Paheksutteko muita sinkkuja

Anonyymi-ap

Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.

Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.

Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.

>simiti<

8

228

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En paheksu. Mulle muut sinkut on ihan yhdentekeviä, joskin ihmisolioina varsin mielenkiintoisia sinällään. Eläkööt miten haluavat, kohautan olkiani niille jutuille joita en koe oikein ymmärtäväni, ei ole minun elämäni.

• Paheksutteko muita sinkkuja?
      - En tietenkään paheksu

Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita
      - Eikä ole

Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.
      - Eipäs ole

Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.
      - Etkä ole

Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.
      - Hölynpölyä!

Kiitos gallupista! 😂

• Eli nyt on tullut hyvää kiljua... nousuhumsls tulee tasaseen, eikä tarvitse rampsta vessassakaan alituiseen?

Tuleehsn siitä voimskas olo ja viisautta kummasti. 😁

• Anonyymi

En paheksu pulleita kaveripoikia kuten mikkistä ja palstista. Muita paheksun.

• ”Paheksutteko muita sinkkuja”

Jaa-a kaikkien kanssa ei sovi asiat yhteen kuin olen ihminen joka auttaa taas on ihmisiä jotka eivät auta vaan haluaa että oppivat siperian olot. Noi ihmiset saa jäätymään pelkästä siperian puheesta.

”Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.”

Olet jos pidät minua psykopaattina ln aina harmillista. Pidän huolta etten koronaa saa suojautumalla FFP2. korona tekee pahaa koko elimistölle kun se on koko elimistön sairaus.

”Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.”

Niihän sinä näytät olevan vaikka välillä asiat harmittaa liiankin kovaa ja näkyy ikävä käytöksenä

”Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.”
      Vielä voi nousta korkeamalle opetella paremmin käyttäytyä kun ei ole agressiivisuus hyvä asia se pelottaa.

• Anonyymi

Riippuu, minkälainen on.

• En mä varsinaisesti paheksu, mutta noissa kulutustottumuksissa ois korjaamisen varaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      113
      759
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      680
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63