Miksi ns. rikaskin ei voisi käydä Lidlissä?!!
Laadukkaita ja hyviä tuotteita edullisesti! ❤️
Minäkin käyn, vaikka olen varakas.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67a9dd12-b44c-40fa-8e09-a9dcea271ef3
Lidl on kaikkien kauppa
12
433
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain tuotteita saa halvalla muuten hinnat nousseet..samoja juttuja viikosta toiseen..citymarketissa olevat tarjoukset ovat halvempia ja parempi valikoima.lidl mennyt huonompaan suu taan..sotkuisia ja altaat tyhjiä monessa hyllyssä
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kannattaa antaa palautetta ko. kauppaan, jos tällaista on!
Lidl on yleensä tarkka kaikesta!
Itse tykkään Lidl:stä, kun niitä eri maiden teemaviikkoja.
Tulee kokeiltua ihan uusia ruokia ja reseptejä. - Anonyymi
Meidän Cittarissa saa olla tarkkana päivämäärien suhteen. Kaloissa usein jo mennyt päivämäärä edellisenä päivänä! 😟
- Anonyymi
Salessa on nykyään -30 % enää saman päivän tuoretuotteissa, kun aiemmin oli vasta seuraava päivämäärä.
Tarkkana pitää olla kyllä K-ketjun kanssa, ettei osta vanhaa!- Anonyymi
Lidl:ssä myydään alena jo paljon uudempia tuoretavaroita!
- Anonyymi
Ei ole liiteri enää edullinen, monet tuotteet jopa kalliimpia kuin k-kaupoissa. Pitkästä aikaa aloin käydä muissakin kaupoissa.
- Anonyymi
Minä en osta kaikkia tuotteita samasta kaupasta jo hintojenkin vuoksi. Osa lidlistä ja osa k-superista ja joskus tulee Cittarissakin käytyä ja tarvittaessa jopa Tokmannilla vaikka siellä ei tuoreruokaa myydäkään, mutta muuta tarvittavaa.
- Anonyymi
Itse käyn Lidlissä ja s-kaupoissa koska niiden hinta/laatu on kohdallaan. K-kaupat taas kierrän kaukaa koska minun mielestä siellä ei hinta sekä laatu kohtaa.
- Anonyymi
Lidlistä löytyy laadukasta kotimaista ruokaa myös, lihaa, makkaraa, leikkeleitä ja paljon hyvää muutakin kotimaista , eihän ne nyt jokaista "eväspalaa" Saksan markkinoilta tänne raahaa, että siis kotimaista laadukasta löytyy , löytänyt.
- Anonyymi
Lidl on ehdottomasti paras ja halvin kauppa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va922227Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J58950- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185810- 34801
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35744