Outo kahvin lainaaja

Anonyymi-ap

Onko muilla havaintoja n.10v pojasta joka liikkuu aikuisen miehen kanssa. Poika käy oventakana kysymssä kahvia lainaan ja aikuinen odottaa tiellä pensaan takana? Vielä oli kaupatki auki kun kävivät ja silti ei ottanut kahvia vaikka tarjosin, sano että menee liikaa aikaa kun meinasin pussiin laittaa🙈

19

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tolpinmäessä liikkuivat eilen n.klo 20.00 aikaan

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

        Siellä se fasistien lähettiläs on kynsijää vailla,
        Taitaapa olla ihmisellä harvinaisen huono naissäkä tai miessäkä tai kumpaaki?


    • Anonyymi

      Halusiko suodatin vai pannujauhatusta

    • Anonyymi

      Rosvoja jotka käy tsekkaan ollaanko kotona,kuka aukaisee,minkä ikänen oven aukaisija on. Jne. Ns. Etukäteistiedustelua ,tulevat varmaan uudestaan kun ei olla kotona,tai vanhus aukasee ja kahvi on tekosyy esim päästä sisälle.

      • Anonyymi

        Juu kannattaa olla tarkkana ja pitää arvotavarat lukon takana. Mulla onneksi koira ilmoittaa kaikki jotka pihalle tulee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kannattaa olla tarkkana ja pitää arvotavarat lukon takana. Mulla onneksi koira ilmoittaa kaikki jotka pihalle tulee .

        Kannattaa pitää ovet lukossa päivälläkin. Yksin asuvat ovat todellisessa vaarassa nykyään, varsinkin iäkkäät. Tarkistaa ainakin ennen kuin avaa, kuka siellä on. Kaikenlaiset kauppaajat ja höynäyttäjät kulkevat yhtenään.


    • Anonyymi

      Pitää olla aika maalaistollo jos ei pidä ovia lukossa jatkuvasti.Ei nykypäivänä voi enää luottaa kehenkään eikä edes pidä luottaa

      • Anonyymi

        Mietin vaan että aika hyvin kouluuttamassa rikollisuuteen tämän pojan tuo aikuinen joka lymysi pensaan takana...panee lapsen tiedustelumatkalle.


    • Anonyymi

      Jos se oli keräämässä ilmasta kahvia? Samoi tyyppejä jotka kyttää joka päivä halpaa lihaa osuuskaupalla

    • Anonyymi

      Halusivat gevalia joten johtolanka vahvasti ruotsin puolele

    • Anonyymi

      Vanha venäläisten tekniikka. Käyvät kyselemässä milloin mitäkin ja napsauttaa oven lukosta pikku nappulan auki asentoon kun menet hakemaan jotain. Et huomaa mitään ja sitten seuraavat että milloin olet pois niin käyvät rosvoamassa. Ei jää mitään jälkiä, että olis rikottu mitään.

      • Anonyymi

        Minulle toivat kahvia. Ovikello soi ja kun menin avaamaan niin oven takana seisoi kohtelias nuori mies ja ojensi minulle paketin Presidentti-kahvia eikä koskenut lukon pieneen nappulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle toivat kahvia. Ovikello soi ja kun menin avaamaan niin oven takana seisoi kohtelias nuori mies ja ojensi minulle paketin Presidentti-kahvia eikä koskenut lukon pieneen nappulaan.

        Ja sitten heräsit ja mietit mistä saisi kupin kahvia. Aivan varmasti kävit katsomassa missä asennossa lukon nappula oli kun luit edellisen viestin. Jos sulla yleensäkään on mitään omaa ovea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit ja mietit mistä saisi kupin kahvia. Aivan varmasti kävit katsomassa missä asennossa lukon nappula oli kun luit edellisen viestin. Jos sulla yleensäkään on mitään omaa ovea.

        Meilläpäin ovat tuoneet kahvipaketin useampaan taloon. Ensin poika kysyy, että onko kahvia ja jos ei ole niin antaa paketin Presidenttiä. Ihme juttu mutta mukava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin ovat tuoneet kahvipaketin useampaan taloon. Ensin poika kysyy, että onko kahvia ja jos ei ole niin antaa paketin Presidenttiä. Ihme juttu mutta mukava.

        Aivan varmasti juuri teillä päin tuodaan kahvia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meilläpäin ovat tuoneet kahvipaketin useampaan taloon. Ensin poika kysyy, että onko kahvia ja jos ei ole niin antaa paketin Presidenttiä. Ihme juttu mutta mukava.

        Se että saa paketin resitenttiä ei ole mikään HYVÄN LAADUN merkki, kyllähän ARVID NORDQUIST merkin alla oleva kahvi on kahvia.


    • Anonyymi

      Ja mulle leipoi rieskat ja pullat kakkuineen ja järjesteli lipaston laatikon tavarat uuesti ja siirsi rahani turvatilile

    • Anonyymi

      Ei se luuta nyt enää riitä ovenpielessä mettäperälläkään.Kaupungeissakin asutaan nykyään monien lukkojen ja ovikoodien takana rosvojen takia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe