Sekalaista pulinaa (ei rekatuille)

Anonyymi-ap

Tulin käymään palstalla, kun jysäri tulossa, eikä pysty keskittymään töihin. Täällähän onkin täysi sota käynnissä ja rekatut riehuu, Mä olisin halunnut hetken jutella jotain kivaa ja tavallista, mutta ei tuolta sellasta irti saa. Koska nää ketjut pysyy rauhallisempina anona, niin pliis silleen, ei riehumista rekattuna. Teillä on ihan riittävästi paikkoja, joissa te voitte riehua. Ei ole mikään pakko tulla just tähän mesoomaan.

Sain itse just yhden veemäisen excel urakan loppuun ja se tosiaan pisti jysärin tuloilleen. Särkylääke nassuun ja toivotaan toivotaan. Ne sanoo, että torstain on toivoa täynnä, toivottavasti. Mun piti ton urakan jälkeen siivota, mutta ei pysty. Sitten pitäis kokata, katotaan pystyykö. Kauppareissun taidan suosiosta siirtää huomiseen. Olis jo perjantai!!!

22

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea. Mullakin meni hermo jo noiden riehumiseen. Ihmeen voimakkaita reaktioita. Taitaa ottaa egon päälle. No mutta se siitä, en haluu pahentaa päänsärkyäs sillä.

      Miksi sä tulit tuijottaan lisää ruutua, jos päähän sattuu? Mulla ainakin auttaa paremmin ku pistää silmät kiinni. Tai en mä tiiä, ehkä se ei mee kaikilla noin.

      • Sillähän se egon päälle käy kellä hermo menee asiallisesta huomautuksesta.


      • Anonyymi

        Ei mulla päänsärky tästä ruudusta johdu. Ei se nyt tietenkään ehkä tilannetta paranna, mut jos mä menisin maate ja silmät kiinni, niin sit mä oikein keskittyisin siihen jysäriin ja tilanne olis vielä pahempi. Parempi keksi jotain muuta kevyttä ... selata tätä, lukee uutisia. Kyllä se varmaan tolla särkylääkkeellä ohi menee. Mites, onko siellä torstai toivoa täynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla päänsärky tästä ruudusta johdu. Ei se nyt tietenkään ehkä tilannetta paranna, mut jos mä menisin maate ja silmät kiinni, niin sit mä oikein keskittyisin siihen jysäriin ja tilanne olis vielä pahempi. Parempi keksi jotain muuta kevyttä ... selata tätä, lukee uutisia. Kyllä se varmaan tolla särkylääkkeellä ohi menee. Mites, onko siellä torstai toivoa täynnä?

        Tavallinen torstai, vuorotyö ja illaksi duuniin. Ei oo edes viikkonloppuvapaata nyt tarjolla, vaan tiistaista eteenpäin sitte. Oikeestaan alkanu risoon nää aikataulut, kun ei mulla ole ikinä vapaata yhtäaikaa vaikka ystävien kanssa.

        Ei kai se kaikilla sit samalla tavalla mee. Riippuu kai syystäkin miksi sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen torstai, vuorotyö ja illaksi duuniin. Ei oo edes viikkonloppuvapaata nyt tarjolla, vaan tiistaista eteenpäin sitte. Oikeestaan alkanu risoon nää aikataulut, kun ei mulla ole ikinä vapaata yhtäaikaa vaikka ystävien kanssa.

        Ei kai se kaikilla sit samalla tavalla mee. Riippuu kai syystäkin miksi sattuu.

        Aika ikävää toikin, jos ei oikeen ikinä pääse ystävien kanssa mihinkään. Toivottavasti sulla oli ees kesälomaa hyvässä hetkessä. Vuorotyö olis mulle ihan liian rankkaa touhua. Mä en pystyis sitten nukkumaan yhtään ja rytmit olis koko ajan sekasin. Mulla ihan jo pelkkä kesä- ja talviaika pistää kaiken useemmaksi viikosi sekasin.

        Mulla on toisen puolen kasvohermossa vikaa ja kun keskityn johonkin kovaa, niin sit mä vedän jotenkin kulmia kurttuun ja se hermo ottaa nokkiinsa. Pitäs opetella pitämään naama peruslukemilla, vaikka keskittyy 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ikävää toikin, jos ei oikeen ikinä pääse ystävien kanssa mihinkään. Toivottavasti sulla oli ees kesälomaa hyvässä hetkessä. Vuorotyö olis mulle ihan liian rankkaa touhua. Mä en pystyis sitten nukkumaan yhtään ja rytmit olis koko ajan sekasin. Mulla ihan jo pelkkä kesä- ja talviaika pistää kaiken useemmaksi viikosi sekasin.

        Mulla on toisen puolen kasvohermossa vikaa ja kun keskityn johonkin kovaa, niin sit mä vedän jotenkin kulmia kurttuun ja se hermo ottaa nokkiinsa. Pitäs opetella pitämään naama peruslukemilla, vaikka keskittyy 🙂

        Sit varmaan ihan eri juttu, jos se on hermoon liittyvää. Sellaseen mä en osaa sanoo mitään. Toivotaan, että särkylääke auttaa.

        On se mullekin rankaa. Tuntuu, että varsinki ku ikää tulee, niin ei enää niin jaksa. Eikä se kai oikeesti oo kropalle pidemmän päälle kovin hyvä juttu. Oli mulla lomaa ja ehittiin parit keikatki käymään kaveriporukalla. Tuntuu että se oikeen korostaa, ku sit ei oo heinäkuun jälkeen päässy näkeen ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tavallinen torstai, vuorotyö ja illaksi duuniin. Ei oo edes viikkonloppuvapaata nyt tarjolla, vaan tiistaista eteenpäin sitte. Oikeestaan alkanu risoon nää aikataulut, kun ei mulla ole ikinä vapaata yhtäaikaa vaikka ystävien kanssa.

        Ei kai se kaikilla sit samalla tavalla mee. Riippuu kai syystäkin miksi sattuu.

        Pitäiskö teidän vaihtaa sähköpostiosoitteet, kun juttu sujuu ja yksityisasioitanne juttelette, ei liity palstan aihepiireihin työ ja vapaa-aikanne tai kipunne, mitkä rekatuilta nekin on kielletty muuten, tyyliin menkää muualle juttelemaan omia asioitanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit varmaan ihan eri juttu, jos se on hermoon liittyvää. Sellaseen mä en osaa sanoo mitään. Toivotaan, että särkylääke auttaa.

        On se mullekin rankaa. Tuntuu, että varsinki ku ikää tulee, niin ei enää niin jaksa. Eikä se kai oikeesti oo kropalle pidemmän päälle kovin hyvä juttu. Oli mulla lomaa ja ehittiin parit keikatki käymään kaveriporukalla. Tuntuu että se oikeen korostaa, ku sit ei oo heinäkuun jälkeen päässy näkeen ketään.

        Ei se tosiaan taida ihan kauheen hyvää tehdä. Näin muistelen jostain lukeneeni. Kyllä mä kuitenki tiedän, että moni vuorotyöstä tykkääkin. Ite voisin ihan hyvin tehä yötöitä, mutta sen pitäis olla siten vakituisesti aina yövuoroa, eikä vaihdellen. Kunhan se rytmi on aina sama, niin se on mulle ok. Vaihdellen ei sopis mulle lainkaan. Varsinkaan mitään sellasta, joka vaatis tarkkavaisuutta, mä en kykenis yhtään tekemään, jos päivärytmi vaihtelis kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tosiaan taida ihan kauheen hyvää tehdä. Näin muistelen jostain lukeneeni. Kyllä mä kuitenki tiedän, että moni vuorotyöstä tykkääkin. Ite voisin ihan hyvin tehä yötöitä, mutta sen pitäis olla siten vakituisesti aina yövuoroa, eikä vaihdellen. Kunhan se rytmi on aina sama, niin se on mulle ok. Vaihdellen ei sopis mulle lainkaan. Varsinkaan mitään sellasta, joka vaatis tarkkavaisuutta, mä en kykenis yhtään tekemään, jos päivärytmi vaihtelis kovasti.

        Onneksi ei ole homma, jossa tarvis hirveesti tarkkaavaisuutta. Aamuyö menee aina vähän ei nyt ihan torkkumiseksi, mutta ei kaukana siitä. Olis se varmasti helpompaa, jos se vuoro olis vakituinen, vaikka se sit oliski yöllä.

        Nyt mun täytyy kuitenkin alkaa valmistautua kohta työmaata kohti. Toivottavasti jysäri helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole homma, jossa tarvis hirveesti tarkkaavaisuutta. Aamuyö menee aina vähän ei nyt ihan torkkumiseksi, mutta ei kaukana siitä. Olis se varmasti helpompaa, jos se vuoro olis vakituinen, vaikka se sit oliski yöllä.

        Nyt mun täytyy kuitenkin alkaa valmistautua kohta työmaata kohti. Toivottavasti jysäri helpottaa.

        Hyvät työt sinne siis.

        Kyllä se tästä ohi menee. Vähän parempi jo. Kiitos jutustelusta.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18021668o

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mene nukkumaan ja juo ennen sitä energiajuomaa, se saattaa auttaa orastavaan kuuppakipuun.

    • Ikävää, jos on pääkipua tai ylipäätään, jos johonkin särkee.

      Rekattu tai ei, mulle ihan sama kummanlaisen kanssa keskustelen. Ihan hyviä keskusteluja olen saanut aikaiseksi niin nimimerkillä kirjoittelevien kuin anonyymienkin kanssa.

      Kuitenkin enemmän epäasiallisia taitaa löytyä noista anonyymeistä, koska täysin anonyyminä on helpompi sanoa mitä vain. Itse ainakin rekisteröityneenä ajattelen enemmän sitä mitä kommentoin ja minkälaisia aloituksia teen. Mutta kyllä joskus jonkun rekisteröityneenkin näkee kirjoittelevan mitä sattuu.

      Minusta on parempi ettei aleta luomaan mitään vastakkainasettelua. Johan jo se on tarpeeksi, kun nykyinen hallitus on toimillaan ja aikomuksillaan luomassa vastakkainasettelua yhteiskuntaan, joten palstoilla tykkäisin, että tällainen vastakkainasettelu olisi edes jotenkin hallinnassa.

      Hyvää päivän jatkoa ja toivottavasti pääkipu hellittää =)

    • Jos tuntuu että kaikki muut riehuu, on hyvin todennäköistä että sinä olet itse se joka riehuu. Ja sitten kun riehuu, niin tuntuu että muut riehuu.

    • Anonyymi

      Erittäinkin hyvä jos Xireinwll oliai oeraation päällikkönä, johtamassa, sitten komenta rapsauttaa radiota: Mitenkäs operaatio sujuu Citrinella?

      - Citrinella vcastaa komentajalle että: mikä operaaqtio?
      - Komentaja radiossa cvastaa: en minäkään tiedä mikä, joku operaatio vain..

      • Anonyymi

        Miksi sä kiusaat Citrinellaa? Et sä voi kirjotella vaikka Mynthonellasta tai Cinnanellasta?


    • Kanada!

    • Anonyymi

      Päätit sitten sohasta samaan ampiaispesään. Mikäs siinä, hyvin näkyy pörisevän tässäkin. 😛

      Munkin pitäis mennä käymään kaupassa. Tarvisin printteriin mustetta kerpele. Pitäs ostaa laseri, niin ei olis aina saman juttu, sen harvan kerran ku tarvii jotain printata. Meillä on kirjastoki kiinni just nyt, ku se muuttaa.

      • Anonyymi

        Antaa niiden pöristä. Ei jaksa kiinnostaa ja ei ne pitämään pääse.

        Oi oi oi älä alota printtereistä. Ne on yksiä piruja ja aina musteet kuivat. Laser olis kieltämättä kiva. Mä en vaan tiedä onko ne sit oikeesti silleen varmoja, että ne värit ei kuivu. Onko sulla tietoa, että miten toi menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa niiden pöristä. Ei jaksa kiinnostaa ja ei ne pitämään pääse.

        Oi oi oi älä alota printtereistä. Ne on yksiä piruja ja aina musteet kuivat. Laser olis kieltämättä kiva. Mä en vaan tiedä onko ne sit oikeesti silleen varmoja, että ne värit ei kuivu. Onko sulla tietoa, että miten toi menee?

        Pör pör pör, antaa niiden tosiaan pöristä rauhassa.

        Mä en muuten oikeesti tiedä tota. Hyvä kun kysyit. Toi täytyy selvittää, ennen ku suunnittelen tosissani ostavan. Nyt oon vasta noitunu ja manannu asiaa. Jotain jauhettahan niihin laitetaan ja se kai sit sulatetaan paperiin, tai jotain. Mutta kuivuuko se jauhe ajan kanssa. Pitääkin kysyä paremmin tietäviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pör pör pör, antaa niiden tosiaan pöristä rauhassa.

        Mä en muuten oikeesti tiedä tota. Hyvä kun kysyit. Toi täytyy selvittää, ennen ku suunnittelen tosissani ostavan. Nyt oon vasta noitunu ja manannu asiaa. Jotain jauhettahan niihin laitetaan ja se kai sit sulatetaan paperiin, tai jotain. Mutta kuivuuko se jauhe ajan kanssa. Pitääkin kysyä paremmin tietäviltä.

        Ole hyvä 😁. Varmaan ihan hyvä selvittää, ennen päätöstä.

        Mulla alkaa olla päänsärky poissa, joten taidan sittenkin mennä sinne kauppaan. Jutustelu auttoi, jee! Hyvät päivänjatkot sinne.


    • Toivottavadti pääkipu helpottaa pian mutta tuo vastakkainasettelu ja siihen yllyttäminen on mun mielestä perseestä. Enkä tarkoita mitään henkilökohtaista tällä vaan ihan yleisesti asiaan.🙂.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe