Mulla tulee viikossa 120 km rauhallista pyöräilyä työpaikan ja kodin välillä. Keskinopeus on n. 25 km/h ja koitan ajaa niin, ettei tule hikeä pintaa. En hengästy juuri yhtään.
Tästä tulee kuitenkin viikkotasolla lähes viisi tuntia todella rauhallista liikuntaa. Tarvitseeko tätä huomioida juoksutreeneissä niin että korvaako tämä esim. hitaan pk-juoksulenkin ja voisin sitten lisätä kovia vetotreenejä?
Tarvitseeko rauhallista työmatkapyöräilyä huomioida juoksutreeneissä?
15
378
Vastaukset
- Anonyymi
25km/h on meikälle kovaa aerobisen kynnyksen menoa. 16km/h ei tule hiki.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180086826
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pääasia että pk:ta kevyesti pyöritellen etenee. Useimmilla enempi pyöräilyyn vihkiytyneillä tuo tarkoittaa tavallisesti 30km/h vauhdilla etenistä joten 5km/h alle tuon on kyllä kevyttä.
- Anonyymi
Riippuu aika paljon pyörästä ja alustasta. Maastopyörällä 25 km/h tielläkin on aika kova kyyti ja hybridipyörälläkin aika reipas. Maantiepyörällä saa mennä yli 30 km/h samalla teholla.
- Anonyymi
Jos tavallisella työmatkakonkelilla ajelee 2,5 h kovalla kadenssilla sekä juoksee muutoin vaikkapa 5h viikossa, voi olla äkkiä montunreunalla. Seuraa sykkeitäsi ja unenlaatua.
- Anonyymi
Uskoisin että nuo pyöräillyt käyvät palauttavasta pk1 liikunnasta. Juosten sitten pk2 lenkkiä ja kovia vetoja.
- Anonyymi
Jos laitat ontrailiin työ matkat, korvaa hölkän
- Anonyymi
No eihän sitä nyt jokaista liikahdusta tarvitse huomioida treeneissä. Toimistotyöläinen ehkä vielä niin voisi tehdäkin, mutta jos työkseen tai muuten puuhastellen tekee jotain muuta kuin istumista, niin aika monta tuntia olisi huomioitavaa..
- Anonyymi
Minä en huomioi kevyttä pyöräilyä treeneissä, koska syke on vain noin 100, ei tule hiki, eikä syke nouse edes pk1 alueelle.
- Anonyymi
Kevyt pyöräily on loistavaa palauttavaa treeniä ylikunnosta toipuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyt pyöräily on loistavaa palauttavaa treeniä ylikunnosta toipuessa.
Juu. Mutta treeniä se ei ole. Palauttavaa terveysliikuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Mutta treeniä se ei ole. Palauttavaa terveysliikuntaa.
Höpsis. Luultavasti tämä kevyt pyöräily juurikin on peruskuntoilua oikealla sykealueella, ja juoksukuntosi salaisuus.
- Anonyymi
Välillä on kiristettävä juoksun tahtia kärpäsparvien edestä https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6ed5ef7d-6a6c-42ca-8fe2-26bec98c999c
- Anonyymi
25km/h ei ole kevyttä työmatkapyöräilyä edes sub 3h maratoonareille. Huono provo. Polje max 20km/h niin ei tule hiki.
- Anonyymi
Tarvitseeko tunkkausta huomioija?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401