Mistä luomukalkkunaa saa kun ei ainakaan haut tuota tulosta? Laitilan tilalla lopetettiin luomukalkkunan tuotanto muutama vuosi sitten. Marketeissakin on vain luomubroileria.
Ja eikö broileri itsessään ole kaikkea muuta kuin luomua koska broileri on juurikin keinotekoisesti ylikasvatettua kanan lihaa?
Luomu kalkkunaa mistä saa?
Anonyymi-ap
3
483
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Suomesta saa mitenkään helposti kalkkunaa ostettua. Joskus voi joulunaikaan niitä olla pakasteena saatavilla. Goodlaa Hanhialan tila, jos sieltä saisi, Joskus olen päässyt maistamaan heidän savukalkkunaansa. Se on jopa syötävää.
- Anonyymi
Siis googlaa ei goolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668