Tänään vietetään

Anonyymi-ap

Kansainvälistä kaveripoika—päivää. Joten onnea Mikkojuhan, Palstakamu ja muut kaveripojat!

74

453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos-kiitos. Ja liputus tietysti puolitankoon, tyyliä kunnioittaen 🍑

      xLiner

    • Anonyymi

      Onnittelut täältäkin.

      - Sheena

    • Kyllä kaveripojat monesti onkin kivempia, kun ne pojat joiden kanssa sänky jaetaan. Joten aiheellinen ylistys. 👍

      • Ps. Miehistä tulee ihme venkuloita kaverista sänkyyn päästyään. Joten en suosittele sänkyyn päästämistä. 😉


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ps. Miehistä tulee ihme venkuloita kaverista sänkyyn päästyään. Joten en suosittele sänkyyn päästämistä. 😉

        Monesti tosiaan käy noin. Ennen niin mukava ja miellyttävä mies muuttuu usein ihan hiton hankalaksi kärttypepuksi, jos on niin tyhmä, että päästää sen sänkyyn. Onkohan se joku gremlinilmiö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monesti tosiaan käy noin. Ennen niin mukava ja miellyttävä mies muuttuu usein ihan hiton hankalaksi kärttypepuksi, jos on niin tyhmä, että päästää sen sänkyyn. Onkohan se joku gremlinilmiö?

        En tiiä mikä ilmiön syy ja tausta on, mutta miehistä karisee korrektius hyvin helposti sen myötä, kun on piikkinsä päässyt tuikkaamaan. Tulee tarve vallata naiselta päätösoikeudetkin ja toisen ja omat mielipiteet käännellä ylösalaisin mielensä mukaan.

        Ei siis kannata päästää miestä iholle ja sisäänsä, muutoin siitä alkaa kehittymään kokovartalo mulkku. Kaverina säilyy jonkinlainen tolkku.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En tiiä mikä ilmiön syy ja tausta on, mutta miehistä karisee korrektius hyvin helposti sen myötä, kun on piikkinsä päässyt tuikkaamaan. Tulee tarve vallata naiselta päätösoikeudetkin ja toisen ja omat mielipiteet käännellä ylösalaisin mielensä mukaan.

        Ei siis kannata päästää miestä iholle ja sisäänsä, muutoin siitä alkaa kehittymään kokovartalo mulkku. Kaverina säilyy jonkinlainen tolkku.

        Kävikö nossellekin noin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävikö nossellekin noin?

        Jossain määrin kyllä.


      • Huitale kirjoitti:

        En tiiä mikä ilmiön syy ja tausta on, mutta miehistä karisee korrektius hyvin helposti sen myötä, kun on piikkinsä päässyt tuikkaamaan. Tulee tarve vallata naiselta päätösoikeudetkin ja toisen ja omat mielipiteet käännellä ylösalaisin mielensä mukaan.

        Ei siis kannata päästää miestä iholle ja sisäänsä, muutoin siitä alkaa kehittymään kokovartalo mulkku. Kaverina säilyy jonkinlainen tolkku.

        Mä en kyllä nyt oo tästä sitten alkuunkaan samaa mieltä tai ehkä se joitain yksilöitä saattaa koskea mutta esimerkiksi omalla kohdalla kyllä kiistään kyseisen ilmiön hyvin jyrkästi.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä en kyllä nyt oo tästä sitten alkuunkaan samaa mieltä tai ehkä se joitain yksilöitä saattaa koskea mutta esimerkiksi omalla kohdalla kyllä kiistään kyseisen ilmiön hyvin jyrkästi.😂.

        Poikkeus vain vahvistaa säännön. 😃

        Täälläkin on ihmisiä, jotka varmasti kaverina ovat kivoja ja mukavia, mutta aistin että kumppanina hyvin hankalia ja etenkin, jos yhtään tallaat varpaille nousee oikea minä minä esiin ja se on epämukava otus.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä en kyllä nyt oo tästä sitten alkuunkaan samaa mieltä tai ehkä se joitain yksilöitä saattaa koskea mutta esimerkiksi omalla kohdalla kyllä kiistään kyseisen ilmiön hyvin jyrkästi.😂.

        Onko maailmassa sitten yhtään mitään tollasta ominaisuutta, joka pätisi aivan kaikkiin yksilöihin? Itse en ole sellaseen ainakaan vielä törmännyt. Se, että erilaisiakin on, ei kuitenkaan vielä riitä siihen, että voisi väittää, ettei ominaisuutta suuressa massassa vallitsevana löytyisi. Ongelmallista on se, että kenestäkään ei voi olla varma kenestä se löytyy ja kenestä ei ja toisinaan ihmiset yllättävät jopa itsensä näissä asioissa. Osasta voi esittää ihan perusteltuja ja suurella todennäköisyydellä paikkansapitäviä oletuksia, mutta täysin varma ei voi koskaan olla.


      • Huitale kirjoitti:

        Poikkeus vain vahvistaa säännön. 😃

        Täälläkin on ihmisiä, jotka varmasti kaverina ovat kivoja ja mukavia, mutta aistin että kumppanina hyvin hankalia ja etenkin, jos yhtään tallaat varpaille nousee oikea minä minä esiin ja se on epämukava otus.

        Yksikään miesoletettu ei ole potentiaalinen kumppani munlaiselle tällä palstalla, mitä olen juttujaan lukenut ja älynnyt sattumalta niiden ohessa. Aivan liian hankalia tyyppejä. Sinusta taas en tiedä, luulen että jossain syvällä on sekin kuopattu hankala ihminen, jota joku saattaa osata kaivaa esiinkin.

        Mutta vaikutat Mikko löytäneen itsestäsi sen hyvän itsesi, jota haluat ylläpitää ja vaalia. Olet nähnyt vaivaa sen eteen.


      • Huitale kirjoitti:

        Yksikään miesoletettu ei ole potentiaalinen kumppani munlaiselle tällä palstalla, mitä olen juttujaan lukenut ja älynnyt sattumalta niiden ohessa. Aivan liian hankalia tyyppejä. Sinusta taas en tiedä, luulen että jossain syvällä on sekin kuopattu hankala ihminen, jota joku saattaa osata kaivaa esiinkin.

        Mutta vaikutat Mikko löytäneen itsestäsi sen hyvän itsesi, jota haluat ylläpitää ja vaalia. Olet nähnyt vaivaa sen eteen.

        Taino M184 on persoonana ehkä eniten mieluinen, silleen että hän on ihan erilainen ja rauhallinen sisimmässään. Luulen, ettei hän ole lainkaan hankala siten, kuten ihmiset hankalina koen. Siis omasta näkökulmastani.


      • Huitale kirjoitti:

        Poikkeus vain vahvistaa säännön. 😃

        Täälläkin on ihmisiä, jotka varmasti kaverina ovat kivoja ja mukavia, mutta aistin että kumppanina hyvin hankalia ja etenkin, jos yhtään tallaat varpaille nousee oikea minä minä esiin ja se on epämukava otus.

        On varmasti täälläkin ja irl tuollaisiakin ihmisiä mutta se koskee kyllä niin miehiä kuin naisiakin.🙂.

        Väittäisin kyllä että tässä nimenomaan juuri tässä asiassa meitä poikkeuksia on kyllä enemmän kuin niitä toisenlaisia tapauksia.😄.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ps. Miehistä tulee ihme venkuloita kaverista sänkyyn päästyään. Joten en suosittele sänkyyn päästämistä. 😉

        Tuohan toimii toisinkinpäin eli siis tarkennan sen verran että kaveripojista tulee ihmevenkuloita, mutta jos nainen päästää punkkaansa ennalta ajatellen hankalamman tyypin siitä voikin sillä tempulla sukeutua sellainen kuin kaveripoika oli ennen venkulointia :D

        -harmiseikirj-


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On varmasti täälläkin ja irl tuollaisiakin ihmisiä mutta se koskee kyllä niin miehiä kuin naisiakin.🙂.

        Väittäisin kyllä että tässä nimenomaan juuri tässä asiassa meitä poikkeuksia on kyllä enemmän kuin niitä toisenlaisia tapauksia.😄.

        Toki joo molempia sukupuolia. Ei täällä ole naisiakaan, jotka kokisin omasta näkökulmastani kumppanina riittävän "helpoksi", jonka kanssa voisin pärjätä.

        Mutta en seuraa täältä etsikkään, olen vain havainnut alitajuisesti ihmisistä juttuja jotka kiertäisin IRL kaukaa.

        Hyvyyttä arvostan, tekopyhyyttä en. Mutta aina kun ihminen vilpittömästi kulkee kohti hyvää muita ajatellen, arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan toimii toisinkinpäin eli siis tarkennan sen verran että kaveripojista tulee ihmevenkuloita, mutta jos nainen päästää punkkaansa ennalta ajatellen hankalamman tyypin siitä voikin sillä tempulla sukeutua sellainen kuin kaveripoika oli ennen venkulointia :D

        -harmiseikirj-

        Enpä ole koskaan kuullut kenenkään tuollaiseen törmänneen. Kyllä ne miehet aina ovat kaikissa kuulemissani tapauksissa muuttuneet nimenomaan hankalammiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan toimii toisinkinpäin eli siis tarkennan sen verran että kaveripojista tulee ihmevenkuloita, mutta jos nainen päästää punkkaansa ennalta ajatellen hankalamman tyypin siitä voikin sillä tempulla sukeutua sellainen kuin kaveripoika oli ennen venkulointia :D

        -harmiseikirj-

        Hmm. Okei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko maailmassa sitten yhtään mitään tollasta ominaisuutta, joka pätisi aivan kaikkiin yksilöihin? Itse en ole sellaseen ainakaan vielä törmännyt. Se, että erilaisiakin on, ei kuitenkaan vielä riitä siihen, että voisi väittää, ettei ominaisuutta suuressa massassa vallitsevana löytyisi. Ongelmallista on se, että kenestäkään ei voi olla varma kenestä se löytyy ja kenestä ei ja toisinaan ihmiset yllättävät jopa itsensä näissä asioissa. Osasta voi esittää ihan perusteltuja ja suurella todennäköisyydellä paikkansapitäviä oletuksia, mutta täysin varma ei voi koskaan olla.

        No ei ole juu sellaisia asioita mitkä aivan kaikkiin pätisi. Mutta väitän kyllä että juuri tässä asiassa ne kuvatun kaltaiset yksilöt on se huomattavasti pienempi osa kokonaisuudesta. Ja kenestäkään ei ikinä voi olla aivan täysin varma yhtään missään asiassa ja valistuneita arvauksia ja arvioita voi tosiaan tehdä mutta ne on silti vain arvauksia. Ihmissuhteissakin on vain pakko niissäkin joitain riskejä joskus ottaa. Jos yrittää löytää sellaista suhdetta missä ei yhtään minkäänlaista riskiä joutuisi ikinä ottamaan sitä ei kyllä tule koskaan löytämään tai näin mä asian näkisin.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Yksikään miesoletettu ei ole potentiaalinen kumppani munlaiselle tällä palstalla, mitä olen juttujaan lukenut ja älynnyt sattumalta niiden ohessa. Aivan liian hankalia tyyppejä. Sinusta taas en tiedä, luulen että jossain syvällä on sekin kuopattu hankala ihminen, jota joku saattaa osata kaivaa esiinkin.

        Mutta vaikutat Mikko löytäneen itsestäsi sen hyvän itsesi, jota haluat ylläpitää ja vaalia. Olet nähnyt vaivaa sen eteen.

        No osaanhan mäkin juu hankala olla jokainen osaa jos niikseen tulee.😄. Mutta en todellakaan halua olla ja mua saa kohdella aika kaltoin ja huonosti ennen kuin saa sitten sen hankalan ihmisen kaivettua esiin ja se on sitten jo melkein kyllä sen ihmisen tehtävä aivan tarkoituksella vahingossa se ei kyllä onnistu.🙂

        Juu kyllä mä väittäisin löytäneeni sen hyvän ja parhaimman itseni ja todellakin haluan pitää siitä kiinni enkä sitä kadottaa. Ja kyllä myös vaivaa sen eteen on joutunut näkemään.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei ole juu sellaisia asioita mitkä aivan kaikkiin pätisi. Mutta väitän kyllä että juuri tässä asiassa ne kuvatun kaltaiset yksilöt on se huomattavasti pienempi osa kokonaisuudesta. Ja kenestäkään ei ikinä voi olla aivan täysin varma yhtään missään asiassa ja valistuneita arvauksia ja arvioita voi tosiaan tehdä mutta ne on silti vain arvauksia. Ihmissuhteissakin on vain pakko niissäkin joitain riskejä joskus ottaa. Jos yrittää löytää sellaista suhdetta missä ei yhtään minkäänlaista riskiä joutuisi ikinä ottamaan sitä ei kyllä tule koskaan löytämään tai näin mä asian näkisin.🙂.

        Enpä tiedä kuinka monen miehen kanssa olet seurustellut. Itse en ole koskaan tavannut kuin vain juuri tuollaisia miehiä, enkä ole oikeaistaan muunlaisista koskaan kuullutkaan. Ei heitä siis kai aivan hillittömiä määriä voi olla. Moni mies tosin tuppaa alkaa muuttumaan hankalaksi jo siinä kohtaa, jos suhteen dynamiikka muuttuu kaverisuhteesta parisuhdetta kohti. Siihen ei välttämättä tarvita edes sitä seksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä kuinka monen miehen kanssa olet seurustellut. Itse en ole koskaan tavannut kuin vain juuri tuollaisia miehiä, enkä ole oikeaistaan muunlaisista koskaan kuullutkaan. Ei heitä siis kai aivan hillittömiä määriä voi olla. Moni mies tosin tuppaa alkaa muuttumaan hankalaksi jo siinä kohtaa, jos suhteen dynamiikka muuttuu kaverisuhteesta parisuhdetta kohti. Siihen ei välttämättä tarvita edes sitä seksiä.

        Sama, exäni oli ainoa poikkeus. Hän olikin varsin kiltti ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä kuinka monen miehen kanssa olet seurustellut. Itse en ole koskaan tavannut kuin vain juuri tuollaisia miehiä, enkä ole oikeaistaan muunlaisista koskaan kuullutkaan. Ei heitä siis kai aivan hillittömiä määriä voi olla. Moni mies tosin tuppaa alkaa muuttumaan hankalaksi jo siinä kohtaa, jos suhteen dynamiikka muuttuu kaverisuhteesta parisuhdetta kohti. Siihen ei välttämättä tarvita edes sitä seksiä.

        Aivan. Joku siinä aina muuttuu. Kumma juttu.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä kuinka monen miehen kanssa olet seurustellut. Itse en ole koskaan tavannut kuin vain juuri tuollaisia miehiä, enkä ole oikeaistaan muunlaisista koskaan kuullutkaan. Ei heitä siis kai aivan hillittömiä määriä voi olla. Moni mies tosin tuppaa alkaa muuttumaan hankalaksi jo siinä kohtaa, jos suhteen dynamiikka muuttuu kaverisuhteesta parisuhdetta kohti. Siihen ei välttämättä tarvita edes sitä seksiä.

        No en yhdenkään joten sillain ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta mitä olen nähnyt ja kuullut kuvatun kaltaiset on harvinaisempia. Sulla on ilmeisesti ollut todella paska säkä kun niitä yksilöitä on sun kohdallesi sattunut. Eikä naisetkaan mitään helppoja aina ole näin miehen näkökulmasta katsottuna mutta kyllä naisissakin ne oikeasti todella hankalat tapaukset on olleet harvinaisempia oman kokemuksen mukaan.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan toimii toisinkinpäin eli siis tarkennan sen verran että kaveripojista tulee ihmevenkuloita, mutta jos nainen päästää punkkaansa ennalta ajatellen hankalamman tyypin siitä voikin sillä tempulla sukeutua sellainen kuin kaveripoika oli ennen venkulointia :D

        -harmiseikirj-

        Ei toimi, kun se hankala tyyppi ei edes pääse punkkaan asti.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en yhdenkään joten sillain ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta mitä olen nähnyt ja kuullut kuvatun kaltaiset on harvinaisempia. Sulla on ilmeisesti ollut todella paska säkä kun niitä yksilöitä on sun kohdallesi sattunut. Eikä naisetkaan mitään helppoja aina ole näin miehen näkökulmasta katsottuna mutta kyllä naisissakin ne oikeasti todella hankalat tapaukset on olleet harvinaisempia oman kokemuksen mukaan.🙂.

        Mulla ja kaikilla ikinä tapaamillani naisilla, joiden kanssa tällaisia on puhuttu.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en yhdenkään joten sillain ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta mitä olen nähnyt ja kuullut kuvatun kaltaiset on harvinaisempia. Sulla on ilmeisesti ollut todella paska säkä kun niitä yksilöitä on sun kohdallesi sattunut. Eikä naisetkaan mitään helppoja aina ole näin miehen näkökulmasta katsottuna mutta kyllä naisissakin ne oikeasti todella hankalat tapaukset on olleet harvinaisempia oman kokemuksen mukaan.🙂.

        Ja naisista minulla ei ole kokemusta parisuhteessa, että sen keskustelun jätän heille, joilla on. Mulle tässä ei ollut kyse sukupuolten sodasta tai paremmuudesta, vaan tosiasioiden tunnustamisesta.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        En tiiä mikä ilmiön syy ja tausta on, mutta miehistä karisee korrektius hyvin helposti sen myötä, kun on piikkinsä päässyt tuikkaamaan. Tulee tarve vallata naiselta päätösoikeudetkin ja toisen ja omat mielipiteet käännellä ylösalaisin mielensä mukaan.

        Ei siis kannata päästää miestä iholle ja sisäänsä, muutoin siitä alkaa kehittymään kokovartalo mulkku. Kaverina säilyy jonkinlainen tolkku.

        TYRK 🤣💦

        alkaa kehittymään kokovartalomulkku 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ja kaikilla ikinä tapaamillani naisilla, joiden kanssa tällaisia on puhuttu.

        Tosi harmi että niin on ollu. Harmittaa sun ja niiden muidenkin naisten puolesta. Ei siis oo millään tapaa tarkotus väheksyä tai kiistää sun tai muidenkaan kokemuksia itellä vaan on erilainen kuva asiasta.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi harmi että niin on ollu. Harmittaa sun ja niiden muidenkin naisten puolesta. Ei siis oo millään tapaa tarkotus väheksyä tai kiistää sun tai muidenkaan kokemuksia itellä vaan on erilainen kuva asiasta.🙂.

        En minä sinun harmittelujasi kaipaa. Enkä kyllä kenenkään muunkaan.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi harmi että niin on ollu. Harmittaa sun ja niiden muidenkin naisten puolesta. Ei siis oo millään tapaa tarkotus väheksyä tai kiistää sun tai muidenkaan kokemuksia itellä vaan on erilainen kuva asiasta.🙂.

        Ja lopulta se tilanne on ollut enemmän harmi niille miehille itselleen. Ne suhteet kun ovat päättyneet, vaikka he eivät olisi niin halunneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisista minulla ei ole kokemusta parisuhteessa, että sen keskustelun jätän heille, joilla on. Mulle tässä ei ollut kyse sukupuolten sodasta tai paremmuudesta, vaan tosiasioiden tunnustamisesta.

        Ei...eikä mullakaan oo tarkotus mitään vastakkain asettelua järjestää mun kuva asiasta vaan tosiaan on erilainen ja mun mielestä ne tosiasiat on hieman eriävät sun näkemyksestä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinun harmittelujasi kaipaa. Enkä kyllä kenenkään muunkaan.

        No ei sun tarvi niitä kaivatakaan enkä mä niin olettanutkaan harmi se silti mun mielestä on koska mä näen ite että asia on erilainen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei...eikä mullakaan oo tarkotus mitään vastakkain asettelua järjestää mun kuva asiasta vaan tosiaan on erilainen ja mun mielestä ne tosiasiat on hieman eriävät sun näkemyksestä.🙂.

        Edelleen ... en tiedä monenko miehen kanssa olet parisuhteessa ollut. Lopulta, mielipide nollakokemuksella, on aika tyhjän kanssa. Sama kun sanoo vaikkapa parsakaalin olevan pahaa, vaikkei ole koskaan maistanut. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopulta se tilanne on ollut enemmän harmi niille miehille itselleen. Ne suhteet kun ovat päättyneet, vaikka he eivät olisi niin halunneet.

        Niinhän se varmaan on ollut en mä sitä epäile.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        En tiiä mikä ilmiön syy ja tausta on, mutta miehistä karisee korrektius hyvin helposti sen myötä, kun on piikkinsä päässyt tuikkaamaan. Tulee tarve vallata naiselta päätösoikeudetkin ja toisen ja omat mielipiteet käännellä ylösalaisin mielensä mukaan.

        Ei siis kannata päästää miestä iholle ja sisäänsä, muutoin siitä alkaa kehittymään kokovartalo mulkku. Kaverina säilyy jonkinlainen tolkku.

        ”Ei siis kannata päästää miestä iholle ja sisäänsä, muutoin siitä alkaa kehittymään kokovartalo mulkku. Kaverina säilyy jonkinlainen tolkku.”

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No osaanhan mäkin juu hankala olla jokainen osaa jos niikseen tulee.😄. Mutta en todellakaan halua olla ja mua saa kohdella aika kaltoin ja huonosti ennen kuin saa sitten sen hankalan ihmisen kaivettua esiin ja se on sitten jo melkein kyllä sen ihmisen tehtävä aivan tarkoituksella vahingossa se ei kyllä onnistu.🙂

        Juu kyllä mä väittäisin löytäneeni sen hyvän ja parhaimman itseni ja todellakin haluan pitää siitä kiinni enkä sitä kadottaa. Ja kyllä myös vaivaa sen eteen on joutunut näkemään.😊.

        Olet löytänyt pullean kaveripojan itsestäsi 🤘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen ... en tiedä monenko miehen kanssa olet parisuhteessa ollut. Lopulta, mielipide nollakokemuksella, on aika tyhjän kanssa. Sama kun sanoo vaikkapa parsakaalin olevan pahaa, vaikkei ole koskaan maistanut. 🙂

        Edelleen...en yhdenkään mutta ei mulla tarvi henkilökohtaista kokemusta ollakaan nähdäkseni asioita ja ollakseni keskustellut monenkin naisen kanssa heidän suhteistaan miehiinsä mulle kun jostain syystä ihmiset tuppaa herkästi avautumaan asioista. Ja se nyt on mun näkemykseni ja kokemukseni asiasta mitä olen nähnyt ja kuullut eikä se oo yhtään sen huonompi tai väärempi kuin sunkaan. Sulla on oma subjektiivinen kokemukses ja näkemykses ja mulla omani eikä niistä kumpikaan oo sen vähempi arvoinen.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niinhän se varmaan on ollut en mä sitä epäile.🙂.

        Ai niin ja kuten varmaan huomaan noista muutamista pullean kaveripojan hokijoista, niin tuohan se monien miesten asenne lopulta on. Enkä mä hetkeäkään epäile, ettetkö sä voi kuulua sellaisiin meihiin, jotka eivät muuttuisi. Aina on olemassa ne poikkeukset. Ei sun tarvitse oikeuttaa itseäsi yrittämällä puhua tätä asiaa olemattomaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet löytänyt pullean kaveripojan itsestäsi 🤘

        Ei en ole kun ei mussa sellaista ole.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Edelleen...en yhdenkään mutta ei mulla tarvi henkilökohtaista kokemusta ollakaan nähdäkseni asioita ja ollakseni keskustellut monenkin naisen kanssa heidän suhteistaan miehiinsä mulle kun jostain syystä ihmiset tuppaa herkästi avautumaan asioista. Ja se nyt on mun näkemykseni ja kokemukseni asiasta mitä olen nähnyt ja kuullut eikä se oo yhtään sen huonompi tai väärempi kuin sunkaan. Sulla on oma subjektiivinen kokemukses ja näkemykses ja mulla omani eikä niistä kumpikaan oo sen vähempi arvoinen.🙂.

        No anteeksi, mutta mä en pistä nollakokemukselle mitään arvoa. Samasta syystä en itse ota kantaa naisiin parisuhteessa. Minulla on siitä täysin nollakokemus, joten en edes yritä esittää muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja kuten varmaan huomaan noista muutamista pullean kaveripojan hokijoista, niin tuohan se monien miesten asenne lopulta on. Enkä mä hetkeäkään epäile, ettetkö sä voi kuulua sellaisiin meihiin, jotka eivät muuttuisi. Aina on olemassa ne poikkeukset. Ei sun tarvitse oikeuttaa itseäsi yrittämällä puhua tätä asiaa olemattomaksi.

        En mä yritä puhua mitään olemattomaksi ihan varmasti sellaistakin ilmiötä on olemassa mun näkemykseni sen laajuudesta ja yleisyydestä vaan eroaa sun näkemyksestä.🙂.

        Ja täällä kyllä riittää noita hyvin äänekkäitä asennevammaisia ja katkeria siinä oot oikeassa mutta mä uskon kyllä että ne kuitenkin irl on vähemmistö. Tietenkin mä voin olla myös pahastikin väärässä mutta tältä musta nyt tällä hetkellä tuntuu.🤷‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No anteeksi, mutta mä en pistä nollakokemukselle mitään arvoa. Samasta syystä en itse ota kantaa naisiin parisuhteessa. Minulla on siitä täysin nollakokemus, joten en edes yritä esittää muuta.

        No ei sun mielipidettäs tarvii anteeksi pyytää se on sun näkemys asiasta ja sillä hyvä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei sun mielipidettäs tarvii anteeksi pyytää se on sun näkemys asiasta ja sillä hyvä.🙂.

        Kyllä. Mulla ei ole tapana esittää tietäväni jotain asioista, josta mulla on nollakokemus. Ihan yksi lysti kuinka paljon miehetkin ovat näitä mu,le jutelleet. Mulla on silti omaa kokemusta tasan nolla. En kuvittele tietäväni mitään lentokoneen lentämisestäkään, vaikka on tullut siitä kuunneltua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mulla ei ole tapana esittää tietäväni jotain asioista, josta mulla on nollakokemus. Ihan yksi lysti kuinka paljon miehetkin ovat näitä mu,le jutelleet. Mulla on silti omaa kokemusta tasan nolla. En kuvittele tietäväni mitään lentokoneen lentämisestäkään, vaikka on tullut siitä kuunneltua.

        No mä näen asian taas eritavalla oon käyny kuten sanottua useenkin naisen kanssa monta pitkää keskustelua heidän parisuhteistaan ja miehistään ja mulla on omat kokemukseni naisista eikä mun mielestä miehet ja naiset juurikaan lopulta eroa näissä asioissa toisistaan yksilöt sitten taas eroavat olivat he sitten miehiä tai naisia. Enkä mä esitä tietäväni yhtään mitään mitä en oikeasti omasta mielestäni tietäisi ei mulla oo mitään ongelmia myöntää jos en jotain tiedä.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anteeksi, mutta mä en pistä nollakokemukselle mitään arvoa. Samasta syystä en itse ota kantaa naisiin parisuhteessa. Minulla on siitä täysin nollakokemus, joten en edes yritä esittää muuta.

        Ei oman mielipiteen kertomiseen tarvitse olla kokemusta ko. asiasta. Sullakin on varmasti mielipiteitä asioista joista sulla ei ole yhtään kokemusta. Nyt sä vähättelet toisen mielipidettä eikä se ole kovin antoisaa keskustelun kannalta.

        -Sivusta


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No mä näen asian taas eritavalla oon käyny kuten sanottua useenkin naisen kanssa monta pitkää keskustelua heidän parisuhteistaan ja miehistään ja mulla on omat kokemukseni naisista eikä mun mielestä miehet ja naiset juurikaan lopulta eroa näissä asioissa toisistaan yksilöt sitten taas eroavat olivat he sitten miehiä tai naisia. Enkä mä esitä tietäväni yhtään mitään mitä en oikeasti omasta mielestäni tietäisi ei mulla oo mitään ongelmia myöntää jos en jotain tiedä.🙂.

        Aivan. Olen huomannut, että pidät itseäsi asiantuntijana nollakokemuksella. Kyllähän teitä tässä maailmassa riittää. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Olen huomannut, että pidät itseäsi asiantuntijana nollakokemuksella. Kyllähän teitä tässä maailmassa riittää. 👍

        No sitten oot huomannut täydellisesti väärin koska hyvin harvassa asiassa mä pidän itseäni asiantuntijana enkä väitä tietäväni asioista joista en tiedä.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Olen huomannut, että pidät itseäsi asiantuntijana nollakokemuksella. Kyllähän teitä tässä maailmassa riittää. 👍

        Se että jollain on sun näkemyksestäsi eroava näkemys ei tarkoita ettei asiasta mitään tiedä. Se sun näkemys kun ei ole mikään universaali totuus asiasta yhtään sen enempää kuin kenenkään muunkaan.🙂.


    • Kiitos. Olen todellinen kaveripoika. Minulla ei ole taka-ajatuksia. Minua ei kiinnosta seurustelu.

      • Anonyymi

        Pulleat kaveripojat on turvassa naisilta luonnostaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pulleat kaveripojat on turvassa naisilta luonnostaan

        Kyllä karkotan mahdolliset kosijat hyvin tehokkaasti. Luontaisetuna myös etteivät möröt hyökkää kimppuun.


    • Kiitosta vaan kovasti mutta en näe itseäni minään kaveripoikana tai edes usko sellaisten olemassa oloon.😊.

      • Anonyymi

        Miks häpeät laji tyyppiäs?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks häpeät laji tyyppiäs?

        En mä häpeä mitään mutta kun mä nyt en vaan yksinkertaisesti ole mikään kuvitteellinen kaveripoika.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä häpeä mitään mutta kun mä nyt en vaan yksinkertaisesti ole mikään kuvitteellinen kaveripoika.😄.

        Pullea ainakin olet:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullea ainakin olet:)

        Toki vielä hetken aikaa hieman pullea saatan ollakin vaikka silläkään asialla sinänsä ei ole mitään merkitystä koska oon hyvin tyytyväinen itseeni juuri sellaisena kuin olen.😄. Ja muutenkin mä olen sen verran raskasrakenteinen kyllä ettei musta hoikkaa saa tekemälläkään eikä tarvi saadakkaan koska paljon mieluummin oon hieman pulleampi kuin laihempi kuihtunut kuivankesän orava.🙂.


    • Anonyymi

      Menkääpä kaveripojat samitkaitsutjaniinedelleen vaikka kylpylään välillä rentoutumaan leuanjyrske kuuluu pitkälle

    • Anonyymi

      Lämpimät onnittelut minultakin :)

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ja sinulle myös yhtä lämpöiset onnittelut!


    • Mukavaa kaveripäivää myös minulta.🤗

      Täältä olenkin saanut ihania ja vähemmän ihania kaveripoikia..😉

      • Anonyymi

        Onko joku kaveripoika kohdellut kaltoin kulisseissä?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku kaveripoika kohdellut kaltoin kulisseissä?

        -harmiseikirj-

        Putinismisi loukkaa jokaista järkevää ihmistä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku kaveripoika kohdellut kaltoin kulisseissä?

        -harmiseikirj-

        Ei kai.😄 sinäkin olet tuollainen ahh, niin arvaamaton🤭



      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        😱😱🥶

        Iiiihana putinisti siellä, otahan omaksesi!


    • Mites kaveritytöt?

    • Anonyymi

      Harmikselle ei liputeta. Nyyh. Niisk💩

      • Anonyymi

        Kyllä pitää vaatia sateenkaariliputusta harmiksen kaltaisille pulleille kaveripojille.


    • No en ole kaveripoju, mutta lasketaanko pehmot mukaan? Luonne kun on kuin muovailuvahaa 🙂 auringonpaisteessa 🌞

    • Anonyymi

      mutta niin ei liity palstan kirjoittajiin mutta hassua kun jos herään... "jos heräät", eli et ole kuollut... niniin mielessä joku nainen ja pippeli pystyssä jo aamutuimaankin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe