Tyylikkäät nakukuvat

Anonyymi-ap

Pystyisitkö/suostuisitko menemään taiteellisiin tyylikkäisiin alastonkuviin, kuten Hesarin kuukausiliitteen Sielu ja ruumis- kuvat, joissa on julkkiksia ilman rihman kiertämää?

34

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä kukaan tiedä mistään Hesarin sielu ja ruumis-palstasta. Täällä luetaan vaan Seiskaa ja töllötellään tosi-tv: tä.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18007511k

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      yliopiston professori on arvoton jo nyt kun robotit tekevät ruokaakin ihmisille heh.

    • Täysin mahdollista, että jos kysyttäisiin, suostuisin. Toihan on tuollainen kiinnostava paketti, siinä käsitellään tekstissä kuvan henkilön suhdetta omaan kroppaansa. Jos olisi pelkästään kuvat, ei kiinnostaisi, enkä näkisi pointtia mennä.

      • Anonyymi

        Mutta koska et ole julkkis, ei sua kysytä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta koska et ole julkkis, ei sua kysytä!

        No niinpä, silläpä on hyvä luvata😜


    • Anonyymi

      näin todellakin jännittävän seikkailu-unen, siis haveilijan kanssa jossain yli 45-metriä sukerltsamsdds js hssvrilijsllr yswpshyui joysin hsprn ksndds js diyyrn yrtiyin purksuyyss hänrlyä hspprs poid kruhkoidys joys ri yulr imploodioys, diyyrn päädimm vrnrrn kswnnrllr js lääkäti rhfoyyi hssvlijsllr 20ng vsluumis rli fispsmis js minullrkin rhfotti 10mt.

    • Epäilen, että kohdallani ne eivät olisi tyylikkäitä ja taiteellisuuskin olisi absurdismin puolella.

    • En suostuisi. En koe tarvitsevani tuollaista julkisuutta.

    • Anonyymi

      tuollswainenkin voi tuo muodostaaq Typymies.

    • Juu mikä ettei jos pyydettäisiin mutta en usko että pyydetään.😁. Alastomuus on ihan normaali asia eikä siinä oo mitään hävettävää.🙂.

    • En.

    • Anonyymi

      Tuollainenkin vähän joo AI-juttua miten otat nimistä ja miten niitä sitten jne...

      Citritypy voisi olla joku oikein supersankarikin..

    • Anonyymi

      Dissinwlla voi8si olla mitä tuolle mahdollistasw keksiä jutyulle.

      aqika hyvä mitä dissestä varmaankin jonkin Backman.

    • Anonyymi

      Kyllä mä pystyisin, mutta lukijakunta pitäisi olla eri. En tiedä mikä, mutta ei toi. Vaikka toisaalta en välttämättä haluais. Tykkään pitää sellaista etäisyyttä muihin kuin oikeasti läheisiin. Tietty jos hintalappu olis oikea niin mikäjottei. Sellainen hyvänmaun kuva siis.
      N

      • Anonyymi

        Ihmisillä on edelleen jännä luulo, että lehtijutuista saa jotain rahaa🤭
        Seiska tietysti varmaan maksaa tietyille "sankareille" jotain silikoneja ja matkoja paljastusjuttuja vastaan, mutta muuten tavallisten lehtien juttuihin mennään siksi, että mainostetaan omaa työtä tai vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on edelleen jännä luulo, että lehtijutuista saa jotain rahaa🤭
        Seiska tietysti varmaan maksaa tietyille "sankareille" jotain silikoneja ja matkoja paljastusjuttuja vastaan, mutta muuten tavallisten lehtien juttuihin mennään siksi, että mainostetaan omaa työtä tai vastaavaa.

        Jaa, no sitten jätän tuon väliin. Ainiin, onneks mua ei oo vielä pyydetykään :D
        N


    • Anonyymi

      Suostuisin sitten kun en enää ole työelämässä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Sheemmies, niin tuollaisista en voisxi edes kuvitella jotain tietokoeen tekemistä sanoista että jotenkin loukkasavis

    • Anonyymi

      Hesarin alastonkuvat tutkivat alastonta ihmistä suhteessa siihen mitä hän edustaa. Työkavereita loksahtaisi suut auki ja itsekin olisin melkoisen hämilläni, miten esiintyä seuraavassa palaverissa. Monille lukijat hämmentyisivät täysin tuntemattomasta kuuluisuudesta, joka halunnut tunkea itsensä nakuilemaan lehden sivuille. Eli en 😄

    • Anonyymi

      En. Valokuvat ylipäänsä ei ole mun juttu.

    • Anonyymi

      Kyllä mä voisin mennä.

    • En suostuisi.
      Kukaan ei ole koskaan ottanut minusta yhtäkään alastonkuvaa (en edes minä itse), eikä sellaista oteta.

    • Anonyymi

      Miksei sitä pystyisi mutta haluaisiko? jos viisiminuuttiseni julkisuudessa olisi määrä olla hesarin liitetäytteenä skippaisin, ei kiinnosta.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Eikun tuonne pyydetään vain tarpeeksi tunnettuja ihmisiä, ei ketään tavista.


    • Siinä vaiheessa kun julkkikset on kuvattu voisin mennä koska sen jälkeen taviksia nyt tuskin kukaan jaksaisi katsella.

      Sielusta en nyt tiedä mutta tuo sana ruumis jotenkin tuossa kiehtoo.

    • Anonyymi

      hyviä pyöriviä pallo-kuvia, niin en tiedä laitoin alexaders stuppin naaman pyörivään palloon, oikeasti välttämätt5ä tanut vssan joku poliitikko:

      https://ibb.co/pyJXQY1

    • Ei kysymys olsi pystynkö, vaan kysymys kuuluisi miksi?

      Ja siihen en löytäis hyvää vastausta. 😚

    • Anonyymi

      Joku Tarja HAlosenkin pää alkaa pyörimään jo aamutuimaan kuin maapallo ruudulla ja suurena noheheh, eikä mitään voi tehdä.

    • Anonyymi

      joskus tulee mieleen että voisiko nuo romanot kuskatata takaisiin omaan kotimaahansa eli romaniaan...

    • Ei niiden tarvitsisi edes tyylikkäitä olla, jos vaan hinnasta päästäisiin yksimielisyyteen. Suoraan sanoen luulen, että tyylittömyys pukisi minua paremmin.

    • En. Vaikka olisi kuinka asiallisia. En suostuisi kuvattavaksi edes vaatteet päälläkään. Olen huomattavan allerginen kameroille.

      • Anonyymi

        Entä jos olisi pienten pirpanoiden (150cm max) teemanumero?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos olisi pienten pirpanoiden (150cm max) teemanumero?

        Hauska!

        Repesin. Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      111
      2481
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      449
      1864
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      103
      1526
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      27
      1448
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1413
    6. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      344
      1316
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1309
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      201
      1157
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1129
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1051
    Aihe