Kopiojani sikailee

Disse ystävällisesti kertoi, että minulle on ilmestynyt
ilkeämielinen kopioja (Pieni L-kirjain korvattu isolla I-kirjaimella). Olen jollekin uhka tai minulla on jotain mitä joku toinen on vailla ilmeisesti…

Taasko joku Randen ihailija? Saman tyylistä käytöstä ilmeni keväällä meinaan kun joku jutteli R kanssa. P.S. Ei minulla ja R ole mitään käynnissä, ihan turhaan trolli koet mustasukkaisuutta! T on fiksu mies ja osaa keskustella, muttei ole millään tavalla minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Pidin 5kk ihan toisen miehen kanssa yhteyttä kevään syksyyn enkä ole R nähnyt sitten alkuvuoden. Siis minut on turha nähdä uhkana, en sitä ole.

Jos ”sanon” asiattomia, kannattaa tarkistaa kirjoitusasu.

36

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tarkoitit ziiz sanoa että: proessorini sikailee?

    • Eiköhän se lie näitä palstan tyypillisiä perskärpäsiä. Tyyppi, joka trollailee sitä sun tätä..

      Ei mitään uutta palstalla...ei vaan pitkään aikaan oo kukaan kikkaillut tuollaisia...

    • Näköjään typo mahtuu tekstiin, flunssa päällä ja pitkä päivä töissä. Aivot ei enää toimi…

    • Anonyymi

      Ei kannata kiintyä liikaa nimeensä tai nikkiinsä. Kiintyä kannattaa mieluummin siihen mitä on. Sitä ei voi kukaan viedä eikä kopioida.

      • En ole kiintynyt nimimerkkiini. Ei tämä nimi ole minulle tärkeä millään lailla, yhtä hyvin voisin olla vaikka Pinkkinella huomisesta lähtien ja Huopatossu ylihuomisesta lähtien. 🙃

        Jos joku sikailee ”minuna” oma on häpeänsä ja se kertoo vähemmän imartelevia asioita siitä sikailevasta ihmisestä ja hänen tunnemaailmastaan. Ihmisten puolesta, jotka joutuu rumien sanojen kohteeksi kiusaajan toimesta olen pahoillani, vaikka en sanoihin mitenkään edes liity.


    • Anonyymi

      Ettei vaan aloittaja välillä päästele sammakoita ja nyt yrittää esittää siveydensipulia muka joku kirjoittaa a kirjain muka korjattu a kirjaimella jos citrinella kirjoittaa citrinellana niin kuka se vois olla muu kuin citrinella itse eli neuvo älä juopottele ja sit selvispäissä korjaile sanomisia

      • Olen viimeksi juonut kesäkuussa Välis. Sinäkö se olet minuna vai se toinen R kohtaan mustasukkaisuutta ja katkeruutta ennenkin kokenut?


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Olen viimeksi juonut kesäkuussa Välis. Sinäkö se olet minuna vai se toinen R kohtaan mustasukkaisuutta ja katkeruutta ennenkin kokenut?

        Mikä on r jr kö dallasista mutta kyllä sinulla nyt on vähän juopon puhetta niin tuskin täällä kahta citrinellaa on nyt nukkumaan pääsi selväksi ja keskiviikkona arkena juovuksissa kuin käki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on r jr kö dallasista mutta kyllä sinulla nyt on vähän juopon puhetta niin tuskin täällä kahta citrinellaa on nyt nukkumaan pääsi selväksi ja keskiviikkona arkena juovuksissa kuin käki

        Olin kyllä töissä 18 asti… ja vielä vaihdoin kotimatkallakin pomon kanssa viestejä asiasta. Kaikki ei juo säännöllisesti eikä arkisin, vaikka se jonkun omassa elämässä voi tuntua normaalilta toimenpiteeltä. Se ei ole Välis normaalia!


      • Citrinella kirjoitti:

        Olen viimeksi juonut kesäkuussa Välis. Sinäkö se olet minuna vai se toinen R kohtaan mustasukkaisuutta ja katkeruutta ennenkin kokenut?

        Välis tuli kyllä ekana mieleen kun se jostain syystä sulle jatkuvasti päätään rääpii ja vaikuttaa katkeralta.🙂.


    • Viestit poistuu.

      • Niin näkyy. Hassua, että poistuu kun mainitset i**l**m**o**i**t**u**k**s**e**n tekemisestä.


    • Muinaisuudessa minullakin oli vastaava tilanne, mutta se tohelo kopioi myös käyttämäni kuvan ja kun pistin ylläpidolle viestiä, että vaadin kopiolta tekijänoikeuskorvauksia ja ylläpito otti häneen yhteyttä, niin se kopiointi loppui.
      Tyyppi oli pitkään katkera juonestani.
      :)

      • No niin tääkin on varastanut mun orgidean. Esittely tekstissä tarjoaa sähköpostiosoitetta rekatuille, mitä en itse tarjoa.


    • Tästä tulikin mieleen. Sain jokunen kk sitten meiliä jossa kysyttiin olemmeko ”tavanneet” chatissa? Noh eli joku muu on sitten esiintynyt sielä minuna😬

      Ihan hanurista kyllä koko juttu😕

      • No onneksi sentään kysyi, eikö esim. suoraan aloittanut samasta mitä chatissä on jutellut. Voin kuvitella, ettei sanat ole ihan samoja mitä itse olisit valinnut.

        Ei voi kun sanoa, että jollain on elämä tyhjää, kun toisena esiintymisestä saa kiksejä (ilkeily toisen nimissä, pervoilu naisena miesten kanssa -homo erotiikkaa yms.).


      • Citrinella kirjoitti:

        No onneksi sentään kysyi, eikö esim. suoraan aloittanut samasta mitä chatissä on jutellut. Voin kuvitella, ettei sanat ole ihan samoja mitä itse olisit valinnut.

        Ei voi kun sanoa, että jollain on elämä tyhjää, kun toisena esiintymisestä saa kiksejä (ilkeily toisen nimissä, pervoilu naisena miesten kanssa -homo erotiikkaa yms.).

        Muistaakseni uteli vähän, että mistä seksistä pidän🙈
        Mutta siis juu on kyllä aika köyhää elämää..😞 jos pitää toisina esiintyä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Muistaakseni uteli vähän, että mistä seksistä pidän🙈
        Mutta siis juu on kyllä aika köyhää elämää..😞 jos pitää toisina esiintyä.

        Joo arvaan kyllä, että siellä on herutettu nimissäsi ja nautittu homoerotiikasta kun joku ukko käy kierroksilla. 😂 Luulenpa, että se vedätetty mies saattaa olla pahoillaan tapahtuneesta.


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo arvaan kyllä, että siellä on herutettu nimissäsi ja nautittu homoerotiikasta kun joku ukko käy kierroksilla. 😂 Luulenpa, että se vedätetty mies saattaa olla pahoillaan tapahtuneesta.

        😂😂😂


    • Minulla kävi mielessä, että olikohan se oikea ollenkaan... Ja nyt se selvisi. Kaikella tavalla täällä voi tehdä kiusaa näköjään.

      • Yleensä kirjautuneena kirjoittajien tyylin alkaa tunnistaa. Jos tyyli on ihan eri kuin normaalisti, sekin herättää huomiota.


      • Citrinella kirjoitti:

        Yleensä kirjautuneena kirjoittajien tyylin alkaa tunnistaa. Jos tyyli on ihan eri kuin normaalisti, sekin herättää huomiota.

        Vaikka en tyyliäsi juuri tunne, mutta kyllä se teksi johon kommentoin, oli niin räikeästi erilaista, että laittoi miettimään uudelleen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Vaikka en tyyliäsi juuri tunne, mutta kyllä se teksi johon kommentoin, oli niin räikeästi erilaista, että laittoi miettimään uudelleen.

        Eikös se sanonut sulle jotain ilkeetä? Kun mä muistaakseni ihmettelin ettei Citrinella tollasia kyllä lauo yleensä. Ellen nyt ihan väärin muista.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Eikös se sanonut sulle jotain ilkeetä? Kun mä muistaakseni ihmettelin ettei Citrinella tollasia kyllä lauo yleensä. Ellen nyt ihan väärin muista.🙂.

        Ei se minulle tainnut olla se ilkeä kommentti, mutta kävin kommentoimassa sitä. Siinä käytti ätmyli sanaa, joka ei istunut yhtään oikean Citrinellan suuhun. :D


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei se minulle tainnut olla se ilkeä kommentti, mutta kävin kommentoimassa sitä. Siinä käytti ätmyli sanaa, joka ei istunut yhtään oikean Citrinellan suuhun. :D

        Jep. No siksi mä sit varmaan suhun jotenkin sen yhdistin kun sä olit sitä kommentoinut.🙂.


    • Mä vähän jotain kommenttia taisin ihmetelläkin ettei nyt kuulostanut yhtään sulta ja profiilikuvakin oli eri niin vähän sitä silloin ihmettelin mutta en kiinnittänyt sitten enempää huomiota siihen. No selvispä nyt sitten senkin syy eikä enää tarvi ihmetellä jos tulevaisuudessa vastaan tulee. Toivottavasti trolli ei aiheuta sulle enempää harmia.🙂.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole Genio, joka sikaili Miehen Logiikka-palstallakin samalla tavalla. Kopioi nikkejä, muutti pikku-l-kirjaimen isoksi I:ksi. Ja hän sitten kehtaa valittaa puskissa, että muilla kirjoittajilla ei ole elämää.

    • Anonyymi

      Ihquja draamoja ätmi saa kyllä aikaan vyyhdin sisällä

    • Anonyymi

      Ikivanha palstakikka ja hetihän sen näki ettei ole sinun näppikseltä.
      Täällä on hulluja, siksi täällä viihtyy hullut :))

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Täällä on niitä, jotka opiskelevat muista, ja elävät tavallaan niiden kautta...Seurannut sitä pitkään. Ei ole ihan ok. Toinen juttu on se, että täällä oppii tuntemaan maneereita, ja tunnistamaan kirjoituksista, ja se on ihan luonnollista. Eli, se ei auta, välttämättä, että rekattu kirjoittaa anonyymina, tai anonyymi kuvittelee olevansa tunnistamaton tyylillään...Hyvä, että tuotte näitä esiin, helpottaa aina kaikkia, joilla ei ole tähän sotkemiseen tarvetta.

    • Tylsää. Muistan, kuinka kymmenen vuotta sitten muistakin nikeistä tehtiin vastaavia. - Eipä ole kiusantekijä paljon aikuistunut tänä aikana..

    • Jaa näinkö? Kertoi se mitään mistään tahi ei, niin sen se kertoo, että kesälomat ovat ja palstan talvikausi on alkanut, asia jonka on huomannut kyllä muutenkin joistain jutuista.

    • Anonyymi

      Joo, mutta mihin mittasuhteisiin sen annetaan täällä mennä, on myös muista kiinni. Ei aina riitä, että vain havainnoi...Sillä kaikkeen todellakin tottuu...Ja, se ei ole ok. Suurin osa jutuista, on tietenkin omalla vastuulla jokaisella, ja itsekin heitän välillä vähän mitä sattuu...Eli, en nyt voi itseäni enkeliksi sanoa, ja paljolti naureskellen näitä luenkin...Mutta se tottuminen on se huono juttu, se on sitä hiljaista hyväksyntää, ja sopeutumista, mihin ei pitäisi lähteä, koska siitä harvoin seuraa kenellekään mitään hyvää. Toinen juttu on taas se, että milloin, ja missä määrin kannattaa, ettei se ruoki asiaa, ja kolmas se, että kenen vastuulla se on...Ja neljänneksi, ei kenenkään, vaan jokainen saa tehdä, kuten ikinä parhaaksi milloinkin kokee, ja sekin on fain, eli mitään ei pidä tehdä jollain itseä kuluttavalla epärealistisella missiolla, mutta saa sanoa, mitä havaitsee. Joskus voi mennä vipuun, mutta sekin on parempi, ehkä, kuin ohittaa totuttuna faktana...

      • Tuo on totta, tottuu ja turtuu. Mutta toisaalta ei kukaan jaksa jatkuvasti muita vahtiakkaan ja olla ojentanassa. En minä ainakaan. Minusta on aika toivotonta takertua jokaiseen epäkohtaan, kun niitä on maailma ja palsta täynnä.

        Jokaisen tyhmän jutun voi ohittaa ja jokainen asianomainen voi itse häärätä asian eteen minkä pystyy. Ei se niinkään toimi, että kaikki hyökkää mutulla nokkimaan jonkun silmät päästä ja sitten huomaa, sori olen itse yhtä tyhmä kun he ketä sormella osoittelen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1668
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      112
      1270
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1192
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      86
      1097
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      835
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      798
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      748
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe