Muistutus työttömistä valittajille ja kitisijöille

Anonyymi-ap

Kukaan ei pakota sinua maksamaan veroja, ja sitä kautta minun elättämistä. Jos sinua ärsyttää minun työttömyyteni, suositan pimeisiin töihin hakeutumista.

23

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvinaisen typerä avaus, jopa suoli24:n surkean vakiovetelehtijän aikaansaannokseksi.

      • Anonyymi

        Kykenetkö kumoamaan väitteeni millään tasolla, vai kykenetkö ainoastaan turhaan piipitykseen


      • Anonyymi

        Tee kuten some"vaikuttajat" älä maksa veroja, niin ja, vuoristoneuvokset.

        Wannabe porvarit vikisevät eniten. Oma tyhmyys estää rikastumisen, mutta syyttävät muita.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oikein. Aikoinaan itse tuli maksettua lapsettomana päiväkodit sun muut. Ikinä en valittanut.

      • Anonyymi

        Mikset hoida itse lapsiasi


      • Anonyymi

        Ei tuli laskuja jos ei ole niitä lapsia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset hoida itse lapsiasi

        Ikävä kyllä veroja on aika vaikeaa välttää maksamasta jos on ns normaali töissä ? Kaikkia hommia ei voi pimeinä tehdä, jää vielä eläkkeet saamatta. Aloittaja on selvästi asennoitunut yhteiskunnan lakien ulkopuolelle ja on sitä mieltä että häntä pitää elättää jos kerran veroja maksaa ? Ja jos sattuu että tämä tyyppi elää keskikaljan juonnista huolimatta eläke-ikään niin sitten varmaan möykkää kuten yksi palstaänkyrä : takuu-eläkettä ! No ei kait, Kelasta haetaan kuten ennen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä veroja on aika vaikeaa välttää maksamasta jos on ns normaali töissä ? Kaikkia hommia ei voi pimeinä tehdä, jää vielä eläkkeet saamatta. Aloittaja on selvästi asennoitunut yhteiskunnan lakien ulkopuolelle ja on sitä mieltä että häntä pitää elättää jos kerran veroja maksaa ? Ja jos sattuu että tämä tyyppi elää keskikaljan juonnista huolimatta eläke-ikään niin sitten varmaan möykkää kuten yksi palstaänkyrä : takuu-eläkettä ! No ei kait, Kelasta haetaan kuten ennen ?

        No sehän on ihan työntekijöistä kiinni minkälaista työtä haluaa ottaa vastaan. Ns. kysynnän ja tarjonnan laki. Jos olisi kysyntää pimeille töille niitä tarjottaisiin. Jos jokainen työläis ulisija huolisi ainoastaan verovapaata työtä, sellaista he saisivat melko pian. Minkäs minä lammas mentaliteetin omaavan juntin mielenliikkeille mahdan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on ihan työntekijöistä kiinni minkälaista työtä haluaa ottaa vastaan. Ns. kysynnän ja tarjonnan laki. Jos olisi kysyntää pimeille töille niitä tarjottaisiin. Jos jokainen työläis ulisija huolisi ainoastaan verovapaata työtä, sellaista he saisivat melko pian. Minkäs minä lammas mentaliteetin omaavan juntin mielenliikkeille mahdan

        kaikenlaista nilviäistä se maa elättääkin, vanhempas saisi laittaa vastuuseen kun on tuollaisen börjen maailmaan tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikenlaista nilviäistä se maa elättääkin, vanhempas saisi laittaa vastuuseen kun on tuollaisen börjen maailmaan tehnyt

        Ei ole sulta pois. Tai on ehkä jos sen valinnan itse teet. Valintojen maailma.


    • Anonyymi

      Oletko tyhmä? Siksi kun niitä ei ole.

      • Anonyymi

        Ai mitä ei ole? Pimeitä töitä? Jos ei ole niin ala tarjoamaan niitä. Tai sitten vain maksat elämiseni jatkossa ilman piipitystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä ei ole? Pimeitä töitä? Jos ei ole niin ala tarjoamaan niitä. Tai sitten vain maksat elämiseni jatkossa ilman piipitystä

        Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!

        Sitähän minä tässä koetan kertoa että jos työttömät käy noin kiukuttamaan niin ei ole mikään pakko maksaa niitä veroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!

        "Kun minä lakkaan maksamasta veroja ja muutama muukin, sinä kuolet nälkään, viluun ja tauteihin!"

        Meillä on täällä työttömille kateellinen joka oikein yksistään maksaa kaikki Suomen verot, aahahahaha

        Älä jauha paskaa, reppana. Sinut korvataan ulkomaalaisella joka tekee kaikki hommat puolta halvemmalla ja puolta paremmin. Huomenna sinä laitat kellon soimaan aamulla ja pidät turpasi kiinni.


    • Anonyymi

      Amerikassa ei veroja tartte maksella. Palstannillittäjillä ei taida rohkeus riittää lähteä toteuttamaan Amerikkalaista unelmaa. Siksi on aikaa palstalla kirjoitella aivopieruja.

      • Anonyymi

        Ameriikassa maksellaan veroja ihan kuten muuallakin maailmassa. Mistä olet tuollaisen keksinyt päähäsi


    • Anonyymi

      Suosittelen peruskoulun käymistä.

      Suurin verotulojen lähde ovat liikevaihdon perusteella kannettavat verot ja maksut eli arvonlisävero.

      • Anonyymi

        Sitten on vielä vähemmän perusteltua pahoittaa mielensä työttömien työttömyydestä


    • Anonyymi

      Amerikassa maksetaan itse koulutus, terveydenhuolto, päivähoito jne. Vuokrat ovat tuhansia euroja. Kas kun et tiedä. No, eipä huolta. Olisitkin liian köyhä ja tietämätön sinne.

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Nyt oli kyse verojen maksamisesta, ja veroja maksetaan Amerikassa ihan samalla tavalla kun muuallakin maailmassa.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe