Ihanat helteet valitettavasti jäävät ensi vuodelle mutta vielä saamme nauttia syyskuun loppupuolella 20 asteen säästä! Nyt porukalla nauttimaan!!
Myt nautitaan säästä!!
Anonyymi-ap
3
242
Vastaukset
Tänään oli kaunis aurinkoinen sää. Aurinko sai syksyn ruskan värittämät puut loistamaan. Kuitenkin oli aika hiostavaa, kun mulla oli pitkähihainen pusero ja takki vielä sen päällä. Olin jo alkanut orientoitumaan siihen, että lämpötilat laskee pikku hiljaa alemmas. Kaikesta huolimatta kuitenkin nautin aurinkoisesta säästä ja syksyn ruskasta.
- Anonyymi
Vesi 14 C. Kolmeen kertaan rantasaunasta uimaan pimenevässä illassa. Upeaa.
- Anonyymi
Kun vielä tuo yksi mtv:n meteo joka esiintyy piukoissa, tiukoissa ja paljastavilla vaatteilla, lähtisi ihan muita töitä hakemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181