Tästä lähin pidetään

Anonyymi-ap

Vain tyttöjen iltoja. Onpahan ainakin älykästä keskusteluseuraa ja vähän korkeammalla tasolla. Laitetaan ruokaa ja harrastetaan vaikka cross fittiä ja juhlitaan just silloin kuin itse halutaan eikä siihenkään ole ukoilla poikkiteloista sanaa. Täälläkin olis hyvä jos tietäis, että vastapuolen keskustelija on nainen, niin vois jutella vain heidän kanssaan.

31

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin hyvä idea.

    • Raportoikaa sitten tapaamisesta, että kuka lipitti ketä.

      • Anonyymi

        Just tätä tarkoitettiin; ei tarvita miesten ääliömäisiä letkautuksia, kukkoilua tai uhoamista. Heti osoititkin tasot toteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just tätä tarkoitettiin; ei tarvita miesten ääliömäisiä letkautuksia, kukkoilua tai uhoamista. Heti osoititkin tasot toteen.

        Kerjäsit sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tätä tarkoitettiin; ei tarvita miesten ääliömäisiä letkautuksia, kukkoilua tai uhoamista. Heti osoititkin tasot toteen.

        Pitäkää vain pullea kamupoika täällä, ei sitä miesten puolellekaan huolita :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kerjäsit sitä.

        Niin. Eihän sieltä mitään muuta tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää vain pullea kamupoika täällä, ei sitä miesten puolellekaan huolita :D

        -harmiseikirj-

        Harmis voi puhua sitten kun pääsee eroon neitsyydestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Eihän sieltä mitään muuta tule.

        Kummiskin tykkäät.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Harmis voi puhua sitten kun pääsee eroon neitsyydestä.

        Menkääs nyt kaikki miehet h*lvettiin siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkääs nyt kaikki miehet h*lvettiin siitä.

        Tämä on nyt miesten aihe.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tämä on nyt miesten aihe.

        Niin silloin te j*lauta tulette sotkemaan kun juuri on sanottu ettei yhtään teistä kaivata yhtään MIHINKÄÄN. Menkää lässyttämään omaan ketjuunne.
        Ala-arvoista shaibaanne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin silloin te j*lauta tulette sotkemaan kun juuri on sanottu ettei yhtään teistä kaivata yhtään MIHINKÄÄN. Menkää lässyttämään omaan ketjuunne.
        Ala-arvoista shaibaanne.

        Tämä on minun ketjuni nyt. Kaappasin sen, etkä voi saada sitä enää takaisin. Voitan joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäkää vain pullea kamupoika täällä, ei sitä miesten puolellekaan huolita :D

        -harmiseikirj-

        No nyt... Saamarin harmis! Nyt oikeasti, en hyväksy toisten pilkkaamista tai asiatonta väheksymistä.

        Tietty maailmaan örinää mahtuu. Olen huomannut sen kirjoittaessani omasta mielestäni viisaita. Joskus aamulla herätessä kaikki oli hyvin ja täysillä krapulakahvia uuttamaan.

        Sitten kesken kaiken muistaa: kirjoitinkohan sinne sinkut-palstalle... 🤣

        >simiti<


    • Heh, teillä taitaa olla kunnon marttaseurue koossa? 😜

      • Tarkoitan tätä ketjua. 😅


      • Anonyymi

        Oletko mies sitä mieltä, että tuo cross fit- viittaus toimi aloituksessasi?


    • Mulla edellisessä osoitteessa oli naapurissa aina tyttöjen iltoja, niin aina se yks rupes siinä jossain vaiheessa itkeen. Ettei varmaan kovin kivaa. toinen asia, että mä voisin kertoo teille paljon vanhoista tehtaista. se vaan on silleen, että jos nyky yhteiskunnassa elätte, niin tehtaista pitää tietää, eikä niitä pidä siirtää kiinan. Varmasti tiedätte, ettei sähkö tule pistorasiasta vaan voimalasta, mutta miksi pitää esittää tyhmää?

      • Naiset ovat luonnostaan tyhmiä. Niillä on pienet aivot.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Naiset ovat luonnostaan tyhmiä. Niillä on pienet aivot.

        Kaskelotit on kai sitten kaikkein älykkäimpiä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Naiset ovat luonnostaan tyhmiä. Niillä on pienet aivot.

        Niin on teillä läskeillä ätmeilläkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on teillä läskeillä ätmeilläkin.

        :D :D :D


    • Anonyymi

      Varmin keino saada miehet paikalle, on a) kasata joukko naisia ja b) kieltää miehiä tulemasta mukaan. 🤣

      • Anonyymi

        Joo se on tavallaan ensimmäinen koe ja aina menevät halpaan. Naisille kun sanotaan ettei ole heidän juttujaan joku, niin kerralla kyllä se käy, ei innosta sinne tunkea. Mutta katsopas tätä!


    • Onko tää aloittaja se kiharapää, joka mullekin kommentoi jo vähän aikaa sitten. Eli kerran olin vähän laiska, ja vastasin niin ku kiharapään viestiin, mutta kommentoin siihen samaan vähän muitakin ketjun aiheita, niin kiharapää alkoi mulle kovasti selittään. En mä tätä sillä sano ettei sais, koska olinhan vähän hölmösti kommentoinu, mutta jäi vaan mieleen. ja sitten mun kaikki YouTube videot oli saanu alapeukun. Ja tottakai saa alapeukuttaa jos ei tykkää, mutta olikohan kiharapään tekosia. Tai enhän mä tiedä että onko sillä kiharat hiukset. Mutta mulle tulee aina mielikuva, kun kirjoitan jonkun kanssa, että miltä se näyttää.

    • Anonyymi

      Omalla kohdallani tässä suunnitelmassa muodostuu ongelmaksi se, että en tykkää kokata, harrastaa cross fittiä tai juhlia. 🙂

      • Anonyymi

        Virkkaat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkkaat sitten.

        Ei kiinnosta sekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sekään.

        No teet mitä tykkäät kunhan hoksaat, että on tyttöjen ilta. :)


    • Anonyymi

      Ilo pitkästä itkusta, vai toimiiko se toisinpäin kuin itku pitkästä ilosta, jääkö ikuinen itku yhdestä ilosta ikuisiksi ajoiksi päälle?

      Itse olen valmistanut ruoaksi noista kokonaisista jotain vähän yli kilon naudan kokoliha-paloista kaikenlaista, saa hyviä grillattuja pihvejä, vaikka mitä, mutta aina kun ostaa tuollaisen möhkön, niin vähän kannattaa katsoa että ei ole aivan jänne-täyteinen pala, eli ei ole paljon niitä valkoisia juonteita siinä palassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      142
      1865
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1457
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1267
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1262
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1155
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      198
      1040
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      973
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      44
      924
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      201
      916
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe