Valtio minulle KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAA maksaa josta maksan KUNNALLISVEROA!
Suomen valtio halusi Petsamon sekä kansan myös joka siellä asui.
Olen edelleen 100% Petsamon kansaa ja Suomen valtion leipää syön joten luonnollisesti olen uskollinen hänelle joka minut elättää.
Kaiken mitä teen teen Suomen valtion hyväksi, koska toimin aina noin.
Kansa on ollut rahaa vailla ja nyt olis tarjolla ja AINA joku maksaa, mutta VANHEMMISTA KUULUU PITÄÄ HUOLI, koska minä en ole muiden kuin omien vanhempieni perillinen.
Kaikki on alunperin kuuluneet Suomen valtiolle ja jos ei osata edes omaista huolehtia niin miten ihmiset kuvittelee pitävänsä omaisuuksista tai toisten omaisuuksista HUOLTA!
Vatipäät vois vähän miettiä mitä ajan takaa!
14
223
Vastaukset
Kerään ekan potin eli kesätyöstä ja tunteja oli yli 1200, mutta tuo pitää kertoa 3 koska tein 3 aikuisen työt joiden vanhempia autoin.
Olen oikeutettu työmarkkinatukeen ollut, koska VANHUSTEN LASTEN OLIS KUULUNUT HUOLEHTIA TYÖSOPIMUS sekä kirjata työehdot eli mitä palkkaan sekä työhön kuuluu. Näin ei ole tapahtunut joten saan luonnollisesti tehdä rikosilmoituksen ja periä palkkaa. Näin valtio voi turvata ettei vanhuksia kohdella huonosti vaan he voi asua turvallisesti kotona niin kuin tähän asti!
Opetan kyllä TYÖTTÖMIÄ, että miten tämä RAHA ROKKI SOI ja VANHUKSIA EI JÄTETÄ ja HEIDÄN LAPSIA EI SÄÄLITÄ EIKÄ AUTETA ENÄÄ!- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18016073T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tää on ihan laillista eli suojataan vanhus ja hänen lapset maksaa!
Kaavio on VANHUS = TURVA
Varat valuu hukkaan kunnan ja valtion kautta mutta SUOMALAISET kerää rahat omille tileilleen niin VARAT on tallessa ja he häpeää eli maksaa jotka vanhukset on jättäneet oman onnensa nojaan!Hoivakodeissa olevat vanhukset ei kuulu mukaan vaan heidät hoitaa he jotka on töissä.
Tukin nimittäin tuon niin he ei pääse luiskimaan.- Anonyymi
Mä pelkään että tää Holo kilahtaa kohta lopullisesti, syytää maanisesti juttua mistä ei saa yhtään mitään tolkkua. Pian Niuvanniemi kutsuu jos vauhti vielä kasvaa...
- Anonyymi
Niinpä, aika pelottavaa kun joku puskee juttua noin maanisesti ilman mitään ideaa ja päämäärää.
En kilahda vaan kyllä ne on ihan toiset.
Laskin niin yli 71 miljoonaa tekis seuraava kierros,
Edellinen kierros teki niin paljo, että en jaksanu edes laskea.
Mielisairaala niillä rahoilla saadaan ja jää vähän ylikkin.Kärnän on kyllä pakko voittaa, koska hän edusti Inarin kuntaa sekä koko Suomea.
Mun jutut on henkilökohtaisia, mutta vedän sen niin että kolisee.
En ole ollut kaivoksella panostamassa vaan rakennus puolella jossa tehtiin tontin pohjia.
Ensin tulee rumaa jälkeä, mutta tulee hyvä ja pitävä pohja!
Aika harva talo kalliosta on menny läpi. Norjassa sortumat johtu siitä, että merivesi haurastuttaa vuoren seinämää.Holomanämmä kirjoitti:
Kärnän on kyllä pakko voittaa, koska hän edusti Inarin kuntaa sekä koko Suomea.
Mun jutut on henkilökohtaisia, mutta vedän sen niin että kolisee.
En ole ollut kaivoksella panostamassa vaan rakennus puolella jossa tehtiin tontin pohjia.
Ensin tulee rumaa jälkeä, mutta tulee hyvä ja pitävä pohja!
Aika harva talo kalliosta on menny läpi. Norjassa sortumat johtu siitä, että merivesi haurastuttaa vuoren seinämää.Aiheesta teen ja voivat syyttää Ihan itseään, koska en edes ole facebookissa.
Minun Instagram tili on nimellä einivaan34 ja tein sen ohjeiden mukaan jotka on annettu.
En ole edes paikkoja merkannu että missä olen.Holomanämmä kirjoitti:
Aiheesta teen ja voivat syyttää Ihan itseään, koska en edes ole facebookissa.
Minun Instagram tili on nimellä einivaan34 ja tein sen ohjeiden mukaan jotka on annettu.
En ole edes paikkoja merkannu että missä olen.Laitat viestin niin voin antaa vinkin mistä voit saada keskeltä Ivalon kylää talon.
Sama on mulla jo 3 jutussa kiinni ja aamulla laitan nuo poliisille.
Tuo on henkilökohtainen ja et häviä, koska on tehnyt just kaikki virheet ja hänellä on seuraajia.
Asuu Ivalossa, mutta on muualta muuttanut ja hän loukkaa kyllä kaikkien kunniaa ja vielä syrjii.
En koe tekeväni omaa tiliä vaan valtion tiliä, koska ihmiset ei opi muuten kuin maksamalla tyyliin ” Porukassa tyhmyys tiivistyy ja tyhmyydestä on lupa sakottaa jos ei oma järki leikkaa.”Holomanämmä kirjoitti:
Laitat viestin niin voin antaa vinkin mistä voit saada keskeltä Ivalon kylää talon.
Sama on mulla jo 3 jutussa kiinni ja aamulla laitan nuo poliisille.
Tuo on henkilökohtainen ja et häviä, koska on tehnyt just kaikki virheet ja hänellä on seuraajia.
Asuu Ivalossa, mutta on muualta muuttanut ja hän loukkaa kyllä kaikkien kunniaa ja vielä syrjii.
En koe tekeväni omaa tiliä vaan valtion tiliä, koska ihmiset ei opi muuten kuin maksamalla tyyliin ” Porukassa tyhmyys tiivistyy ja tyhmyydestä on lupa sakottaa jos ei oma järki leikkaa.”Sai sitä kautta Facebookiin kyllä kutsun ja tarjosivat myös toista tiliä, mutta en lähteny vielä Facebookiin takaisin.
IG törkki pitkään, että pitäs tehdä toinen joten tein sekä poistin vanhan kokonaan.
Kyllä osaan sometta niin, kuin kuuluu mutta vaikea somettaa jos joku Idiootti menee omalla nimellä tekemään minusta kunnianloukkaus syytteen poliisille ja mua ei hänen edes pitäis tietää.
Holomanämmä käräjillä ja syytteessä lukee ihan muu nimi.
Ei Suomen perustuslaista löydy pykälää joka vaatii, että Facebookkiin tai muuallekkaan EPÄVIRALLISEEN sivustoon pitää oma oikea nimi laittaa kaikkien näkösälle.
Kyllä saan kerätä rahoja ja ei tarvi edes vaihtaa nimeä niin, kuin toiset joutuu.Holomanämmä kirjoitti:
Sai sitä kautta Facebookiin kyllä kutsun ja tarjosivat myös toista tiliä, mutta en lähteny vielä Facebookiin takaisin.
IG törkki pitkään, että pitäs tehdä toinen joten tein sekä poistin vanhan kokonaan.
Kyllä osaan sometta niin, kuin kuuluu mutta vaikea somettaa jos joku Idiootti menee omalla nimellä tekemään minusta kunnianloukkaus syytteen poliisille ja mua ei hänen edes pitäis tietää.
Ei Suomen perustuslaista löydy pykälää joka vaatii, että Facebookkiin tai muuallekkaan EPÄVIRALLISEEN sivustoon pitää oma oikea nimi laittaa kaikkien näkösälle.
Kyllä saan kerätä rahoja ja ei tarvi edes vaihtaa nimeä niin, kuin toiset joutuu.Ihmiset on laittaneet oman nimen ja kaikki hotellit mitä omistavat.
Yleensä jos pommitetaan niin suurin tuho tehdään just siellä missä ihmisiä on.
Samat ihmiset lentelee ja ei uskos että on vielä rajavartija ollut.
Joutuvat itse korvaamaan kaikki.
Vakuutus yhtiöt ei korvaa jos olet nettiin menny ite laittaan tietoja.- Anonyymi
Holomanämmä kirjoitti:
Sai sitä kautta Facebookiin kyllä kutsun ja tarjosivat myös toista tiliä, mutta en lähteny vielä Facebookiin takaisin.
Kyllä saan kerätä rahoja ja ei tarvi edes vaihtaa nimeä niin, kuin toiset joutuu.Jotenkin nuo sun jutut kiertää Ruben Stillerin lentävien spagettihirviöiden kautta. Kauheen monimutkaista.
Holomanämmä kirjoitti:
Ihmiset on laittaneet oman nimen ja kaikki hotellit mitä omistavat.
Yleensä jos pommitetaan niin suurin tuho tehdään just siellä missä ihmisiä on.
Samat ihmiset lentelee ja ei uskos että on vielä rajavartija ollut.
Joutuvat itse korvaamaan kaikki.
Vakuutus yhtiöt ei korvaa jos olet nettiin menny ite laittaan tietoja.Kyllä näistä on media kirjoittanut monia kertoja ja ihminen joka facebookissa tai jossain vastaavassa ei ole voinut olla näkemättä.
Syytön siihen olen, että alkovat syytteleen.
Kyllä voin kertoa keltä voivat kyniä rahat mutta mulle pitää ensin maksaa.
Meta käsittelee Irlanissa heidän yhtiöön kohdistuvat käräjät ja heidän laki on semmonen että he tappelee mielummin keskenään, kuin käräjillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768