Lidl on kaikkien kauppa

Anonyymi-ap

12

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain tuotteita saa halvalla muuten hinnat nousseet..samoja juttuja viikosta toiseen..citymarketissa olevat tarjoukset ovat halvempia ja parempi valikoima.lidl mennyt huonompaan suu taan..sotkuisia ja altaat tyhjiä monessa hyllyssä

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­y­m­f­­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kannattaa antaa palautetta ko. kauppaan, jos tällaista on!
      Lidl on yleensä tarkka kaikesta!
      Itse tykkään Lidl:stä, kun niitä eri maiden teemaviikkoja.
      Tulee kokeiltua ihan uusia ruokia ja reseptejä.

    • Anonyymi

      Meidän Cittarissa saa olla tarkkana päivämäärien suhteen. Kaloissa usein jo mennyt päivämäärä edellisenä päivänä! 😟

    • Anonyymi

      Salessa on nykyään -30 % enää saman päivän tuoretuotteissa, kun aiemmin oli vasta seuraava päivämäärä.

      Tarkkana pitää olla kyllä K-ketjun kanssa, ettei osta vanhaa!

      • Anonyymi

        Lidl:ssä myydään alena jo paljon uudempia tuoretavaroita!


    • Anonyymi

      Ei ole liiteri enää edullinen, monet tuotteet jopa kalliimpia kuin k-kaupoissa. Pitkästä aikaa aloin käydä muissakin kaupoissa.

    • Anonyymi

      Minä en osta kaikkia tuotteita samasta kaupasta jo hintojenkin vuoksi. Osa lidlistä ja osa k-superista ja joskus tulee Cittarissakin käytyä ja tarvittaessa jopa Tokmannilla vaikka siellä ei tuoreruokaa myydäkään, mutta muuta tarvittavaa.

    • Anonyymi

      Itse käyn Lidlissä ja s-kaupoissa koska niiden hinta/laatu on kohdallaan. K-kaupat taas kierrän kaukaa koska minun mielestä siellä ei hinta sekä laatu kohtaa.

      • Anonyymi

        Lidlistä löytyy laadukasta kotimaista ruokaa myös, lihaa, makkaraa, leikkeleitä ja paljon hyvää muutakin kotimaista , eihän ne nyt jokaista "eväspalaa" Saksan markkinoilta tänne raahaa, että siis kotimaista laadukasta löytyy , löytänyt.


    • Anonyymi

      Lidl on ehdottomasti paras ja halvin kauppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe