Jossain oli juttua kasvuhormooneista

Anonyymi-ap

Kasvuhormoonit kuulemma voivat naisella kasvattaa klitorista jopa kymmenen settiä pitkäksi, pitääkö paikkansa?

Voiko kasvuhormoonit kasvattaa miehen penistä pidemmäksi ja paksummaksi? Mitä kuulut kasvuhormoonit saattaa tuhota siemen tuotannon ja erektiovaikeuksiaki kuullut olevan, onko noin?

Naiset kokeneet klitoriksen kasvun pelottavana, niinkö?

15

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tapasin kerran naisen jolla ne roikku ku roiskeläpät autossa...
      Varmaan oli syöny noita

      • Anonyymi

        Sama juttu. Eräällä akalla oli lirpat kuin ajokoiran korvat. Liekö sama muija? Jotain pillereitä ihan varmaan vetänyt. Eihän tuo ole normaalia ollenkaan. Alkoi kyllä vähän pelottamaankin jo.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­­y­m­­f­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18007613m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mä näin kerran yhen koltan joka kompastui glitorikseenra. Voi sitä huutoa.

    • Pojat on sanoneet, että painonostajilla on kuulemma tuollaisia ongelmia.
      Vähän sama, kuin miesten peräpukamat.

      Liian painavia painoja nostaa niin kohtuki saattaa lupsahtaa pihalle.

      Naiset saa nostaa vain 18kiloa ja miehet 24kiloa. Tuo on työturvallisuus ohjeistuksessa ihan mainittu.
      Jos painavampaa nostaa niin vakuutus ei korvaa ja voi vaikuttaa ihan työeläkevakuutuksen raukeamiseen jos selän kanssa on ongelmia ja syy on painojen nostaminen.

      2017 työturvallisuusohjeistuksiin tuli nuo painorajat.
      Laatikollinen dynamiittiä paino 25kiloa niin panostajien olis 1kilon takia kantaa laatikkoa kahdestaan.

      • Salilla ei sais olla tuon painavempia painoja, koska työntekijän työturvallisuusohjeiden mukaan mennään.
        Tarkastaja tulee niin sali menee kiinni.

        Painorajat on tulleet siksi, koska on niin paljon työkyvyttömyyseläkkeellä ihmisiä selän takia.

        Jos eivät ole kunnan salilla hoitaneet ohjeistusta kuntoon niin kunta on vastuussa jos jotain sattuu.


    • Anonyymi

      Ei taida tällä kylällä hormooniosaamista puuttua jos kyselee oikeilta ihmisiltä.

      • Anonyymi

        Häpyhuulet on eri asia, naisilla joilla on aika ne aika isot saavat enemmän nautintoa seksistä yhdynnässä. Niillä naisilla kehittyy herkemmin kiihotuksen aikana kosteutta. Niillä naisilla joilla olemattoman kokoiset häpyhuulet herkemmin kipuilevat yhdynnässä, koska heillä vagina on jopa kuiva. Siksi he tarvitsevat jotain liukastusainetta. Niillä joilla isot häpyhuulet, pienenki kiihottumisesta heillä on niin kostea etteivät tarvitse liukuvoiteita, he tosin joutuvat jopa aukomaan käsillä huulet sivuille ennen yhdynnän jatkamista. Miehelle tuo isomman häpyhuulen naiset on herkullisempia monestaki syystä, aitoa märkää riittää, meiningin jälkeen kalu on paksussa töhnässä joka kuivuu nopeasti, suu seksissä huulet lepattaa syvällä kurkussa jos imeä, olo on kuin tunkisit naamasi halkaistuun vesimeloonin mehukkuuteen.
        Kuulemma monilla espanjalaisulla naisilla on isot häpyhuulet? Jostain kumman syystä Espanjan kauneus kirurgiassa naiset leikkauttavat häpyhuuliaan pienemmiksi luulen miesten siitä pitävän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpyhuulet on eri asia, naisilla joilla on aika ne aika isot saavat enemmän nautintoa seksistä yhdynnässä. Niillä naisilla kehittyy herkemmin kiihotuksen aikana kosteutta. Niillä naisilla joilla olemattoman kokoiset häpyhuulet herkemmin kipuilevat yhdynnässä, koska heillä vagina on jopa kuiva. Siksi he tarvitsevat jotain liukastusainetta. Niillä joilla isot häpyhuulet, pienenki kiihottumisesta heillä on niin kostea etteivät tarvitse liukuvoiteita, he tosin joutuvat jopa aukomaan käsillä huulet sivuille ennen yhdynnän jatkamista. Miehelle tuo isomman häpyhuulen naiset on herkullisempia monestaki syystä, aitoa märkää riittää, meiningin jälkeen kalu on paksussa töhnässä joka kuivuu nopeasti, suu seksissä huulet lepattaa syvällä kurkussa jos imeä, olo on kuin tunkisit naamasi halkaistuun vesimeloonin mehukkuuteen.
        Kuulemma monilla espanjalaisulla naisilla on isot häpyhuulet? Jostain kumman syystä Espanjan kauneus kirurgiassa naiset leikkauttavat häpyhuuliaan pienemmiksi luulen miesten siitä pitävän?

        Mies puhuu asiaa. 👍


    • Tarkoittatteko tätä https://www.kaleva.fi/minulla-on-kyky-kasitella-lapsia-roolini-on-tehda/2502739

      Sihvola-Orava oli Inarin kunnan sosiaalitoimeen palkattu Super hormooni ja kyllä hänen pomoina on toimineet todella monet NAISET ja ihan Kunnanjohtajat Super pamppuina kunnanhallitusta myöden!

      Mies kyllä on alkuperäisiä Inarilaisia, mutta vaimo ei ole.

      Minun lapsi olis joka tapauksessa syntynyt toisella paikkakunnalla, koska Ivaloon ei ole vieläkään saatu synnytysosastoa. Hän on alkuperäisiä Inarin kuntalaisia vaikka Espoossa syntyi.

      Olin äitiyslomalla tullut Ivaloon vanhempien luo laittamaan Joulua ja vanhemmat oli he jotka pyysi.
      Keskusteltiin jo silloin Ivaloon paluusta ja palasin kesällä 2005.

      Vauva sai sarssin tai jonku muun vastaavan joka aiheutti hengitysvaikeuksia. Penttilän Marja oli lääkäri ja Kukkolan Tapani lähti viemään meitä Ivalosta Rovaniemelle ja olisko Ulla ollut mukana.
      En muista koska oli niin järkyttävää saada tietää, että oma lapsi 3kuukauden ikäisenä voi kuolla käsiin ja edes hoitaja ei voi välttämättä auttaa.

      Päästiin Rovaniemeltä Ivaloon, mutta ei saatu lähteä Espooseen ennen, kuin lääkäri Marja Penttilä antoi luvan.

      Lasta ei olis saanut koskaan edes huostata, mutta kunnassa asiat päätettiin ja kävelivät lausontojen yli joita Rovaniemeltä olin saanut.

      Lähin Raaseporiin ja en ole lapsia jättänyt vaan perhe hajoitettiin, mutta en saa korvauksia koska en voi todistaa että minut pakotettiin tuohon.
      Huostaus ei olis onnistunut jos sijaisperhettä ei olis ollut.

      Toinen perhe jossa oli vähän aikaa ilmoitti ” Olet parempi äitinä mitä he sijaisvanhempina joten he ei ala riitelemään minun kanssa.” Olin ollut oikeassa asiassa josta riitaa tuli ja sovittiin että hoidan itse lapsen, mutta Inarin kunnalle ei sopinut!

      Inarin kunta ei ole hoitanut mitään tässä kunnassa vaikka lapsi on heidän vastuulla vaan väittivät, että uhkailen.

      Tuollaiset joutaa vaikka tappaa, koska ei ole ensimmäinen kerta kun koko kylä yritetään tappaa!
      Kreivin Erkki oli ensin ja tuolloinkin olen palannut seuraavana kesänä Ivaloon maanpaosta.

      Huostauksen jälkeen lähin Ivalosta pois ja vetelin firmaa samaan aikaan konkurssiin. Olin lähdössä lasten kanssa, mutta sossu hyökkäs ja aloitti huostaukset ilman syytä!

      En saa korvauksia eikä saa lapsetkaan koska EN OLE HOITANUT ASIOITA.
      Ei Nordea anna lainaa työttömälle joka sanois ” Tarvin 100 miljoonaa euroa lainaa niin saan rakentaa sairaalaan, koska tuo on kuulemma minun syy että poistettiin eikä ole rakennettu uutta!”
      Pillu palkalla vissiin olis pitäny sopia lainan maksu takasin!

      • Anonyymi

        Olisko klitoriksen kasvuhormoonit olleet paikallaan tässä kiusallisessa tilanteessa?


      • Anonyymi

        Lopetappa Holomanämmä nuo horinat. Ei sinua kukaan usko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopetappa Holomanämmä nuo horinat. Ei sinua kukaan usko.

        Muista kanssa, koska voit päästä ILOISEKSI maksajaksi!

        ANONYYMIT on parasta ja minähän tässä todistettavasti olen oman naamani tuonut näytille, mutta kyllä MINÄKIN ANONYYMINÄ OLIN JOSSAIN VAIHEESSA!

        11.9.2023 kello 17.40


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopetappa Holomanämmä nuo horinat. Ei sinua kukaan usko.

        Olisko 150 000€/ ulkomaalainen hyvä summa?
        Saat tuon verran päättää…

        Loput päätän minä, koska minä olen LASTENI ÄITI ja meidän perhettä tässä on syrjitty!

        Possujunalla kouluun ja Munalla töihin…
        Ei nuo niin pahoja ole ja olen minäkin matkustanut possujunassa ja Munassa.

        Munassa olin lasten kanssa ja heistä tuo oli kivaa niin, kuin minustakin.

        Okei saat päättää minkä linnun munassa haluat matkustaa töihin…


    • Anonyymi

      Osalle kasvuhormoonien sivuvaikutus menee pahasti myös yläkertaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe