Miksi spämmäätte?

Anonyymi-ap

Kun ihan mielenkiintoinenkin avaus menee siitä pilalle niin kuin tuossa nyt anonyymin aamukahvituumailu. En nyt ketään erikseen mainitse eikä siihen ole yhtä syyllistä, harvemmin kukaan yksin keskustelee satoja viestejä mutta sitten kun on vähintään kaksi jankkaamassa turhaan ihan muusta kuin alunperin tarkoitettu menee se ketju pilalle.

Eikö olisi fiksua jos huomaa että homma alkaa mennä jankkaamiseksi vain jättää sitten kommentoimatta? Minä teen niin usein ja siitä syytettykin että harmis sitten hävisi tms. En koe sellaisessa "hävinneeni" tai häviä siksi että loppui argumentit vaan siksi ettei se jankkaaminen johda mihinkään, joskus on sitten viisainta antaa tilaa muillekin. Tai sitten jos välttämättä haluaa jatkaa jankkausta avaa sitten jompikumpi jankkaaja uuden ketjun jossa voi jatkaa sitä keskinäistä vänkäämistä, vähän kuin tyyliin "lähdetäänkö pihalle kattomaan kumpi voittaa?", Niin pysyy se alkuperäinen miljöö kuitenkin kunnossa, kiitos :)

-harmiseikirj-

48

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voidaan lähteä pihalle oikeestikkin koittamaan. Pieni painimatsi olis joskus kivaa. Saisi vääntää oikein voimiensa takaa ja pieraista lopuksi nenään. 😜

      • Mut veikkaan ettei palstan tytöistä ole painimaan. Joutuu painii poikien kanssa. 😇


      • Anonyymi

        Jos nyt kuitenkin pysytään verbaalisessa painissa niin ei se minusta hirveä vaiva olisi tehdä uutta avausta "no niin xxx oliko sulla jotain asiaa? "Tyyliin ja aina kun tulee joku 150-200 viestiä avata uutta, se olisi paljon yleisöystävällisrmpää kuin paukuttaa jotain 300+ samaan ketjuun.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin pysytään verbaalisessa painissa niin ei se minusta hirveä vaiva olisi tehdä uutta avausta "no niin xxx oliko sulla jotain asiaa? "Tyyliin ja aina kun tulee joku 150-200 viestiä avata uutta, se olisi paljon yleisöystävällisrmpää kuin paukuttaa jotain 300 samaan ketjuun.

        -harmiseikirj-

        Nojoo. Suuta osaa moni piestä, niin ehkä turvallisinta tosiaan verbaalinen paini muoto.




      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Showpaini on hauskaa saippuaoopperaa ja upeita urheilusuorituksia ja akrobatiaa. Ei ollenkaan helppo laji ja rankka on myös.🙂.

        On kyllä. Joskin itse pidän aidosta painistakin. Se laji tosin tuhoaa äkkiä korvat. Rustottuu pahasti.


      • Huitale kirjoitti:

        On kyllä. Joskin itse pidän aidosta painistakin. Se laji tosin tuhoaa äkkiä korvat. Rustottuu pahasti.

        Juu tulee "kukkakaali" korvat. Ja kyllä ihan vapaapaini ja kreikkalaisroomalainenkin on hyviä ehkä kreikkalaisroomalainen vähän tylsempää ja siinä on paljon sitä "nojailua".🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu tulee "kukkakaali" korvat. Ja kyllä ihan vapaapaini ja kreikkalaisroomalainenkin on hyviä ehkä kreikkalaisroomalainen vähän tylsempää ja siinä on paljon sitä "nojailua".🙂.

        Pystypainia ei niin viitti. Äiti järkyttyi, kun puhuin että painia voisin harrastaa, muksuna. Ei se käy. No ei se sitten käynyt, muutoin kun pihalla talon poikien kanssa.

        Mutta mukava laji. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        Pystypainia ei niin viitti. Äiti järkyttyi, kun puhuin että painia voisin harrastaa, muksuna. Ei se käy. No ei se sitten käynyt, muutoin kun pihalla talon poikien kanssa.

        Mutta mukava laji. 👍

        No perskeles siinä meni Suomelta ainakin pari olympiakultaa kun äitis ei tykänny painista.😊.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mut veikkaan ettei palstan tytöistä ole painimaan. Joutuu painii poikien kanssa. 😇

        Sano vaan aika ja paikka rohkeasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano vaan aika ja paikka rohkeasti

        Sano sinä, kun ehdotitkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Sano sinä, kun ehdotitkin.

        Jos on pokkaa innokkaasti haastaa palstan naisia niin HERRA on hyvä ja sanoo ihan itse. Uusimaa rajana että antaa tulla vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pokkaa innokkaasti haastaa palstan naisia niin HERRA on hyvä ja sanoo ihan itse. Uusimaa rajana että antaa tulla vaan

        Ensinnäkään en ole herra ja sinähän se haastat, joten ehdota äläkä ole munaton pelle.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole herra ja sinähän se haastat, joten ehdota äläkä ole munaton pelle.

        Yllättävää että alkaakin vänkäämään kun jotkut tarttuu tilaisuuteen. No sitten kun olet kaivanut ne rusinat jostain niin ilmoittele ihmeessä voit olla varma että paikalle tullaan kannustusjoukon kanssa. Goday sir


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävää että alkaakin vänkäämään kun jotkut tarttuu tilaisuuteen. No sitten kun olet kaivanut ne rusinat jostain niin ilmoittele ihmeessä voit olla varma että paikalle tullaan kannustusjoukon kanssa. Goday sir

        No näköjään olit vaan huutelija. Ei yllätä.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        No näköjään olit vaan huutelija. Ei yllätä.

        Ei ollut. Katsellaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut. Katsellaan

        Näky olevan, kun ei ehdottanut paikkaa. Ja vielä tarvii kavereitakin avuksi. Melkonen paskahousu.


    • Kaksi samanlaista vänkääjää kun osuu yhteen, eikä kumpikaan anna periksi, niin sitähän se on...

      Kumpikin löytää syyn käytökselleen...oikeutuksen. Niin sittenhän sitä mennään.

      Kumpikaan ri edes muista mistä kähistään alunperin...kunhan kähistään.

      Mutta kenenkäs hierrarkia se olikaan? Tarvehierrarkia? 🤔
      Tarvetta on kähistä, vääntää ja väitellä...

      • Anonyymi

        Pertsaahan taisi joku joskus sanoa viimeisen sanan pertiksi kun se kyllä kanssa jaksoi jatkaa vänkäämistä :D ehkä on sellainen itsepäisempi ihmistyyppi joka tosiaan aina haluaa sanoa sen viimeisimmän kommentin vaikkei sillä ole enää mitään väliä siinä vaiheessa :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pertsaahan taisi joku joskus sanoa viimeisen sanan pertiksi kun se kyllä kanssa jaksoi jatkaa vänkäämistä :D ehkä on sellainen itsepäisempi ihmistyyppi joka tosiaan aina haluaa sanoa sen viimeisimmän kommentin vaikkei sillä ole enää mitään väliä siinä vaiheessa :)

        -harmiseikirj-

        Joo. Mut meissä kaikissa on ripaus ainakin Pertsaa, kun oikeasta kohdasta kutkuttaa. 😄


    • Anonyymi

      Kyllä mun mielestä voi sanoa ihan ”ääneen” että Jasu-Hiutale on palstan pahin spämmääjä ja Mikkis on hyvä perintöprinsessa.

      • Anonyymi

        Huitaleella joskus lyö tuon vaihteen päälle mutta ei huitalekaan sitä yksin tee, aina siellä on toinen yhtä itsepäinen vastapuoli.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huitaleella joskus lyö tuon vaihteen päälle mutta ei huitalekaan sitä yksin tee, aina siellä on toinen yhtä itsepäinen vastapuoli.

        -harmiseikirj-

        Ero on siinä, että hiutale on niissä aina osapuolena, vastapuoli vain vaihtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ero on siinä, että hiutale on niissä aina osapuolena, vastapuoli vain vaihtuu.

        Minä oon kaikille mahtipontisille riittävä haaste, siinä syy.


    • Anonyymi

      Koska meillä ei ole muuta elämää eikä me osata mitään muuta.

    • Anonyymi

      Kiitos Harmis. Sä ihan vilpittömästi vähän pelastit iltaani ja pistit hymyilemään.

      -sen aamukahvialotuksen tekijä-

      • Anonyymi

        Ollos hyvä :) harmis on kuitenkin pohjimmiltaan herrasmies vaikka kaikki eivät sitä aina huomaa :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollos hyvä :) harmis on kuitenkin pohjimmiltaan herrasmies vaikka kaikki eivät sitä aina huomaa :D

        -harmiseikirj-

        Näköjään. 👍


    • Ajatuksesi on hyvä.

      Mutta emme ole tapeeksi fiksuja tekemään fiksuja juttuja.

    • No johan on kun palstalla ei saa enää haistatella vapaasti. Viestit poistuu nopeammin kuin kerkeää kirjoittamaan. Luovutan.

      • Tuskin ehdit näkemään kun vastasin siihen.
        Eli kiitos! Piristit iltaani.


      • No kiitos, vaikka hetken jo oonkin ollut.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No kiitos, vaikka hetken jo oonkin ollut.

        Ehkä olet niin pieni, etten ole huomannut?


    • Ei täällä kukaan oikeesti puhu koskaan mitään. Asiaton kommenttikin on parempi kun tyhjyys. Q-elementsissä oli asiat paremmin. Meillä töissä muuten rupes kerran kurottaja ja kaivuri vänkään, sen kun oisitte nähnyt.

    • Fiksuahan se olis hypätä kelkasta pois kun näyttää että homma menee tuollaiseksi mutta aina ei osaa olla niin fiksu ja lisäks omassa luonteessa on se "vika" että osaan olla typeryyteen asti itsepäinen ja se joskus itseäkin ärsyttää.🙂.

      • Anonyymi

        Se on kuitenkin hyvä että sen tiedostaa itsekin, ja minua ainakin juurikin jos menee älyttömän pitkäksi vänkäys alkaa se itsessään ärsyttää, ei niinkään se vastapuoli.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuitenkin hyvä että sen tiedostaa itsekin, ja minua ainakin juurikin jos menee älyttömän pitkäksi vänkäys alkaa se itsessään ärsyttää, ei niinkään se vastapuoli.

        -harmiseikirj-

        No joo ja kyllähän sille joskus aina jotain onnistuu tekemäänkin mutta kun on paskapäivä kuten tänään niin lähtee herkästi lapasesta. Ja noin tuppaa itellekin jossain vaiheessa sitten käymään että se ite vääntö tökkii enemmän kuin se vastapuoli.🙂.


    • Anonyymi

      Aika nostaa vähän tätäkin ketjua. Kuten eräiden käytöksestä nyt huomaamme, niin Harmis puhuu tässä asiaa.

      • Anonyymi

        Ja Huitale puhuu asiaa 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Huitale puhuu asiaa 👍

        Kiitos panoksestasi Huitale.


    • Anonyymi

      joo-oh... täällä on kaikenlaista komisariota liikenteessä kuin putkivuoto kerrostalossa.

      Itse yrittäisin jotenkin auttaa tyttöjä jos on paha mieli, mutta olen itse aika paha mies, sinänsä niin, paha vain pahoille, hehh... ex kkk controller :D:D

    • Anonyymi

      Tuo duke nukem -musiikki on kuin: welcome to your deah, BOY

    • Anonyymi

      Elämäsi tärkein kysymys?

      Eikö ensimmäinen ja tärkein asia olisi tietää totuus ikuisuudesta! – Mitä Sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet? On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
      1. Uskoon tulleet pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
      2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.
      Jeesus on sovittanut syntitilasi Goltatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä ja verensä kautta voit saada syntisi anteeksi. ”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.” Joh. 11:25

      www.Jeesus-on-Herra.com

    • Anonyymi

      Oikeasti kun yhtään äidinkielentaitoa ja kappalejakoa opiskellut, niin... raamatunpituiset kirjoitukset täynnä , hitto...

      Miljoonia sanoja miljoonissa kirjaimissa ja ajatuksia yhteenpötöönkaikkikuten näin eliehlrw3h4l2h42lh3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe