Mitäpä teit

Anonyymi-ap

kesän viimeisenä lämpimänä päivänä? Itse istuin puutarhatuolissa ja tuijotin aurinkoa.

30

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Söin kaksi hirvestäjää kivääreineen amin lasmpss ayugubu¨

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180108301

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Ei aurinkoo saa tuijottaa. Niin tänäänkö. Mä olin parvekkeella ja ihan pikkusen polkupyöräilin, mutten paljoo jaksanu työn jälkeen.

    • Olin töissä ja sen jälkeen nukuin... Siinä meni se päivä.

      • Anonyymi

        Ei ole vielä mennyt. Nyt ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä mennyt. Nyt ulos.

        Kävin treeneissä. ⚜️⚔️


    • Anonyymi

      Kesäaurinko on vielä liiterin katonharjan korkeudella. Käykää tervehtimässä sitä vielä sillä näemme jälleen vasta seitsemän kuukauden kuluttua.

    • Kyllähän sitä lämpöäkin vielä tulee, vaikka kesä onkin jäämässä taakse. Syksyn aurinkoiset päivät ovat täydellisiä ulkoiluun ja aion olla ulkona mahdollisimman paljon.

      Tänään tosin olen ollut vain sisällä töitä tehden ja pienestä alkusyksyn flunssasta itseäni parannellen. Menee se päivä näinkin.

    • Anonyymi

      Shoppailua ja kaikkee normaalia ja laillista, oli niin ihanaa, vaikka pulsuja ym hieman näkyi katukuvassa, yöksis

    • No aamulla pelasin kännykällä, kun odottelin ilmankosteuden laskevan sopivaksi maalaushommiin.

      Päivällä maalasin aidan loppuun ja sit tilasin 150 kg merisoraa ja uuden istutuslaatikon.

      Olisi tämän syksyn projekti laittaa uusi istutuslaatikko ja siihen talvivalkosipulia.
      Palstaveljen suosiollisella avustuksella.

      Ny olen sit sosiaalinen palstan ja wa:n välityksellä ja kohta käyn naapurissa parturoimassa pari päätä. Et sillain tämä päivä..

    • Anonyymi

      voisi tulla aivsnkin hsudks peli jos pieninä kuvia palsttalsaissia jsa niin leikisti ampus js pidyrry...

    • Anonyymi

      ... sitten erilasisia pisteitä hahmoilla jos josuu, niin leikkimielistä sinänsä tuollsainen, ei olls tyhmiä kuin yliopistojen professorit.

    • Anonyymi

      Kasattiin suurin osa puutarhakalusteista talvisäilöön.

    • Anonyymi

      Tänään oli pilvistä ja satoi täällä päin, eilen oli nätti keli, kävin pihalla istuksimassa ja katselin pihapuutarhaa, vieläkin parissa ruusupensaassa kukki muutama ruusu, jotka tuoksui kesälle. Syksy värjännyt puiden lehtiä, osa lehdistä tippunut jo maahan. Niin se talvi pikkuhiljaa alkaa lähestymään, päivät on lyhentyneet. Vuodenaika vaihtuu, olis ankeata, jos aina olis samanlaista.

      • Anonyymi

        Täällähän ukkostaa vielä


    • Kävin tankkaamassa ja ostin kukkasipuleita.
      Totesin kuitenkin, etten ole vielä flunssan jäljiltä kunnossa, enkä siis jaksanut istuttaa niitä.
      Toivottavasti tämä ei etene keuhkoputkien tulehdukseksi (yskä jatkuu).
      Pöh jne.

      • Kyllä toi ihan korona pöhöltä vaikuttaa nojoo eikä ne ole niin luotettavia testit kun niin usein pitää testata. No joo kyllä se viruskin muuntautunut moneksi. Tuskin testit pysyy perässä.
        Nojoo.

        Olen kyllä pahoillani kuinka väsynyt olet se oli siskollani pelkkää väsymystä kuukauden verran ettei kuulemma sen vakavempi taas sillä ollut. Taas toisella meni keuhkoihin ja joutui kortisonia käyttämään vielä useamman kuukauden.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä toi ihan korona pöhöltä vaikuttaa nojoo eikä ne ole niin luotettavia testit kun niin usein pitää testata. No joo kyllä se viruskin muuntautunut moneksi. Tuskin testit pysyy perässä.
        Nojoo.

        Olen kyllä pahoillani kuinka väsynyt olet se oli siskollani pelkkää väsymystä kuukauden verran ettei kuulemma sen vakavempi taas sillä ollut. Taas toisella meni keuhkoihin ja joutui kortisonia käyttämään vielä useamman kuukauden.

        Siis jotain asmapiipun tapaista kortisoni hoitoa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä toi ihan korona pöhöltä vaikuttaa nojoo eikä ne ole niin luotettavia testit kun niin usein pitää testata. No joo kyllä se viruskin muuntautunut moneksi. Tuskin testit pysyy perässä.
        Nojoo.

        Olen kyllä pahoillani kuinka väsynyt olet se oli siskollani pelkkää väsymystä kuukauden verran ettei kuulemma sen vakavempi taas sillä ollut. Taas toisella meni keuhkoihin ja joutui kortisonia käyttämään vielä useamman kuukauden.

        Tein toisen testi, eikä se edelleenkään väittänyt koronaksi tai influenssaksi, eli kyllä tämä taitaa kuitenkin olla sitä samaa kuin kaverillanikin oli viime kuussa.
        Mutta jos muuttuu selvästi bronkiitiksi, niin haen antibiootit.


    • Tänään vai? Olin päivän töissä ja illasta nukuin pari tuntia päänsärkyä pois, nyt myöhempään illasta olen tehnyt pyykkihuolto, lemmikkien huoltoa, lapsen kanssa käynyt enkun kieleksi kelloa läpi ja nyt syön enää iltapalan ja katson lapset iltapuhtein yöunille. Ehkä pitelen hiiruleita vielä sylissä ja höpöttelen niille kaikkea pehmeetä. Sitten käyn taas nukkumaan.

    • Anonyymi

      Kaikki touhusivat kaikkea muuta, mutta kukaan ei tajunnut, että kesä loppui tänään.

    • Koska se oli?

      Ensi viikolla lähden reissuun. Kohteeseen luvataan huomiseksi +28 astetta ja tiedän, että siellä ei ole konttorilla ilmastointia. Hyvä jos hotellissa.. - Toivottavasti viikon päästä olisi sielläkin jo viileämpää. Sellainen 20+ olisi juuri sopiva 👍

      • Anonyymi

        Eilen !!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eilen !!!

        Ai.. No sitten se meni minulta ihan ohi. Maanantaina oli pitkä päivä pelkkää sisällä istumista ja kuljeskelua. Aamukahdeksasta illalla puoli yhteentoista.


    • Anonyymi

      Kävin ostamassa talvea varten 4000K kirkas valkoinen lamppuja. Mietiskelin onko 6700 K lamppu liian valkoinen ja miksi niitä myynnissä kodinlamppuosastolla. Se olikin sitten jo kysymys.

      • Anonyymi

        Ostan tunnelmavaloksi 3000K ja kattoon yleisvaloksi 4000K. Lumenien pitää olla mahdollisimman korkeat, mutta saakin viettää tuntikausia niitä tutkimassa.


    • Anonyymi

      Viimeistelin sadevesiviemäriputkea, että on riittävästi kaatoa ja kaadoin rännikaivoon vettä ja juoksin toiseen päähän ihmettelemään, kun vesi alkoi lorisemaan.
      Sitten peitin sadevesikaivon ojan, homma jäi vielä vähän kesken ja menin pelaamaan pelikonsolila.

    • Full throttle, kyllä nuo parsitut katteetkin on vielä nipussa pysyneet

    • Anonyymi

      Tuli sahattua koivuhalkoja pöllinpalasiksi ja hakattua klapeiksi, hikinen homma! Nyt on vielä hartiat sekä ranne hellänä, vähän kipuilevat tottumattomuuttaan. Kyllä ne siitä asettuu taas syksyn mittaan, ja ennen joulua tuskin edes huomaan urakoineeni puu savottaa.

      Faijan mä en anna kyseistä hommaa tehdä; hänellä kun on se tahdistin asetettu rintaan -> ihon ja lihaksen alle. Saa nähdä, urakoiko joku noista suvun nuoremmista miehistä noista puista osan! Mä en kyllä ala pyytelemään, jos en apua saa pyytämättä; paistakoot itse joulukinkkunsa ja kutokoot villasukkansa, tai ostakoot kaupasta!

      Mimmi nukahti jo, mä menen nyt kyllä itse suihkuun, Poju ja Iitu ovat ulkona, iltalenkillä.
      trollikka

    • Anonyymi

      Tein autoremonttia. 34 v uuden ja 550 000 km ajetua etuvetoisen auton toisen etupyörän laakerissa oli ilmennyt klappia ja katsastus on helmikuussa.
      Purin laakerin, totesin ettei ole mitään vikaa lukuunottamatta sitä klappia. Eikä laakeri edes vioittunut purkaessani! Putsasin, täytin uudella MoS2 -rasvalla ja kasasin. Aikaa meni 5 tuntia. Turha työ, mutta tulipahan tehtyä. Se laakeri oli SKF:n laakeri ja muita en enää kelpuuta. Halpalaakeri kesti taannoin 10 000 km, tämä jo ainakin 100 000 km.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2616
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1514
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1357
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1288
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      779
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe