Olisko nainen noloa

Anonyymi-ap

Olisko nainen noloa, jos miehelläsi olisi pohje fetissi.
Menisitte lenkille ja mies olisi pohkeissasi kiinni, eikä uskois, kun määräisit, että irti mies pohkeista.
Kaupassakin monta kertaa olisi miehesi kiinni pohkeissa.

18

197

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henk.kohtaisesti minua iljettää kaikki fetissi-tyypit.

      Pitääkö aina olla joku kiero fiksaatio? Eikö voisi vaan olla ja elää normaalisti?

      • Anonyymi

        No mutta onhan sullakin se naista näyttelemisen fetissi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta onhan sullakin se naista näyttelemisen fetissi!

        Ei ole. Samalla vaivalla voin olla täysin aito, oma itseni.

        Kiitos kysymästä!


      • Mitä vikaa fetisseissä on ja miksi niistä pitää tehdä jotenkin limaisia tai ällöttäviä?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mitä vikaa fetisseissä on ja miksi niistä pitää tehdä jotenkin limaisia tai ällöttäviä?

        Esim. tuo jatkuvasti toisen pohkeiden hiplaaminen ja kosketteleminen olisi ulkopuolisista hyvin vaivaannuttavaa. Jokainen saa innostua fetisseistään omassa kotonaan, mutta niiitä ei tarvitse tuoda julkisuuteen esitteille ja odottaa yleisön hyväksyntää.

        Minua ei ainakaan kiinnosta tietää ihmisten erilaisista omituisuuksista.


    • Anonyymi

      Onneksi mä valitse seurani jo etukäteen hyvin. Ei pääse tollasia yllätyksiä tapahtumaan. Tollanen mies olis karsittu pois tarjokkaista jo kauan sitten.

    • Lähinnä ärsyttävää, saisi potkia edellään menemään.

    • Anonyymi

      Aika erikoinen fetissi. Siis pakonomainen mieltymys naisen jalkaan, tarkasti ottaen; nilkan ja polven väliseen lihakseen!

      Kyllä mä olen kuullut; jalkaterän ja hikisten varpaidenkin nuolijoista, mutt ett pohjehullu? Luulis ennemminkin suosivan sitten jo sieltä ylempää; eli reittä!
      Olisi se varsinainen kohdekin lähempänä, mutt en ala kinaamaan kun en ole alanasiantuntija! Kyllähän maailmaan monen sorttista hullua mahtuu/löytyy!
      trollikka

    • Anonyymi

      Mihinkään ei kosketa

    • Anonyymi

      Tästä lähdetään

    • Anonyymi

      Helvetin vaikeata lenkkeillä, jos mies roikkuu pohkeessa.

    • Anonyymi

      Minusta aloitus oli hauska ja se sai kovin totisia vastauksia.

      • Anonyymi

        Tämän palstan naiset on usein melkoisia tosikkoja :(

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan naiset on usein melkoisia tosikkoja :(

        -harmiseikirj-

        Ehkä meillä on erilainen huumorintaju, kyllä mua itseäni ainakin huvitti vastaukseni, vaikka se on silkkaa faktaa!
        AP kirjoitti ett mies ON pohkeessa kiinni, eikä irroita vaikka nainen kuinka pyytäisi!
        Eiköhän tämä ole ihan huvinvuoksi postattu aloitus! Samaan tyyliin sai asiallisen vastauksenkin!
        trollikka


    • Anonyymi

      Minä hyppäisin ukon reppuselkään ja sitten se vasta pohkeet saisi tuntea, kiddap! Laukkaa kiddap!

      • Anonyymi

        🐎🐎🐎🐎


    • Anonyymi

      Oletteko mahdollisesti eräs tietty herrasmies Lapista, kun moisia kyselette?

      Teidät ja fetissinne tunnetaan jo Suomen eteläisintä kärkeä myöten! Monet naurut on naurettu, mister Pohjelihas-Akillesjänne.

      Jättäkäätte jo viimein naisten jalat rauhaan, ettei satu tahaton, refleksinomainen jalan liike nenäänne.

    • No siinähän se sitten roikkuisi minulla nimittäin pohjetta on😁 En mä kyllä kattelis mitään roikkujaa. Että hieman erikoinen fetissi olisi.🤭

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe