Melkein tuli jännäkakka!

Anonyymi-ap

Kävin lähikaupassa, koska en kuljetuskustannusten takia viitsinyt tilata pelkkää perusruoka-aineita yhdeksi viikoksi.

Samalla ostin 6 halvinta kolmosta. Tasapainonihan ja mototoriikkani on tuhoutunut jo vuosia sitten aivovamman takia.

Kyllä kassalla jännitti, heti kuin pikkupoikaa 18 vuotiaana.

Kaikki meni kuitenkin hyvin. Ehkä he ovat tottuneet?

>simiti<

27

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaisesta moni voi joutua kärsimään. Siis että sairauden tai vamnan takia luullaan ja kuvitellaan olevan päihtynyt. Onneksi yleensä asia selviää selittämällä vaikka just kaupankassalla mutta onhan se varmasti tosi raskasta, ärsyttävää ja noloakin jos aina vaan jokapaikassa epäillään että on sekaisin ja päihtynyt. Mulla on ollu pari kaveria ketkä oli ihan vaan luonteeltaan ja käytökseltään hieman eroavia mutta muuten tosi fiksuja ja hyviä ja mukavia tyyppejä joiden kanssa oli välillä tuskaa päästä baareihin sisään vaikka olis oltu selvinpäin kun useesti heille sanottiin joo ei enää tänään oo asiaa kun on tullu jo otettua sen verran.🤔🙂.

      • Anonyymi

        Kahdesti minulle ei ole myyty. Toisen kerran olin omastakin mielestäni selkeästi päihtynyt. Tuttu myyjä tuli vain kaljahyllyle vastaan, että ei Timppa, ei tänään.

        Toisen kerran oli hylly peitetty pressuilla ja itse kysyin, että mitä nyt taas!!!

        Myyjä vähän nolona kertoi heidän myyneen vahingossa alaikäisille. Kysyin, että enkö saa edes yhtä pilsupulloa lihapataani?

        En saanut ja aivan raivona poljinkin 8Km:n päähän alkoon ja ostin sen pilsupullon. Plus tietenkin Captain Morgania.

        Oli muuten yllättävän leppoisaa tehdä ruokaa, eikä ollut kiire mihinkään.

        Yhdesti päätimme työystävän kanssa mennä hotelliaamiaiselle yövuoron jälkeen. Emme syöneet mitään koko yönä.

        Aamulla jotkut olivat aamiaisella syömässä vähän kaurapuuroa ja hieman mehua. Me otimme kaikkea ja santsasimme triplasti.

        Joku yritti kuiskata: "mitähän nuo syö päivällä?" Hah, ei varmaankaan ollut kuullut tehdastyöläisistä ja vuorotöistä. 🤣

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdesti minulle ei ole myyty. Toisen kerran olin omastakin mielestäni selkeästi päihtynyt. Tuttu myyjä tuli vain kaljahyllyle vastaan, että ei Timppa, ei tänään.

        Toisen kerran oli hylly peitetty pressuilla ja itse kysyin, että mitä nyt taas!!!

        Myyjä vähän nolona kertoi heidän myyneen vahingossa alaikäisille. Kysyin, että enkö saa edes yhtä pilsupulloa lihapataani?

        En saanut ja aivan raivona poljinkin 8Km:n päähän alkoon ja ostin sen pilsupullon. Plus tietenkin Captain Morgania.

        Oli muuten yllättävän leppoisaa tehdä ruokaa, eikä ollut kiire mihinkään.

        Yhdesti päätimme työystävän kanssa mennä hotelliaamiaiselle yövuoron jälkeen. Emme syöneet mitään koko yönä.

        Aamulla jotkut olivat aamiaisella syömässä vähän kaurapuuroa ja hieman mehua. Me otimme kaikkea ja santsasimme triplasti.

        Joku yritti kuiskata: "mitähän nuo syö päivällä?" Hah, ei varmaankaan ollut kuullut tehdastyöläisistä ja vuorotöistä. 🤣

        >simiti<

        Yötyö, aivovamma, alkoholismi, maaseutu ilman ihmispaljoutta.

        En enää ihmettele maalaisten huonokuntoisuutta. :D Pähkinäsaaren rauhan raja on totta!

        Aristoteleen kantapäässä on pähkinä purtavana, kun tarkastellaan 700 vuotta täyttävän Pähkinäsaaren rauhan rajan merkitystä suomen kieleen.
        Miten historian kulku on vaikuttanut terveyseroihin, kirjakielen ja murrerajojen kehitykseen.
        https://areena.yle.fi/podcastit/1-65840081

        Pähkinäsaaren rauhan raja jakaa edelleen Suomen: idässä ja pohjoisessa sairastetaan enemmän ja vakavammin
        https://yle.fi/a/3-10548203

        Ja samasta suunnasta helsinkiläisiä hukutaan etelän veteliksi! :D


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18024521Q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Hitto.. toi on oikeasti hankalaa jos tasapaino heittää arvaamattomasti.
      Mulla itelläni on samaa. Satunnaisesti enemmän tai vähemmän. Ei kiva.

      Kerran tasapaino heitti just poken edessä kun olin menossa baariin. Eip ottanut sisälle. Vaikka olin juonut vain yhden lonkeron.

      Töissä sain kuulla vitsailua aikanaan just siitä, et älä ota enään ja semmoista..


      • Anonyymi

        Mulle pomo sano kerran, että sä et mee sinne, kun et pysy ees valvomossa pystyssä.

        Toki perusteli hienosti. Jotain ulkomaisia vieraita oli tulossa. Hah, olin vain sitten tärkeän näköisenä ajamassa prosessia löhötuolissa. Ihan sama. Sama palkka, mutta helpommalla.

        Jos etanoli olisi hajutonta, niin olisin voinut helposti olla joka ikinen päivä kännissä töissä.

        >simiti<


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tässä lälly sinulle. En sitten enempää sotke tätä keskustelua asiaan kuulumattomalla lässytyksellä
        https://www.youtube.com/watch?v=DSN4U6xDr8Q

        Kiitos. Tykkään Rollareista. Ja tykkään sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle pomo sano kerran, että sä et mee sinne, kun et pysy ees valvomossa pystyssä.

        Toki perusteli hienosti. Jotain ulkomaisia vieraita oli tulossa. Hah, olin vain sitten tärkeän näköisenä ajamassa prosessia löhötuolissa. Ihan sama. Sama palkka, mutta helpommalla.

        Jos etanoli olisi hajutonta, niin olisin voinut helposti olla joka ikinen päivä kännissä töissä.

        >simiti<

        Mä olin just viikon saikulla huimauksen vuoksi. Ei voi mitään. Jos ei pysy kunnolla pystyssä, ni ei se homma suju sitten millään.

        No viime viikko meni aika rauhakseen ottaen töissä saikun jälkeen. Vieläkin pikkuisen huimaa, mut sen kanssa pärjää.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä olin just viikon saikulla huimauksen vuoksi. Ei voi mitään. Jos ei pysy kunnolla pystyssä, ni ei se homma suju sitten millään.

        No viime viikko meni aika rauhakseen ottaen töissä saikun jälkeen. Vieläkin pikkuisen huimaa, mut sen kanssa pärjää.

        Jotkuhan ovat kuulemma todettu työkyvyttömiksikin. Paitsi eläkeyhtiö Varman
        valelääkärin mielestä vai puolikyvytön, koska kyllä sitä jotain voi tehdä.

        Niin voikin! Kiljua jota nautitaan Panacodien kanssa. 😁

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkuhan ovat kuulemma todettu työkyvyttömiksikin. Paitsi eläkeyhtiö Varman
        valelääkärin mielestä vai puolikyvytön, koska kyllä sitä jotain voi tehdä.

        Niin voikin! Kiljua jota nautitaan Panacodien kanssa. 😁

        >simiti<

        No ei noin hyvä Timppaseni. Ei viunaa ja lääkkeitä. Se on vaan pään sekaisin tekemistä.

        Ei kiva, ei ollenkaan. En tykkää yhtään.

        Sä toki saat tehdä mitä huvittaa omalla elämälläsi, mutta sanoimpahan vain mielipiteeni.

        Olinhan minäkin jokunen vuosi sitten pyörätuolissa kun niin huonona oli tasapaino. Ei ollut kivaa sekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkuhan ovat kuulemma todettu työkyvyttömiksikin. Paitsi eläkeyhtiö Varman
        valelääkärin mielestä vai puolikyvytön, koska kyllä sitä jotain voi tehdä.

        Niin voikin! Kiljua jota nautitaan Panacodien kanssa. 😁

        >simiti<

        Sekakäyttöäkin vielä! Panacod ja alkoholi! Taijoo, tennarit ja kalja on hyvä.


    • Jos yhtään lohduttaa, niin ite kohellan aina kassalla. En koskaan tiedä mihinkä sitä pirun pankkikorttia tällä kertaa pitäisi tunkea. Jokainen maksupääte kun erilainen ja sitä saakelin korttia pitää aina näyttää eri paikkaan. Mulla on varmaan joku hahmotushäiriö, kun en ikinä onnistu sujuvasti sitä tekemään.

      • Anonyymi

        Mulla on sellainen itsensäpaljastaja kortti. Sitä pitää vain vilauttaa sinnepäin, niin kassa hyrisee tyytyväisenä. Ilmoittaa vielä, että kiitos käynnistä. Tervetuloa uudelleen.

        Toosi harvoin pitää näpytellä mitään. Sitten alkaa ne ongelmat.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Jopas löytyy kiintoisaa tietoo vakkareista! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopas löytyy kiintoisaa tietoo vakkareista! :D

        Nää on näitä elämän mysteerejä :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Nää on näitä elämän mysteerejä :D

        Maksupäätteitä on erilaisia ja jos joku pääte ei tahdo lukea korttia ni sitä voi myyjältä kysyä lungisti että mikä kohta tästä paskasta lukee kortin, eikä hämmentyä, nolostua tai jopa masentua.

        Asia on kaupan tai maksupäätteen vika, ei asiakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sellainen itsensäpaljastaja kortti. Sitä pitää vain vilauttaa sinnepäin, niin kassa hyrisee tyytyväisenä. Ilmoittaa vielä, että kiitos käynnistä. Tervetuloa uudelleen.

        Toosi harvoin pitää näpytellä mitään. Sitten alkaa ne ongelmat.

        >simiti<

        Ai ongelmat alkaa kun ei tarvii näpytellä mitään?


    • Anonyymi

      Kuljetuskustannusten vuoksi. :D
      Alepa-ropontti kuskaa 1,9 eurolla ostokset ovelle.

      • Anonyymi

        Täällä mitään robotteja käytetä. Ihmislähetti tulee pakettiautolla ja kantaa ostokset tänne penthouseen.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Jännäkakka supersalamista, eiku salamasta.

      Keskimääräinen salama on huippuvirraltaan noin 30 kiloampeeria, ja tässä salamassa voimakkuus oli 112 kiloampeeria, juuri tämän voimakkuuden vuoksi salaman valo on ollut hyvin kirkas ja näkynyt pitkälle.

      Meteorologi Mäntykannas itse havaitsi salaman istuessaan aamiaispöydässä (kello 10.28). Hänellä meni hetki tajuta, että ikkunan kautta koko huoneen valaissut kirkas välähdys oli peräisin salamasta.

      – Ihan älytön välähdys, koko maailma välähti silmissä, Mäntykannas kuvailee.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/herttoniemen-supersalama-iski-nelinkertaisella-voimalla-ja-sai-meteorologin-hamilleen-koko-maailma-valahti-silmissa/8784772

      Tätäkin maaseutulaiset naureskelee iltapäivälehtien palstoilla. :D Ei sada yhtä vahvaa makkaraa maalla!

      • Anonyymi

        Lisää jännäkakkaa, riittää koko rural-alueelle!

        Ikänsä Helsingissä asunut Muurinen tietää yhtä sun toista kaupungin tapahtumista. Moista ei ollut koskaan hänen kohdalleen aiemmin osunut.

        – En ole ikinä kokenut vastaavaa. Tuntui, että salama oli täysin pään päällä. Ensin tuli ajatus, että oliko täällä joku pommi. Aivan mielettömän kova paukahdus, Muurinen kertoi Ilta-Sanomille.

        https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009875889.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää jännäkakkaa, riittää koko rural-alueelle!

        Ikänsä Helsingissä asunut Muurinen tietää yhtä sun toista kaupungin tapahtumista. Moista ei ollut koskaan hänen kohdalleen aiemmin osunut.

        – En ole ikinä kokenut vastaavaa. Tuntui, että salama oli täysin pään päällä. Ensin tuli ajatus, että oliko täällä joku pommi. Aivan mielettömän kova paukahdus, Muurinen kertoi Ilta-Sanomille.

        https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000009875889.html

        Lisää salamia ;D

        MTV Uutisten toimittaja Mikael Mikkonen kertoo havainneensa todella kirkkaan välähdyksen, jota seurasi voimallinen pamaus.

        – En ole koskaan kuullut niin kovaa jyräystä, hän kertoo.

        Luonnonvoimat säikäyttivät myös läheisten kerrostalojen pihalla leikkineet perheet, jotka riensivät pikaisesti sisälle.

        MTV Uutisten tietojen mukaan salamanisku vaikutti sähköjärjestelmiin eri puolilla Helsinkiä, ja esimerkiksi Viikissä asunnon valot olivat räpsyneet tapahtuneen aikaan.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kirkas-valays-pelastytti-perheet-ja-katkaisi-metroliikenteen-helsingissa-en-ole-koskaan-kuullut-niin-kovaa-jyraysta/8784600

        Kaupungissa tapahtuu, elämä sykkii ja säkenöi, aivojen synapsit välkkyy eikä tuu ongelmia pään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää salamia ;D

        MTV Uutisten toimittaja Mikael Mikkonen kertoo havainneensa todella kirkkaan välähdyksen, jota seurasi voimallinen pamaus.

        – En ole koskaan kuullut niin kovaa jyräystä, hän kertoo.

        Luonnonvoimat säikäyttivät myös läheisten kerrostalojen pihalla leikkineet perheet, jotka riensivät pikaisesti sisälle.

        MTV Uutisten tietojen mukaan salamanisku vaikutti sähköjärjestelmiin eri puolilla Helsinkiä, ja esimerkiksi Viikissä asunnon valot olivat räpsyneet tapahtuneen aikaan.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kirkas-valays-pelastytti-perheet-ja-katkaisi-metroliikenteen-helsingissa-en-ole-koskaan-kuullut-niin-kovaa-jyraysta/8784600

        Kaupungissa tapahtuu, elämä sykkii ja säkenöi, aivojen synapsit välkkyy eikä tuu ongelmia pään kanssa.

        40 kilometrin päässä kuulunut yksittäisen salaman jyrinä :D

        Voiko Helsingin keskustaan iskeneen salaman jyrähdys kuulua Tuusulanjärvellä asti, miltei 40 kilometrin päässä?

        ”On se mahdollista. Aamun salaman aikaan oli ainakin lounaistuulta. Ääni voi kantautua sen mukana”, vahvistaa Ilmatieteen laitoksen päivystävä meteorologi Jani Parviainen.

        https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009876055.html

        On muuten salamatkin järeää tekoa täällä meillä! :D


    • Anonyymi

      nuokaan naiset jossain selviytyjät-ohjelmasssa eivät paljo maailmaa mutta...

    • Anonyymi

      Voi, miten ikävä kuulla.
      Mitä sulle on tapahtunut? 😄

    • Anonyymi

      Ja tuliko se kakka vai ei?
      Melkeinkö eli ehdit kotiin pöntölle, kun pötköö oli jo tulossa? Pökäleen pää tursusi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe