Missä on Antti?

Anonyymi-ap

Missähän mahtaa olla Antti Hanhivaara, joka katosi täällä Inarin alueella vuonna 2006 ?

Onko tästä tapauksesta mitään uutta tietoa viime aikoina ?

Mielestäni tapaus tutkittiin huonosti, mikä on todella harmillista. Siksi kai ei ole ratkennutkaan ?

36

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Mutta selviää kyllä joskus. Toivottavasti pian. Käsittämätöntä tunarointia poliisilta.

      • Anonyymi

        Aivan todella käsittämätöntä. Yllättävän vähän äläkkää noussut tuosta, miten surkeasti tutkintaa on tehty!

        Täällä myös usko ja toive, että tämä selviäisi.


      • Anonyymi

        Entä henkilöt jotka liittyy tapaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä henkilöt jotka liittyy tapaukseen?

        Niin, heitä on aika paljon eri keskustelupalstoilla kuumoiteltu. Ei ole varmaan kenkään käynyt henk.koht. juttusilla ?


    • Anonyymi

      Luulisi että poromiehet löytää jäänteitä jos on alueella.

    • Anonyymi

      Jättäkää Karigasniemi rauhaan.

      • Anonyymi

        Antti tuskin Angeliin saakka pääsi. Tapettiin ennen sitä. Ehkäpä Karigasniemessä. Tai sieltä lähdettyä.


    • Anonyymi

      Koltat ja koiratyttö tietää

    • Katsoin niitä Aavedatan videoita joissa saavat kuolleisiin yhteyttä niin minusta Anttiin saivat yhteyttä jossain Keski-Suomessa.
      En muista mikä video oli, mutta tuli mieleen että olisko Antin ruumis viety pois ja haudattu muualle.
      Jossain he on olleet Angelissa tai siinä ympäristössä, mutta jos kukaan heistäkään tiedä kenen luona niin vaikea selvittää.
      Siellähän on muilta paikkakunnilla asuvilla ollut iät ajat mökkejä sekä taloja joissa ovat lomilla.
      Ei paikkakuntalaisetkaan välttämättä tiedä kuka omistaa ja mitä vaikka mökeille/taloilla kulkevat lomalla.
      Muistaako kaveritkaan mihin he on pimeällä menneet ja onko muut edes käyneet sisällä. Jos Antti on menny käväsemään ja siellä on ollut jotain laitonta ollut tekeillä ja hän on mennyt vahingossa väärään taloon.
      Tää on vain yks versio mitä on voinut tapahtua.
      Inarin kunnassa on niin helppo piiloutua, koska mökkejä/taloja omistaa ulkopaikkakuntalaiset ja niitä vuokrataan myös ja ei kukaan tiedä kuka kenenki mökissä asuu.
      Mökin voi vuokrata kenen nimellä vaan ja sopia, että jättää rahat mökin pöydälle. Ei tuollaisia saa kukaan kiinni ja metsästys aikaan tulee sotkua muutenkin joten mistä erottavat esim hirven veren ihmisverestä.

      • Vanki karkureita voi olla nytkin täällä jossain eikä kukaan tiedä, koska sanoo olevansa lomalla.

        Aikoinaan heitä kutsuttiin erakoiksi joita asui metsässä piilossa. He on käyneet auttelemassa talon hommissa ja saaneet rahaa jolla ovat ostaneet ruokaa ja kadonneet taas metsään piiloon.

        Samalla tavalla voi toimia vielä tänäkin päivänä ja on vielä helpompaa, koska matkailu tuo mukaan myös ns ”hantti hommia” jossa tullaan jostain ja kysästään ” Olisko jotain pikku hommaa josta vois muutaman satasen tienata?”


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Vanki karkureita voi olla nytkin täällä jossain eikä kukaan tiedä, koska sanoo olevansa lomalla.

        Aikoinaan heitä kutsuttiin erakoiksi joita asui metsässä piilossa. He on käyneet auttelemassa talon hommissa ja saaneet rahaa jolla ovat ostaneet ruokaa ja kadonneet taas metsään piiloon.

        Samalla tavalla voi toimia vielä tänäkin päivänä ja on vielä helpompaa, koska matkailu tuo mukaan myös ns ”hantti hommia” jossa tullaan jostain ja kysästään ” Olisko jotain pikku hommaa josta vois muutaman satasen tienata?”

        Mahtaako Holomanämmä tietää, mitä St1 turpakärillä on pohdittu aiheesta? Eiköön se Ivalon tietotoimisto sijaitse siellä? Mikä siellä lopputulos eli minne Antti katosi? Siun ois helppo käydä siellä ukkoja jututtaa.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako Holomanämmä tietää, mitä St1 turpakärillä on pohdittu aiheesta? Eiköön se Ivalon tietotoimisto sijaitse siellä? Mikä siellä lopputulos eli minne Antti katosi? Siun ois helppo käydä siellä ukkoja jututtaa.:)

        Antti oli ero lapsi ja minun omat lapset on joutuneet kokemaan saman.
        Toivon, että he pitää huolen minun lapsista joiden elämän tärkein tehtävä oli sotkeuta eroon jossa viattomat lapset kärsii ja kantaa turhaa taakkaa aikuisina.

        Pitää muistaa miten julmasti Antin isästä puhuttiin joka oli kaikesta huolimatta Antin rakas isä joka ei lapsilleen halunnut pahaa.
        En tunne henkilökohtaisesti, mutta oli järkyttävää kuunnella sivusta ja samaan aikaan oli toinen saman tapainen ero.
        Erosin samoihin aikoihin itse myös ja olihan meilläkin riitaa, mutta lasta en ole sotkenut eroon.

        Kyllä istuin kunniaa myös vankilassa isälleni ja äidilleni myös, mutta EN KUNNIOTA MUITA!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Antti oli ero lapsi ja minun omat lapset on joutuneet kokemaan saman.
        Toivon, että he pitää huolen minun lapsista joiden elämän tärkein tehtävä oli sotkeuta eroon jossa viattomat lapset kärsii ja kantaa turhaa taakkaa aikuisina.

        Pitää muistaa miten julmasti Antin isästä puhuttiin joka oli kaikesta huolimatta Antin rakas isä joka ei lapsilleen halunnut pahaa.
        En tunne henkilökohtaisesti, mutta oli järkyttävää kuunnella sivusta ja samaan aikaan oli toinen saman tapainen ero.
        Erosin samoihin aikoihin itse myös ja olihan meilläkin riitaa, mutta lasta en ole sotkenut eroon.

        Kyllä istuin kunniaa myös vankilassa isälleni ja äidilleni myös, mutta EN KUNNIOTA MUITA!

        Jos Antti Hanhivaara itsensä tappoi niin KUNNIOITAN ja kunnioitus on ARVOSTUSTA!

        Antin teko on ollut MIEHEN TEKO, koska ei häntä arvostanut hänen perhe, kun oli elossa!
        Katos niin PERHE OLI HUOLISSAAN VAIN ROMUNA OLEVASTA AUTOSTA!
        Auto kuvaa Anttia ja Antin elämää joka oli Ihan ROMUNA!

        En minä ainakaan jos olisin Antti ja lukisin kaikki jutut mitä on lehdissä ja muualla näkynyt haluais olla tuollaisen PERHEEN KANSSA TEKEMISSÄ!

        Sama se pojalle, mutta auto on ihan romuna!

        Antti voi elää uutta elämää jossain yhtä hyvin uudella nimellä. Voi olla, että olen tavannut hänet mutta en ole tunnistanut.
        Vaikka tulis sanomaan : Terve olen Hanhivaaran Antti jota etsivät!
        Sanoisin aika varmasti : Kyllä sen verran lakia osaan, että voin auttaa sua! Me ollaan nimittäin samoja sukuja vaikka ei ollakkaan niin läheistä sukua…


    • Anonyymi

      Holman...ethän ole enää holoman ämmä kun oot holmasta eronnut vuosia sitten!!

      • Ivalossa kunnia leviää Sietiön Jarmon kautta ja se vei kunnian LIEKKIHOTELLIIN Kostinin Ainolle ja Ainon kautta kunnia siirty hänen pojalle ja hänen kavereille.
        On jo ihan Inarin kunnan työpaikoilla asti, koska Jyrki on kuulemma saanut vakituisen työpaikan Inarin kunnalta!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ivalossa kunnia leviää Sietiön Jarmon kautta ja se vei kunnian LIEKKIHOTELLIIN Kostinin Ainolle ja Ainon kautta kunnia siirty hänen pojalle ja hänen kavereille.
        On jo ihan Inarin kunnan työpaikoilla asti, koska Jyrki on kuulemma saanut vakituisen työpaikan Inarin kunnalta!

        Sietiön Jarmo on mun vanha koulukaveri ja kävi meillä sen jälkeen, kun olin vankilasta päässy.
        Mun äiti kävi viemässä Jarmon Leivon Kaisan luo ja vei kunnian sinne ja sieltä aiko mennä Karjalaisille.

        Kyllä kunnia kiertää varmaan ympäri kuntaan.

        Minun seurassa pääsee kunniasta eroon ja vanhempien.
        Isä käy välillä ST1 Herrasmies päiväkerhossa niin pääsevät kunniasta eroon!

        Ihmiset vielä soittelee isälle ja näin kunnia leviää ympäri Suomen. Äiti vei kunniaa Espooseen ja siellä se kyllä leviää kunnolla!

        Ivalossa ei ole niin paha tuo kunnia epidemia, koska neutraloin sitä välillä. Juttelen ihan vieraiden ihmisten kanssa niin voivat ottaa rennommin välillä!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Sietiön Jarmo on mun vanha koulukaveri ja kävi meillä sen jälkeen, kun olin vankilasta päässy.
        Mun äiti kävi viemässä Jarmon Leivon Kaisan luo ja vei kunnian sinne ja sieltä aiko mennä Karjalaisille.

        Kyllä kunnia kiertää varmaan ympäri kuntaan.

        Minun seurassa pääsee kunniasta eroon ja vanhempien.
        Isä käy välillä ST1 Herrasmies päiväkerhossa niin pääsevät kunniasta eroon!

        Ihmiset vielä soittelee isälle ja näin kunnia leviää ympäri Suomen. Äiti vei kunniaa Espooseen ja siellä se kyllä leviää kunnolla!

        Ivalossa ei ole niin paha tuo kunnia epidemia, koska neutraloin sitä välillä. Juttelen ihan vieraiden ihmisten kanssa niin voivat ottaa rennommin välillä!

        Vanhemmat lähteä kotoa kunniattomina ja näin he levittää tuota jonku aikaa, mutta se vaihtuu jos joku kunniallinen sattuu väliin.

        En ole niin kunnian himoinen, mutta työsyrjittynä jos pärjään niin ehkä kunnan kunnia saadaan hajoamaan.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Vanhemmat lähteä kotoa kunniattomina ja näin he levittää tuota jonku aikaa, mutta se vaihtuu jos joku kunniallinen sattuu väliin.

        En ole niin kunnian himoinen, mutta työsyrjittynä jos pärjään niin ehkä kunnan kunnia saadaan hajoamaan.

        Pahoin kyllä pelkään, että kunniat jotka saan poistettua tulee tulevassa monin kertaisesti takaisin ja en voi edes estää!

        Joudun juokseen koko päivän ympäri kuntaa!

        R-kioski oli ainut paikka missä saatoin hengailla vähän pidempään, mutta venäläinen sano itsensä irti.
        Varmaan joku oli sanonu, että ” Holoma kirjotti Facebookiin, että venäläinen möi tupakkia ja kaltoinkohteli oikein kunnolla joten oli pakko vielä pelata ja kokeilla kaltoinkohteleeko lisää. Kyllä se kaltoinkohteli kunnolla ja ONNEKSI HÄVISIN vielä rahat!”

        Vitsi tuo oli mutta tottahan tuo on!


    • Anonyymi

      https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1512970#p1512970

      Tuliko Carina rajavartioston autoa vastaan Angeli-Inari välillä vai Karigasniemi-Angeli välillä? (Kulkusuunta kuitenkin Karigasniemelle päin?)
      Miksi Carinan kuljettaja teki U-käännöksen?
      Miksi Carinan kuljettaja pysähtyi tien laitaan? (Jos oli hakemassa Jania kyytiin, niin miksei ajanut Janin viereen ja noukkinut kyytiin?)
      Miksi poromiehellä ei ole näköhavaintoja autoista siinä vaiheessa, kun Carina ja rajavartioston auto ajaa siitä ohi? (Aikamoinen sattuma olisi jos saapunut siinä välin paikalle, kun Jani on kävellyt autolle ja on käännytty takaisin)

      https://podtail.com/podcast/subjektiivinen-todistaja-1/jakso-1-antti-hanhivaara-jata-karigasniemi-rauhaan/

      Miksi Karigasniemi pitää jättää rauhaan?

      • Anonyymi

        Hyviä pohdintoja muutes nämäkin. Näitä kannattaisi miettiä tarkemminki . .


    • Anonyymi

      Poistha jolophi,,,,

    • Anonyymi

      Paikallisen vellihousut kyllä tietävät mutta eivät uskalla kertoa, menee pupu pöksyyn.

      • Anonyymi

        Juuri näin. jopa rajavartiosto tietää. st1:llä kuulee varman tiedon. Inarin kunta on niin sisäsiittoinen ettei totuutta paljasteta. Kunnassakin asioista päättää ja tappelee samat suvut ja naamat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. jopa rajavartiosto tietää. st1:llä kuulee varman tiedon. Inarin kunta on niin sisäsiittoinen ettei totuutta paljasteta. Kunnassakin asioista päättää ja tappelee samat suvut ja naamat.

        Eikö hikipediassa ollut vasta mainintakin sisäsiittoisuudesta, olikohan nyt Angelin kylästä tehdyssä jutussa . :)


    • Anonyymi

      Kysyn taas että missä Antti on? Olisiko aika tietävillä puhua viimein. Toissapäivänä tuli 17 vuotta Antin katoamisesta. Yli 17 vuotta epätietoisuutta omaisille on ollut varmasti monin tavoin raastavaa ja vaikeaa.

    • Anonyymi

      Voiko oikeasti olla Lapissa noin surkeat poliisit? Tarkoitan sitä, miten etenkin alkuunsa hoidettiin tätä tapausta.

      Onko totta että krp ei voi ottaa tätä tutkitaan, koska Lapin poliisista eivät sitä pyydä ?

    • Antti on siellä metsässä, koska karhut sekä muut petoeläimet on hänet nälkäänsä syöneet.
      Antti teki itse oman päätöksen ja ei halunnut, että hänen maallisia jäänteitä edes löydetään vaan hän halusi olla luonnon eläimille hyödyksi eli lahjoittaa ruuminsa eläimille niin hän voi elää heidän kautta elämää jota hän arvosti.
      Ei häntä arvostanut kukaan eikä pahemmin kaipaillut, koska 4 päivässä ehtii kuka vain kuolla metsään talvella ja ehtii kävellä useiden 10:ien kilometrien päähän. Lunta sataa niin jäljet katoaa.

      Tapasin erään eräoppaan Espoossa joka oli Inarista tuttu ja oli Saakissa opiskellu eräoppaaksi.
      Mun kaveri esitteli hänet mulle ja sanoin : Tiedän sinut ja miten oot Espooseen tullut!?
      Hän kerto, että hän oli syntyjään Espoosta sekä sano: Et kertoa meidän yhteisille tutuille, että ollaan tavattu.
      Tuo oli helppo luvata ja tuon jälkeen hän kerto, että on lähössä Austraaliaan.
      Tavattiin aina silloin tällöin, koska kävin kahvilla ja hän kaljalla…
      Viiminen keskustelu meidän kesken oli aiheesta : Ei muisteta puolin eikä toisin pahalla ja ollaan kivoja ihmisiä joita on mukava muistella.
      Meidän yhteinen tuttu kertoi muutaman päivän päästä, että kyseinen kaveri oli Espoon Puolarmaarin metsässä löytynyt hirtäytyneenä puun oksaan.
      Hän halusi, että muistan hänet kivana kaverina joka lähti Austraaliaan en kaverina joka teki itsemurhan.

      Antti haluaa, että hänet muistetaan ERÄMAASSA olevana eläimenä joka hänet on syönyt. Eläin voi olla karhu, kotka, haukka, ahma tai joku muu eläin joka Antista tulee mieleen.
      Oikea erämies toimii noin ja antaa vaikka koko elämänsä luonnolle jonka edessä ihminen on voimaton.

      • Anonyymi

        Suotki niellet ihmisiä, jospa löytyy kun taas soita raivataan pelloiksi tai turpeen keräyksiin. Lapista tulee ilmastonmuutoksen vuoksi kuin nykyisin ilmasto etelä-pohjanmaalla? Suossa ihminen säilyy pitkään, kuullut jotain jopa 10 000tuhatta vuotta olevia luita? Tuolloin täytynyt suohon upota jo ennen jääkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suotki niellet ihmisiä, jospa löytyy kun taas soita raivataan pelloiksi tai turpeen keräyksiin. Lapista tulee ilmastonmuutoksen vuoksi kuin nykyisin ilmasto etelä-pohjanmaalla? Suossa ihminen säilyy pitkään, kuullut jotain jopa 10 000tuhatta vuotta olevia luita? Tuolloin täytynyt suohon upota jo ennen jääkautta.

        Olen kyllä käynyt semmosella jängällä jossa karhu oli eväänsä piilottanut rapajänkään.
        Haisi vain siinä kohtaa ja minä tiesin, että siellä pyörii karhu.
        Luulin, että olivat ampuneet sen jo mutta haju ilmoitti, että hengissä on edelleen.
        Kävin reippaana 2päivänä peräkkäin ja en puhunut kavereille mitään, että haiskahti vähän siltä että täällä voi olla karhu.

        Otin pään ” En ole tehnyt karhulle mitään joten ei sekään tee mulle mitään!”
        Kaverilla oli koira mukana ja koira tuli luu suussa iloisesti metsästä minun luo.
        Mulkasin koiraa ja otin sen luun sekä nostin ilman ja sanoin koiralle : Saatanan luupää et kantele luita mulle mettästä!
        Oli minun kanssa tuon jälkeen yksin muutaman kerran niin se oppi olemaan ” Linssi Lude ”.
        Sehän ui metsäjärvessä, kun sanoin : Juokseppa tuonne järveen niin minä otan videon kun uit!

        En ole mikään ELÄINTEN HOITAJA joten en kenenkään eläimistä huolehdi.


      • Anonyymi

        höpöhöpö


      • Anonyymi kirjoitti:

        höpöhöpö

        Mitä Antille sitten tapahtui jos ei kävellyt metsään!?
        Minusta tuo on ainut realistinen tapa mitä Antille on voinut tapahtua.

        Tapasin erään Saakin eräopas koulutuksen käyneen Espoossa. En tuntenut häntä, mutta tiesin hänet Inarista ja olin kuullut juttuja hänestä.
        Meidän yhteinen tuttu Espoosta esitteli hänet minulle ja kysyin häneltä : Oletkos sama Tero jota kutsuttiin Terpaksi?
        Vastas : Olen ja mistä sinä minut tiedät?
        Kerroin hänelle, että keneltä olin hänestä kuullut.
        Tero oli saanut niin tarpeekseen, että hän kertoi lähtevänsä Austraaliaan.
        Hänellä oli reppu mukana ja tavattiin aina välillä.
        3-4 viikkoa tuota tuttavuutta kesti ja viimisellä kerralla hän vielä sanoi mulle : Oli kiva tutustua ja mukava, että muistat minut Inarista sekä Espoosta ja sen että lähden Austraaliaan.
        2-3 päivää tuon jälkeen Tero oli löytynyt Espoon Puolarmaarin metsästä puuhun hirttääntyneenä.
        Yhteinen kaveri ilmoitti mulle ja oltiin molemmat aika järkyttyneitä, koska hänestä ei huomannut että elämä on ihan paskan ja loi tarinan josta hänet muistetaan.
        Sanoin meidän yhteiselle kaverille : Tero sano meille, että hän lähtee Austaaliaan joten hän ei halunnut satuttaa meitä vaan muistavan kaverina joka lähti Austraaliaan.
        Kyllä hän olis saanut apua sekä tukea, mutta on asioita joista on vaikea avautua kelleen.
        Olin raskaana tuolloin ja kävin kahvilla tuossa baarissa jossa Teron kanssa keskustelin.
        Mulle jäi tunne, että jotain hän halusi kertoa mutta ei saanut sanottua.
        Hän teki omansa valintansa ja sai rauhan, mutta hän ei halua häntä muistettavan itsemurhan tehneenä vaan hän lähti Austraaliaan.

        Minun vanhoissa kavereissa on varmaan 10:iä jotka on tappaneet itsensä sekä useita jotka on yrittäneet tappaa itsensä.
        En ole itse tuohon sortunut, koska sanon ” Mitäpä jos tappaisit vain itses jos noin paljon sinua AHDISTAN! En ole itseäni sinun seuraan tukkinut joten painu vittuun!”


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Mitä Antille sitten tapahtui jos ei kävellyt metsään!?
        Minusta tuo on ainut realistinen tapa mitä Antille on voinut tapahtua.

        Tapasin erään Saakin eräopas koulutuksen käyneen Espoossa. En tuntenut häntä, mutta tiesin hänet Inarista ja olin kuullut juttuja hänestä.
        Meidän yhteinen tuttu Espoosta esitteli hänet minulle ja kysyin häneltä : Oletkos sama Tero jota kutsuttiin Terpaksi?
        Vastas : Olen ja mistä sinä minut tiedät?
        Kerroin hänelle, että keneltä olin hänestä kuullut.
        Tero oli saanut niin tarpeekseen, että hän kertoi lähtevänsä Austraaliaan.
        Hänellä oli reppu mukana ja tavattiin aina välillä.
        3-4 viikkoa tuota tuttavuutta kesti ja viimisellä kerralla hän vielä sanoi mulle : Oli kiva tutustua ja mukava, että muistat minut Inarista sekä Espoosta ja sen että lähden Austraaliaan.
        2-3 päivää tuon jälkeen Tero oli löytynyt Espoon Puolarmaarin metsästä puuhun hirttääntyneenä.
        Yhteinen kaveri ilmoitti mulle ja oltiin molemmat aika järkyttyneitä, koska hänestä ei huomannut että elämä on ihan paskan ja loi tarinan josta hänet muistetaan.
        Sanoin meidän yhteiselle kaverille : Tero sano meille, että hän lähtee Austaaliaan joten hän ei halunnut satuttaa meitä vaan muistavan kaverina joka lähti Austraaliaan.
        Kyllä hän olis saanut apua sekä tukea, mutta on asioita joista on vaikea avautua kelleen.
        Olin raskaana tuolloin ja kävin kahvilla tuossa baarissa jossa Teron kanssa keskustelin.
        Mulle jäi tunne, että jotain hän halusi kertoa mutta ei saanut sanottua.
        Hän teki omansa valintansa ja sai rauhan, mutta hän ei halua häntä muistettavan itsemurhan tehneenä vaan hän lähti Austraaliaan.

        Minun vanhoissa kavereissa on varmaan 10:iä jotka on tappaneet itsensä sekä useita jotka on yrittäneet tappaa itsensä.
        En ole itse tuohon sortunut, koska sanon ” Mitäpä jos tappaisit vain itses jos noin paljon sinua AHDISTAN! En ole itseäni sinun seuraan tukkinut joten painu vittuun!”

        Kokenut erämies voi kävellä vaikka 50 kilometriä päivässä ja jos lumi on ollut maassa niin sitä on voinut Antti syödä janoonsa sekä nälkäänsä niin, kuin toisetkin tekee jos ei vesipulloa satu olemaan mukaan.

        Hypotermiaan on kuollut aika varmasti, mutta mistä noin paljo väkeä olis saatu haravoimaan erämaata noin 20-50kilometrin päästä Angelin tien reunasta!?
        Eihän omaisetkaan ole viitsineet käydä, kuin vähän matkan päässä.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Kokenut erämies voi kävellä vaikka 50 kilometriä päivässä ja jos lumi on ollut maassa niin sitä on voinut Antti syödä janoonsa sekä nälkäänsä niin, kuin toisetkin tekee jos ei vesipulloa satu olemaan mukaan.

        Hypotermiaan on kuollut aika varmasti, mutta mistä noin paljo väkeä olis saatu haravoimaan erämaata noin 20-50kilometrin päästä Angelin tien reunasta!?
        Eihän omaisetkaan ole viitsineet käydä, kuin vähän matkan päässä.

        No mutta lähteekö kokenut erämies yhtäkkiä korpeen kävelemään 50 km kun tie vieressä? Kai kokenut ymmärtää, mitä edessä, hypotemiankin suhteen.

        Kyllä Antin omaiset ovat etsineet mm.Savukosken ja Viiperin kanssa ja ihan yksinkin, ja paljon. En väheksyisi tätä yhtään, vaan päinvastoin.


    • Anonyymi

      Minäki kuulin tutulta kymmeniä vuosia sitten turkulaisesta nuoresta miehestä rikkaasta perheestä, joka kävi helkopterikoulutuksen. Kun lentämistä oli kovin vähän hän haki helikopterilentäjäksi johonki tutkimusryhmään etelänapamantereelle. Eräänä päivänä hän lensi yhden henkilön kanssa jonneki, kummallaki oli kaulassa läheti jota ei voi poistaa henkilöt itse, kestää kuumuutta, räjähdyksiä, iskuja. Silti henkilöt kadonneet tuntemattomaan eikä missään vaiheessa ole hälytysääniä kuulunut vaikka laitteiden piti lähettää niitä 10vuoden ajan. Mittään ei ole löydetty, eikä ehkä sen enempää etsitty? Suunta kun voi olla melkein mitä vaan jos ovat lentäneet harhaan. Niillä seuduilla kun kaikkialla on vain jäätä, pienikin virhe siinä mistä tulleet voi johtaa paluulennossa vieläki syvemmälle? Eikä niillä seuduilla matkustajalentokoneet lentele niin kuin tekevät pohjoisnavan ylilentoja.
      Eikös ole ihme ehkä joku löytää heidät helikoptrissa istumassa joskus 100000;n vuoden kuluttua?

      • Anonyymi

        Oli lentäjällä kaveriki Turussa joka myös kävi helikopterilentäjän koulutuksen. Kun lentämistä oli kovin vähän, hän hakeutui Norjan öljynporaus lautoille lentäjäki eli kuljetteli ihmisiä ja muuta mantereen ja lautoille. Tuolloin ei vielä ollut kännyköitä. Mies oli käynnistänyt jo helikopterin kun lautan keskuksesta tuli ilmoitus lentäjälle haluaisiko hän tulla puhelimeen tuleva vaimosi soittaa. Lentäjä päätti tulevan puhelimeen, joten kovin innoissaan lähti kopterista, ei odottanut lapojen pyörimisen riitäväst hitautuneen. Joten ulkona ilmavirta nappasi kiinni ja lentäjä lensi kaiteen yli, pudoten 10metriä alemmalle tasolle ja kuoli heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli lentäjällä kaveriki Turussa joka myös kävi helikopterilentäjän koulutuksen. Kun lentämistä oli kovin vähän, hän hakeutui Norjan öljynporaus lautoille lentäjäki eli kuljetteli ihmisiä ja muuta mantereen ja lautoille. Tuolloin ei vielä ollut kännyköitä. Mies oli käynnistänyt jo helikopterin kun lautan keskuksesta tuli ilmoitus lentäjälle haluaisiko hän tulla puhelimeen tuleva vaimosi soittaa. Lentäjä päätti tulevan puhelimeen, joten kovin innoissaan lähti kopterista, ei odottanut lapojen pyörimisen riitäväst hitautuneen. Joten ulkona ilmavirta nappasi kiinni ja lentäjä lensi kaiteen yli, pudoten 10metriä alemmalle tasolle ja kuoli heti.

        Oli helikopterilentäjä kavereita kolmaski, myös hän kuoli. Nosti painoja liikaa kuntosalilla, aivoissa ratkesi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe