Karkki lihottaa monia eniten,

Anonyymi-ap

Kyllä se on monellakin karkki mikä lihottaa eniten.Söin muutama päivä sitten karkkia 250 grammaa.
Niiden syömiseen käytetty aika vain alle 30 min ja kalorit 1300 mikä on jo puolet tavallisen ihmisen kalorintarpeesta.🧐

Samat kalorit saa myös erillaisista leivistä,pullista ja esim jugurtista, näitä en syö lähes ollenkaan.Niitä olen ostanut varoa jo vuosikausia.

Karkkia SAA syödä,mutta määrät PITÄÄ olla erittäin pienet.Jos karkkimääriä lisää vähänkin siitä seuraa lihominen ja kova päänsärky.

Ainoastaan kovalla liikunnan harrastajalla suuret määrät ei lihota.Se on aivan luonnollinen asia,jos kulutus on puolet suurempi ei voi lihoa vaikka söisi mitä.

36

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pilailijan joka aamuinen vuodatus. Avauksella ei ole mitään annettavaa kenellekään tavalliselle ihmiselle.

      #sokeriaddiktio
      #ahmimishäiriö

      • Anonyymi

        Miten niin,karkista ne melkein kaikki ovat lihoneet.


      • Anonyymi

        Katso mitä ne ihmiset ostaa kaupasta.Nuoret eivät muuta ostakkaan kuin karkkia.

        Ne siis aivan elää karkilla Sitten kun tulee ikää lisää paino alkaakin nousta tästä karkin syönnistä.
        Kyllä sitä nuorena kestää syödä,mutta heti kun loppuu pituuskasvu alkaa lihominen.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­y­­m­f­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ennen ostin monestikkin 3- 4 kertaakin päivässä kaupassa käydessä pienen 15 gramman suklaapatukan ja 2 lakritsipatukkaa.
      15 gx3 =45 g ja se kun kerrotaan kolmella päivässä tulee karkkia noin 150-200 grammaa ja se on melkein 1000 kaloria
      Kun kalorin tarve on vain 2000- 2300 tuo 1000 kaloria ON PALJON

      Arvioisin oman koulutukseni tällä pienemmällä painolla ja vähäisellä liikunnalla vain 2400
      Peruskoulutus noin 1600+kulutus kevyt pyöräily 2 tuntia noin 400 kaloria+ muu kulutus 400 kal

      Kevyt pyöräily 16 km tunnissa kuluttaa vain 200 kaloria tunnissa
      25-30 km tunnissa noin 500 ja 40-50 km tunnissa 800 kal

      Noinkin pienestä jo lihoo,siihen i tarvitse ostella edes mitään pitsoja ja hampurilaisia.

      • Anonyymi

        Ei lihomisessa tarvitse syödä aivan kuin hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa.
        Yksikin söi yhdessä ohjelmassa yhdeltä istumalta 3 pitsaa.

        Muutamista pikku karkeistakin jo lihoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lihomisessa tarvitse syödä aivan kuin hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa.
        Yksikin söi yhdessä ohjelmassa yhdeltä istumalta 3 pitsaa.

        Muutamista pikku karkeistakin jo lihoo.

        Mikä on kaikkein pisin aika, jonka olet ollut syömättä yhtään karkkia? Kolme päivää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lihomisessa tarvitse syödä aivan kuin hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa.
        Yksikin söi yhdessä ohjelmassa yhdeltä istumalta 3 pitsaa.

        Muutamista pikku karkeistakin jo lihoo.

        Laskin nyt paljonko elokuussa olin syönyt karkkia.
        4.339 grammaa ,kalorit siitä 16.662 kal
        Eli kun rasvakilo on 7000 kal olen lihonut pelkästä karkista jo reilu 2 kiloa
        Lihomista tuli elokuussa noin 2 kiloa
        Eli KAIKKI lihominen oli tullut pelkästään karkista.

        Minulla on siis laitettu kaikki tarkasti ruokapäiväkirjaan
        Nämä luvut on aivan tarkkoja eikä mitään sinne päin
        Eikä mitään oletuksia siitä mistä ne kalorit on tulleet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kaikkein pisin aika, jonka olet ollut syömättä yhtään karkkia? Kolme päivää?

        Kyllä minä sitä joka päivä syön,mutta nyt olen vähentänyt sitä.Nyt vain 50g päivässä.

        Olen ollut monesti viikonkin sitä syömättä mutta niillä on vain se vaikutus että ne vain ruokkii sitä karkinsyöntihimoa eli sen jälkeen yleensä sitä syö niin paljon että siitä lihoo PALJON JA NOPEASTI.
        Kannattaa ennemmin syödä sitä joka päivä mutta vain vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sitä joka päivä syön,mutta nyt olen vähentänyt sitä.Nyt vain 50g päivässä.

        Olen ollut monesti viikonkin sitä syömättä mutta niillä on vain se vaikutus että ne vain ruokkii sitä karkinsyöntihimoa eli sen jälkeen yleensä sitä syö niin paljon että siitä lihoo PALJON JA NOPEASTI.
        Kannattaa ennemmin syödä sitä joka päivä mutta vain vähän.

        Liian huonosti syöminenkin aiheuttaa lihomista.
        Eli kalorivae ei saa olla liian suuri kun laihduttaa kevyellä vähäisellä liikunnalla jolloin laihtuminen on hidasta mutta miellyttävämpää.
        Jos laihduttaa raskaalla liikunnalla vaje saa olla paljon suurempi silloin laihtumisnopeus kolminkertaistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin nyt paljonko elokuussa olin syönyt karkkia.
        4.339 grammaa ,kalorit siitä 16.662 kal
        Eli kun rasvakilo on 7000 kal olen lihonut pelkästä karkista jo reilu 2 kiloa
        Lihomista tuli elokuussa noin 2 kiloa
        Eli KAIKKI lihominen oli tullut pelkästään karkista.

        Minulla on siis laitettu kaikki tarkasti ruokapäiväkirjaan
        Nämä luvut on aivan tarkkoja eikä mitään sinne päin
        Eikä mitään oletuksia siitä mistä ne kalorit on tulleet

        Tulihan sitä kaloreita toinen puoli muusta roskaruuasta mutta siitä ei olisi vielä lihonut yhtään.


      • Anonyymi

        "Ennen ostin monestikkin 3- 4 kertaakin päivässä kaupassa käydessä"

        Rankkaa on, kun pitää juosta karkkia ostamassa monta kertaa päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ennen ostin monestikkin 3- 4 kertaakin päivässä kaupassa käydessä"

        Rankkaa on, kun pitää juosta karkkia ostamassa monta kertaa päivässä.

        Ei pelkästä karkista yhtään liho.Lihominen tulee vasta sitten JOS syöt jotain muuta lihottavaa niiden karkkien lisäksi.


    • Anonyymi

      MKH: "Laskin nyt paljonko elokuussa olin syönyt karkkia.... 4339 grammaa, kalorit siitä 16.662 kal."

      #sokeriaddiktio
      #ahmimishäiriö

      Sokeriaddiktio on etenevä aivosairaus, jossa keho on tullut riippuvaiseksi tietynlaisista elintarvikkeista ja niihin liittyvistä käytösmalleista toimiakseen normaalisti. Yleisimmät addiktioon liittyvät syömiskäyttäytymiset ovat ahmiminen, eri tavoilla tapahtuva kehon tyhjennys ja ylensyöminen.

      Siihen on saatavissa apua.

      • Anonyymi

        Eihän tuo ole vielä paljon mitään.Monet syö monta kertaa enemmän kuin minä.
        Minun paino on tällä hetkellä 64 kiloa .En ole siis syönyt kovin paljon liikaa,enkä ole mikään himokuntoilija.
        Se liikunta mitä harrastan on erittäin kevyttä pyöräilyä.
        Kalorinkulutus siitä vain 200 kal tunnissa eikä 800 niinkuin himokuntoilijoilla.


      • Anonyymi

        ”Laskin nyt paljonko elokuussa olin syönyt karkkia.... 4339 grammaa, kalorit siitä 16.662 kal.”

        16 662 kilokaloria tekee 537 kcal joka päivä. Eli jos lopettaisit nyt karkinsyönnin kokonaan, sinun ei tarvitsisi noudattaa enää mitään laihdutusruokavaliota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Laskin nyt paljonko elokuussa olin syönyt karkkia.... 4339 grammaa, kalorit siitä 16.662 kal.”

        16 662 kilokaloria tekee 537 kcal joka päivä. Eli jos lopettaisit nyt karkinsyönnin kokonaan, sinun ei tarvitsisi noudattaa enää mitään laihdutusruokavaliota.

        Ei siitä liho jos määrät pitää pienenä .Ennen ne oli monestikkin 200-300g ja välillä jopa 400g
        Ja nyt vain 50 g

        Siitä on ennemmin hyötyä jos niitä syö vähän.Sitä on silloin paljon tyytyväisempi syötyyn ruokaan.
        Jos ruokaan on tyytyväinen,niitä isompia himoja ei tule.
        Se liian huonosti syöminen kostautuu myöhemmin liikasyömisenä eli liian huonosti syömisestä on vain haittaa.


    • Anonyymi

      Koeta pärjätä sen karkkihimos kanssa. Karkit ovat nekin nykyään kalliita.

      • Anonyymi

        Ostan nykyään vain irtokarkkeja ne maksaa noin 9 EUR kilo ja pienet pakkaukset 23-35 euroa kilo,niitä ei tosiaan nykyään kannata ostaa.
        Olen saanut sen karkkihimon pysymään nyt pienenä tällä uudella tyylillä jossa ole sallinut sitä vähän joka päivälle

        Tässä uudessa tyylissä syön ne karkit aina vain jälkiruoaksi sen jälkeen kun olen syönyt oikeaa ruokaa.
        Juon siihen päälle aina vielä kahvit piirakan kera.
        Ne kakku ja piirakkakoot pitää olla korkeintaan 40g
        Aikaisemmin nekin oli liian pieniä Vain 20g
        Joitakin ruokia olen jättänyt kokonaan pois ja lisännyt toista vähäkalorista ja proteenia sisältävää ruokaa.

        En syö nyt ollenkaan karkkeja kaupassa käynnin yhteydessä


    • Anonyymi

      On huomattava, että nykyään suositellaan vanhahtavan proteiini-nimityksen sijasta käytettävän suomalaisen suuhun paremmin sopivaa proteeni-muotoa. Tästä on ollut juttua monissa lehdissä.

    • Anonyymi

      Puhdistamaton sokeri ei aiheuta riippuvuutta. Intiaanisokerista voi tehdä vaikka kinuskia. Yhtä paljon kermaa ja sokeria ja teelusikallinen voita, joita kiehuttaa pannulla kunnes sakenee.

      • Anonyymi

        Ei kannata syödä myrkkyjä.Syö vain oikeaa sokeria,mutta vähemmän.Myrkyt aiheuttaa esim syöpää ja kuolee nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata syödä myrkkyjä.Syö vain oikeaa sokeria,mutta vähemmän.Myrkyt aiheuttaa esim syöpää ja kuolee nuorena.

        Mutta onko olemassa tutkimustietoa Intiaanisokerin tai niin kutsutun täyssokerin terveysvaikutuksista?

        - Itse asiassa sellaista tutkimustietoa ei ole olemassa.


      • Anonyymi

        Kiitokset tiedosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset tiedosta!

        Tuon tutkimuksen luotettavuutta on epäilty.

        ”Muut ravitsemustieteen tutkijat näkivät kuitenkin merkittäviä syitä epäillä tuloksia. Yksi ongelma, jonka sekä Brownin yliopiston lääketieteen apulaisprofessori Karen Aspry että Brigham and Women's Hospitalin ravitsemus- ja lihavuuden epidemiologi Deirdre Tobias toivat esiin, on se, että sydänsairauksia aiheuttavat sairaudet saattavat myös aiheuttaa korkeita erytritolipitoisuuksia veressä.”

        https://www.statnews.com/2023/02/27/one-type-of-artificial-sweetener-may-increase-heart-attack-risk-preliminary-study-says/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon tutkimuksen luotettavuutta on epäilty.

        ”Muut ravitsemustieteen tutkijat näkivät kuitenkin merkittäviä syitä epäillä tuloksia. Yksi ongelma, jonka sekä Brownin yliopiston lääketieteen apulaisprofessori Karen Aspry että Brigham and Women's Hospitalin ravitsemus- ja lihavuuden epidemiologi Deirdre Tobias toivat esiin, on se, että sydänsairauksia aiheuttavat sairaudet saattavat myös aiheuttaa korkeita erytritolipitoisuuksia veressä.”

        https://www.statnews.com/2023/02/27/one-type-of-artificial-sweetener-may-increase-heart-attack-risk-preliminary-study-says/

        Milloinhan saisivat tuon tutkittua kummin päin se on..
        Puhtaan valkoisista sokereista puuttuu ravintoaineet ja niitä tehdessä on käytetty jos jotakin, mistä ei ole oikein tietoakaan.
        Iso tietopaketti joka vastustaa keinotekoisia sokereita:
        https://terveysvelho.net/sokerit-hiilihydraatit-ja-keinotekoiset-makeutusaineet-piilotetut-terveysriskit-esilla/89/


    • Anonyymi

      Paljonko sokerissa on rotenia?

      • Anonyymi

        Yhtä paljon kuin tamponissa on froteeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä paljon kuin tamponissa on froteeta.

        Tamponi kehotetaan nykyisin kirjoittamaan tanpponi.


    • Anonyymi

      Moni lihoo rotenista.

    • Anonyymi

      "En syö nyt ollenkaan karkkeja kaupassa käynnin yhteydessä."

      OK, miten tähän pitäisi suhtautua?

      Ostat siis 4 - 5 kiloa karkkia kuukaudessa, ja roudaat ne aluksi kellariin hautumaan. Mikä on tuo asiassa saatava etu?

      Sokeriaddiktio on sairaus, ja siitä voi parantua.

    • Anonyymi

      Haluaisitko toimia minulle feederinä?

    • Anonyymi

      Olet mitä syöt -ohjelmassa oli myös hoikkia. Nämä oli kovia karkinsyöjiä. He korvasi suuren osan päivän ruuista karkilla ja muulla makealla. Heillä oli huonot veriarvot ja yhdelle hoikalle jo oli tulossa haimatulehdus. Syynä ei ollut alkoholi. Vakavat sairaudet ei näy heti ulospäin.

    • Anonyymi

      "Samat kalorit saa myös erillaisista leivistä,pullista ja esim jugurtista, näitä en syö lähes ollenkaan.Niitä olen ostanut varoa jo vuosikausia."

      Lähes niin. Vain aamupulla, päiväpulla, iltapäiväpulla, iltapulla ja päälle täytekakkukahvit....

      • Anonyymi

        En syö ollenkaan pullaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe