En nyt viitsi tässä selitellä mistä tämä pohdinta juontaa juurensa, mutta on alkanut ärsyttää tämä naisten perseiden kasvatusbuumi. Mikä siinä isossa perseessä niin hienoa on, että miehiä miellyttääkseen jaksavatkin yrittää venyttää sitä kuntosalilla hikoillen!? Joillakin tosin on steatopygia, eikä tarvitse hikoilla, sen kun täristelee vain menemään. Niin, että voisiko joku mies nyt vastata?
Miksi hanurin täytyy tulla kaukana perässä?
Anonyymi-ap
5
651
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on aika perseestä kyllä. Kim Kardashian on syyllinen😁😆
- Anonyymi
Alkukantainen biologiaan liittyvä juttu, rasvapakarat säilyttivät hedelmällisyyden ravinnon puutteessa, lihaksilla tuskin mitään virkaa siinä mielessä.
- Anonyymi
Hottentoteilla ne muhkeimmat on.
- Anonyymi
Olen lyhytkasvuinen ja tähän "oirekuvaan" kuuluu pylly isolla P:llä. En voi sille mitään, että herätän kiinnostusta myös pyllylläni.
- Anonyymi
Jäi kertomatta, että olen nainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1101098Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.74991Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799