xLinerin oma keskustelu

Anonyymi-ap

Tänne ei sitten saa kirjoitella kukaan muu kuin xLiner. Ei rekatut eikä rekkaamattomat. Taatana.

xLiner

28

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin haluan oman keskustelun 😭

• Anonyymi

Törkimys!! 🤯 Hus!!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Törkimys!! 🤯 Hus!!

xLiner

Mutta kun minä haluan keskustella minusta!

• Hehe. Tulinpas ketjuun =D

• Prööt. 🐒💨

• Anonyymi

😘💪 Palaan pussailemaan 🍑ni kun töitäni ehdin...

xLiner

• Anonyymi

Nyt en taida jaksaakaan draamailla.

Toisella kertaa sit... 😘🍑😛

xLiner

• No höh kaikki pusuttelu olis ollu kivaa...saat silti multa ainakin lentosuukon 😘👄. Läheisempää pusua en uskalla antaa koska pelkäisin henkeni puolesta.😉😁.

• No niin.. mä en ole linukka, mutta tulin sanomaan moi ihan siksi kun kiellettiin.

Olen sellainen vastarannan kiiski. Pistän läskiksi oikein kunnolla.

• Anonyymi

Ja mä leikin etten näe enkä kuule mitään 🙈🙉😜

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mä leikin etten näe enkä kuule mitään 🙈🙉😜

xLiner

Juu.. kyllä me ollaan melkein viimeaikoina oltu köyden samassa päässä. Vedetty samaan suuntaan.. tousin kuin pari vuotta sitten..

Mutta tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee.

• Anonyymi

Tää on soinut päässä koko päivän.

https://youtu.be/AMemwW-2Egc?feature=shared

Rauli Somerjoki, Kuihtuu kesäinen maa. Alku on todella vaikuttava, mutta sitten vähän lässähtää. Menee vähän lässytykseksi.

xLiner

• Ihanaa Ironiaa. 😂 Valitettavasti nyt rikon toivettasi rankasti, niin kuin näköjään moni muukin. Ehkä saat kuitenkin vähän uusia näkökulmia näistä keskeytyksistä. Ainakin toivon niin. 🙃 Toivotan hauskaa loppuiltaa oman keskustelun parissa! 🙂

• Oi voi 😂🙈🤪

• Linukka se osaa aina piristää :) Ihan kuin Harmis ja Palstakamu tuolla toisaalla. Mua on aika vituksen vaikea saada hymyilemään saati nauramaan. Nyt saitte :-D

Mutta sitähän mie tulin sulta kysymään, mikä minussa ärsyttää? Et ole ainakaan omalla nimimerkilläsi sitä sanonut mutta olen ollut aistavinani jonkun... en tiedä mikä.... ehkä rivien välistä tai jotain... jokin piirre minussa on sellaista, mistä et pidä?

• Anonyymi

Hahhah voi v ddu. :D

• Anonyymi

Täällähän tämä vielä, ikioma ketjuni 😘💪🍑

Tänään pussailen peppuani tavallista enemmän. Eilisen treenin jälkeen tunsin itseni jumalaksi. Mitä kaikkea vanhalla kropallaan pystyykään tekemään... 🤩

xLiner

• Anonyymi

Ihme elvistelyä taas. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Sulattele läskejäs vaan.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme elvistelyä taas. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Sulattele läskejäs vaan.

xLiner

On siinä, aika harva nostelee tuollaisia rautoja. Ja läskitkin on lopulta alkaneet sulamaan, vaikka sainkin tolkuttoman kauan käynnistellä sitä prosessia!

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä, aika harva nostelee tuollaisia rautoja. Ja läskitkin on lopulta alkaneet sulamaan, vaikka sainkin tolkuttoman kauan käynnistellä sitä prosessia!

xLiner

Pyh! Kaikki ovat juosseet joskus Cooperin testin neljään tonniin ja mavettaneet kaks markkaa. Jos ei ihan ite niin ainakin joku tuttu.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyh! Kaikki ovat juosseet joskus Cooperin testin neljään tonniin ja mavettaneet kaks markkaa. Jos ei ihan ite niin ainakin joku tuttu.

xLiner

Eiköhän oteta matsi ens viikolla 😁

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän oteta matsi ens viikolla 😁

xLiner

Joo otetaan vaan. Mulle ei vaan sovi koskaan mikään aika. Mutta velipojan kaveri vois ehkä tulla...

xLiner

• Anonyymi

olet siis ttyä eträ piiasinwen?

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Vähänkö ihanaa, kerranki joku kommunikoi selkokielellä.

Huh hah hei ja hiihtimet jalkaan, sulaa samalla läskit ja hiihtimien pohjat. 😇

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4832
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      171
      4509
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      88
      4244
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2688
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2207
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1769
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1757
    Aihe