Kännäysketju

Aattelin vetästä ihan rehelliset kännit, nii että lähteekö joku mukkaan?
Viinamies, tuu sää ainaki.

Tähän saa laittaa vaikkapa musiikkia, niinku
https://youtu.be/FP8Ewe4pz6Q?si=s33MHY9kbZmxkPqE

Saa myös parantaa maailmaa, kännissä tai selvinkinpäin😃

Ja itte suunnittelemani hymytyttö-patsaan muodossa toivoisin iloista, tai ainakaan ei mitenkään kauheen negatiivistä asennetta tähän,
https://aijaa.com/JAYDKm

Pusi pusi😘

120

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      öh21

    • Anonyymi

      jooh voin yrittää keksiä jotain hihitysjuttuja tytöillekin jotain yön pimeydestä ajatelmia..

      • Oliko joskus muinoin joku jännityssarja tai joku telkkarissa ku "yön kuumuudessa"..?


    • Viinamiehellä on yleensä ihan omat kuviot meneillään.

      • No, niin
        Kyllåhän hänellä varsin vahva agenda on🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        No, niin
        Kyllåhän hänellä varsin vahva agenda on🤔

        Jep. Sanoma on aika vahva ja päivästä toiseen sama. Ihan kuin jotain uskonnollista mantraa toistaisi =D


      • Nyt on vasta työnaisen perjantai,
        Mut eiks vissiin tuonkin laulun aikoihin vielä lauantaikin ollut työpäivä🤔

        Töissä on myös ukkelit puhuneet et torstai on "maalarin perjantai"😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Nyt on vasta työnaisen perjantai,
        Mut eiks vissiin tuonkin laulun aikoihin vielä lauantaikin ollut työpäivä🤔

        Töissä on myös ukkelit puhuneet et torstai on "maalarin perjantai"😃

        Musta tää Irwinin kappale vaan sopi tähän ketjun aiheeseen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Musta tää Irwinin kappale vaan sopi tähän ketjun aiheeseen.

        No kyllähän se sopii👍

        Olis kyl kiva päästä saunaan, mää en tuonne taloyhtiön saunaan niinkään halua ku sit on se aikataulu, oliko se ny tunti per saunavuoro.. nii mun olis vaikia rentoutua ku koko ajan miettis sitä aikataulua


      • m.wurst kirjoitti:

        No kyllähän se sopii👍

        Olis kyl kiva päästä saunaan, mää en tuonne taloyhtiön saunaan niinkään halua ku sit on se aikataulu, oliko se ny tunti per saunavuoro.. nii mun olis vaikia rentoutua ku koko ajan miettis sitä aikataulua

        Mulla on tässä asunnossa sauna, mutta en sauno joka päivä enkä edes joka viikonloppukaan. Alussa, kun muutin tähän asuntoon sanoun 4 kertaa viikossa, nyt voi mennä useita päiviä, jopa viikkoja etten sauno, välillä jopa niin ettei koko saunominen käy edes mielessä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla on tässä asunnossa sauna, mutta en sauno joka päivä enkä edes joka viikonloppukaan. Alussa, kun muutin tähän asuntoon sanoun 4 kertaa viikossa, nyt voi mennä useita päiviä, jopa viikkoja etten sauno, välillä jopa niin ettei koko saunominen käy edes mielessä.

        Mää oon välillä kattellu saunallisia asuntoja, mut ainaki isompaan haluaisin vaihtaa tässä lähiaikoina ku ruokakuntaan kuuluu nykyään itseni lisäksi kaks karvakaveria.

        Mun lapsuudenkodissa saunottiin aina keskiviikkoisin ja lauantaisin. Mut nykyään porukat seuraa sähkön hintoja, niin sauna lämmitetään sillon ku sähkö on halpaa😃


    • Anonyymi

      Kännään vain kunnon naisten kanssa!

      • Jaa täst hävis mun aiempi vastaus, oon vissiin välillä liianki lyhytsanainen🤔

        Vaan siis, eikait siinä, go for it, niinku👍
        Mut tota, kännääkö ne kunnon naiset myös..


      • Anonyymi

        Tuusniemelle hyvää iltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuusniemelle hyvää iltaa.

        Neuvosto-Pirkkalan raitille myöskin.






      • Disseisback kirjoitti:

        Jaahas...

        Huomiselle...sulle...😁

        https://youtu.be/-LQWFkUCxgU?si=FrJS4Ti36kXawg4M

        Toivottavasti löyty "viisaus". 😁

        Aika hyvä😁

        On täsä vähän jälkitaudin makua, pää on kipiänä eikä sillai kauheen äkkinäistä uskalla tehä,



      • m.wurst kirjoitti:

        Kaunista ja kovaa, melkein alkaa taas itkettää

        Krapulassa on mulla ainakin herkkä olo...

        Ja kun säkin oot nyt käynyt selkeästi yhtä jos toista näköjään läpi, voi herkistyminen omille tunteille tehdä hyvää. Antaa itkun tulla, vihankin, paskan olon ja kysyä itseltä, mistä ne kaikki johtuu.

        Tai niin mä tykkään tehdä välillä...krapula on sellaiseen oiva aika...😊

        https://youtu.be/g10C53Yp1Uw?si=e2s_prw52KUzceB1

        Jotenkin kovempi musa saa minussa jotain rauhaa aikaan ajattelulle...pieninä annoksina. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Krapulassa on mulla ainakin herkkä olo...

        Ja kun säkin oot nyt käynyt selkeästi yhtä jos toista näköjään läpi, voi herkistyminen omille tunteille tehdä hyvää. Antaa itkun tulla, vihankin, paskan olon ja kysyä itseltä, mistä ne kaikki johtuu.

        Tai niin mä tykkään tehdä välillä...krapula on sellaiseen oiva aika...😊

        https://youtu.be/g10C53Yp1Uw?si=e2s_prw52KUzceB1

        Jotenkin kovempi musa saa minussa jotain rauhaa aikaan ajattelulle...pieninä annoksina. 😊

        En eheydy!💪😃

        Eikäku, on täsä kyllä jo semmosta kurjuuden maksimoimista ollu mulla, ihan en vielä taloyhtiön paperiroskikseen muuttanu (ku alkaa kyllä olla vähä liian kylmäkin🤔)

        Mut ehkä se on hyväkin välillä oikeen rypeä ja piehtaroida siinä kurjuudessa, ku ei vaan jää päälle..
        Kaikki on paskaa paitsi kusi, ja sitä rataa👍


      • Disseisback kirjoitti:

        Krapulassa on mulla ainakin herkkä olo...

        Ja kun säkin oot nyt käynyt selkeästi yhtä jos toista näköjään läpi, voi herkistyminen omille tunteille tehdä hyvää. Antaa itkun tulla, vihankin, paskan olon ja kysyä itseltä, mistä ne kaikki johtuu.

        Tai niin mä tykkään tehdä välillä...krapula on sellaiseen oiva aika...😊

        https://youtu.be/g10C53Yp1Uw?si=e2s_prw52KUzceB1

        Jotenkin kovempi musa saa minussa jotain rauhaa aikaan ajattelulle...pieninä annoksina. 😊

        Tää on kyllä sopiva biisi jos oikeen haluaa rypeä kurjuudessaan
        https://youtu.be/NV-lQ1Gf56s?si=8C136mj5xNVEVLrs

        Ja loistavasti tunnetta kuvaava video, vaikka onkin aika sillai pelkistetty ja kotikutoinen



      • Disseisback kirjoitti:

        Juu, slaavikyykky suihkussa ja äksäasento sit alasti olohuoneen matolla..

        https://youtu.be/6fo9Arcc6Y0?si=6aENd8bj_shpMj__

        Syödä pakastimesta joku satavuotias makaronilaatikon perä, ennenkuin lähteä kauppaan.

        Juu...siistiä. 😁

        Cuul! Satavuotiasta makrulootaa!

        Mää kyl monesti makoilen mun kämpän lattialla, mut enpä oo alasti vielä🤔
        Täälä pitäs imuroidakin..


      • Disseisback kirjoitti:

        Juu, slaavikyykky suihkussa ja äksäasento sit alasti olohuoneen matolla..

        https://youtu.be/6fo9Arcc6Y0?si=6aENd8bj_shpMj__

        Syödä pakastimesta joku satavuotias makaronilaatikon perä, ennenkuin lähteä kauppaan.

        Juu...siistiä. 😁

        Meiltä onni karkuun steppaa,
        https://youtu.be/7iQctiM32Wk?si=oIfyvoPSbzBhMqLg

        Ehkä kohta olis jo reippaamman "täysillä turpiin"-musiikin vuoro🤔😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Cuul! Satavuotiasta makrulootaa!

        Mää kyl monesti makoilen mun kämpän lattialla, mut enpä oo alasti vielä🤔
        Täälä pitäs imuroidakin..

        Imuroi vaan sen maton ja sit jättää imurinkin siihen kohtaan, mihin vaan jää... yöllisellä vessareissulla siihen voi sitten potksista pikkuvarpaansa kivasti. 😁

        Ja alasti koko päivä...pistää vsikka sohvalle pyyhkeen, niin ei ahdista ajatus, että siinä on oma hanuri ollut paljaana. 😁

        Jos paleltaa varpaita, voi lsittaa villasukat...

        https://youtu.be/LZzEeuL3cWM?si=ujYNM1IpqXcIcMlK

        Impon biiseistä saa myös oivat down-fiilikset...tekee mieli jopa vaihtaa x-asento sikiö-asentoon niitä kuunnellessa. 😁



      • Disseisback kirjoitti:

        Imuroi vaan sen maton ja sit jättää imurinkin siihen kohtaan, mihin vaan jää... yöllisellä vessareissulla siihen voi sitten potksista pikkuvarpaansa kivasti. 😁

        Ja alasti koko päivä...pistää vsikka sohvalle pyyhkeen, niin ei ahdista ajatus, että siinä on oma hanuri ollut paljaana. 😁

        Jos paleltaa varpaita, voi lsittaa villasukat...

        https://youtu.be/LZzEeuL3cWM?si=ujYNM1IpqXcIcMlK

        Impon biiseistä saa myös oivat down-fiilikset...tekee mieli jopa vaihtaa x-asento sikiö-asentoon niitä kuunnellessa. 😁

        Mulla ei sitä sohvaa tosin ole, ku pieni kämppä, et siksikin oon makoillu tossa lattialla,

        Ehkä mun nyt pitäs se imuri reuhauttaa tohon keskelle lattiaa, kurjuuden maksimoimista sekin ku muutenki pienet tilat, nii sitä joutus väisteleen ja ehkä joo pari varvastakin teloa siihen



      • m.wurst kirjoitti:

        Mulla ei sitä sohvaa tosin ole, ku pieni kämppä, et siksikin oon makoillu tossa lattialla,

        Ehkä mun nyt pitäs se imuri reuhauttaa tohon keskelle lattiaa, kurjuuden maksimoimista sekin ku muutenki pienet tilat, nii sitä joutus väisteleen ja ehkä joo pari varvastakin teloa siihen

        No mulla on joskus ollut sellainen levoton krapula, etten ole saanut sijojani, niin on kyllä ollut hyvä, kun on iso kämppä... voi kiertää kämppää ristiin rastiin. 😁

        https://youtu.be/DSd_CISkmJU?si=eZNqmlfBu6qdsRMT

        Siinä samalla voi siivoilllakin. 😁


      • m.wurst kirjoitti:

        Ai saakeli🤣🤣🤣
        Ihan helvetin hyvä, kiitos

        Jep. 😄


    • Meneehän se silleenkin, kivasti ja nopeasti meneekin, aamulla ei välttämättä naurata, kylläkään, vaan eipä se aamuisin aina naurata vaikkei olisi ryypiskellytkään. Ite en kyllä aatellu vedellä kunnon kiharoita, mutta jokunen kalja tulee naposteltua tänään.

      Hiton hieno hymytyttö, harmi että koulut luopui niistä tunnustuksista, toi olis ollu varsin hyvä modernisoitu versio 🤣

      Ai niin. Biisi. En ole kyllä yhtään musiikkituulella, kodinkoneiden hurina ja läppärin takana kuorsaava 😯 kissa riittävät kyllä meteliksi tänään. Eli laitetaan vanhojen ukkojen juomarallatus, Hector - Juodaan viinaa

      https://www.youtube.com/watch?v=quLFDSzP0LI

      • Kyllä, olen ylpeä mun hymytytöstä. Ajattelin tarjota häntä Kiasmaan😃

        En laita tähän sitte biisiä ite, suihkussa käyntikin olis varmaan paikallaan kun mun kissat on mua haistellu sillai et niillä jää suu auki sitte, mahdan haista aika mehevälle🤔

        Aamu tahi ilta, nii ei naurata, mut menee se ohi aikanaan,


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä, olen ylpeä mun hymytytöstä. Ajattelin tarjota häntä Kiasmaan😃

        En laita tähän sitte biisiä ite, suihkussa käyntikin olis varmaan paikallaan kun mun kissat on mua haistellu sillai et niillä jää suu auki sitte, mahdan haista aika mehevälle🤔

        Aamu tahi ilta, nii ei naurata, mut menee se ohi aikanaan,

        Mutta kai sillä on hymy myös toisessa päässä? Noin yhtä biisiä ajatuksissani lainatakseni?
        😂

        Ei kannata, hyvät biisit menee mun kohdalla hukkaan. Meilläpäin taas tilanne on se, että olen haistellut kissojen laatikoiden liepeitä, niille tarttis teherä jottai pia. No näyttävät siltä, että huomiseen asti on riittävän ok, sitten se on pakko siivota ne vessat.

        Niin menee, etenkin jos naukkailee lisää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta kai sillä on hymy myös toisessa päässä? Noin yhtä biisiä ajatuksissani lainatakseni?
        😂

        Ei kannata, hyvät biisit menee mun kohdalla hukkaan. Meilläpäin taas tilanne on se, että olen haistellut kissojen laatikoiden liepeitä, niille tarttis teherä jottai pia. No näyttävät siltä, että huomiseen asti on riittävän ok, sitten se on pakko siivota ne vessat.

        Niin menee, etenkin jos naukkailee lisää 😂

        Saattaa olla myös hymy pyllyssä🤔
        Vai olik se se "helmat ylös ja hymyt esiin"?

        Minä lähen suihkuun☝️ näin niinku toki kaikkia kiinnostava ilmoitus,

        Laitan nyt kuitenki humppaa siitä kuin kaikki haisee,
        https://youtu.be/p2avgX1fPH8?si=kOfiZvX7GGOQKb2Z


      • m.wurst kirjoitti:

        Saattaa olla myös hymy pyllyssä🤔
        Vai olik se se "helmat ylös ja hymyt esiin"?

        Minä lähen suihkuun☝️ näin niinku toki kaikkia kiinnostava ilmoitus,

        Laitan nyt kuitenki humppaa siitä kuin kaikki haisee,
        https://youtu.be/p2avgX1fPH8?si=kOfiZvX7GGOQKb2Z

        Hymy kuin hymy, myös alempana 👍😁

        Se lienee fiksu ratkaisu jos kissatkin jo haistelevat kiinnostuneina. Olisi vähän tylsää herätä siihen, että katti on syönyt puolet varpaasta, kun luuli sitä pilaantuneeksi nakiksi...


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Kyllä, olen ylpeä mun hymytytöstä. Ajattelin tarjota häntä Kiasmaan😃

        En laita tähän sitte biisiä ite, suihkussa käyntikin olis varmaan paikallaan kun mun kissat on mua haistellu sillai et niillä jää suu auki sitte, mahdan haista aika mehevälle🤔

        Aamu tahi ilta, nii ei naurata, mut menee se ohi aikanaan,

        Sellanen on persun lauavantai, viijeltä saunaan ja putkaan, s9ri vaan.

        Työmies on ryyppynsä ansainna ja sakkonsa maksanna.


    • En edes muista koska viimeksi olen kännäillyt?? Mielessä kyllä kävi just pari tuntia sitten, aamusella vain tarvii olla ajossa joten eipä käy ja kuka v*ttu sitä nyt yksinään viitsii. Rupeaa vain nyyhkimään ja kierimään itsesäälissä soitellen vanhat heilat läpi alkaen kolmen vuosikymmenen takaa perisuomalaisen perinteen mukaan. Suomi, sauna, sisu ja itsesääli 😁 , mutta kippis vaan sinne jos kerran maistuu 🍷

      • No itekseni minäki täällä meinasin,
        Tai no, "palstakännit' ehkä sitte..

        Se vaan ei välttämättä tänne palstalle sit näy kuinka minä päihdyn ku eipä sitä jaksa sillai enää tänne kirjotella, ku kuuntelee vaan musiikkia ja niinku


      • Kohtalaisen... Sekopäinen, mutta ehdottomasti mielenkiintoinen veto. Ja joo, pelkkä kissan kuorsaus sai hetkeksi väistyä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kohtalaisen... Sekopäinen, mutta ehdottomasti mielenkiintoinen veto. Ja joo, pelkkä kissan kuorsaus sai hetkeksi väistyä 😂

        Kyllä, kannattaa laittaa korvan taakse muistiin tuo yhtye, muitakin hyviä biisejä ja varsinkin videoita löytyy😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä, kannattaa laittaa korvan taakse muistiin tuo yhtye, muitakin hyviä biisejä ja varsinkin videoita löytyy😃

        Juu, kyllä se jäi mieleen ja ehkä tulee muutakin tuotantoa selailtua. Jollain tavalla tuli mieleen legendaarinen Runteli tuosta biisistä 😂


      • Tämä oli muuten hyvä😂 parani loppua kohden..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Tämä oli muuten hyvä😂 parani loppua kohden..

        Montako vuotta joka toinen päivä kännäys vie loppuvuosista?

        Puoli litraa j Galleriasta ja olen 63 vuotias gimma


    • Anonyymi

      en ehkä pystry enää laittamaan jotain hassuja juttuja tytöikään, hassuja

      t. Zepalus thl Maksimus.

    • Piti lähtee lätkä pelin jälkeen baariin mutta en sitten jaksanu. No jos huomenna. Pidä hauskaa ja nollaa vähän pääkoppaa liiasta roinasta.🤗.

      Klamydia: Rakas hullu ❤. https://youtu.be/ZjK-t0ki3qo?si=PVg0DrMyokLAnI7b

      • No ehkä tuo pääkoppa ehti vähän nollaantua vaikka nukkumatti hyökkäskin liian aikasin😃


      • m.wurst kirjoitti:

        No ehkä tuo pääkoppa ehti vähän nollaantua vaikka nukkumatti hyökkäskin liian aikasin😃

        No kiva että vähän edes sait turhia paineita päästettyä pihalle. No uni ja lepokin tekee hyvää ja ainahan sitä sitten ehtii vielä uudestaan jos vielä tuntuu että on ylimäärästä painolastia pääkopassa.🙂.


    • Anonyymi

      Ei YHTÄÄN viinaa!!

      • 🤣👍🏼 aika hyvä kikka.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣👍🏼 aika hyvä kikka.

        Tykkään Fingerporeista. Hauskoja juttuja.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään Fingerporeista. Hauskoja juttuja.

        Sama täällä, joskus hesaria tilatessani täytyi vilkaista sarjakuvat ihan juuri tuosta syystä. Kaksimielisyydet ovat hauskoja.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sama täällä, joskus hesaria tilatessani täytyi vilkaista sarjakuvat ihan juuri tuosta syystä. Kaksimielisyydet ovat hauskoja.

        Itse lainasin tänään kirjastosta uusimman Fingerbori-albumin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse lainasin tänään kirjastosta uusimman Fingerbori-albumin.

        Kirjastot on aika näppäriä. 👍🏼

        Kuulin jokin aika sitten, että niissä, on myös konsoli pelejä mitä voi lainata. Tämä oli hyvä uutinen koska voi mennä lainaamaan kirjastosta jotain uutta peliä ja jos on hyvä, niin eikun kauppaan ostamaan samanlainen. Noi pelit kun on niin himputin kalliita 40-70€😱


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kirjastot on aika näppäriä. 👍🏼

        Kuulin jokin aika sitten, että niissä, on myös konsoli pelejä mitä voi lainata. Tämä oli hyvä uutinen koska voi mennä lainaamaan kirjastosta jotain uutta peliä ja jos on hyvä, niin eikun kauppaan ostamaan samanlainen. Noi pelit kun on niin himputin kalliita 40-70€😱

        Itse lainaan kirjoja, lehtiä ja CD-levyjä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itse lainaan kirjoja, lehtiä ja CD-levyjä.

        Oho löytyykö vielä cd levyjäkin. 😮


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Oho löytyykö vielä cd levyjäkin. 😮

        Kyllä hyvinkin ja LP-levyjäkin.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sama täällä, joskus hesaria tilatessani täytyi vilkaista sarjakuvat ihan juuri tuosta syystä. Kaksimielisyydet ovat hauskoja.

        Fingerborgit on tylsiä tai käsittämättömiä.

        Wagnerin Sika on looginen ja hauska renttu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fingerborgit on tylsiä tai käsittämättömiä.

        Wagnerin Sika on looginen ja hauska renttu!

        No onhan wagner myös hauska🥴


      • Yöks,
        Joku käsidesi mitä oli tuossa korona-aikana haisi huonolle pontikalle🤢 ei olis kyl tullu mieleenkään maistaa,


      • m.wurst kirjoitti:

        Yöks,
        Joku käsidesi mitä oli tuossa korona-aikana haisi huonolle pontikalle🤢 ei olis kyl tullu mieleenkään maistaa,

        Se oli ihan hirvee se lemu kyllä ja kun on tullu joskus huonookin ponua väkisin tintattua niin se maku muistu liiankin elävästi mieleen.🤢😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se oli ihan hirvee se lemu kyllä ja kun on tullu joskus huonookin ponua väkisin tintattua niin se maku muistu liiankin elävästi mieleen.🤢😄.

        Kyllä🤢
        Joku tuttava joskus kauan sitten teki hyvää pontikkaa, mut valitettavasti jäi sit kiinni siitä hommasta. Oli kuulemma poliisikin todennut tuotetta maistettuaan et täähän on ku valtion viinaa😃

        Jos jotakuta kiinnostais tietää minkälaista on huono ponanza, nii alkossa saattaa olla vielä semmosta ku Grappa, mut kokeilu omalla riskillä, se nimittäin On ihan helvetin pahaa.


      • m.wurst kirjoitti:

        Kyllä🤢
        Joku tuttava joskus kauan sitten teki hyvää pontikkaa, mut valitettavasti jäi sit kiinni siitä hommasta. Oli kuulemma poliisikin todennut tuotetta maistettuaan et täähän on ku valtion viinaa😃

        Jos jotakuta kiinnostais tietää minkälaista on huono ponanza, nii alkossa saattaa olla vielä semmosta ku Grappa, mut kokeilu omalla riskillä, se nimittäin On ihan helvetin pahaa.

        Jep. Mulla on yks tuttu kuka tiputtelee kans tosi hyvää pontikkaa mutta en oo hetkeen jutellu niin en tiedä onko nyt tiputellu kun se aina silloin tällöin innostuu vaan niihin puuhiin.🙂.

        Oon tainnu joskus kerran Grappaa maistaa mut olin sillon jo sen verran seitissä kyllä että ei se hirveemmin tökkiny tosin ei se nyt hyvääkään ollu.😄. Yks "herkku" mitä joskus on juotu niin pirtua ja kun ei ollu lantrinkia sokeriveden kanssa. En suosittele kyllä sitäkään.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Mulla on yks tuttu kuka tiputtelee kans tosi hyvää pontikkaa mutta en oo hetkeen jutellu niin en tiedä onko nyt tiputellu kun se aina silloin tällöin innostuu vaan niihin puuhiin.🙂.

        Oon tainnu joskus kerran Grappaa maistaa mut olin sillon jo sen verran seitissä kyllä että ei se hirveemmin tökkiny tosin ei se nyt hyvääkään ollu.😄. Yks "herkku" mitä joskus on juotu niin pirtua ja kun ei ollu lantrinkia sokeriveden kanssa. En suosittele kyllä sitäkään.😀.

        Pirtu ja mehukatti oli kyl kans semmone yhtälö et ei jatkoon🤢😃
        Parhaiten pirtulle sopi appelsiinituoremehu


      • m.wurst kirjoitti:

        Pirtu ja mehukatti oli kyl kans semmone yhtälö et ei jatkoon🤢😃
        Parhaiten pirtulle sopi appelsiinituoremehu

        Sen takia mä en pysty juomaan aplarituoremehua kun se maistuu vieläkin ihan pirtulle kun ihan "vähän" vaan joskus sitä juonu pirtun kanssa.😅. Joskus oli sitä juissin hedelmämehua ja kaupasta kun sai sitä lähes alkotonta päärynäsiideriä niin ne oli hyvää pirtun lantrinkina. Mehukatti ei oo joo hyvää ja se rupee närästään ihan helvetisti tai no mikä ei märästäis jos vähän reilummalla kädellä tulee lorautettua raakaa pirtua mukiin. Mitä isommat promillet sitä tujummat paukut näin se tuppas meneen vaikka sen kyllä oikeesti pitäis mennä just toisinpäin jos on vähänkään järkevä.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sen takia mä en pysty juomaan aplarituoremehua kun se maistuu vieläkin ihan pirtulle kun ihan "vähän" vaan joskus sitä juonu pirtun kanssa.😅. Joskus oli sitä juissin hedelmämehua ja kaupasta kun sai sitä lähes alkotonta päärynäsiideriä niin ne oli hyvää pirtun lantrinkina. Mehukatti ei oo joo hyvää ja se rupee närästään ihan helvetisti tai no mikä ei märästäis jos vähän reilummalla kädellä tulee lorautettua raakaa pirtua mukiin. Mitä isommat promillet sitä tujummat paukut näin se tuppas meneen vaikka sen kyllä oikeesti pitäis mennä just toisinpäin jos on vähänkään järkevä.😂.

        Joh, onneks sentään nuo pirtuvuodet on takanapäin,
        Nyt voi nautiskella sillai sivistyneesti ettei tarvi miettiä millä kikkakolmosella sen juoman sais alas😃


      • m.wurst kirjoitti:

        Joh, onneks sentään nuo pirtuvuodet on takanapäin,
        Nyt voi nautiskella sillai sivistyneesti ettei tarvi miettiä millä kikkakolmosella sen juoman sais alas😃

        Jep...ei kyllä oo kaipuuta mihinkään useemman päivän ränneihin pirtulla ja niihin krapuloihin. Ja juu nykyään voi tosiaan nautiskella hyvän makuisista juomista eikä tosiaan tarvi keksiä keinoja miten pirtut tai kiljut saa meneen alas. Hyi helvetti niitä hiivasotkujakin mitä on joskus tullu juotua😄 mutta oli sitä hyvääkin kiljua mutta en mä silti kyllä sitäkään enään välttämättä lähtis kiskoon varsinkin useempia päiviä. Joskus porukka vähän katteli kun me roudattiin hyvässä kännissä trokarin luota sellasta 150l sadevesisaavia reilu puolillaan kiljua tai "viiniä" pitkin yhtä kerrostalo aluetta. Tuli tuosta kiljusta mieleen.😂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...ei kyllä oo kaipuuta mihinkään useemman päivän ränneihin pirtulla ja niihin krapuloihin. Ja juu nykyään voi tosiaan nautiskella hyvän makuisista juomista eikä tosiaan tarvi keksiä keinoja miten pirtut tai kiljut saa meneen alas. Hyi helvetti niitä hiivasotkujakin mitä on joskus tullu juotua😄 mutta oli sitä hyvääkin kiljua mutta en mä silti kyllä sitäkään enään välttämättä lähtis kiskoon varsinkin useempia päiviä. Joskus porukka vähän katteli kun me roudattiin hyvässä kännissä trokarin luota sellasta 150l sadevesisaavia reilu puolillaan kiljua tai "viiniä" pitkin yhtä kerrostalo aluetta. Tuli tuosta kiljusta mieleen.😂

        Nii joo, kiljutkin oli sillon joskus..
        Ja myöhemmin vähän vastaavanlaista hiivalitkua mitä sahdiksi kutsuttiin, tai veli keksi hienomman nimen; "sachen bachen"

        Yökkistä🤢


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii joo, kiljutkin oli sillon joskus..
        Ja myöhemmin vähän vastaavanlaista hiivalitkua mitä sahdiksi kutsuttiin, tai veli keksi hienomman nimen; "sachen bachen"

        Yökkistä🤢

        Jep. Hauska nimi kyllä me sanottiin pirtua Blasteriksi se kun vähän kuin räjähti nuppiin.😁.


      • m.wurst kirjoitti:

        Nii joo, kiljutkin oli sillon joskus..
        Ja myöhemmin vähän vastaavanlaista hiivalitkua mitä sahdiksi kutsuttiin, tai veli keksi hienomman nimen; "sachen bachen"

        Yökkistä🤢

        Kyllä nää maistuu onneks "hieman" paremmalta.😅.

        https://aijaa.com/Zqp0Xq


    • Anonyymi

      Miksi sumensit nännit? Muuten hyvä hymytyttö. Saattaa tosin olla kovanpuoleinen perjantai-illan leikkeihin.

      Voin ottaa yhden, ihan seuraksi.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        No niin. Se yksi on otettu eikä seuraa näy.
        Taisi se meetvursti jo sammua.

        Hyvää yötä nyt sitten, näin jälkikäteen.

        -keinovaginamies-


      • Varotoimenpide, en halunnu et muuten hyvä juttu tai kuva poistuu sillä et näkyy muoviset nännit😱
        Tässä alkuperäinen otos,
        https://aijaa.com/x6dRdL

        Ja joo, metukka sammu jo hyvissä ajoin,
        Olenkohan tulossa vanhaksi🤔


      • m.wurst kirjoitti:

        Varotoimenpide, en halunnu et muuten hyvä juttu tai kuva poistuu sillä et näkyy muoviset nännit😱
        Tässä alkuperäinen otos,
        https://aijaa.com/x6dRdL

        Ja joo, metukka sammu jo hyvissä ajoin,
        Olenkohan tulossa vanhaksi🤔

        Hieno on kyllä hymy tyttö...et sää mikään vanha oo. Rankka viikko vaan teki tepposet.🙂.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Varotoimenpide, en halunnu et muuten hyvä juttu tai kuva poistuu sillä et näkyy muoviset nännit😱
        Tässä alkuperäinen otos,
        https://aijaa.com/x6dRdL

        Ja joo, metukka sammu jo hyvissä ajoin,
        Olenkohan tulossa vanhaksi🤔

        Hienot syysvärit ryijyssä, siis seinällä.
        Kuva on rajattu niin, että hymytytön ryijystä ei pääse sanomaan.

        Kalsarit kännit ja aikainen sammuminen = edullinen ilta, saattaa tosin viitata mummoutumiseen :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienot syysvärit ryijyssä, siis seinällä.
        Kuva on rajattu niin, että hymytytön ryijystä ei pääse sanomaan.

        Kalsarit kännit ja aikainen sammuminen = edullinen ilta, saattaa tosin viitata mummoutumiseen :)

        -keinovaginamies-

        Tuollanen se on kokonaisuudessaan
        Toi ryijy siis,
        https://aijaa.com/948Ulo

        Hymytyttö on niin muovinen ettei hänellä ole ryijyä eikä häpyä😃
        Pelastin hänet jätelavalta joskus ja tarkotus on ollut jonkunlainen taideteos hänestä tehdä kunhan inspiraatio iskee,


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Tuollanen se on kokonaisuudessaan
        Toi ryijy siis,
        https://aijaa.com/948Ulo

        Hymytyttö on niin muovinen ettei hänellä ole ryijyä eikä häpyä😃
        Pelastin hänet jätelavalta joskus ja tarkotus on ollut jonkunlainen taideteos hänestä tehdä kunhan inspiraatio iskee,

        Hieno.
        Täytyy lähteä päivän puuhiin kun sadekin vähän jo hellittää. Eikä ole krapulaa :))

        -keinovaginamies-


      • Jared on kyllä ihana, ollu jo ysikytluvulta lähtien..
        Eikö siitä jotku sano et se on vampyyri ku ei se vanhene🤔😃

        😘


      • m.wurst kirjoitti:

        Jared on kyllä ihana, ollu jo ysikytluvulta lähtien..
        Eikö siitä jotku sano et se on vampyyri ku ei se vanhene🤔😃

        😘

        On kyllä pysynyt aika saman näkösenä tässä vuosien saatossa. Minäkin pidin hänestä silloin teininä ja paljon🤭🥰

        Toivottavasti ei oo sulla nyt kauheata rapelia😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        On kyllä pysynyt aika saman näkösenä tässä vuosien saatossa. Minäkin pidin hänestä silloin teininä ja paljon🤭🥰

        Toivottavasti ei oo sulla nyt kauheata rapelia😁

        Joo. 'Niin sanottu elämäni' tv-sarja sillon joskus😍

        Ei mulla enää sillai, vähä on päässä jomotusta vielä,
        Kyllä se tästä👍


      • m.wurst kirjoitti:

        Joo. 'Niin sanottu elämäni' tv-sarja sillon joskus😍

        Ei mulla enää sillai, vähä on päässä jomotusta vielä,
        Kyllä se tästä👍

        Juu juurikin sitä sarjaa tuli seurattua. En vaan enää olisi muistanut sitä nimeä😁

        Sataako sielä päin? Jos sataa, niin onkin hyvä viettää aikaa sisätiloissa ja ehkä se pään jomotuskin helpottaa.😉


    • Anonyymi
      • Uijui, Leonard Cohenin ääni on kyllä sellanen mikä hellii korvia.
        Tuo eka biisi olis just sopiva takkatulen äärelle synkkänä ja sateisena iltana.
        Tokassa biisissä on liikaa henk.koht. kipeitä muistoja, sitä en nyt kyennyt alkutahteja pidemmälle,


    • Minä olen niin nössö, että minulle riittää yksi sidukka. Tosin tänään en ota mitään, että jaksan viikonlopun töitä tehdä.

      • Anonyymi

        Ihanteellinen veronmaksaja. Kyllä Persut kiittää :)


    • Anonyymi

      Liityn seuraan hetkeksi aikaa ja hölisen omiani, miten vaan jaksan. Toivottavasti ei haittaa 🤭☝️

      • Anonyymi

        Vailuttaa siltä että olen yksin ☹️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vailuttaa siltä että olen yksin ☹️

        Pahoitteluni mut niin pääsi käymään,
        Ei vanha jaksanut enää😃


    • Anonyymi
      • No worries,

        Bon jovikin jaksaa vielä vetää, muistan ku pari mun kaveria Rakastivat bon jovia joskus ysikytluvulla😃


      • m.wurst kirjoitti:

        No worries,

        Bon jovikin jaksaa vielä vetää, muistan ku pari mun kaveria Rakastivat bon jovia joskus ysikytluvulla😃

        En kyllä nyt ku vilkaissut linkkiä, ku oli aika pitkä setti


    • Mulla on ollut kuule maksa koetuksella koko viikon ja vielä pitäis jaksaa muutama päivä.. Kotona en sitten vilkaisekaan baarikaappiin pariin kuukauteen, aikakaan 😉
      Mukavaa iltaa 🥂🍾

      https://youtu.be/ENl6593ajVs?si=Fgb-9IoO8S1ObiJ6

      • Ei hitto mikä video😂 melkein voi tuntea tuskan,


    • Anonyymi

      Hei en minä niin kännissä koskaan ole että tykkäisin käärijästä. Ihan hirveetä musaa.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Soulsysters jammaa kuin ohra tölkissä


      • Eikä tarvi tykätä, kaikki tykkää mistä tykkää😘


    • Anonyymi

      aksa edes sitten väittelemään tyttöjen kasnssa jotai miksi ympyrä ei ole ympyurä jne...juttuja ja miksi valhe onkin totuus, jne... heh

      Oike3asti menisi kauan aikaa keskustellas.

    • Anonyymi

      itzseän huvittaa jooh pilluja on nairu, murra nuo *AMDS ERadeon-kiihsdyrin juru5r sirwxcrz... hAHHA COI TLLA HASSUJA

    • Anonyymi

      Olet5ko aivoton kuin Osmo?

    • Anonyymi

      palstalle on tullut ikävä-puolelta jotasin häiriköitä kai...

    • Kah, täähän on eläny😃
      Mulla kävi nyt niin että nukkumatti tuli ja tainnutti jo melko varhasessa vaiheessa..

      Nyt buranaa ja kahvia naamaan, meinaa olla otsa kipeänä

    • Anonyymi

      xliner-ihmiseltä kuulustelemassa että onko tyttö oikeasti hah.

      Mutta tuo jossain ukrainanan sodassakin... miten koomikko-zdelde mnddd

    • m.wurst
    • Hemulin piti tulla tänne mun kämpille, mut eipä näy🤔
      Se kyllä vois eksyä vaikka omassa olohuoneessaan,

    • Aion tänään saunan jälkeen nautiskella 5,5 prosenttisen Laitilan Kukko pils vahvasti humaloidun täysmallasoluen. Eiköhän siitä tällainen kokematon nautiskelija pieneen huppeliin tule.

    • Anonyymi

      Tyttöystävä sanoi että juodaanko tänään alkoholia ja nyt sitten juodaan joo. Olutta juon itse, en viinasta tykkää enkä sitä ole juonut 25 vuoteen.

    • Pitkästä aikaa piirsin jotakin,

      https://aijaa.com/aAmleH

      En oo tuon kroppaan täysin tyytyväinen, mut piirsin sentään, sitä ei ookkaan noin pariin vuoteen tapahtunu..

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2759
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      16
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1556
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe