Outo kahvin lainaaja

Anonyymi-ap

Onko muilla havaintoja n.10v pojasta joka liikkuu aikuisen miehen kanssa. Poika käy oventakana kysymssä kahvia lainaan ja aikuinen odottaa tiellä pensaan takana? Vielä oli kaupatki auki kun kävivät ja silti ei ottanut kahvia vaikka tarjosin, sano että menee liikaa aikaa kun meinasin pussiin laittaa🙈

18

1558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tolpinmäessä liikkuivat eilen n.klo 20.00 aikaan

• Anonyymi

Siellä se fasistien lähettiläs on kynsijää vailla,
        Taitaapa olla ihmisellä harvinaisen huono naissäkä tai miessäkä tai kumpaaki?

• Anonyymi

Halusiko suodatin vai pannujauhatusta

• Anonyymi

Rosvoja jotka käy tsekkaan ollaanko kotona,kuka aukaisee,minkä ikänen oven aukaisija on. Jne. Ns. Etukäteistiedustelua ,tulevat varmaan uudestaan kun ei olla kotona,tai vanhus aukasee ja kahvi on tekosyy esim päästä sisälle.

• Anonyymi

Juu kannattaa olla tarkkana ja pitää arvotavarat lukon takana. Mulla onneksi koira ilmoittaa kaikki jotka pihalle tulee .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kannattaa olla tarkkana ja pitää arvotavarat lukon takana. Mulla onneksi koira ilmoittaa kaikki jotka pihalle tulee .

Kannattaa pitää ovet lukossa päivälläkin. Yksin asuvat ovat todellisessa vaarassa nykyään, varsinkin iäkkäät. Tarkistaa ainakin ennen kuin avaa, kuka siellä on. Kaikenlaiset kauppaajat ja höynäyttäjät kulkevat yhtenään.

• Anonyymi

Pitää olla aika maalaistollo jos ei pidä ovia lukossa jatkuvasti.Ei nykypäivänä voi enää luottaa kehenkään eikä edes pidä luottaa

• Anonyymi

Mietin vaan että aika hyvin kouluuttamassa rikollisuuteen tämän pojan tuo aikuinen joka lymysi pensaan takana...panee lapsen tiedustelumatkalle.

• Anonyymi

Jos se oli keräämässä ilmasta kahvia? Samoi tyyppejä jotka kyttää joka päivä halpaa lihaa osuuskaupalla

• Anonyymi

Halusivat gevalia joten johtolanka vahvasti ruotsin puolele

• Anonyymi

Vanha venäläisten tekniikka. Käyvät kyselemässä milloin mitäkin ja napsauttaa oven lukosta pikku nappulan auki asentoon kun menet hakemaan jotain. Et huomaa mitään ja sitten seuraavat että milloin olet pois niin käyvät rosvoamassa. Ei jää mitään jälkiä, että olis rikottu mitään.

• Anonyymi

Minulle toivat kahvia. Ovikello soi ja kun menin avaamaan niin oven takana seisoi kohtelias nuori mies ja ojensi minulle paketin Presidentti-kahvia eikä koskenut lukon pieneen nappulaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle toivat kahvia. Ovikello soi ja kun menin avaamaan niin oven takana seisoi kohtelias nuori mies ja ojensi minulle paketin Presidentti-kahvia eikä koskenut lukon pieneen nappulaan.

Ja sitten heräsit ja mietit mistä saisi kupin kahvia. Aivan varmasti kävit katsomassa missä asennossa lukon nappula oli kun luit edellisen viestin. Jos sulla yleensäkään on mitään omaa ovea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten heräsit ja mietit mistä saisi kupin kahvia. Aivan varmasti kävit katsomassa missä asennossa lukon nappula oli kun luit edellisen viestin. Jos sulla yleensäkään on mitään omaa ovea.

Meilläpäin ovat tuoneet kahvipaketin useampaan taloon. Ensin poika kysyy, että onko kahvia ja jos ei ole niin antaa paketin Presidenttiä. Ihme juttu mutta mukava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meilläpäin ovat tuoneet kahvipaketin useampaan taloon. Ensin poika kysyy, että onko kahvia ja jos ei ole niin antaa paketin Presidenttiä. Ihme juttu mutta mukava.

Aivan varmasti juuri teillä päin tuodaan kahvia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se että saa paketin resitenttiä ei ole mikään HYVÄN LAADUN merkki, kyllähän ARVID NORDQUIST merkin alla oleva kahvi on kahvia.

• Anonyymi

Ja mulle leipoi rieskat ja pullat kakkuineen ja järjesteli lipaston laatikon tavarat uuesti ja siirsi rahani turvatilile

• Anonyymi

Ei se luuta nyt enää riitä ovenpielessä mettäperälläkään.Kaupungeissakin asutaan nykyään monien lukkojen ja ovikoodien takana rosvojen takia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1335
    4. 158
      1218
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      60
      897
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      852
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe