Muistutus työttömistä valittajille ja kitisijöille

Anonyymi-ap

Kukaan ei pakota sinua maksamaan veroja, ja sitä kautta minun elättämistä. Jos sinua ärsyttää minun työttömyyteni, suositan pimeisiin töihin hakeutumista.

22

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harvinaisen typerä avaus, jopa suoli24:n surkean vakiovetelehtijän aikaansaannokseksi.

• Anonyymi

Kykenetkö kumoamaan väitteeni millään tasolla, vai kykenetkö ainoastaan turhaan piipitykseen

• Anonyymi

Tee kuten some"vaikuttajat" älä maksa veroja, niin ja, vuoristoneuvokset.

Wannabe porvarit vikisevät eniten. Oma tyhmyys estää rikastumisen, mutta syyttävät muita.

• Anonyymi

Oikein. Aikoinaan itse tuli maksettua lapsettomana päiväkodit sun muut. Ikinä en valittanut.

• Anonyymi

Mikset hoida itse lapsiasi

• Anonyymi

Ei tuli laskuja jos ei ole niitä lapsia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset hoida itse lapsiasi

Ikävä kyllä veroja on aika vaikeaa välttää maksamasta jos on ns normaali töissä ? Kaikkia hommia ei voi pimeinä tehdä, jää vielä eläkkeet saamatta. Aloittaja on selvästi asennoitunut yhteiskunnan lakien ulkopuolelle ja on sitä mieltä että häntä pitää elättää jos kerran veroja maksaa ? Ja jos sattuu että tämä tyyppi elää keskikaljan juonnista huolimatta eläke-ikään niin sitten varmaan möykkää kuten yksi palstaänkyrä : takuu-eläkettä ! No ei kait, Kelasta haetaan kuten ennen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä veroja on aika vaikeaa välttää maksamasta jos on ns normaali töissä ? Kaikkia hommia ei voi pimeinä tehdä, jää vielä eläkkeet saamatta. Aloittaja on selvästi asennoitunut yhteiskunnan lakien ulkopuolelle ja on sitä mieltä että häntä pitää elättää jos kerran veroja maksaa ? Ja jos sattuu että tämä tyyppi elää keskikaljan juonnista huolimatta eläke-ikään niin sitten varmaan möykkää kuten yksi palstaänkyrä : takuu-eläkettä ! No ei kait, Kelasta haetaan kuten ennen ?

No sehän on ihan työntekijöistä kiinni minkälaista työtä haluaa ottaa vastaan. Ns. kysynnän ja tarjonnan laki. Jos olisi kysyntää pimeille töille niitä tarjottaisiin. Jos jokainen työläis ulisija huolisi ainoastaan verovapaata työtä, sellaista he saisivat melko pian. Minkäs minä lammas mentaliteetin omaavan juntin mielenliikkeille mahdan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän on ihan työntekijöistä kiinni minkälaista työtä haluaa ottaa vastaan. Ns. kysynnän ja tarjonnan laki. Jos olisi kysyntää pimeille töille niitä tarjottaisiin. Jos jokainen työläis ulisija huolisi ainoastaan verovapaata työtä, sellaista he saisivat melko pian. Minkäs minä lammas mentaliteetin omaavan juntin mielenliikkeille mahdan

kaikenlaista nilviäistä se maa elättääkin, vanhempas saisi laittaa vastuuseen kun on tuollaisen börjen maailmaan tehnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikenlaista nilviäistä se maa elättääkin, vanhempas saisi laittaa vastuuseen kun on tuollaisen börjen maailmaan tehnyt

Ei ole sulta pois. Tai on ehkä jos sen valinnan itse teet. Valintojen maailma.

• Anonyymi

Oletko tyhmä? Siksi kun niitä ei ole.

• Anonyymi

Ai mitä ei ole? Pimeitä töitä? Jos ei ole niin ala tarjoamaan niitä. Tai sitten vain maksat elämiseni jatkossa ilman piipitystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mitä ei ole? Pimeitä töitä? Jos ei ole niin ala tarjoamaan niitä. Tai sitten vain maksat elämiseni jatkossa ilman piipitystä

Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!

Sitähän minä tässä koetan kertoa että jos työttömät käy noin kiukuttamaan niin ei ole mikään pakko maksaa niitä veroja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!"

Meillä on täällä työttömille kateellinen joka oikein yksistään maksaa kaikki Suomen verot, aahahahaha

Älä jauha paskaa, reppana. Sinut korvataan ulkomaalaisella joka tekee kaikki hommat puolta halvemmalla ja puolta paremmin. Huomenna sinä laitat kellon soimaan aamulla ja pidät turpasi kiinni.

• Anonyymi

Amerikassa ei veroja tartte maksella. Palstannillittäjillä ei taida rohkeus riittää lähteä toteuttamaan Amerikkalaista unelmaa. Siksi on aikaa palstalla kirjoitella aivopieruja.

• Anonyymi

Ameriikassa maksellaan veroja ihan kuten muuallakin maailmassa. Mistä olet tuollaisen keksinyt päähäsi

• Anonyymi

Suosittelen peruskoulun käymistä.

Suurin verotulojen lähde ovat liikevaihdon perusteella kannettavat verot ja maksut eli arvonlisävero.

• Anonyymi

Sitten on vielä vähemmän perusteltua pahoittaa mielensä työttömien työttömyydestä

• Anonyymi

Amerikassa maksetaan itse koulutus, terveydenhuolto, päivähoito jne. Vuokrat ovat tuhansia euroja. Kas kun et tiedä. No, eipä huolta. Olisitkin liian köyhä ja tietämätön sinne.

• Anonyymi

Mitä sitten? Nyt oli kyse verojen maksamisesta, ja veroja maksetaan Amerikassa ihan samalla tavalla kun muuallakin maailmassa.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      3550
    2. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      409
      1919
    3. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      45
      940
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      60
      812
    5. Sinä siellä

Kerro vielä oliko se aitoa rakkautta ja olet päässyt eteenpäin
      Ikävä
      101
      811
    6. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      803
    7. Eläköönhuuto veteraaneillemme!

Huomenna 6.12. valtiojohto kutsuvieraidensa kera juhlii jotain olematonta - itsenäisyyttämme, jota ei enää ole! Tuon ol
      Maailman menoa
      289
      796
    8. Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut

tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä
      Ikävä
      21
      786
    9. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      252
      756
    10. Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni

Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh
      Ikävä
      75
      725
    Aihe