Olisko nainen noloa, jos miehelläsi olisi pohje fetissi.
Menisitte lenkille ja mies olisi pohkeissasi kiinni, eikä uskois, kun määräisit, että irti mies pohkeista.
Kaupassakin monta kertaa olisi miehesi kiinni pohkeissa.
Olisko nainen noloa
18
208
Vastaukset
Henk.kohtaisesti minua iljettää kaikki fetissi-tyypit.
Pitääkö aina olla joku kiero fiksaatio? Eikö voisi vaan olla ja elää normaalisti?- Anonyymi
No mutta onhan sullakin se naista näyttelemisen fetissi!
Anonyymi kirjoitti:
No mutta onhan sullakin se naista näyttelemisen fetissi!
Ei ole. Samalla vaivalla voin olla täysin aito, oma itseni.
Kiitos kysymästä!Palstakamu kirjoitti:
Mitä vikaa fetisseissä on ja miksi niistä pitää tehdä jotenkin limaisia tai ällöttäviä?
Esim. tuo jatkuvasti toisen pohkeiden hiplaaminen ja kosketteleminen olisi ulkopuolisista hyvin vaivaannuttavaa. Jokainen saa innostua fetisseistään omassa kotonaan, mutta niiitä ei tarvitse tuoda julkisuuteen esitteille ja odottaa yleisön hyväksyntää.
Minua ei ainakaan kiinnosta tietää ihmisten erilaisista omituisuuksista.
- Anonyymi
Onneksi mä valitse seurani jo etukäteen hyvin. Ei pääse tollasia yllätyksiä tapahtumaan. Tollanen mies olis karsittu pois tarjokkaista jo kauan sitten.
Lähinnä ärsyttävää, saisi potkia edellään menemään.
- Anonyymi
Aika erikoinen fetissi. Siis pakonomainen mieltymys naisen jalkaan, tarkasti ottaen; nilkan ja polven väliseen lihakseen!
Kyllä mä olen kuullut; jalkaterän ja hikisten varpaidenkin nuolijoista, mutt ett pohjehullu? Luulis ennemminkin suosivan sitten jo sieltä ylempää; eli reittä!
Olisi se varsinainen kohdekin lähempänä, mutt en ala kinaamaan kun en ole alanasiantuntija! Kyllähän maailmaan monen sorttista hullua mahtuu/löytyy!
trollikka - Anonyymi
Mihinkään ei kosketa
- Anonyymi
Tästä lähdetään
- Anonyymi
Helvetin vaikeata lenkkeillä, jos mies roikkuu pohkeessa.
- Anonyymi
Minusta aloitus oli hauska ja se sai kovin totisia vastauksia.
- Anonyymi
Tämän palstan naiset on usein melkoisia tosikkoja :(
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän palstan naiset on usein melkoisia tosikkoja :(
-harmiseikirj-Ehkä meillä on erilainen huumorintaju, kyllä mua itseäni ainakin huvitti vastaukseni, vaikka se on silkkaa faktaa!
AP kirjoitti ett mies ON pohkeessa kiinni, eikä irroita vaikka nainen kuinka pyytäisi!
Eiköhän tämä ole ihan huvinvuoksi postattu aloitus! Samaan tyyliin sai asiallisen vastauksenkin!
trollikka
- Anonyymi
Minä hyppäisin ukon reppuselkään ja sitten se vasta pohkeet saisi tuntea, kiddap! Laukkaa kiddap!
- Anonyymi
🐎🐎🐎🐎
- Anonyymi
Oletteko mahdollisesti eräs tietty herrasmies Lapista, kun moisia kyselette?
Teidät ja fetissinne tunnetaan jo Suomen eteläisintä kärkeä myöten! Monet naurut on naurettu, mister Pohjelihas-Akillesjänne.
Jättäkäätte jo viimein naisten jalat rauhaan, ettei satu tahaton, refleksinomainen jalan liike nenäänne. No siinähän se sitten roikkuisi minulla nimittäin pohjetta on😁 En mä kyllä kattelis mitään roikkujaa. Että hieman erikoinen fetissi olisi.🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659