Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.
Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.
Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.
>simiti<
Paheksutteko muita sinkkuja
8
219
Vastaukset
En paheksu. Mulle muut sinkut on ihan yhdentekeviä, joskin ihmisolioina varsin mielenkiintoisia sinällään. Eläkööt miten haluavat, kohautan olkiani niille jutuille joita en koe oikein ymmärtäväni, ei ole minun elämäni.
Paheksutteko muita sinkkuja?
- En tietenkään paheksu
Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita
- Eikä ole
Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.
- Eipäs ole
Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.
- Etkä ole
Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.
- Hölynpölyä!
Kiitos gallupista! 😂Eli nyt on tullut hyvää kiljua... nousuhumsls tulee tasaseen, eikä tarvitse rampsta vessassakaan alituiseen?
Tuleehsn siitä voimskas olo ja viisautta kummasti. 😁- Anonyymi
En paheksu pulleita kaveripoikia kuten mikkistä ja palstista. Muita paheksun.
”Paheksutteko muita sinkkuja”
Jaa-a kaikkien kanssa ei sovi asiat yhteen kuin olen ihminen joka auttaa taas on ihmisiä jotka eivät auta vaan haluaa että oppivat siperian olot. Noi ihmiset saa jäätymään pelkästä siperian puheesta.
”Minä ainakin paheksun. Kaikki muut sinkut ovat mieleltään kieroituneita. Myös palstalla olevat parìutuneet ovat psykopaattista sakkia.”
Olet jos pidät minua psykopaattina ln aina harmillista. Pidän huolta etten koronaa saa suojautumalla FFP2. korona tekee pahaa koko elimistölle kun se on koko elimistön sairaus.
”Önneksi minä kuitenkin olen täydellinen ja maapallon uljain, sekä komein mies.”
Niihän sinä näytät olevan vaikka välillä asiat harmittaa liiankin kovaa ja näkyy ikävä käytöksenä
”Tarvìtseehan tällaisen aseman saavuttamiseksi voimaa. Mutta ei se haittaa, kun voimaa on.”
Vielä voi nousta korkeamalle opetella paremmin käyttäytyä kun ei ole agressiivisuus hyvä asia se pelottaa.- Anonyymi
Riippuu, minkälainen on.
En mä varsinaisesti paheksu, mutta noissa kulutustottumuksissa ois korjaamisen varaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1907819Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425355Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1414291Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.43499Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y732877Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172627Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112553- 2822479
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1472400Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5782192