Munakkaan sekoitusvinkki 1-5 munalle:
Tarvitset 3-4 dl vetoisen juomalasin (tai mukin) sekä haarukan.
Riko 1-5 munaa juomalasiin. töki keltuaiset haarukan piikeillä rikki, sekoita munaseosta haarukalla vatkaten kunnes seoksen koostumus on halutunlainen munakkaan paistamista varten.
Loraus (noin puoli rkl) kylmää vettä munaseokseen tekee sekoittamisesta hieman helpompaa eikä paistetun munakkaan maku kärsi lainkaan. Voit myös sekoittaessa lisätä joukkoon mustapippurijauhetta, suolaa tai muita mausteita.
Vispilä sekä kulhoteollisuus vihaa tätä vinkkiä koska käytössäsi on suuremmalla todennäköisyydellä useampia puhtaita juomalaseja sekä haarukoita kuin melko hintavia vispilöitä tai sekoituskulhoja.
Munakkaan sekoitusvinkki tiskivuorta vihaavalle minimalistille
Anonyymi-ap
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laitan maitoa lorauksen munakaaseen en vettä. Sekoitan mitta astiassa yleensä en lasissa. Vispilää enkä vatkauskulhoa käytä munakkaan tekoon. Tosin jos pitäisi monen hengen munakas tehdä ehkä sitten isompi kulho, mutta harvoin suurempaa kuin 1-2 hengen munakas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1333531Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752306Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592215- 1411980
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691532- 1011440
- 611313
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931307- 611280
- 711151