Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.
Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.
Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.
>simiti<
Paheksutteko muita sinkkuja
8
193
Vastaukset
En paheksu. Mulle muut sinkut on ihan yhdentekeviä, joskin ihmisolioina varsin mielenkiintoisia sinällään. Eläkööt miten haluavat, kohautan olkiani niille jutuille joita en koe oikein ymmärtäväni, ei ole minun elämäni.
Paheksutteko muita sinkkuja?
- En tietenkään paheksu
Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita
- Eikä ole
Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.
- Eipäs ole
Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.
- Etkä ole
Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.
- Hölynpölyä!
Kiitos gallupista! 😂Eli nyt on tullut hyvää kiljua... nousuhumsls tulee tasaseen, eikä tarvitse rampsta vessassakaan alituiseen?
Tuleehsn siitä voimskas olo ja viisautta kummasti. 😁- Anonyymi
En paheksu pulleita kaveripoikia kuten mikkistä ja palstista. Muita paheksun.
”Paheksutteko muita sinkkuja”
Jaa-a kaikkien kanssa ei sovi asiat yhteen kuin olen ihminen joka auttaa taas on ihmisiä jotka eivät auta vaan haluaa että oppivat siperian olot. Noi ihmiset saa jäätymään pelkästä siperian puheesta.
”Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.”
Olet jos pidät minua psykopaattina ln aina harmillista. Pidän huolta etten koronaa saa suojautumalla FFP2. korona tekee pahaa koko elimistölle kun se on koko elimistön sairaus.
”Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.”
Niihän sinä näytät olevan vaikka välillä asiat harmittaa liiankin kovaa ja näkyy ikävä käytöksenä
”Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.”
Vielä voi nousta korkeamalle opetella paremmin käyttäytyä kun ei ole agressiivisuus hyvä asia se pelottaa.- Anonyymi
Riippuu, minkälainen on.
En mä varsinaisesti paheksu, mutta noissa kulutustottumuksissa ois korjaamisen varaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti27634970Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294484Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s804343Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2583872Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori993165Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös192589Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta562474En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122024Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi451648Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3911581