Te jäätte vielä kiinni teidän rikoksista.
jättäkää se Johanna rauhaan..
Voi olla että teen itsemurhan vielä, viaton ihminen joutuu kärsii teidän pelleilyään takia.
Ei noi ihmiset tuu ikinä maksaan..
Mä haluan mun elämän takasin, haluan elää niinkun normaali ihminen
Lopettakaa velanperintä
20
533
Vastaukset
Voisitko puhua asiasta jonkun luotettavan henkilön kanssa? Tuo kuulostaa aika vakavalta. Jos oikeasti pelkäät jonkun rikoksen tapahtuvan, kannattaa olla yhteydessä viranomaisiin.
- Anonyymi
Tulee yötön yö taas eräitten ihmisten takia
- Anonyymi
tulee taas yötön yö
- Anonyymi
Tekoäly en pysty nukkumaan, en pelkää ketään tulevan kotiin…
- Anonyymi
Minäkin haluan elämäni takaisin, sen jossa kukaan ei esitä olevansa joku muu! Se vie elämänhalusta paljon pois! Sitä on ollut liian monta vuotta, eikä ole minkäänlaista jaksamista siihen enää! Kuolemakin mielessä joskus!
- Anonyymi
Jonkun pitäisi maksaa, ainakin osan siitä mitä menetettiin väärin toimimalla vuosien ajan!
- Anonyymi
Jonkun pitäis maksaa mulle siitä että joudun kitumaan,
Tekoäly saa..tana - Anonyymi
Älkää saa,,tana sekottako mua enään teidän paskasiin touhuihin
- Anonyymi
Ei kyllä tällainen ole kuulunut omaan elämääni, ja toivottavasti ei tule koskaan kuulumaan.
- Anonyymi
Minkälaista velanperintää?
:D
- KonnaKettu - Anonyymi
Tulee taas yötön yö eräitten, ihmisten takia
- Anonyymi
Voin lopettaa velanperijät, ovat roskasakkia joita kukaan ei jää kaipaamaan. En ota kommissiota, riittää ettette osoittele perääni.
- Anonyymi
Ei tarvi kuule lopettaa yhtään mitään
- Anonyymi
Koita pitää se oma pää kasassa, älä sekoaa ainakaan? Harhat on harhaa vain, älä usko niitä mielikuvia joita päähäsi synnytät. Tämä sivusta vain.
- Anonyymi
.vi..ttu mut sekoitettu tähän soppaan kysymättä multa lupaa,
Sitten toi tekoäly soi korvissa, sen takia kun minut on sekotettu tähän soppaan mukaan - Anonyymi
Oisko heittää pari kybää
- Anonyymi
Voisitko sammuttaa tekoälyn, niin heitän 20€
- Anonyymi
Tulee taas yötön yö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659