homous ei ole syntiä! Minä olen homo ja nautin suunnattoman paljon homoudestani. En tee kenellekkään mitään pahaa. Jopa itse Jeesus on homoseksuaalisen rakkauteni ja ihailuni kohde <3
Olen homo ja ajattelin kertoa teille että
9
193
Vastaukset
- Anonyymi
Uskoisin tuon, kos olisit oikeasti homo. Mutta kun et ole.
Homo, joka raiskaisi Jeesuksenkin jos se olisi mahdollista.
- Anonyymi
Melkoisia ennakoluuloja, ihan vain parin lauseen perusteella.
- Anonyymi
Koska kirjoitat täällä oletan sinun olevan kristitty ja kristittynä tietenkin uskot Jumalaan .,Voit siis Raamatusta lukea mitä mieltä Taivaallinen Isäsi on sinun seksuaalisesta suuntautumisestasi.
- Anonyymi
Jeps, juuri niin. Ei meidän tarvitse täällä keskenämme määritellä mikä on syntiä ja mikä ei koska Jumala, meidän Luojamme on määritellyt jo ja kertoo kantansa Sanassaan. Sillä ei ole merkitystä julistanko minä homouden synniksi vai en, hyväksynkö vai en koska Jumalan Sana on laki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps, juuri niin. Ei meidän tarvitse täällä keskenämme määritellä mikä on syntiä ja mikä ei koska Jumala, meidän Luojamme on määritellyt jo ja kertoo kantansa Sanassaan. Sillä ei ole merkitystä julistanko minä homouden synniksi vai en, hyväksynkö vai en koska Jumalan Sana on laki.
Amen! Me emme ole toistemme tuomareita, emme myöskään oikeutettuja vesittämään Jumalan Sanaa.,Jokainen vastaa itsestään ja omista valinnoistaan Jumalan edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amen! Me emme ole toistemme tuomareita, emme myöskään oikeutettuja vesittämään Jumalan Sanaa.,Jokainen vastaa itsestään ja omista valinnoistaan Jumalan edessä.
Heteroillakin on määritelmä elämään, jos ei toteuta sitä, on samalla viivalla.
On niitä muitakin, josta Jeesus piirtää kivittäjille hiekkaan merkinnät.
Maasta sinä olet tullut, ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman.
Sitten on herätysehdot, jonka jälkeen on määritelmä sille II- kuolemallekin, miten se toteutuu. ....
- Anonyymi
Mitäpä pahaa nautinnossa voisi olla?
- Anonyymi
Eiks oo tympeetä kun ei tää keskustelu meinaa ottaa tulta alleen. Ehkä syynä on yksinkertaisesti se ettei ketään jaksa kiinnostaa näinkin yleinen asia kuin homous tai sitten ovat sitä mieltä just että jokainen vastaa Jumalalle eikä kanssakulkijoille tarvitse asioitaan täällä selittää. Mä oon kans sitä mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346