Miksi Muoniosta ei ollut Iltalehden Koulukiusaamiatilastoa?
Oliko niin isot luvut ettei niitä uskallettu edes ilmoittaa?
Nehän ovat jatkuneet jo vuosia.
Muonion tilasto Koulukiusaamisesta puuttui!
4
554
Vastaukset 4
- Anonyymi
N. 2015-aikoihin kolme Muonion yläasteen oppilasta päätyi sairaalaan asti itsariyrityksestä, saman oppivuoden aikana. Kaikki kiusattuja. Sitä ei tiedetä, kuinka moni mietti, harkitsi, suunniteli tai jopa yritti, päätymättä sairaalaan. Ei siellä minun aikaani hyvin voitu, tuskin nytkään.
- Anonyymi
Miten on mahdollista niin pienessä koulussa kolme yrittää itsemurhaa! Mainoksissa Muonio on onnellinen kunta. Jotain on pahasti pielessä jos nämä kirjoitukset totta. Eikö siellä opettajatkin vaihdu vuosittain.
- Anonyymi
Opettajat, jalkautukaa välitunniksi oppilaiden pariin.
- Anonyymi
Jos rehtori ja opettajat ovat jämäköitä, koulukiusaaminen loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108878En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo91623- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520