Lidl on kaikkien kauppa

Anonyymi-ap

10

480

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain tuotteita saa halvalla muuten hinnat nousseet..samoja juttuja viikosta toiseen..citymarketissa olevat tarjoukset ovat halvempia ja parempi valikoima.lidl mennyt huonompaan suu taan..sotkuisia ja altaat tyhjiä monessa hyllyssä

• Anonyymi

Kannattaa antaa palautetta ko. kauppaan, jos tällaista on!
      Lidl on yleensä tarkka kaikesta!
      Itse tykkään Lidl:stä, kun niitä eri maiden teemaviikkoja.
      Tulee kokeiltua ihan uusia ruokia ja reseptejä.

• Anonyymi

Meidän Cittarissa saa olla tarkkana päivämäärien suhteen. Kaloissa usein jo mennyt päivämäärä edellisenä päivänä! 😟

• Anonyymi

Salessa on nykyään -30 % enää saman päivän tuoretuotteissa, kun aiemmin oli vasta seuraava päivämäärä.

Tarkkana pitää olla kyllä K-ketjun kanssa, ettei osta vanhaa!

• Anonyymi

Lidl:ssä myydään alena jo paljon uudempia tuoretavaroita!

• Anonyymi

Ei ole liiteri enää edullinen, monet tuotteet jopa kalliimpia kuin k-kaupoissa. Pitkästä aikaa aloin käydä muissakin kaupoissa.

• Anonyymi

Minä en osta kaikkia tuotteita samasta kaupasta jo hintojenkin vuoksi. Osa lidlistä ja osa k-superista ja joskus tulee Cittarissakin käytyä ja tarvittaessa jopa Tokmannilla vaikka siellä ei tuoreruokaa myydäkään, mutta muuta tarvittavaa.

• Anonyymi

Itse käyn Lidlissä ja s-kaupoissa koska niiden hinta/laatu on kohdallaan. K-kaupat taas kierrän kaukaa koska minun mielestä siellä ei hinta sekä laatu kohtaa.

• Anonyymi

Lidlistä löytyy laadukasta kotimaista ruokaa myös, lihaa, makkaraa, leikkeleitä ja paljon hyvää muutakin kotimaista , eihän ne nyt jokaista "eväspalaa" Saksan markkinoilta tänne raahaa, että siis kotimaista laadukasta löytyy , löytänyt.

• Anonyymi

Lidl on ehdottomasti paras ja halvin kauppa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2584
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2476
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      69
      2340
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2040
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1779
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1589
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1388
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      19
      1287
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1133
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      34
      973
    Aihe