On mulla onneksi 2 UFF:än konttia Ivalossa.

Laitoin sähköpostia UFF:llä ja ilmoitin : Olen kuukauden yrittäny viedä vaatteita keräykseen, mutta näköjään EI EDES MINUN VAATTEET EI KELPAA KERÄYKSEEN TÄSSÄ KUNNASSA!

Ilmotin samalla kontin oikean osoitteen ja sain vastauksen : Kyllä meille kaikkien vaatteet kelpaa, mutta tuodaan lisää kontteja niin pitäs sinunkin vaatteet mahtua keräykseen!

Jos ei taaskaan mahdu minun vaatteet keräykseen niin laitan UFF:lle sähköpostia ja ilmotan, että TUOKAA MULLE OMA KONTTI JA AVAIN NIIN VOIN LAITTAA VAATTEET SUORAAN SINNE JA KATOTAAN EIKÖHÄN ALA VAATTEET KELEPAAMAAN ULKOMAALAISILLE!

Jos ei kelepaa MINUN VAATTEET niin maksakoot mulle, koska minun vaatteita on viety kaapistakin ilman lupaa.

Mustiolla olin heitin takin roskiin, kun kyllästyin siihen ku oli varmaan 10vuotta ollu käytössä ja olin vielä käytettynä sen saanu.
Joku Suomen ruotsalainen sen oli hakenu ja näin takin hänen päällä bussissa, kun oltiin jäämässä pysäkille.
Tulin viimisenä ja näin, että takki päällä painatti menemään.

Oulussa oli samaan aikaan pakolaisten ruoka ja vaate mielenosoitus. Minä näen, kun Suomen ruotsalaiselle on kelvannut minun takki roskista.
Olisin voinut antaa takin suoraakin jos olis pyytänyt.

Hyvä takki ja ei siinä muuta vikaa ollut, kuin napit jotka oli irroneet ja olin kyllästynyt käyttämään!
En koskaan kysellyt kuka takin oli ottanut, koska ei sillä merkitystä ollu vaan sillä oli merkitystä, että hänelle kelpas minun pihatakki ihan roskista.

Jätin lopulta Mustiolla käyttökelpoiset tavarat roskiksen viereen niin saivat ottaa kuka tarvi.
Kyllä kaikki kelpas mitä jätin jos roska-auton kuski niitä nakellu konttiin.

Inarin kunnassa asiat on toisin…

9

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oliko xxxxxl?

• Ei ollut vaan tuohon aikaan mahtu IHAN NORMAALI ÄMMÄ KOON VAATTEET!

Nykysin tilaan ÄSSÄ koon vaatteet ja Kärkkäiseltä kangasta niin voin OMMELLA kiilat niin en erotu massasta vaan näkevät kaukaa, että KYLLÄ TUO MEÄN KUNNASTA ON ja ihan EHTA ja AITO IVALOLAINEN!

• Holomanämmä kirjoitti:

Ei ollut vaan tuohon aikaan mahtu IHAN NORMAALI ÄMMÄ KOON VAATTEET!

Nykysin tilaan ÄSSÄ koon vaatteet ja Kärkkäiseltä kangasta niin voin OMMELLA kiilat niin en erotu massasta vaan näkevät kaukaa, että KYLLÄ TUO MEÄN KUNNASTA ON ja ihan EHTA ja AITO IVALOLAINEN!

On mulla se 2017 vuonna ostettu NEON PINKKI takki vielä käytössä ja se taitaa olla kokoa XL tai XXL.
        Olin panostaja koulutuksessa ja HARTIAT ei mahtuneet pienemmän takin sisälle.

On ollut viime kesänä käytössä ja siihen takkiin en kyllästyä IKINÄ vaan jää vielä lapsille perintönä.

Tänä vuonna löysin pitkän hakemisen jälkeen VAALEANPUNAISENA paidan joka päällä voin löntystää kauppaan VAALEANPUNAISENA NORSUNA!
        Tuo kuulemma onnea joten ajattelin, että voisin kokeilla pitääkö tuo paikkansa!

Kyllähän tuo vähän aikaa vaatii niin VAALEANPUNAISEN NORSUN ONNI alkaa tuottaan tulosta!
        Nopeampaa tehoais jos kaikki lähtis mukaan, mutta Kylän akat ja naiset suuttuu aina ja väittävät että vittuilen vaan!

Yksin pitää kaikki tehdä ja ovat kunnianloukkaus korvauksia vielä vailla!

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18022149A

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Myy torilla ja Lahjoita rahat Lions Clubille
      Jakavat ne hyvään tarkoitukseen.

• Vieläkö minun pitää niillekki tehdä ilmaseksi töitä?

Olin facebookissa, kun joku VIISAS NAINEN KEKSI IVALOSSA, että hän vois pyytää UFF:ltä vaatekeräys kontin torille.
        Ivalon tori oli tuolloin kunnantaloa vasta päätä johon rakennettiin kerrostalo ja kunta siirsi kunnan omat kierrätys kontit ja muut pois sekä UFF:än kontin niin pääsivät aloittamaan rakennustyöt.

Yritin uudelle torille viedä UFF:än konttiin vaatteita joka oli AINA TÄYNNÄ!

Muistin, että Inarin kunta ei ollut ilmottanut että kunta on pyytänyt UFF:än vaatekeräys kontin.
        En jaksanu kaivaa facebookista tietoa, että kuka saatana kontin oli aikonu tilata eli hän on luonnollisesti kontti vastaava.
        Kaivoin UFF:än sähköpostin ja ilmoitin heille ” Ei näkynyt kontin kyljessä tietoa, että kuka kyseisen kontin on Ivaloon tilannut mutta olen kuukauden yrittänyt viedä vaatteita keräykseen ja se on aina täynnä.”

En ottanut kontteja vastuulleni vaan ILMOTIN missä kontti on ja miksi se on siirretty!
        Nuo kontit voi maksaa satoja tuhansia euroja ja sen takia ne TILATAAN KUNNAN/ KAUPUNGIN kautta niin heidän työntekijät huolehtii, että kontit on tallessa ja pysyvät ehjänä.
        Kukahan tuo KONTTI- VASTAAVA on jonka TYÖT OLEN TEHNYT ja UFF ilmoitti ” Kiitos ilmoituksesta ja ei meillä ole tuon värisiä kontteja ollut vuosiin käytössä, mutta me vaihdetaan kontti ja tuodaan pari konttia lisää niin sinunki vaatteet mahtuu ja kyllä meille kaikkien vaatteet kelpaa!”

Tuollainen UFF keräys kontti voi maksaa 100 000€ ja nuo Ivalon torilla olevat kontit on kunnan tontilla ja kunta ei ole vastuussa niistä vaan hän joka nuo on YKSITYISENÄ tilannut!
        Minua ei tarvi syrjiä sen takia, että YMMÄRÄN ASIOITA ja joku vitun Kontti-maisteri ei, mutta hänen täytyy olla SHOKEERAAVAN KAUNIS sekä HUIKAISEVAN ÄLYKÄS, kun saa noin toimia EIKÄ KUNTA EDES PUUTU ASIAAN!

Jos minä olisin toiminut noin niin se olis POLIISI asia ja saisin syytteen LUVATTOMASTA VARASTOINNISTA KUNNAN MAILLA sekä UFF syyttäs VARKAUDESTA koska joku saatana oli vieny kontin siitä mihin olivat jättäneet tuon!

Ei ole minun kaveri eikä ystävä tuo joka noin IDIOOTTIMAISESTI saa toimia!

• Holomanämmä kirjoitti:

Vieläkö minun pitää niillekki tehdä ilmaseksi töitä?

Olin facebookissa, kun joku VIISAS NAINEN KEKSI IVALOSSA, että hän vois pyytää UFF:ltä vaatekeräys kontin torille.
        Ivalon tori oli tuolloin kunnantaloa vasta päätä johon rakennettiin kerrostalo ja kunta siirsi kunnan omat kierrätys kontit ja muut pois sekä UFF:än kontin niin pääsivät aloittamaan rakennustyöt.

Yritin uudelle torille viedä UFF:än konttiin vaatteita joka oli AINA TÄYNNÄ!

Muistin, että Inarin kunta ei ollut ilmottanut että kunta on pyytänyt UFF:än vaatekeräys kontin.
        En jaksanu kaivaa facebookista tietoa, että kuka saatana kontin oli aikonu tilata eli hän on luonnollisesti kontti vastaava.
        Kaivoin UFF:än sähköpostin ja ilmoitin heille ” Ei näkynyt kontin kyljessä tietoa, että kuka kyseisen kontin on Ivaloon tilannut mutta olen kuukauden yrittänyt viedä vaatteita keräykseen ja se on aina täynnä.”

En ottanut kontteja vastuulleni vaan ILMOTIN missä kontti on ja miksi se on siirretty!
        Nuo kontit voi maksaa satoja tuhansia euroja ja sen takia ne TILATAAN KUNNAN/ KAUPUNGIN kautta niin heidän työntekijät huolehtii, että kontit on tallessa ja pysyvät ehjänä.
        Kukahan tuo KONTTI- VASTAAVA on jonka TYÖT OLEN TEHNYT ja UFF ilmoitti ” Kiitos ilmoituksesta ja ei meillä ole tuon värisiä kontteja ollut vuosiin käytössä, mutta me vaihdetaan kontti ja tuodaan pari konttia lisää niin sinunki vaatteet mahtuu ja kyllä meille kaikkien vaatteet kelpaa!”

Tuollainen UFF keräys kontti voi maksaa 100 000€ ja nuo Ivalon torilla olevat kontit on kunnan tontilla ja kunta ei ole vastuussa niistä vaan hän joka nuo on YKSITYISENÄ tilannut!
        Minua ei tarvi syrjiä sen takia, että YMMÄRÄN ASIOITA ja joku vitun Kontti-maisteri ei, mutta hänen täytyy olla SHOKEERAAVAN KAUNIS sekä HUIKAISEVAN ÄLYKÄS, kun saa noin toimia EIKÄ KUNTA EDES PUUTU ASIAAN!

Jos minä olisin toiminut noin niin se olis POLIISI asia ja saisin syytteen LUVATTOMASTA VARASTOINNISTA KUNNAN MAILLA sekä UFF syyttäs VARKAUDESTA koska joku saatana oli vieny kontin siitä mihin olivat jättäneet tuon!

Ei ole minun kaveri eikä ystävä tuo joka noin IDIOOTTIMAISESTI saa toimia!

Kyllä ymmärrän, että ihmiset jotka Ivaloon muuttaa muualta ei ymmärrä, että Ivalossa voi olla alkuperäisväestössä joku MIELISAIRAS joka on osannut vielä autolla ajaa Ivalosta Espooseen ja takaisin vaikka ei pitäis heidän ymmärryksen mukaan olla mahdollista!

Tunnustan, että olin tuota ennen käynyt Torniossa ja ihan ite ajoin autolla sinne ja muutaman kerran Rovaniemellä.
        Espooseen, kun lähin ajelemaan niin Kemissä oli tietyömaa joka sai aikaan sen, että hetkellisesti eksyin mutta pääsin takaisin tielle joka meni Ouluun.
        Toisen kerran ajoin väärästä liittymästä Kehällä, koska samasta liittymästä mentiin itään sekä länteen ja hän joka opasti ei muistanu sanoa, että länteen menevä liittymä tulee melkeen heti kun käännyt seuraavalle kehälle.

Olin Espoossa kaupungilla töissä, mutta eihän tuollaissa pikku KÄPY-KYLISSÄ niin, kuin ESPOO ole mitään sääntöjä ollut koskaan.
        Minun pitäis ymmärtää, että Ivaloon tuodaan säännöt muualta ja minä voin viedä nuo opitut säännöt etelä Suomeen niin hekin oppis miten säännöt toimii!

• Anonyymi

Ei tuu sit ainakaan kylmä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe