Minä tiedän miksi Stefan Kung ajoi metalliaitaan

Anonyymi-ap

Vaikka Stefan Kung ansaitsee kuoleman tuomion siitä, että ajoi kielletyn paheksuvasti pää alhaalla eikä katsonut eteensä Euroopan Mestaruudessa, niin minä tiedän syyn miksi tähti Kung ajoi pää alhaalla.

Stefan seurasi autotien valkoista pientare viivaa, josta ajoi puolitoista metriä sivulla.
Ongelma tuli eteen kun polkupyörälle tarkoitettu kilpailutie ei mennyt yksi yhteen autokaistojen kanssa ja metalliaita tuli eteen autotiellä kun piti kääntää oikealle kilpailussa.

Fyysisen suorituksen aikana aivot ovat narikassa ja ajattelu hidastuu kun huomio on kehollisella suorituksella ja siksi asioiden pohtiminen miksi autokaistan viivoitus ei mennyt kisapolkun kanssa yksi yhteen, ei perusteluna pääsyt tavoittamaan kilpailijan harmaita aivosoluja. Siten syynä olisi se ylisuoritus, mihin kilpailu pyrkii.

Onneksi aita ei mennyt rikki tietenkin, mutta sitäkin onnekkaampi teki Kungin urheilusuoritus, joka pääsi maaliin verisenä ja melkeinpä aivotärähtäneenä. Ei ollut päässä totuutta ennestään kun piti punertaa ja aivotärähdyksen jälkeen ei jäänyt enää yhtään ajatusta siitä, mikä on oikein ja väärin elämässä ja polkupyöräilukisoissa.

Ammattilaisia se ei haita, koska kuka muukaan tietäisi totuuden mestaruuskilpailuista, että aivojen ei pidäkään pohtia jonnin joutavia, mutta keskittyä fyysiseen suoritukseen vain. Huumeetkin auttaisivat asiassa, mutta niitä ei sallita vetää ajosuorituksen parantamiseksi, ettei vain rupeasi ajattelemaan kesken kaiken jonnin joutavia, mikä on selkeä merkki siitä, että kilpailija on amatööri, koska vain ammattilaiset ovat ajatuksettomia kaaleja, jotka vaativat tyhjiää pyöräteitä!!

Asian saattoi pahentaa sekin, että vaikka Kung on ammattipyöräilijä, niin vapaalla ajallaan hän ajaa autolla ja seuraa niitä perkeleen vaaleita katkeamattomia pientareen viivoja ja josta jäi paha tottumus päälle kisan aikana. Vauhti on autovauhtia, mutta kulkuneuvo on kevyt polkupyörä. Tarkoitus on päästä maaliin.

2

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh mitä jaarittelua. en kyllä jaksasnut lukea oliko joku pointti

    • Anonyymi

      Se on Stefan Küng, eikä mikään kung, ja sitä paitsi jo viime viikolla tuokin asia tiedettiin sanoi Monni. Viime kuussa me se jo tiedettiin sanoi Pilli. Juhannuksena me se jo tiedettiin sanoi Pulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe