Sallitko keskustaan rakennettavan useita korkeita rakennuksia

Anonyymi-ap

Miellestäni meidän on myös Rovaniemellä saatava keskusta hyötykäyttöön ja näin pysymme globaalin euroopan mukana kaupunkikuvassamme.Kokoontumisalueeksi juhlien ja vaikkapa konsertin esintymiiselle sopii mainiosti vanhantorin alue, sitä taidokkaasti kehittäen parempaa ja viihtyisempää kokoontumistilaa saa muista kaupungeista hakea

21

393

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdottomasti rakennettava saamme asuin ja liiketilaa lisää ja se jos mikä tekee kaupungistamme elinvoimaisen ja houkuttelevan.Se on nykyaikaa kun rakennukset laittavat toisen rakennuksen varjoonsa.

• Anonyymi

Totuus o n että asioista juuri nyt päättävät ovat IDIOOTTEJA:Tornitalot kehiin!!!.

• Anonyymi

Onhan Rovaniemi pintaalaltaan euroopan suurin kaupunki. tämä suuruus saisi näkyä rakennuksissa.

• Anonyymi

siis suurin ja harvaan asutuin ja köyhin , ei vittu voi verrata pariisiin idiootit huumepellet rosvot grynderit airnb mafia jyllää taas , psykoosissa huutelette aivottomia juttuja delirumia pukkaa koko kunnanhallitukselle ja rakennusvalvonnalle juoppo hulluja , typeriä suojatyöpaikkalaisia täynnä .. elätte jossakin saatnan haavemaailmassa ette todellisuudessa , täysin utopistisia juttuja verrat johin kin pariisii .. että ootte tyhymiä.

• Anonyymi

Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että korkea rakentaminen näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä.

• Anonyymi

Hirveen näköisiä pilvenpiirtäjiä on tuhottu ameeriikas jo muutama?😫

• Anonyymi

Hotellihuoneita tarvitaan lisää. Köyhät kadehtii Arinaa ja Henttusta!

• Anonyymi

Hotelli huoneita prostituutioon ja huumeidenkäyttö huoneiksi henttusen unelma.

• Anonyymi

Kovasti sinulla pysyy mielessä nuo sairaaloisen libidon toteuttamismuodot, jätäthän ne vain mielikuviksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti sinulla pysyy mielessä nuo sairaaloisen libidon toteuttamismuodot, jätäthän ne vain mielikuviksesi.

sinähän ne toteutat pedofiiko oot.

• Anonyymi

Globaalin Euroopan mukana?? 🤣🤣🤣🤣 Voi sinun juttuja...Rovaniemi on kuin hyttysenpska Välimeressä verrattuna esim. Saksan isoihin kaupunkeihin.

• Anonyymi

Rakentaminen seis

• Anonyymi

Kaksi vaihtoehtoa;
      - joko kaikki saavat rakentaa tornitaloja !!
      - tai ei kukaan saa rakentaa tornitaloja !!

Tuo on demokratian sääntöjen mukaan mahdollista.

MUITA VAIHTOEHTOJA EI OLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Olet oikeassa, tuo on ainoa oikea tapa. Joko asukkaat itse päättävät minkälaisen ja kuinka korkean tornitalon he rakentavat. Sääntö on sama kuin New Yorkissakin. Missään tapauksessa turhat virkamiehet eivät saa määrätä kuka saa ja kuka ei. Koska muutamilla kaupunkilaisilla/ yhtiöillä on enemmän mahdollisuuksia kuin toisilla. Siitä on esimerkkinä vuosikymmenet ollut kylpylähotellin rakentamismahdollisuus yhdellä, vaikka ei saa mitään aikaiseksi. Turhaa höpötystä ja estää muiden mahdollisuuksia rakentaa kylpylähotellia. Olisko tuokin asia päätetty jossakin saunakamarissa tai etelän matkoilla !!!!

Tai sitten kukaan ei saa rakentaa.

Demokratia ei anna muita mahdollisuuksia.

• Anonyymi

EI MEILTÄ KYSYTÄ !

Turhaa kommentoitte.

• Anonyymi

Juuri näin. Päätetään muissa piireissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Päätetään muissa piireissä.

Kyllähän meiltä muka kysytään, vaan ne vastaukset menee suoraan Ö-mappiin. Näin kansa saa muka vaikuttaa. Niknhän nytkin kysellään, miten kaupunki voi säästää

• Anonyymi00023
      UUSI

Juuri näin. Lisää korkeita rakennuksia, vähintään 30 kerrosta. Viheralueita voisi vähentää, kaupungin ulkopuolella on luontoa. Ne jotka sitä kaipaavat, matka ei olisi pitkä. Leirintäalueen voisi siirtää muualle ja rakentaa tilalle korkeita hotelleja 30 . . 40 kerrosta, vähintään. Tämä avaisi turisteille hienot näkymät yläkerroksista.

• Anonyymi00024
        UUSI

Leirintäalue saatava kaupunkilaisten
        virkistyskäyttöön välittömästi.
        Se on surullisen näköinen paikka
        nykyisellään.

• Anonyymi00025
      UUSI

Rovaniemelle ehdottomasti pilvenpiirtäjiä,vastustajat ovat typeriä ihan totta.

• Anonyymi00026
      UUSI

Ehdottomasti korkeita rakennuksia kauniit maisemat omaavaan pieneen kaupunkiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1723
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      788
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      763
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      739
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. Miten nainen kohteli sinua?

😋
      Ikävä
      34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    18. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      547
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      51
      532
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe