Lidl on kaikkien kauppa

Anonyymi-ap

10

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain tuotteita saa halvalla muuten hinnat nousseet..samoja juttuja viikosta toiseen..citymarketissa olevat tarjoukset ovat halvempia ja parempi valikoima.lidl mennyt huonompaan suu taan..sotkuisia ja altaat tyhjiä monessa hyllyssä

• Anonyymi

Kannattaa antaa palautetta ko. kauppaan, jos tällaista on!
      Lidl on yleensä tarkka kaikesta!
      Itse tykkään Lidl:stä, kun niitä eri maiden teemaviikkoja.
      Tulee kokeiltua ihan uusia ruokia ja reseptejä.

• Anonyymi

Meidän Cittarissa saa olla tarkkana päivämäärien suhteen. Kaloissa usein jo mennyt päivämäärä edellisenä päivänä! 😟

• Anonyymi

Salessa on nykyään -30 % enää saman päivän tuoretuotteissa, kun aiemmin oli vasta seuraava päivämäärä.

Tarkkana pitää olla kyllä K-ketjun kanssa, ettei osta vanhaa!

• Anonyymi

Lidl:ssä myydään alena jo paljon uudempia tuoretavaroita!

• Anonyymi

Ei ole liiteri enää edullinen, monet tuotteet jopa kalliimpia kuin k-kaupoissa. Pitkästä aikaa aloin käydä muissakin kaupoissa.

• Anonyymi

Minä en osta kaikkia tuotteita samasta kaupasta jo hintojenkin vuoksi. Osa lidlistä ja osa k-superista ja joskus tulee Cittarissakin käytyä ja tarvittaessa jopa Tokmannilla vaikka siellä ei tuoreruokaa myydäkään, mutta muuta tarvittavaa.

• Anonyymi

Itse käyn Lidlissä ja s-kaupoissa koska niiden hinta/laatu on kohdallaan. K-kaupat taas kierrän kaukaa koska minun mielestä siellä ei hinta sekä laatu kohtaa.

• Anonyymi

Lidlistä löytyy laadukasta kotimaista ruokaa myös, lihaa, makkaraa, leikkeleitä ja paljon hyvää muutakin kotimaista , eihän ne nyt jokaista "eväspalaa" Saksan markkinoilta tänne raahaa, että siis kotimaista laadukasta löytyy , löytänyt.

• Anonyymi

Lidl on ehdottomasti paras ja halvin kauppa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1381
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1115
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      974
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      963
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      795
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      759
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      756
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      755
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      665
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      52
      577
    Aihe