Tänne ei sitten saa kirjoitella kukaan muu kuin xLiner. Ei rekatut eikä rekkaamattomat. Taatana.
xLiner
xLinerin oma keskustelu
28
405
Vastaukset
Minäkin haluan oman keskustelun 😭
- Anonyymi
Törkimys!! 🤯 Hus!!
xLiner
Hehe. Tulinpas ketjuun =D
Prööt. 🐒💨
- Anonyymi
😘💪 Palaan pussailemaan 🍑ni kun töitäni ehdin...
xLiner - Anonyymi
Nyt en taida jaksaakaan draamailla.
Toisella kertaa sit... 😘🍑😛
xLinerNo höh kaikki pusuttelu olis ollu kivaa...saat silti multa ainakin lentosuukon 😘👄. Läheisempää pusua en uskalla antaa koska pelkäisin henkeni puolesta.😉😁.
No niin.. mä en ole linukka, mutta tulin sanomaan moi ihan siksi kun kiellettiin.
Olen sellainen vastarannan kiiski. Pistän läskiksi oikein kunnolla.- Anonyymi
Ja mä leikin etten näe enkä kuule mitään 🙈🙉😜
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ja mä leikin etten näe enkä kuule mitään 🙈🙉😜
xLinerJuu.. kyllä me ollaan melkein viimeaikoina oltu köyden samassa päässä. Vedetty samaan suuntaan.. tousin kuin pari vuotta sitten..
Mutta tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee.
- Anonyymi
Tää on soinut päässä koko päivän.
https://youtu.be/AMemwW-2Egc?feature=shared
Rauli Somerjoki, Kuihtuu kesäinen maa. Alku on todella vaikuttava, mutta sitten vähän lässähtää. Menee vähän lässytykseksi.
xLiner Ihanaa Ironiaa. 😂 Valitettavasti nyt rikon toivettasi rankasti, niin kuin näköjään moni muukin. Ehkä saat kuitenkin vähän uusia näkökulmia näistä keskeytyksistä. Ainakin toivon niin. 🙃 Toivotan hauskaa loppuiltaa oman keskustelun parissa! 🙂
Oi voi 😂🙈🤪
Linukka se osaa aina piristää :) Ihan kuin Harmis ja Palstakamu tuolla toisaalla. Mua on aika vituksen vaikea saada hymyilemään saati nauramaan. Nyt saitte :-D
Mutta sitähän mie tulin sulta kysymään, mikä minussa ärsyttää? Et ole ainakaan omalla nimimerkilläsi sitä sanonut mutta olen ollut aistavinani jonkun... en tiedä mikä.... ehkä rivien välistä tai jotain... jokin piirre minussa on sellaista, mistä et pidä?- Anonyymi
Hahhah voi v ddu. :D
- Anonyymi
Täällähän tämä vielä, ikioma ketjuni 😘💪🍑
Tänään pussailen peppuani tavallista enemmän. Eilisen treenin jälkeen tunsin itseni jumalaksi. Mitä kaikkea vanhalla kropallaan pystyykään tekemään... 🤩
xLiner- Anonyymi
Ihme elvistelyä taas. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Sulattele läskejäs vaan.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme elvistelyä taas. Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Sulattele läskejäs vaan.
xLinerOn siinä, aika harva nostelee tuollaisia rautoja. Ja läskitkin on lopulta alkaneet sulamaan, vaikka sainkin tolkuttoman kauan käynnistellä sitä prosessia!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä, aika harva nostelee tuollaisia rautoja. Ja läskitkin on lopulta alkaneet sulamaan, vaikka sainkin tolkuttoman kauan käynnistellä sitä prosessia!
xLinerPyh! Kaikki ovat juosseet joskus Cooperin testin neljään tonniin ja mavettaneet kaks markkaa. Jos ei ihan ite niin ainakin joku tuttu.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh! Kaikki ovat juosseet joskus Cooperin testin neljään tonniin ja mavettaneet kaks markkaa. Jos ei ihan ite niin ainakin joku tuttu.
xLinerEiköhän oteta matsi ens viikolla 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän oteta matsi ens viikolla 😁
xLinerJoo otetaan vaan. Mulle ei vaan sovi koskaan mikään aika. Mutta velipojan kaveri vois ehkä tulla...
xLiner
- Anonyymi
olet siis ttyä eträ piiasinwen?
- Anonyymi
Palstalla kun on aina niin pskaa musaa, niin laitanpa parempaa!
https://youtu.be/3d_0rbxygFg?si=H3P3jGy3P__jLll8
Tapsaa 😊
xLiner - Anonyymi
Lisää!
https://youtu.be/Ak8P3XNjEvQ?si=iFFX1hz7mXxnUtko
xLiner- Anonyymi
Arja Havukka - Lokki
https://www.youtube.com/watch?v=r75-GXzKzAk&list=RDr75-GXzKzAk&index=1&pp=8AUB
Jotenkin niin kaunis ja kaihoisa! Oli joskus 90-luvulla mun Faijan levylistan ykkönen.
En ymmärtänyt sitä silloin, aikansa kutakin! Sen sanoman mä olen alkanut ymmärtämään, menetyksen kaipuun! Vaikka entiseen ei enää ole mahdollista palata; eikä tahtoa!
trollikka
- Anonyymi
Vähänkö ihanaa, kerranki joku kommunikoi selkokielellä.
Huh hah hei ja hiihtimet jalkaan, sulaa samalla läskit ja hiihtimien pohjat. 😇
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821