Okei tänääm on se ilta kun ensimmäisen kerran 25 vuoteen uuden ihmisen kanssa sänkyyn.
Olem 45v, eronnut, synnyttänyt ja iham just sen näköinem naknem miltä tämän ikäiset jo näyttää. Ei nuorelta.
Olem kuitenkin harrastilsen kautta nyt löytänyt kivan hiuksn nuoremman miehen ja tiedän että tänään ous aika edetä.
Olen kauhuissani koska minusta tuntuu siltä että illalla tilanne on se ettå ämpärissä heilutellaan nakkia.
Miten mies kokee hiukan vanhemman naisen jonka alapää ei ole enää mikään parikymppisen tiukka??? Miten nykyään edes ollaan sängyssä?? Kuuluuko ottaa suihin? Vai suoraan hommiin? Koen olevani kroppani kanssa ihan sinut mutta alapäätä ei ole käytetty ja tiedän että se on löysä kuin lehmän *****.
Käsitykseni seksistä tuntuvat olevan kivikautiset koska entisrn mieheni sairauden vuoksi seksiä oli hyvin harvoin, jos koskaan. Harvat kokemukset nuoruudelta kaikenlaista sähläämistä.
Neuvoja, vinkkejä?
Sänkyyn kuin peura ajovaloissa???
3
822
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitsen näköjään myös lukulasit koska kännykän ruudusta luulin kirjoittavani ihan sujuvaa tekstiä. Ei hitto.
- Anonyymi
Älä hätäile. Tärkeintä lienee, että voit nauttia ja olla oma itsesi, ja se tapahtuu luonnollisesti vaiheittain, koska eihän se ole tuttu tilanne, ja on uusi myös sille toiselle. Voihan sinulla olla myös vain paineita, mikä ymmärrettävää, ja ei olekaan niin, kuin olet ehkä itsesi ehtinyt paniikissa ajatella tavallaan. Hurjasti tsemppiä siihen, että ottaisit tilanteen rennosti ja rohkeasti itsesi hyväksyen, sillä olet mielestäni rohkea, ja rohkeutta tuollaiset uudet tilanteet myös kysyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893