Mulla tulee viikossa 120 km rauhallista pyöräilyä työpaikan ja kodin välillä. Keskinopeus on n. 25 km/h ja koitan ajaa niin, ettei tule hikeä pintaa. En hengästy juuri yhtään.
Tästä tulee kuitenkin viikkotasolla lähes viisi tuntia todella rauhallista liikuntaa. Tarvitseeko tätä huomioida juoksutreeneissä niin että korvaako tämä esim. hitaan pk-juoksulenkin ja voisin sitten lisätä kovia vetotreenejä?
Tarvitseeko rauhallista työmatkapyöräilyä huomioida juoksutreeneissä?
15
405
Vastaukset
- Anonyymi
25km/h on meikälle kovaa aerobisen kynnyksen menoa. 16km/h ei tule hiki.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180086826
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Pääasia että pk:ta kevyesti pyöritellen etenee. Useimmilla enempi pyöräilyyn vihkiytyneillä tuo tarkoittaa tavallisesti 30km/h vauhdilla etenistä joten 5km/h alle tuon on kyllä kevyttä.
- Anonyymi
Riippuu aika paljon pyörästä ja alustasta. Maastopyörällä 25 km/h tielläkin on aika kova kyyti ja hybridipyörälläkin aika reipas. Maantiepyörällä saa mennä yli 30 km/h samalla teholla.
- Anonyymi
Jos tavallisella työmatkakonkelilla ajelee 2,5 h kovalla kadenssilla sekä juoksee muutoin vaikkapa 5h viikossa, voi olla äkkiä montunreunalla. Seuraa sykkeitäsi ja unenlaatua.
- Anonyymi
Uskoisin että nuo pyöräillyt käyvät palauttavasta pk1 liikunnasta. Juosten sitten pk2 lenkkiä ja kovia vetoja.
- Anonyymi
Jos laitat ontrailiin työ matkat, korvaa hölkän
- Anonyymi
No eihän sitä nyt jokaista liikahdusta tarvitse huomioida treeneissä. Toimistotyöläinen ehkä vielä niin voisi tehdäkin, mutta jos työkseen tai muuten puuhastellen tekee jotain muuta kuin istumista, niin aika monta tuntia olisi huomioitavaa..
- Anonyymi
Minä en huomioi kevyttä pyöräilyä treeneissä, koska syke on vain noin 100, ei tule hiki, eikä syke nouse edes pk1 alueelle.
- Anonyymi
Kevyt pyöräily on loistavaa palauttavaa treeniä ylikunnosta toipuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyt pyöräily on loistavaa palauttavaa treeniä ylikunnosta toipuessa.
Juu. Mutta treeniä se ei ole. Palauttavaa terveysliikuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Mutta treeniä se ei ole. Palauttavaa terveysliikuntaa.
Höpsis. Luultavasti tämä kevyt pyöräily juurikin on peruskuntoilua oikealla sykealueella, ja juoksukuntosi salaisuus.
- Anonyymi
Välillä on kiristettävä juoksun tahtia kärpäsparvien edestä https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6ed5ef7d-6a6c-42ca-8fe2-26bec98c999c
- Anonyymi
25km/h ei ole kevyttä työmatkapyöräilyä edes sub 3h maratoonareille. Huono provo. Polje max 20km/h niin ei tule hiki.
- Anonyymi
Tarvitseeko tunkkausta huomioija?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025