonyymi
Minä en osta kaikkia tuotteita samasta kaupasta jo hintojenkin vuoksi. Osa lidlistä ja osa k-superista ja joskus tulee Cittarissakin käytyä ja tarvittaessa jopa Tokmannilla vaikka siellä ei tuoreruokaa myydäkään, mutta muuta tarvittavaa.
- Anonyymi
Itse käyn Lidlissä ja s-kaupoissa koska niiden hinta/laatu on kohdallaan. K-kaupat taas kierrän kaukaa koska minun mielestä siellä ei hinta sekä laatu kohtaa.
- Anonyymi
Lidlistä löytyy laadukasta kotimaista ruokaa myös, lihaa, makkaraa, leikkeleitä ja paljon hyvää muutakin kotimaista , eihän ne nyt jokaista "eväspalaa" Saksan markkinoilta tänne raahaa, että siis kotimaista laadukasta löytyy , löytänyt.
- Anonyymi
Lidl on ehdottomasti paras ja halvin kauppa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577