Kiina VAHVISTAA, että se yhdistää voimansa Venäjän kanssa rakentaakseen tukikohdan Kuulle vuoteen 2035 mennessä kilpailevan NASAn Lunar Gatewayn kanssa.
Kiina vahvistaa yhdistävänsä voimansa Venäjän kanssa kuuntutkimusaseman rakentamiseksi
Kansainvälinen kuuntutkimusasema on kiertorata ja tukikohta Kuussa
Tuleva tukikohta on "suunniteltu suorittamaan monikäyttöistä tutkimustyötä"
Ero on ilmeisesti ajattelussa valtava, Gateway-asemasta kiertää suunitellusti kuuta hyvin soikeella kiertoradalla, Kiinan MoonShip olisikin alus joka kuin ruotsin laiva, kiertäisi maata ja kuuta, sukkuloisi siinä välillä.
Matkustajat ei joutuisi oleen pitkiä aikoja pienessä kapselissa, nousu maasta alukselle ei vaadi mitään ihmeelistä tekniikkaa. MoonShipin huolto helpompaa ja taloudellista kun se on Maan läheisyydessä, kuin että kaikki pitää toimitaa kuun kiertoradalle. Kuulaskeutuminen olisi ihan yhtä helppoa kuin Gateway-asemasta, joka myöskään ole kokoaikaan kuulaskeutumisen mahdollistavalla radalla.
MoonShipin voisi myös valjastaa Mars tehtävään.
Gateway-asemasta vs Kiina&Venäjä
Anonyymi-ap
11
239
Vastaukset
- Anonyymi
Nasa taas sekoilee.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018834A
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Gateway on vain haave!
- Anonyymi
NASA EI OSAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NASA EI OSAA!
Kuuta soikoradalla kiertävä asema ei varmista jatkuvaa liikennettä kuuhun!
- Anonyymi
Haaveksi taitaa jäädä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NASA EI OSAA!
Kuun painovoima on epätasainen. siksi laskeutuminen ei ole simppeli asia.
- Anonyymi
Ei Nasalla ole rahaa, Ukraina vie nasan rahat.
- Anonyymi
Suuri ero näissä kahdessa eri suunitelmassa.
- Anonyymi
Aika näyttää miten ne toteutuu.
- Anonyymi
Nasa ei edes tiedä, millainen aseman tulisi olla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1611514- 771422
- 621224
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?531023Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60953Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli238944Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73840Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol163838Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o36830Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25747