Vesimies aurinkomerkki

Anonyymi-ap

29

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

No niin. :D

Kun Kuu on vesimiehen merkissä, ihminen on visionääri ja villihevonen, joka uskaltaa olla ja elää omalla tavallaan, vaikkei se olisi muiden mielestä sopivaa. Hän on aikaansa edellä ja tietää asioita, mitä ei pysty vielä järjellä selittämään. Tässä merkissä on älyllisyyttä sekä taistelutahtoa paremman maailman saavuttamiseksi. Hän on valmis taistelemaan tärkeiksi pitämiensä asioiden eteen. Hän on läheisilleen lojaali, suvaitsevainen ja ennakkoluuloton, mutta hän tarvitsee tilaa ympärilleen.

https://www.is.fi/menaiset/horoskooppi/art-2000006660538.html

Mä.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin. :D

Kun Kuu on vesimiehen merkissä, ihminen on visionääri ja villihevonen, joka uskaltaa olla ja elää omalla tavallaan, vaikkei se olisi muiden mielestä sopivaa. Hän on aikaansa edellä ja tietää asioita, mitä ei pysty vielä järjellä selittämään. Tässä merkissä on älyllisyyttä sekä taistelutahtoa paremman maailman saavuttamiseksi. Hän on valmis taistelemaan tärkeiksi pitämiensä asioiden eteen. Hän on läheisilleen lojaali, suvaitsevainen ja ennakkoluuloton, mutta hän tarvitsee tilaa ympärilleen.

https://www.is.fi/menaiset/horoskooppi/art-2000006660538.html

Mä.

Kuulostaa minulta likipitäen täysin.

"Kuu härän merkissä on maanläheinen, aistiva ja tunnusteleva. Härkä tarvitsee turvaa ja maata jalkojensa alle, mutta päätöksen tehtyään hän on periksi antamaton. Härkään liitetään mukavuudenhalu, kauneus ja aistillisuus. Vaikka välillä hän saattaa vaikuttaa itsepäiseltä ja hitaalta, liikkeelle lähdettyään hän on vakaa ja kestävä. Härkä nauttii hyvästä seurasta ja ruoasta. Tämä kulinaristi ymmärtää todellisia ja vakaita arvoja. Häntä eivät muiden mielipiteet paljoa hetkauta."

Tollanenhan mä olen.

• Anonyymi

Nousuleijona

Jos nouseva merkki on leijona, ihmisen olemuksessa on luontaista johtajuutta. Nousuleijona tuntee arvonsa, mutta hän säästelee voimiaan eikä räyhää kenelle tahansa.

Leijonaa voisi verrata kuuman auringon alla venyttelevään, raukeaan kissaeläimeen. Nousuleijona tietää, missä hän on hyvä, mutta hänellä ei ole tarvetta olla koko ajan äänessä. Hän ilmaisee elein ja ilmein, että muiden jupina on hänelle vain kärpäsen surinaa. Nousuleijonan eleet ovat usein hitaita, pitkiä ja vaanivia.

Nousuleijona ei kuitenkaan ole vaaraton. Lempeäksi luultu ihminen nostaa kaupan kassalla kohtauksen, kun häneltä yritetään veloittaa liikaa rahaa. Oikeudessa tavataan! Uhkauksensa jälkeen hän marssii ulos pää pystyssä, upeat vaatteet tuulessa lepattaen. En olisi uskonut hänestä, mumisevat ihmiset, jotka ovat pitäneet nousuleijonaa lauhkeana lampaana.

Hihii :D

• Mä taisin olla härkä, jos oikein muistan. Muutoin olen rapu, perus kovakuorinen herkkä sisuksinen saksiniekka.

• Vai oliko se kuu härässä. En muista. Enkä jaksa laskea uudestaan. Joku kumminkin oli härkä... Sen muistan.

• Anonyymi

Niin joskus katselen taivaalle, katselin kun hommasin hyvät tähtikiikarit, hyvä katsella juttuja, opiskelin aivan tähtitaivaalta mikä mikäkin on, suurentaa paljon tuollaiset: käsivaralla huono, teline piti hommata.

Hauskaa aikansa, kunnes alkaa kyllästyttää koska: vaikka kuinka paljon suurennat, niin: ei ne kohteet suurennu, näet vain aina enemmän valopisteitä eli tähtiä, no kuu suurentuu koska se on lähellä.

• Anonyymi

... jatkan omaa juttuani tähtien katselusta, niin todellakin oma harrasteprojektini on tuollainen jossa voi virtuaalisesti suurentaa kohteita jotta ne suurentuvat ja tulee planeettojen kuvia, tuohon juttuun liittyy myös tuo "nimittäjä"-ohjelmakoodi joka tekee nimiä planeetoille, osa juttua.

• Aurinkomerkki rapu
      Nouseva merkki vaaka
      Kuumerkki skorpioni

• Olen tähtimerkkien asiantuntija.

Mikään tähtimerkeistä ei oikeasti näytä lainkaan siltä, minkä mukaan ne on nimetty.
      Leijonakin voisi yhtä hyvin olla virtahepo tai kameli tai kirahvi.

Ja sitten näiden horoskooppimerkkien lisäksi on pari kuviota nimetty "kolmioiksi". Ei mitään järkeä. Etsikääpä taivaalta kolme tähteä, jotka eivät muodostaisi kolmiota. Ugh.

• Mä oon horoskoopiltani leijona, mutta näköjään noitten linkkien mukaan vaaka nousumerkiltäni...

Astro.fi sivuston mukaan:

Vaaka
      Vaakanousuisena olet avoin, ystävällinen ja alati hymyilevä ihmissuhde-ekspertti, joka osaa ottaa kaikki ympärillään olevat ihmiset huomioon lämpimällä ja koskettavalla tavalla. Mietit asioita aina monesta näkökulmasta, mutta löydät vakuuttavasti oman ratkaisusi, joka yllättäen sopii myös muiden asettamiin raameihin. Tasapainoisuutesi heijastuu jokaisesta selkeästä päätöksestä ja kaikki tuntuvat viihtyvän seurassasi. Näihin nousumerkillesi tyypillisiin olemuspuoliin pääset kunnolla kiinni lukemalla nousumerkkisi tulkinnan ja oppimalla luottamaan henkiseen tasapainoaistiisi.

Tjaa? Näihinhän pistetään monesti ympäripyöreyksiä...:o)

• Anonyymi

Valheen siemen on aina totuuden alku.

• Anonyymi

yritin kertoa jonkin pitkän jutun mutta epä-poliisi kai poisti, noista tähtimerkeistä ja että miten todellakin hauska juttu kun jos ja pystyn tekemään tietokoneella että pystyy suurentamaan äärettömästi jotain pistettä taivaalla ja katsomaan mitä siellä on...

• Horoskoopilta oon neitsyt ja nousevasta merkistä sanottin näin.🙂.

Sinun nouseva merkkisi on Jousimies
      Jousimiesnousuisena katselet avoimin ja innostunein silmin aina vain eteenpäin. Menneet asiat eivät saa sijaa ajatustesi majatalossa. Positiivisuutesi ja laajakatseinen näkökulmasi tekevät lähtemättömän vaikutuksen muihin ihmisiin ja kaikki ovat valmiita kuuntelemaan viisaita sanojasi kerta toisensa jälkeen. Seikkailut vetävät sinua puoleensa ja pääset tutkimaan maailmaa juuri haluamallasi tavalla. Kaikki tämä tulee sitä vahvemmaksi ja ilmeisemmäksi, mitä paremmin tunnistat nousevan merkkisi erityispiirteet ja käyttäytymismallit. Mitäpä, jos tutustuisit niihin oikein kunnolla.

• Anonyymi

ympyrähän ei ole ikinä pyöreä kuten pii;n arvollakaan ei ole täsmällistä arvoa joten ympyrä on aina ellipsi.

• Anonyymi

Niin ympyrähän on vain "sana" eli matemaattinen hypoteesi jostain muodosta, jooh pitäisi tietää koska teen koodeja juurikin noille grafiikkakiihdyttimille heh.

• Anonyymi

Aurinko vesimies, kuu neitsyt, kiinalaisessa tiikeri, elämänpolku 8.

Siitä voit aloittaa...

• Anonyymi

En ymmärrä, miksi nousevan merkin yhteydessä mainitaan nuo päivämäärärajat! Ne ovat aurinkomerkin eli keskipäivän merkin päivämäärärajat! Nouseva merkki on se, jossa ollaan auringon noustessa! En pidä siitä, että tällaista sekaannusta viljellään astrologiaa käsittelevässä artikkelissa.

Minä olen nousuoinas:

"Nouseva oinas [poistin tästä päivämäärän, koska se ei liity syntymääni!] on minä itse -tyyppi

Kun ihmisen nouseva merkki on oinas, hän antaa itsestään elinvoimaisen vaikutelman. Nousevan oinaan olemus huokuu energiaa ja vetovoimaa, joskus jopa pelottavaa aggressiivisuutta.

Otsan alue hallitsee oinasta. Nousuoinaalla voi olla korkea hiusraja ja selkeät, ylpeät kulmakarvat. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että ihminen olisi itsevarma päästä varpaisiin. Hän voi peitellä ujouttaan rempseällä käytöksellään, eikä välttämättä ymmärrä, miten vahvan kuvan muut saavat hänestä.

Nousuoinas tuo ihmiseen myös uskomatonta itsepäisyyttä. Tämä ite-tyyppi ei ole välttämättä kovin puhelias, mutta hän tekee asiat omalla tavallaan ja taistelee vallanpitäjiä vastaan. Arkikielellä: nousuoinas voi olla melkoinen änkyrä. Näitä oman tiensä kulkijoita ja hulluja keksijöitä kuitenkin tarvitaan. Muuten maailma muistuttaisi seisovaa, harmaata vettä."

Ei kai tämä vain kerro minusta totuudenmukaisesti? 🤔😄

🦄

• (Aurinkomerkkini on leijona)

Nousevan jousimiehen hymy on kuin valo.
      Jousimies on maskuliininen tulimerkki. Nouseva jousimies on energinen ja suora. Hän pulppuilee elinvoimaa ja ”pois tieltä risut ja männynkävyt” -asennetta.

Sädehtivä on paras adjektiivi kuvaamaan nousevaa jousimiestä. Hänessä palaa sisäinen tuli, joka saa hänet omistautumaan täysillä mielenkiintonsa kohteelle. Tuli syttyy, roihuaa ja sammuu nopeasti. Nousujousimies vaihtaa projekteja, ihmisiä, työpaikkoja ja maita. Hän lumoaa, mutta jättää taakseen myös savuavia raunioita.

Nousevan jousimiehen olemuksessa on jotain amerikkalaishenkistä. Kun hän astuu huoneeseen, tuntuu kuin valot syttyisivät. Hän huomioi kaikki, vaikka on itse tapahtumien keskipiste. Nousujousimiehen negatiivinen puoli on hänen brutaali suoruutensa. Hän sanoo asiat niin kuin ne ovat, eikä mieti, loukkaako hän muita.

• Sinun nouseva merkkisi on Skorpioni

Skorpioninousuisena olet ehdottoman oikeudenmukainen ja luotettava ystävä kaikille rehellistä peliä pelaaville joukkuetovereille. Psykologinen silmäsi ei koskaan erehdy ja pystyt luottamaan omaan näkemykseesi tilanteessa kuin tilanteessa. Näet mystisellä tavalla totuuden asioissa ja ihmisissä, eikä sinulla ole mitään ongelmaa tehdä lopullisia ratkaisuja tiukoissakaan tilanteissa. Itseluottamuksesi on rautaa ja sen näkee kilometrien päähän. Tällainen pyhä ehdottomuus kasvaa pysyväksi osaksi sinua opittuasi kunnioittamaan nousumerkkisi edustamia hyvin ehdottomia käyttäytymismalleja. Suosittelen tutustumista nousevaan merkkiisi ja alitajuisiin käyttäytymismalleihisi.

No comments, defence rests the case.

• Sinun nouseva merkkisi on Vaaka

Vaakanousuisena olet avoin, ystävällinen ja alati hymyilevä ihmissuhde-ekspertti, joka osaa ottaa kaikki ympärillään olevat ihmiset huomioon lämpimällä ja koskettavalla tavalla. Mietit asioita aina monesta näkökulmasta, mutta löydät vakuuttavasti oman ratkaisusi, joka yllättäen sopii myös muiden asettamiin raameihin. Tasapainoisuutesi heijastuu jokaisesta selkeästä päätöksestä ja kaikki tuntuvat viihtyvän seurassasi.

• Kuu kaloissa

Kuu-kalat on hyvin tunteellinen, intuitiivinen ja välittävä luonne. Hän nauttii luovuudesta eikä juurikaan välitä käsitteistä ja teorioista. Kuumerkiltään kalat on myös tunnettu anteliaisuudestaan.

• En kyllä usko horoskooppeihin yhtään (sorry), mutta piti silti kokeilla mikä merkki on.

Sinun nouseva merkkisi on Kauris

Kaurisnousuisena herätät kaikkialla suurta luottamusta ja tiedät pystyväsi mahdottomalta tuntuviin saavutuksiin sitkeytesi ja periksi antamattomuutesi ansiosta. Osaat arvostaa ihmisten erityispiirteitä ja myös osoittaa arvostuksesi niin konkreettisella tavalla, että jokainen siitä osalliseksi pääsevä voi vain huokailla onnesta. Tiedät hetki hetkeltä täysin selvästi, mikä on seuraava askeleesi, eikä kenelläkään ole mahdollisuutta asettaa sitä kyseenalaiseksi. Nämä Kaurispiirteet vahvistuvat ja todentuvat joka kerta kun tietoisesti käytät Nousumerkkitulkinnasta löytyviä erityispiirteitä hyväksesi.

• Anonyymi

Pyllistävä punaper*epaviaani vinossa kuussa.

• Anonyymi

Askeleesi on horjuva etkä tiedä sekuntiakaan minne se vie etenkään viikonloppuna 0300.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Askeleesi on horjuva etkä tiedä sekuntiakaan minne se vie etenkään viikonloppuna 0300.

Hännän kulma kertoo nousujohteisuudesta Otavan ollessa luoteessa.

• Anonyymi

Vastaantulija voi vain huokailla onnesta onnistuessaan ohittamaan kopsahduksetta. Pyllistävän paviaanin tiukat tilanteet ovat arkipäivää ja kurvailua esiintyy Kauriin ollessa kääntöpiirissä tai levikkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaantulija voi vain huokailla onnesta onnistuessaan ohittamaan kopsahduksetta. Pyllistävän paviaanin tiukat tilanteet ovat arkipäivää ja kurvailua esiintyy Kauriin ollessa kääntöpiirissä tai levikkeellä.

V ..u miten hienoja nää horoskoopit on !!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe