Paheksutteko muita sinkkuja

Anonyymi-ap

Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.

Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.

Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.

>simiti<

8

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En paheksu. Mulle muut sinkut on ihan yhdentekeviä, joskin ihmisolioina varsin mielenkiintoisia sinällään. Eläkööt miten haluavat, kohautan olkiani niille jutuille joita en koe oikein ymmärtäväni, ei ole minun elämäni.

    • Paheksutteko muita sinkkuja?
      - En tietenkään paheksu

      Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita
      - Eikä ole

      Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.
      - Eipäs ole

      Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.
      - Etkä ole

      Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.
      - Hölynpölyä!

      Kiitos gallupista! 😂

    • Eli nyt on tullut hyvää kiljua... nousuhumsls tulee tasaseen, eikä tarvitse rampsta vessassakaan alituiseen?

      Tuleehsn siitä voimskas olo ja viisautta kummasti. 😁

    • Anonyymi

      En paheksu pulleita kaveripoikia kuten mikkistä ja palstista. Muita paheksun.

    • ”Paheksutteko muita sinkkuja”

      Jaa-a kaikkien kanssa ei sovi asiat yhteen kuin olen ihminen joka auttaa taas on ihmisiä jotka eivät auta vaan haluaa että oppivat siperian olot. Noi ihmiset saa jäätymään pelkästä siperian puheesta.

      ”Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.”


      Olet jos pidät minua psykopaattina ln aina harmillista. Pidän huolta etten koronaa saa suojautumalla FFP2. korona tekee pahaa koko elimistölle kun se on koko elimistön sairaus.


      ”Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.”

      Niihän sinä näytät olevan vaikka välillä asiat harmittaa liiankin kovaa ja näkyy ikävä käytöksenä

      ”Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.”
      Vielä voi nousta korkeamalle opetella paremmin käyttäytyä kun ei ole agressiivisuus hyvä asia se pelottaa.

    • Anonyymi

      Riippuu, minkälainen on.

    • En mä varsinaisesti paheksu, mutta noissa kulutustottumuksissa ois korjaamisen varaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2396
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1444
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      118
      1164
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      338
      1163
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1097
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1005
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      45
      722
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      709
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      700
    10. 50
      684
    Aihe