Musaa sunnuntaihin.

Tässä nyt musaa sunnuntaihin kun eipä nyt muutakaan tekemistä ole ja on suoraan sanottuna helvetin tylsää taas ja jotain on tehtävä kun on niin levoton fiilis.🙂.

Godsmack: Releasing the demons https://youtu.be/XgMDSPqC6gw?si=RLhc3I38jbViQVGg

101

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­N­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18016905K

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      lornan pain remains tohon perään ni kyl se siit. ku ei parempaaka tekemistä ole


    • Hyvä mikko, näytät vihdoinkin olevasi tavallinen kuolevainen etkä jeesuksen reinkarnaatio 👍

      • No kyllä sitä paskoja päiviä on jokaisella mutta se on kyllä totta että en oo oikeen hyvä tuomaan niitä esiin ja se johtuu kyllä ihan menneisyydestä ja siitä että elin niin kauan maailmassa missä ei voinut näyttää mitään tunteita varsinkaan heikkouttaan vaan kaikki tunteet oli tapettava jotta yleensä selvisi siinä maailmassa. No kyllä mä oon yrittänyt tuostakin tavasta päästä eroon se vaan istuu kovin syvässä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kyllä sitä paskoja päiviä on jokaisella mutta se on kyllä totta että en oo oikeen hyvä tuomaan niitä esiin ja se johtuu kyllä ihan menneisyydestä ja siitä että elin niin kauan maailmassa missä ei voinut näyttää mitään tunteita varsinkaan heikkouttaan vaan kaikki tunteet oli tapettava jotta yleensä selvisi siinä maailmassa. No kyllä mä oon yrittänyt tuostakin tavasta päästä eroon se vaan istuu kovin syvässä.🙂.

        No viilipytyksi mutkin on ristitty ja pokeria on joutunut väkisinkin pitelemään aika lailla ja tosiaankin eräässä vaiheessa tuli huomattua että se oma reagointikin asioihin oli jumiintunut sille samalle tasolle kuin mitä tämä pokerin pito oli vaatinut. Arvaamattomankin maine siinä sitten tuli samalla ja näinhän se vähän olikin. Edes omia reaktioitaan ei pystynyt ennustamaan mikä oli toisaalta tavattoman hauskaa 😁, oppi katsomaan juttuja vähän epätavallisistakin näkökulmista. Lopputulos on sitten tässä eli haudanvakavasti ei kiinnosta suhtautua oikein mihinkään, ei edes omaan olemiseen tai elämään. Sääli vaan että on pakko, mikä on taas huvittavaa sekin...niinpä 🙄
        Let it die https://www.youtube.com/watch?v=cXT7DBeVxA4


      • E-Lukka kirjoitti:

        No viilipytyksi mutkin on ristitty ja pokeria on joutunut väkisinkin pitelemään aika lailla ja tosiaankin eräässä vaiheessa tuli huomattua että se oma reagointikin asioihin oli jumiintunut sille samalle tasolle kuin mitä tämä pokerin pito oli vaatinut. Arvaamattomankin maine siinä sitten tuli samalla ja näinhän se vähän olikin. Edes omia reaktioitaan ei pystynyt ennustamaan mikä oli toisaalta tavattoman hauskaa 😁, oppi katsomaan juttuja vähän epätavallisistakin näkökulmista. Lopputulos on sitten tässä eli haudanvakavasti ei kiinnosta suhtautua oikein mihinkään, ei edes omaan olemiseen tai elämään. Sääli vaan että on pakko, mikä on taas huvittavaa sekin...niinpä 🙄
        Let it die https://www.youtube.com/watch?v=cXT7DBeVxA4

        Eipä oo yksinkertaista tosiaan aina tää elo ja olo.😄.


    • Anonyymi

      Vähän historiallisissa tunnelmissa täällä siivotessa.

      https://www.youtube.com/watch?v=tl6u2NASUzU

      Alphaville Big In Japan. Tuo soi nuorena discoissa, jonne minut puoliväkisin raahattiin.. Tosin usein vaihtoehto olla kotona oli suoraan sanottuna helvetin tylsää 🤣 Ihan hyvä kun raahattiin.

      - Sheena

    • Joskus on tylsää. Käytiin uimassa ja nukuin pienet tirsat sohvalla äsken.

      Jos vaikka söisi salaattia sitten. Itse oon miettinyt, että millaista olisi olla nainen joka tarvii miestä siksi, ettei itte osaa. Jäi ajatus pyörimään kehää. Se olis varmasti hirveää.

      • Anonyymi

        Aina ei ole kysymys osaamisesta. Kysymys voi olls jaksamisesta tai ajasta. Nainen, joka tekee kuusipäiväistä kokoaikatyötä.

        Kaikki eivät istu kotona.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei ole kysymys osaamisesta. Kysymys voi olls jaksamisesta tai ajasta. Nainen, joka tekee kuusipäiväistä kokoaikatyötä.

        Kaikki eivät istu kotona.

        Puhutkin eri asiasta, kun minä. Mä mietin nyt asiaa, että kun ei osaa, en ajankäytöstä tai sen ongelmista.


      • Huitale kirjoitti:

        Puhutkin eri asiasta, kun minä. Mä mietin nyt asiaa, että kun ei osaa, en ajankäytöstä tai sen ongelmista.

        En minäkään istu kotona. Teen vaan lyhyempää viikkoa.


      • Joo kun oliskin vaan joskus. Jotenkin tän vuoden aikana se on tuntunut vaan lisääntyvän kokoajan eikä se oo pelkkää tylsyyttä vaan sosiaalisten suhteiden kaipuuta myös. Sen kumppanin kaipuuta mutta myös ihan muiden ihmisten. Ja se ärsyttää suunnattomasti ettei ole oikeanlaista seuraa kenen kanssa lähteä vaikka iltaa viettämään johonkin tai vaikka leffaan tai jotain. On pari ystävää ja kaveria mutta heidän kaikkien elämä on siinä jamassa että ei vain ite jaksa kattoo sitä touhua ja sekoilua jos heidän kanssaan viettäisi aikaa. Ei se heistä sen huonompia ihmisiä tee yhtään mutta kun ei vaan ite jaksa niitä sen elämän juttuja. Hankala asia selittää ymmärrettävästi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kun oliskin vaan joskus. Jotenkin tän vuoden aikana se on tuntunut vaan lisääntyvän kokoajan eikä se oo pelkkää tylsyyttä vaan sosiaalisten suhteiden kaipuuta myös. Sen kumppanin kaipuuta mutta myös ihan muiden ihmisten. Ja se ärsyttää suunnattomasti ettei ole oikeanlaista seuraa kenen kanssa lähteä vaikka iltaa viettämään johonkin tai vaikka leffaan tai jotain. On pari ystävää ja kaveria mutta heidän kaikkien elämä on siinä jamassa että ei vain ite jaksa kattoo sitä touhua ja sekoilua jos heidän kanssaan viettäisi aikaa. Ei se heistä sen huonompia ihmisiä tee yhtään mutta kun ei vaan ite jaksa niitä sen elämän juttuja. Hankala asia selittää ymmärrettävästi.🙂.

        Taisin ymmärtää kuitenkin. Mullakin on joskus ollut sama tilanne. Seura on kiinnostunut erilaisesta touhusta ja muuten on yksin.

        Joku harrastus voi auttaa, kun keskittyy siihen niin ei mieti yksinäisyyttään. Mä kyllä oonkin aina ollut työnarkomaani ja täyttänyt tyhjiöt tekemällä. Eikä sekään fiksua ole. Mutta vie ajan niin ettei ehdi kyllästyttää.


      • Huitale kirjoitti:

        Taisin ymmärtää kuitenkin. Mullakin on joskus ollut sama tilanne. Seura on kiinnostunut erilaisesta touhusta ja muuten on yksin.

        Joku harrastus voi auttaa, kun keskittyy siihen niin ei mieti yksinäisyyttään. Mä kyllä oonkin aina ollut työnarkomaani ja täyttänyt tyhjiöt tekemällä. Eikä sekään fiksua ole. Mutta vie ajan niin ettei ehdi kyllästyttää.

        Pahinta itselleni on ollut jouten olo, jos olen yksin tai allapäin. Ehtii märehtimään liikaa.

        Nekin hetket jouten koitan keskittää nykyään pihalla terassillamme istuen ja luontoa katsellen ja kuunnellen. Lemmikkien kanssa oloon. Juttuihin mitkä lisää hyvää oloa, eikä vie ja verota sitä. 😊

        Oisko sulla joku sellainen, mikä vois yksinkin tuntua rentouttavalta ja antaisi iloa?


      • Huitale kirjoitti:

        Taisin ymmärtää kuitenkin. Mullakin on joskus ollut sama tilanne. Seura on kiinnostunut erilaisesta touhusta ja muuten on yksin.

        Joku harrastus voi auttaa, kun keskittyy siihen niin ei mieti yksinäisyyttään. Mä kyllä oonkin aina ollut työnarkomaani ja täyttänyt tyhjiöt tekemällä. Eikä sekään fiksua ole. Mutta vie ajan niin ettei ehdi kyllästyttää.

        Joo ja kun se touhu on niitä entisen elämän juttuja ja elämäntapaa mihin ei halua enää sotkea itseensä.🤷‍♂️.

        Oon miettinyt kyllä jotain harrastustakin missä sitten tapaisi uusia ihmisiä mutta en oo vielä saanut mitään ahaa elämystä mitä se voisi olla. Eikä vastaan oo tullu mitään sopivaa muutenkaan.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Pahinta itselleni on ollut jouten olo, jos olen yksin tai allapäin. Ehtii märehtimään liikaa.

        Nekin hetket jouten koitan keskittää nykyään pihalla terassillamme istuen ja luontoa katsellen ja kuunnellen. Lemmikkien kanssa oloon. Juttuihin mitkä lisää hyvää oloa, eikä vie ja verota sitä. 😊

        Oisko sulla joku sellainen, mikä vois yksinkin tuntua rentouttavalta ja antaisi iloa?

        No kävin mä tänäänkin käveleen lenkin tuolla pururadalla luonnossa ja seurailin lintuja ja kattelin näkyykö eläimiä ja oon yrittänyt lukee mutta ei siitä tullu mitään kun ei keskittymään pystynyt kun oli liian levoton olo. Ja kyllä mä yleensä viihdyn myös yksin ja pystyn rauhottuun mutta nykyään se on ollut vaikeampaa. Ei oikein kyllä oo tai ne mitkä on ollu ei tunnu enää niin hyvin toimivan aina ja välillä on sitten tälläsiä päiviä kun tää viikonloppu on ollu.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kävin mä tänäänkin käveleen lenkin tuolla pururadalla luonnossa ja seurailin lintuja ja kattelin näkyykö eläimiä ja oon yrittänyt lukee mutta ei siitä tullu mitään kun ei keskittymään pystynyt kun oli liian levoton olo. Ja kyllä mä yleensä viihdyn myös yksin ja pystyn rauhottuun mutta nykyään se on ollut vaikeampaa. Ei oikein kyllä oo tai ne mitkä on ollu ei tunnu enää niin hyvin toimivan aina ja välillä on sitten tälläsiä päiviä kun tää viikonloppu on ollu.🙂.

        Oisko lemmikkieläin sellainen mikä piristäisi arkea? 🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ja kun se touhu on niitä entisen elämän juttuja ja elämäntapaa mihin ei halua enää sotkea itseensä.🤷‍♂️.

        Oon miettinyt kyllä jotain harrastustakin missä sitten tapaisi uusia ihmisiä mutta en oo vielä saanut mitään ahaa elämystä mitä se voisi olla. Eikä vastaan oo tullu mitään sopivaa muutenkaan.🙂.

        Juu, mullakin ainoa lähellä asuva kaveri on sinkku ja elää jatkuvaa meno päällä elämää yöelämässä jne. En mä jaksa kiinnostua sellasesta, niin ei olla pal nähty.

        Ne kivat jutut voi löytyä läheltäkin. ☺️


      • Huitale kirjoitti:

        Oisko lemmikkieläin sellainen mikä piristäisi arkea? 🙂

        No kyllä se saattais olla ja oon sitäkin harkinnu kisasta kaniin ja marsuun tai muuhun pikkuvipeltäjään ja koirakin tietysti voisi olla mutta siinä olis omat hankaluutensa ja on asioita mitä mun pitäis ottaa huomioon enkä tietyistä syistä vois sitä lemmikkiä välttämättä ottaa vaikka tahtoisin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kyllä se saattais olla ja oon sitäkin harkinnu kisasta kaniin ja marsuun tai muuhun pikkuvipeltäjään ja koirakin tietysti voisi olla mutta siinä olis omat hankaluutensa ja on asioita mitä mun pitäis ottaa huomioon enkä tietyistä syistä vois sitä lemmikkiä välttämättä ottaa vaikka tahtoisin.🙂.

        Nojuu, onhan siinä sitten se jos johkun on vaikka lähdettävä pidemmäksi aikaa. Jyrsijä pärjää pari päivää ittekseen, koira ja kissa ei. Vaikka laki sanoo, että kerran vuorokauteen on tarkistettava eläimen hyvinvointi.

        Mutta joo, itse eroa viritellessäni exästä olin aikonut sinkkuuntua kissojen kera omaan osakkeeseen elämään maaseudun rauhaan, mutta tuli mies sotkemaan suunnitelmat. 😅

        No nyt en enää antaisi sotkea suunnitelmia kenenkään. Eläimiä mulla tulee varmaan olemaan seuraavat 10 vuotta.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu, mullakin ainoa lähellä asuva kaveri on sinkku ja elää jatkuvaa meno päällä elämää yöelämässä jne. En mä jaksa kiinnostua sellasesta, niin ei olla pal nähty.

        Ne kivat jutut voi löytyä läheltäkin. ☺️

        Jep. Se on tosi harmi.

        Ehkä ja olis mukavaa jos löytyiskin.😊.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojuu, onhan siinä sitten se jos johkun on vaikka lähdettävä pidemmäksi aikaa. Jyrsijä pärjää pari päivää ittekseen, koira ja kissa ei. Vaikka laki sanoo, että kerran vuorokauteen on tarkistettava eläimen hyvinvointi.

        Mutta joo, itse eroa viritellessäni exästä olin aikonut sinkkuuntua kissojen kera omaan osakkeeseen elämään maaseudun rauhaan, mutta tuli mies sotkemaan suunnitelmat. 😅

        No nyt en enää antaisi sotkea suunnitelmia kenenkään. Eläimiä mulla tulee varmaan olemaan seuraavat 10 vuotta.

        Eläimet on kyllä niin mahtavia ja niistä saa niin paljon hyvää mieltä ja voimaa itselleenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eläimet on kyllä niin mahtavia ja niistä saa niin paljon hyvää mieltä ja voimaa itselleenkin.🙂.

        Se on totta, eikä ne ikinä vittuile mistään kuten ihmiset voi tehdä. 😂❣️


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No kävin mä tänäänkin käveleen lenkin tuolla pururadalla luonnossa ja seurailin lintuja ja kattelin näkyykö eläimiä ja oon yrittänyt lukee mutta ei siitä tullu mitään kun ei keskittymään pystynyt kun oli liian levoton olo. Ja kyllä mä yleensä viihdyn myös yksin ja pystyn rauhottuun mutta nykyään se on ollut vaikeampaa. Ei oikein kyllä oo tai ne mitkä on ollu ei tunnu enää niin hyvin toimivan aina ja välillä on sitten tälläsiä päiviä kun tää viikonloppu on ollu.🙂.

        Lukemista olisin ehdottanut mutta olet jo kokeillut ja koiraa lenkkikaveriksi mutta se taas niin sitova ja vaatisi oikeastaan parikin ihmistä jotka voi sitä lenkittää aina tarvittaessa niin vähän huono siinä mielessä. Tuota en ole itse ikinä kokeillut mutta voisi olla ihan hyväkin keskittymisvaikeuksiin vaikka noissa kyllä vähän vaarojakin jos oikein syvälle sukeltaa tuohon juttuun. Ainakin vaatii juurikin sen tylsän tapahtumattoman tilan ja ajan:

        https://harimaa.com/palautuminen/meditointi-aloittelijoille-selkeat-askeleet/

        -harmiseikirj-


      • Huitale kirjoitti:

        Se on totta, eikä ne ikinä vittuile mistään kuten ihmiset voi tehdä. 😂❣️

        Juu ne kyllä rakastaa huolehtijaansa ehdoitta ja vilpittömästi eikä tosiaan vittuile ja ole ilkeitä tarkoituksellisesti satuttaakseen.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ne kyllä rakastaa huolehtijaansa ehdoitta ja vilpittömästi eikä tosiaan vittuile ja ole ilkeitä tarkoituksellisesti satuttaakseen.😊.

        Kyllä nekin saattaa mököttää ja murjottaa mieltään osoittaakseen, ainakin koirut :D ja kissanomistajat voi kyllä kertoa yöllisistä herätyksistä, onkohan ihan varma ettei niissä ole yhtään ilkeyttä takana :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lukemista olisin ehdottanut mutta olet jo kokeillut ja koiraa lenkkikaveriksi mutta se taas niin sitova ja vaatisi oikeastaan parikin ihmistä jotka voi sitä lenkittää aina tarvittaessa niin vähän huono siinä mielessä. Tuota en ole itse ikinä kokeillut mutta voisi olla ihan hyväkin keskittymisvaikeuksiin vaikka noissa kyllä vähän vaarojakin jos oikein syvälle sukeltaa tuohon juttuun. Ainakin vaatii juurikin sen tylsän tapahtumattoman tilan ja ajan:

        https://harimaa.com/palautuminen/meditointi-aloittelijoille-selkeat-askeleet/

        -harmiseikirj-

        Jep. Mä oon kyllä lukenut paljon mutta se menee aina sykleissä niin että välillä lukee paljon ja välillä ei juuri ollenkaan. Joskus vaan on sellanen olo että se eivaan onnistu jos päässä liikkuu liikaa ajatuksia tai on muuten vaan liian levoton kuten tänään aiemmin. Varsinaista meditaatiota en oo testannut mutta kaikenlaisia rentoutus juttuja kyllä. Kuparikettu on yks miltä löytyy vaikka minkälaisia.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nekin saattaa mököttää ja murjottaa mieltään osoittaakseen, ainakin koirut :D ja kissanomistajat voi kyllä kertoa yöllisistä herätyksistä, onkohan ihan varma ettei niissä ole yhtään ilkeyttä takana :D

        -harmiseikirj-

        Juu on kokemusta kissojen ja koirien mielenilmaisuista mutta eivät ne mun mielestä ole koskaan ilkeitä tarkoituksellisesti ja yritä tahallaan loukata.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nekin saattaa mököttää ja murjottaa mieltään osoittaakseen, ainakin koirut :D ja kissanomistajat voi kyllä kertoa yöllisistä herätyksistä, onkohan ihan varma ettei niissä ole yhtään ilkeyttä takana :D

        -harmiseikirj-

        Jyrsijätki puree joskus, mutta siihen on aina muu syy kuin ilkeys. Kun taas ihminen ei tarvi syyksi kuin paskamaisen luonteensa.


      • Huitale kirjoitti:

        Jyrsijätki puree joskus, mutta siihen on aina muu syy kuin ilkeys. Kun taas ihminen ei tarvi syyksi kuin paskamaisen luonteensa.

        Joo näin se on eläimet eivät ole pahoja toisin kuin ihmiset.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo näin se on eläimet eivät ole pahoja toisin kuin ihmiset.😊.

        Voi ne joskus luonnossa olla, silloinkin ne menee viettiensä mukaan. Kissa leikkii hiirellä on sellainen mikä mua aina ärsyttää ja meen hätiin. Mutta pääasiassa eläin on mukavempi otus kaikenkaikkiaan mitä ihmiset yleisesti ottaen, tokihan poikkeuksiakin ihmisissä on. Mukavia ja eivät tahalleen satuta muita.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi ne joskus luonnossa olla, silloinkin ne menee viettiensä mukaan. Kissa leikkii hiirellä on sellainen mikä mua aina ärsyttää ja meen hätiin. Mutta pääasiassa eläin on mukavempi otus kaikenkaikkiaan mitä ihmiset yleisesti ottaen, tokihan poikkeuksiakin ihmisissä on. Mukavia ja eivät tahalleen satuta muita.

        En ole ihmisvihaaja, mutta olen vähän ihmisvieroksuja ja karttaja, kun useinmiten törmää ihmisiin joilla on hankalia luonteenpiirteitä ja ylijyrääjän asennetta.

        Tai tykkää liikaa kilpailla ja riidellä, mitä minä en jaksa yhtään kun vaihdan kinkeripiiriä.


      • Huitale kirjoitti:

        En ole ihmisvihaaja, mutta olen vähän ihmisvieroksuja ja karttaja, kun useinmiten törmää ihmisiin joilla on hankalia luonteenpiirteitä ja ylijyrääjän asennetta.

        Tai tykkää liikaa kilpailla ja riidellä, mitä minä en jaksa yhtään kun vaihdan kinkeripiiriä.

        Tökkää ihan välittömästi, kun kerrankin ajautuu konfliktiin kunnolla tai haistaa toisesta luonteenpiirteitä mitkä tulee osumaan ikävästi itseenkin vielä ajansaatossa. Siksi mielummmin eläimiä kun ihmisiä hemmoteltavaksi.


      • Huitale kirjoitti:

        Voi ne joskus luonnossa olla, silloinkin ne menee viettiensä mukaan. Kissa leikkii hiirellä on sellainen mikä mua aina ärsyttää ja meen hätiin. Mutta pääasiassa eläin on mukavempi otus kaikenkaikkiaan mitä ihmiset yleisesti ottaen, tokihan poikkeuksiakin ihmisissä on. Mukavia ja eivät tahalleen satuta muita.

        Juu tekee luonnossa julmia asioita kuten kissan leikki saaliilla mutta just viettien ja vaistojen mukaan ei pahuuttaan tietoisesti. Ja niille on vielä tietty tarkoituksensa aina niille asioille mitä luonnossa tapahtuu ihmisen tekemille jutuille ei ole välttämättä mitään tarkoitusta ole muuta kuin ihmisen pahuus, ilkeys ja/tai julmuus toisia kohtaan.🙂.


    • Tylsistyminen on luksusta. Olen syyslomalla ja nautin siitä kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

      • Eikö tuu aika pitkäksi, jos ei tee mitään? Mulla lomat ja vapaat tuppaa olemaan työleirielämää. 😂

        En osaa olla jouten, kun ne hetket kun nukun tai palstailen. Eli aika vähän vuorokaudesta.


      • Mulla alkaa syyslomaviikko vasta 16.10 ja sille viikolle haluis kyllä keksiä jotain kivaa ja mukavaa menoa mutta saa nyt nähdä onnistuuko sitä kehittämään mitään. Toivottavasti.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Eikö tuu aika pitkäksi, jos ei tee mitään? Mulla lomat ja vapaat tuppaa olemaan työleirielämää. 😂

        En osaa olla jouten, kun ne hetket kun nukun tai palstailen. Eli aika vähän vuorokaudesta.

        No kyllä minä läheisten kanssa puuhailen, mutta varaan ihan röyhkeästi aikaa jolloin en tee muuta kuin löhöän sohvalla. Arki on kuitenkin niin kiireistä, että on vain ihana ottaa rennosti. Ja sitten jos käy aika pitkäksi, nautin siitäkin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulla alkaa syyslomaviikko vasta 16.10 ja sille viikolle haluis kyllä keksiä jotain kivaa ja mukavaa menoa mutta saa nyt nähdä onnistuuko sitä kehittämään mitään. Toivottavasti.🙂.

        Järkkäät sen palstamiitin, niin siinä ainakin yksi ohjelma :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Järkkäät sen palstamiitin, niin siinä ainakin yksi ohjelma :)

        Juu sitä tarvii yrittää kyllä järkätä mutta mä luulen että se voi tulla vähän liian aikasin toi mun syysloma ja marraskuu olis sopivampi pikkujouluille tosin sitä ajankohtaa mä yritin siinä alotuksessa ihmisiltä vähän kysellä että mikä tuntuis sopivalta mutta ei tullu oikein vastauksia siihen. Täytyy yrittää tässä vähän ajan päästä uudestaan uudella aloituksella asian tiimoilta.🙂.


      • Palstakamu kirjoitti:

        No kyllä minä läheisten kanssa puuhailen, mutta varaan ihan röyhkeästi aikaa jolloin en tee muuta kuin löhöän sohvalla. Arki on kuitenkin niin kiireistä, että on vain ihana ottaa rennosti. Ja sitten jos käy aika pitkäksi, nautin siitäkin.

        Oukkei. Ihmiset ollaa niin erilaisia. Mullakin on nyt aika hektinen työ, jatkuvasti mentävä paikasta toiseen ja kyettävä mukautimaan päivittäisiin muutoksiin, mutta mä nautin siitä. Yksikään päivä ei ole tylsän samanlainen.

        Jotenkin saan virtaa siitä. Ja olen tosiaan aika aktiivinen touhuaja, niin lepo on sitten tosi kivaa, kun sen aika tulee. 🙂

        Mukavaa lomaa. 🤗


      • Huitale kirjoitti:

        Oukkei. Ihmiset ollaa niin erilaisia. Mullakin on nyt aika hektinen työ, jatkuvasti mentävä paikasta toiseen ja kyettävä mukautimaan päivittäisiin muutoksiin, mutta mä nautin siitä. Yksikään päivä ei ole tylsän samanlainen.

        Jotenkin saan virtaa siitä. Ja olen tosiaan aika aktiivinen touhuaja, niin lepo on sitten tosi kivaa, kun sen aika tulee. 🙂

        Mukavaa lomaa. 🤗

        Sussahan riittää virtaa :D. Ite olen työpäivän jälkeen ihan kuollut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sussahan riittää virtaa :D. Ite olen työpäivän jälkeen ihan kuollut.

        Riittää nyt, kun ei ole niin massiivisia kipuja. Kyllä se taas talvella hymy hyytyy, kuten jo 30 vuotta on hyytynyt.

        Käyn 2 viikossa uimassa ja 1 kerran salilla. Uusia harrasteita. 😃

        Teenkin vain 3 päivää töitä. Niin jaksaahan sitä.


      • Huitale kirjoitti:

        Riittää nyt, kun ei ole niin massiivisia kipuja. Kyllä se taas talvella hymy hyytyy, kuten jo 30 vuotta on hyytynyt.

        Käyn 2 viikossa uimassa ja 1 kerran salilla. Uusia harrasteita. 😃

        Teenkin vain 3 päivää töitä. Niin jaksaahan sitä.

        Jatkossa teen 35h/vko. Vuoden vaihteen jälkeen sitten. Että pikkusen lyhyempää päivää, kun kokotyöaikaiset. 7h/pvä. 🙂

        Kesät lomailen.


      • Huitale kirjoitti:

        Riittää nyt, kun ei ole niin massiivisia kipuja. Kyllä se taas talvella hymy hyytyy, kuten jo 30 vuotta on hyytynyt.

        Käyn 2 viikossa uimassa ja 1 kerran salilla. Uusia harrasteita. 😃

        Teenkin vain 3 päivää töitä. Niin jaksaahan sitä.

        Kuulostaa ihanalta. Nuo talvet on itellekin aina hankalampia, kun olen astmaatikko.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta. Nuo talvet on itellekin aina hankalampia, kun olen astmaatikko.

        Varmaan pakkastalvet keljumpia?

        On ihan mukavaa, että sain uuden ammatin ja pystyn elämään työn ohessa muutakin elämää. 😊


      • Huitale kirjoitti:

        Varmaan pakkastalvet keljumpia?

        On ihan mukavaa, että sain uuden ammatin ja pystyn elämään työn ohessa muutakin elämää. 😊

        Lähdit tekemään jotain ihan uutta? Se vaatii aika paljon rohkeutta. Ilmankos olet nykyään niin pirteä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Lähdit tekemään jotain ihan uutta? Se vaatii aika paljon rohkeutta. Ilmankos olet nykyään niin pirteä.

        Juu. Tuntuu mielekkäälle työlle. Mä olen ollut enimmän elämääni rohkea siinä määrin, että kun teen päätöksiä ne pitää ja uskallan.

        Tuumasta toimeen ihminen. ☺️


    • Anonyymi
    • Tylsyys on aliarvostettua. Jotenkin tuntuu että nyky-yhteiskunta menee kuin kappaleessa Kuusamo-kaikilla on kiire, ei minnekään.

      Itse en tylsyydestä ehtinyt juuri nauttia kun yövuoron jälkeen herää kymmentä vaille neljä. Itselläni pientä piristymistä tapahtunut kun vaihdoin kuntosalia. Ei ne muutokset aina isoja tarvi olla.
      Huomenna alkaa vapaat ja matkustan katselemaan miten perikunta pärjää. En vitsinyt etukäteen ilmoittaa joten näkevät sitten kun olen paikalla.

      Jotenkin kaiken tuon arjen keskellekin olisi hyvä olla tällaisia hetkiä jotka vievät toisiin ajatuksiin.
      https://www.youtube.com/watch?v=cIiTdsvCjYo

    • On todella tylsää, kun päivä menee jossain helvetin töissä, aamu viidestä saakka silmät ristissä ja kotona ei jaksa tehdä muuta kuin nukkua. Voi kysyä, että missä se elämä on?

      Aphrodite's Child - The Four Horsemen

      https://www.youtube.com/watch?v=3KCbqhJt16k

      • Joo rankkaa henkisesti se on sellainenkin arki jos siihen ei mahdu kuin työ ja uni eikä mitään muuta.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo rankkaa henkisesti se on sellainenkin arki jos siihen ei mahdu kuin työ ja uni eikä mitään muuta.🙂.

        On. Minä haluaisin käydä salillakin välillä, vaan ei sitäkään jaksa, jos ei yöllä saa nukkuttua kuin 3 tunita... sitten on 10 tuntia töissä, ja kotona aivan koomassa 3 tuntia... Loppuu tunnit vuorokaudesta. Ei tällaista jaksa.


      • mustasusi kirjoitti:

        On. Minä haluaisin käydä salillakin välillä, vaan ei sitäkään jaksa, jos ei yöllä saa nukkuttua kuin 3 tunita... sitten on 10 tuntia töissä, ja kotona aivan koomassa 3 tuntia... Loppuu tunnit vuorokaudesta. Ei tällaista jaksa.

        Ei pitkään ainakaan polttamatta itseään loppuun. Lepo on ihmiselle tärkeää ja siihen kuuluu muutakin kuin vain pelkkä uni vaikka sitä onkin hyvin tärkeä saada tarpeeksi.🙂.


      • Se on taas ulkoapäin helppoa sanoa. Minä nukuin juuri 3 tunnin päikkärit. Ei tässä uni kuule heti ole tulossa uudelleen. Ehkä lääkkeen kanssa, kohta yritettävä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On. Minä haluaisin käydä salillakin välillä, vaan ei sitäkään jaksa, jos ei yöllä saa nukkuttua kuin 3 tunita... sitten on 10 tuntia töissä, ja kotona aivan koomassa 3 tuntia... Loppuu tunnit vuorokaudesta. Ei tällaista jaksa.

        mene vittu sinne työterveyteen valittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene vittu sinne työterveyteen valittaa

        Sut ois sinne tosiaan hyvä saada...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ai, että...


      • Klassikkoa on vähän viritelty


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin o.


    • Anonyymi

      Metsään päiväksi eväsrepun kanssa. Käypä väsyttämässä siellä itsesi, ajatuskin järjestyy samalla.

      Mun on aikea kuvitella tylsyyttä kun maailma on täynnänsä tekemättömiä töitä. Ihanaa vaan jos välillä on rauhallisempaa.

      xLiner

      • Kyllä mä käväsin eilenkin tuolla pururadalla luonnossa kävelemässä. Ja tykkään kyllä luonnon rauhasta.😊. Niin ja hyvää ja mukavaa alkavaa viikkoa.🙂.


    • Mulla oli samanlainen fiilis lauantaina. Oli lisäksi sateinen päivä ja sitten illalla katsoin vielä Joaquin Phoenexin tähdittämän elokuvan "Joker", joka oli aika synkkä ja masentava. Oli myös aika raaka.

      • Tosi ikävää että sullakin on ollu vähän ikävämpi päivä silloin. Samaa leffaakin katottiin sitten.😊. Oli kyllä vähän erilainen tarina "jokerista" kun noin niin kuin yleensä ja "realistisempi" tavallaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi ikävää että sullakin on ollu vähän ikävämpi päivä silloin. Samaa leffaakin katottiin sitten.😊. Oli kyllä vähän erilainen tarina "jokerista" kun noin niin kuin yleensä ja "realistisempi" tavallaan.🙂.

        Joo, oli realistisempi, olis voinnu. kertoa melkeen kenen tahansa rikolllisen tarinan eli miten ihmisestä, jota on aina potkittu päähän ja kiusattu ja jolla on mielenterveysongelmiakin tulee rikollinen. Ei olis tarttenu olla ees Batmanin vihollisen Jokerin tarina, vaan olis voinnu olla vaan ja pelkästään henkilön nimeltä Arthur.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosi ikävää että sullakin on ollu vähän ikävämpi päivä silloin. Samaa leffaakin katottiin sitten.😊. Oli kyllä vähän erilainen tarina "jokerista" kun noin niin kuin yleensä ja "realistisempi" tavallaan.🙂.

        Ainakin yhdessä Batman-elokuvassa Jokeri (Jack Nicholson) oli alussa joku tiedemies tai muu sellainen, joka putosi johonkin kemiallista ainetta sisältävään säiliöön ja näin hänestä tuli Jokeri. Tässä Joaquin Phoenexin tähdittämässä elokuvassa Jokerin syntytarina on ihan erilainen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, oli realistisempi, olis voinnu. kertoa melkeen kenen tahansa rikolllisen tarinan eli miten ihmisestä, jota on aina potkittu päähän ja kiusattu ja jolla on mielenterveysongelmiakin tulee rikollinen. Ei olis tarttenu olla ees Batmanin vihollisen Jokerin tarina, vaan olis voinnu olla vaan ja pelkästään henkilön nimeltä Arthur.

        Joo ei olis tarvinnut liityä välttämättä mitenkään Batman "saagaan" vaan olis voinut olla ihan erillinen kertomuksensakin jonkun ihmisen kohtalosta.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ainakin yhdessä Batman-elokuvassa Jokeri (Jack Nicholson) oli alussa joku tiedemies tai muu sellainen, joka putosi johonkin kemiallista ainetta sisältävään säiliöön ja näin hänestä tuli Jokeri. Tässä Joaquin Phoenexin tähdittämässä elokuvassa Jokerin syntytarina on ihan erilainen.

        Juu se on se "ensimmäinen" Batman elokuva mikä tuli. Tais olla sekin Burtonin ohjaama kuten seuraavakin missä oli Danny De Vito Pingviininä ja Kim Basinger Kissanaisena se on tosi hyvä leffa vaikka onkin omalla tavallaan tosi synkkä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ei olis tarvinnut liityä välttämättä mitenkään Batman "saagaan" vaan olis voinut olla ihan erillinen kertomuksensakin jonkun ihmisen kohtalosta.🙂.

        Näinpä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu se on se "ensimmäinen" Batman elokuva mikä tuli. Tais olla sekin Burtonin ohjaama kuten seuraavakin missä oli Danny De Vito Pingviininä ja Kim Basinger Kissanaisena se on tosi hyvä leffa vaikka onkin omalla tavallaan tosi synkkä.🙂.

        Oon joskus kattonu sen missä Jack Nicholson on Jokeri ja varmaan joskus on tullu katottua sekin missä Danny DeVito on Pingviini.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oon joskus kattonu sen missä Jack Nicholson on Jokeri ja varmaan joskus on tullu katottua sekin missä Danny DeVito on Pingviini.

        Jep. Ne on tosiaan muistaskseni molemmat Burtonin ohjaamia se kakkonen missä Pingviini on on ainakin aivan varmasti.🙂.


    • Anonyymi

      Tylsään elämääni lähden aina ulos kävelee ,unohtuu tylsyys.Musaa kuntelen ilmaiseksi radio Nova.

      • Mä tykkään kävellä myös ulkona luonnossa ja yleensä se auttaakin ei tosin aina kuten nyt ei oikein auttanu ja musaa mä kuuntelen myös mä kuuntelen sitä youtubesta yleensä. Ja luen myös mutta se vaihtelee kuinka paljon.🙂.


      • Kiva on tääkin biisi.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiva on tääkin biisi.🙂.

        Mustakin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe