Katotaan miten käy, mutta TYÖLLÄ korvataan jos ei rahaa ole.
Ei tarkoita sitä, että JÄÄDÄÄN OMALLE TYÖPAIKALLE TÖIHIN!
Työnantajien kanssa hoidatte keskenään asianne jos KORVAUKSIA EI PYSTYTÄ MAKSAMAAN!
MAAILMAN ENNÄITYS JA SUOMEN KANSA PARANEE NIIN NOPEA, ETTEIVÄT EDES LÄÄKÄRIIN EHDI JOS LÄPI MENEE!
SOVITTELUA EHDOTIN SUORAAN JA AJAN ASIAA ITSE!
Saa nähdä kenen kanssa pääsen sovittelemaan ja miten Suomen kansan käy, koska laitoin tyyliin ” TAKSIT EI OLE MITÄÄN LASTEN HOITAJIA EIKÄ SAIRAIDEN KULJETTAJIA.”
Vastuut heille joille nuo kuuluu, koska minä en ole mikään hoitaja.
Minua ei tarvi syytellä enää kunnianloukkauksesta tämän jälkeen ja KYLLÄ KEINO KEKSIN niin SUOMALAISET OPPII SOMETTAMAAN!
Ilmotin ” PRESIDENTTI NIINISTÖKIN SYRJII OLEMALLA FACEBOOKISSA!”
En tarvinnut todistajia, koska pystyin todistamaan itselläni
4
284
Vastaukset
Sen verran mietin, että kaikki pitää laittaa RISTILLISESTI tasan.
Teen Aikion Leosta SAAMELAISTEN KUNINKAAN
Inkilän Markusta KOLTTIEN KEISARIN
Nyt on ainakin YKSI RIITA vähemmän.
SUOMEN VALTION MAAT EI KUULU VIERAIDEN MAIDEN HALLITSIJOILLE!- Anonyymi
Joo eivät kuulu saamelaisten maat suomalaisille. Turistit vithun täältä.
Eivätkä kyllä ilmaseksi ajele minun teilläkään vaan ajelkoot ihan omilla maillaan sekä teillään!
Suomesta ei voi antaa edes ruoka-apua koska meillä on TILAPÄINEN TALOUSKAAOS ja ensin oma kansa joten pakolaiset kyllä joutuu nöyrtymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768