Joko kyllästyttää ?

Tämä nillitys siitä mitä palstalla saa ja ei saa tehdä?
On jo niin vanha juttu rekatut vastaan anot.

Aivan turhaa shaibaa.

Minua kyllästyttää jo. Muita kyllästyneitä?

396

2890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihmiset keittävät juuri nyt klo neljän kahvia. Älä häiritse.

• Jahas.. kiitos kun valistit asiasta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jahas.. kiitos kun valistit asiasta.

Olkaapa oikein hyvä.

• Anonyymi

V*ttu antaa tulla vaan täyslaidallinen r*nkut, jos jollain on jotakin minua vastaan. I call you out, b*tch! Meinasin tehdä tästä ihan oman aloituksen mutta parempi se on upottaa jonnekin muualle sivukommentiksi, kuten tänne 🙂. Tämähän on vain huumoria. Monilla suomalaisilla tuntuu olevan kovin, kovin vaikeaa tunnistaa mikä on huumoria ja mikä ei. Ehkä tästä syystä suomalaiset ottavat puheet kirjaimellisesti ja tosissaan. Kirjoittelin tänne joskus että olisi mukavaa jos olisi jokin vattuilupalsta minne saisi vapaasti suoltaa niin paljon uhoa kuin sielu sietää 😁.

• Anna mennä vaan .. mä sain jo täyslaidallusen poitsulta niin samaan hintaan toinenkin.
        Kaksi yhden hinnalla vattuilua kyytipoikana..
        :)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Anna mennä vaan .. mä sain jo täyslaidallusen poitsulta niin samaan hintaan toinenkin.
        Kaksi yhden hinnalla vattuilua kyytipoikana..
        :)

Oletko käyttäytynyt lapsellesi jotenkin typerästi? Ei
        Hänkään sitä kestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänkään sitä kestä.

No tuossa toisessa ketjussa sitä jo avasin räävittäväksi..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No tuossa toisessa ketjussa sitä jo avasin räävittäväksi..

En ole lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänkään sitä kestä.

Kuka ei kestä? Ai tämä miehen luomean fiktiivisen naisen poika? Itellä ku ei poikaa oo niin en osaa varmaan täysin samaistua tällaiseen läheissuhteeseen tai hmm jotain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ei kestä? Ai tämä miehen luomean fiktiivisen naisen poika? Itellä ku ei poikaa oo niin en osaa varmaan täysin samaistua tällaiseen läheissuhteeseen tai hmm jotain

Teletappi, hattivatti, hottentotti what ever.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai anteeksi, multa unohtui vielä kilowatti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumkvatti? Peukalopotti? Taskumatti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumkvatti? Peukalopotti? Taskumatti?

Juuri se.

• Anonyymi

Mene psykologille suoltamaan ,he ovat sitä varten teidänkaltaisille!

• Anonyymi

Mikäs eläjä sä oot ellet suomalainen

• Anonyymi

Eipä oikeestaa. Enemmän kyllästyttää tyhjänaikanen pa.kanjauhant joka toisessa ketjussa ja varsinkin aivan turha rääpiminen.

• Niinku millainen on sinun mielestäsi tyhjän jauhantaa? Smaal talkki?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niinku millainen on sinun mielestäsi tyhjän jauhantaa? Smaal talkki?

Ketjun aiheeseen liittymätön kymmeninen viestien mittainen jauhaminen. Ne vois ihan hyvin viedä omiin lätinäketjuihinsa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketjun aiheeseen liittymätön kymmeninen viestien mittainen jauhaminen. Ne vois ihan hyvin viedä omiin lätinäketjuihinsa.

Tavallaan ymmärrän, tavallaan en.

Se mikä on sinun mielestäsi lätinää, on todennäköisesti jollekin oleellista.. tavalla tai toisella.

Asiat polveilee ketjuissa ja se on mielestäni ihan normaalia keskustelua.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän, tavallaan en.

Se mikä on sinun mielestäsi lätinää, on todennäköisesti jollekin oleellista.. tavalla tai toisella.

Asiat polveilee ketjuissa ja se on mielestäni ihan normaalia keskustelua.

Vo tietysti olle, mutta jos se ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, sen voi hoitaa muuallakin. Jos nyt siis sattuu omistamaan minkäänlaisia käytöstapoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Vo tietysti olle, mutta jos se ei liity ketjun aiheeseen mitenkään, sen voi hoitaa muuallakin. Jos nyt siis sattuu omistamaan minkäänlaisia käytöstapoja.

Käytöstavat ovat subjektiivinen käsite. Se mikä sinun mielestäsi kuuluu hyviin käytöstapoihin.. on vain sinun mielipiteesi.

Mielestäni avoin keskustelu avoimella keskustelualustalla on aina sallittua.

Olemme vain eri mieltä asiasta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Käytöstavat ovat subjektiivinen käsite. Se mikä sinun mielestäsi kuuluu hyviin käytöstapoihin.. on vain sinun mielipiteesi.

Mielestäni avoin keskustelu avoimella keskustelualustalla on aina sallittua.

Olemme vain eri mieltä asiasta.

Juu ... ainahan se on tapana tunke väliin jauhamaan muuta, kun ihmiset keskustelevat jostain. Mitä äänekkäämmin tulee väliin huutamaan ja sättimään, niin sitä paremmat käytöstavat. 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Juu ... ainahan se on tapana tunke väliin jauhamaan muuta, kun ihmiset keskustelevat jostain. Mitä äänekkäämmin tulee väliin huutamaan ja sättimään, niin sitä paremmat käytöstavat. 🙄

Kuinka niin? Ironiasi ei pure.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kuinka niin? Ironiasi ei pure.

Hyvätapaiselle tuota ei tarvitsisi selittää 👍

• Anonyymi

Ai nämä jotka urputtaa vakaassa uskossa omasta mielestään oikealle henkilölle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi suolisto on varmaan viimeinen paikka missä näitä hierarkioita sun muita muodostella. Sivusta jotain jeepositiivista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nämä jotka urputtaa vakaassa uskossa omasta mielestään oikealle henkilölle?

Hekin kyllä, ehdottomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvätapaiselle tuota ei tarvitsisi selittää 👍

Ihanaa kun kerrot, mutta ton miehen kansaa temmeltäessä tuskin oikealle hlöllr

• Anonyymi kirjoitti:

Aikanaan täällä ollut ketjujen puurakenne mahdollisti käsiteltävän aiheen haarautumisen ja siinä pysyi silloin helpommin mukana.
        Puurakenne poistettiin, eikä sitä ole pyynnöistä huolimatta palautettu.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Aikanaan täällä ollut ketjujen puurakenne mahdollisti käsiteltävän aiheen haarautumisen ja siinä pysyi silloin helpommin mukana.
        Puurakenne poistettiin, eikä sitä ole pyynnöistä huolimatta palautettu.

Niin, paikka on muuttunut, mutta osa keskustelijoista ei tunnu sitä tajuavan. Jostain syystä he vana jatkavat ketjujen lätisemistä täyteen tyhjänpäiväisellä aiheeseen liittymättömällä paskalla ja tuhoavat niin hyviäkin aiheita ja keskusteluja. Ei se paljoa vaatisi. Jos lätisytyttää, niin voin mennä uuteen ketjuun tekemään sitä. Täysin verrattavissa siihen, että jos toisilla on keskustelu käynnissä, niin ei ole mikään pakko tunkea juuri siehen viereen huutamaan kovaan ääneen jotain toista asiaa. Voi olla kohtelias, mennä muutaman pöydän kauemmaksi ja puhua normaalilla äänellä. Ihan peruskäytästapoja, jotka jostain syystä ovat osalta unohtuneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, paikka on muuttunut, mutta osa keskustelijoista ei tunnu sitä tajuavan. Jostain syystä he vana jatkavat ketjujen lätisemistä täyteen tyhjänpäiväisellä aiheeseen liittymättömällä paskalla ja tuhoavat niin hyviäkin aiheita ja keskusteluja. Ei se paljoa vaatisi. Jos lätisytyttää, niin voin mennä uuteen ketjuun tekemään sitä. Täysin verrattavissa siihen, että jos toisilla on keskustelu käynnissä, niin ei ole mikään pakko tunkea juuri siehen viereen huutamaan kovaan ääneen jotain toista asiaa. Voi olla kohtelias, mennä muutaman pöydän kauemmaksi ja puhua normaalilla äänellä. Ihan peruskäytästapoja, jotka jostain syystä ovat osalta unohtuneet.

En näe tilannetta lainkaan ongelmallisena ja kaikkeen voi sopeutua.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

En näe tilannetta lainkaan ongelmallisena ja kaikkeen voi sopeutua.

Eivät näy monet kykenevän sopeutumaan. Eipä se tosiaan paljoa vaatisi, mutta vaikeaa ilmeisesti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät näy monet kykenevän sopeutumaan. Eipä se tosiaan paljoa vaatisi, mutta vaikeaa ilmeisesti on.

Kumma juttu, minun on ihan äärettömän helppoa ohittaa sinun kaltaiset turhan valittajat ja siirtyä lukemaan fiksuja juttuja, kuten buddyn kirjoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma juttu, minun on ihan äärettömän helppoa ohittaa sinun kaltaiset turhan valittajat ja siirtyä lukemaan fiksuja juttuja, kuten buddyn kirjoituksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tykkään myös Buddystä.

• Anonyymi

jos menee nukkumaan ja sittten kun uni tulee niin joku iner tai pikkupirpana on mänkimässä päälle sängyssä?

• Anonyymi

Juu, kyllä kyllästyttää. Ihan typerää, että aikusia ihmisiä tarvii muistuttaa hyvistä käytöstavoista. 🙄

• Hyi hitto. Yöks sulle ja sun käytöstavoillesi.

Minä olen rehellisesti huonokäytöksinen. Ja tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella käytöstavoillaan. Itseriittoista paskaa sanon minä.

Mutta saat elää rauhassa kuplassasi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyi hitto. Yöks sulle ja sun käytöstavoillesi.

Minä olen rehellisesti huonokäytöksinen. Ja tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka luulevat olevansa muiden yläpuolella käytöstavoillaan. Itseriittoista paskaa sanon minä.

"Itseriittoista paskaa sanon minä."
        Jälleen kerran; komppaan sua!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itseriittoista paskaa sanon minä."
        Jälleen kerran; komppaan sua!
        trollikka

Täysin samaa mieltä myös, mutta ikävä kyllä täysin eri mieltä siitä mikä on itseriittoista paskaa.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyi hitto. Yöks sulle ja sun käytöstavoillesi.

Jeps. Tuotahan tuo on itsensä nostamista muiden yläpuolelle ja kuvittelemista että on jotenkin mukamas parempi kuin jotkut muut.🙂.

• Anonyymi

olwn vän hewlpotunut kozska joku xliner ymmärsi juttuja kun käytin jotain aqmerikkalaisten juttuja, sanontoja, ewttä ei henk.koht....

• Anonyymi

Kyllästyttää!

Noita henkilöitä on ilmeisesti kaksi. Toisen taustalla on ilmeisesti pahaa oloa ja hieman mistä kiikahtaa, on ikäpalstalla avautunut ettei ole hyvä olla. Joskus merkkaa itsensä, joskus ei. Hyvin riidan hakuinen tyyppi, joka mielellään määrittelee mitä muut saa/pitää tehdä.

Toinen, luultavasti eri tyyppi on sellainen, että ensin keskustelee fiksun oloisesti, mutta jossain kohtaa alkaa aina vääntää jostain ihan turhasta ja ihan pienestä. Jotenkin vaikutelma on sama kun mitä saa huostaanotetusta lapsesta, jonka elämä on ollut niin kovaa kaaosta, että kaaos tuntuu turvalliselta ja tutulta ja siksi kaaos pitää saada aikaan keinoilla millä hyvänsä. Kouluissa noita välillä näkee. Siis taustalla todennäköisesti myös vaikea elämä.

Ikävää, että paha olo kohdistuu muihin!

• No ainakin pari niitä on. Toisesta voisi jopa olla haisu, että on entinen rekkautunut.

No saivat säpinää palstalle, mikä sekin on ihan hyvä juttu.

Mutta se, että haastaa tahallaan riitaa, ei kanna kovinkaan pitkälle. Ikävää semmoinen. Mutta liian seesteinenkin palsta on kovin tylsä.

• Aikalailla oon tulkinnu tilanteen samoin tavoin.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Aikalailla oon tulkinnu tilanteen samoin tavoin.🙂.

Väärintulkinnoistahan ongelmat tosi usein alkavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Väärintulkinnoistahan ongelmat tosi usein alkavat.

No tässä ei kyllä nyt ole sellaisesta kyse vaan riidan tahallaan haastaminen on ikäväkyllä liiankin todellista.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

No tässä ei kyllä nyt ole sellaisesta kyse vaan riidan tahallaan haastaminen on ikäväkyllä liiankin todellista.🙂.

Tosiaan siis väärintulkinta sun puoleltasi, ilmeisesti ainakin kahdella tavalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan siis väärintulkinta sun puoleltasi, ilmeisesti ainakin kahdella tavalla.

Ei...eipä vaan olekaan. Mutta kuvittele toki niin vaan ehkä se helpottaa.😄

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Ei...eipä vaan olekaan. Mutta kuvittele toki niin vaan ehkä se helpottaa.😄

Kylläpähän vaan on, kun mitään riitaa ei ole tahallaan haastettu, ainakaan mun puoleltani. Ihan puhdasta väärintulkintaa sun puoletasi. Kuvittele vaan toisin, koska se selvästi helpottaa oloasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kylläpähän vaan on, kun mitään riitaa ei ole tahallaan haastettu, ainakaan mun puoleltani. Ihan puhdasta väärintulkintaa sun puoletasi. Kuvittele vaan toisin, koska se selvästi helpottaa oloasi.

Eipä vaan oo ja kyllä sitä riitaa on haastettu se nyt on täysin selvää ja sitä tehdään juuri nytkin mutta sä voit jäädä huuteleen yksikses tuuleen. Hei hei ja oikeen hyvää päivän jatkoa sulle.🙂.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Eipä vaan oo ja kyllä sitä riitaa on haastettu se nyt on täysin selvää ja sitä tehdään juuri nytkin mutta sä voit jäädä huuteleen yksikses tuuleen. Hei hei ja oikeen hyvää päivän jatkoa sulle.🙂.

Eipä vaan olekaan. Se tosiaan on huomattu, että sä kuvittelet jatkuvasti omiasi. Täällä on jo ilta, mutta jatkapa sä päivääsi siellä. 👍

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No ainakin pari niitä on. Toisesta voisi jopa olla haisu, että on entinen rekkautunut.

No saivat säpinää palstalle, mikä sekin on ihan hyvä juttu.

Mutta se, että haastaa tahallaan riitaa, ei kanna kovinkaan pitkälle. Ikävää semmoinen. Mutta liian seesteinenkin palsta on kovin tylsä.

A-vo-hoi-dok-ke-ja o-vat.

• Mulle aivan sama. :o)

Sopii tänne kaikenlaista. Mutta saatan mä oikein ilkeille alkaa v.ttuilemaankin, jos sattuu sellainen fiulis. :oD

Mutta jos joku ano laittaa, että hänen aloitukseen saa vastata vaan anot, niin ei haittaa, enkä sit vastaile. Hän ei selkeästi halua mun mielipidettä kuulla sitten. :o)

• Niin.. mä vaan piruunnun semmoisesta. Mua ei vittu kukaan komentele, jos en itse niin halua.

Mutta olen itsekin käyttäytynyt lapsellisesti viime päivinä. Ymmärrän sen toki. Joskus vaan lapsettaa..

Mutta sulla sika hyvä mentaliteetti tähän asiaan.

Niin.. mä vaan piruunnun semmoisesta. Mua ei vittu kukaan komentele, jos en itse niin halua.

Mutta olen itsekin käyttäytynyt lapsellisesti viime päivinä. Ymmärrän sen toki. Joskus vaan lapsettaa..

Mutta sulla sika hyvä mentaliteetti tähän asiaan.

No mä kyllä ymmärrän....onhan mullakin toi v.ttuilu joskus sellainen, että se vaan nostaa päätään. :oD

Mutta toisaalta se on itsensä haastamista. Se on minusta mukavaa... Ei siihen aina pysty, mutta sit jääkin usein p.skanmaku, jos ei osaa olla omien tunteiden yläpuolella....tai mitenkän sen sanon? Niihin reagoimisen yläpuolella.... Mutta kun pääsee päälle niissä, tulee taas aika voittajafiilis. :o)

Se koukuttaa. :oD

• Anonyymi

Kun hiutale on hiljaa, on palstan ilmapiiri ihan hyvä.

• Anonyymi

Ikävä kyllä olen samaa mieltä.

• Anonyymi

Uskaltaako tätä kompata, vai saako heti vihat niskoilleen?

• Anonyymi

Olen eri mieltä

• Anonyymi

Miten sä niinku ns splittaat nämä miehen eri hahmot toisistaan? Aloittaja on sama gubbe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sä niinku ns splittaat nämä miehen eri hahmot toisistaan? Aloittaja on sama gubbe

Jos on, niin käyttäytyy eri tavoin eri hahmoillaan.

• Täysin erimieltä myös.🙂.

• Ei ollut kivasti sanottu.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Täysin erimieltä myös.🙂.

Huitale ei ole syyllinen tilanteeseen millään tavoin.🙂.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei ollut kivasti sanottu.

Et sä tainnut itsekään kauhean kivasti tuolla ylempänä ketjussa sanoa. Sulla kuitenkin on oikeus mielipiteeseesi, aivan kuten tuon ilmaisijalla omaansa.

• Anonyymi

Tätä ei ole kiva sanoa, mutta noin se pitkälti näkyy olevan.

• Anonyymi

mikkojuhan voisi myös pysyä hiljaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MJ on ihan ok, kun ei ole turhan kärkästä kompattavaa tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

erittäin paljon samaa mieltä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on, niin käyttäytyy eri tavoin eri hahmoillaan.

Muuten, mutta en ole hahmo. Olen ihan minä ihte.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä tainnut itsekään kauhean kivasti tuolla ylempänä ketjussa sanoa. Sulla kuitenkin on oikeus mielipiteeseesi, aivan kuten tuon ilmaisijalla omaansa.

Mikä niistä ei sit ollut kivasti mielestäsi sanottu?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mikä niistä ei sit ollut kivasti mielestäsi sanottu?

Etköhän sä itsekin tiedä mitä olet kirjotellu.

• Anonyymi kirjoitti:

No tunne on ihan molemminpuolinen kiitos vaan.😂.

• Anonyymi kirjoitti:

erittäin paljon samaa mieltä

Aivan todella paljon ihan äärimmäisyyteen asti erimieltä.🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pysyy kyllä hiljaa, kun sille ei vaivaudu vastaamaan mitään. Ei se lopputtomiin jaksa yksinään tapella, kuten ei Huitalekaan. Huitale tosi jaksaa riehua yksinään yllättävän kauan, useemman päivänkin. Molempiin kuitenki toimii, kun ei kiinnitä niihin eikä niiden sanomisiin mitään huomiota, Toimii ton tyylisiin kiusaajin ihan yleisestikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sä itsekin tiedä mitä olet kirjotellu.

Jaa.. no ei kaikki jää noin mieleen. Ja mistä hitosta mä voin sen sanoa, mistä sanomisistani olet mennyt wokeilemaan?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa.. no ei kaikki jää noin mieleen. Ja mistä hitosta mä voin sen sanoa, mistä sanomisistani olet mennyt wokeilemaan?

Se on tietenkin tosi ikävää, jos et itsekään tiedä mitä kirjoitat. Se on ongelma, jossa en pysty sua auttamaan. Jaksuhali.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tietenkin tosi ikävää, jos et itsekään tiedä mitä kirjoitat. Se on ongelma, jossa en pysty sua auttamaan. Jaksuhali.

Jeps.. ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

MJ on ihan ok, kun ei ole turhan kärkästä kompattavaa tarjolla.

Kiitos...kai.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos...kai.😄.

Huomenta. Tein tuonne tuollaisen Popeda-visan. Voit testata sen avulla saatko nyt mainokset pysymään ja tehtyä visan.

• Norppa83 kirjoitti:

Huomenta. Tein tuonne tuollaisen Popeda-visan. Voit testata sen avulla saatko nyt mainokset pysymään ja tehtyä visan.

Hyvää huomenta!😊. Jep mä testailen. Nyt tarvii rientää kuitenkin suihkuun ja terkkarilta lääkkeet hakeen. Nähdään vähän ajan päästä ystäväiseni.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Hyvää huomenta!😊. Jep mä testailen. Nyt tarvii rientää kuitenkin suihkuun ja terkkarilta lääkkeet hakeen. Nähdään vähän ajan päästä ystäväiseni.🙂.

Jep. Testaileppa =D Mää tässä kuuntelen musiikkia. Heräsin jo kuuden maissa, kun en saanut unta.

• Norppa83 kirjoitti:

Jep. Testaileppa =D Mää tässä kuuntelen musiikkia. Heräsin jo kuuden maissa, kun en saanut unta.

Do diin...nyt meen testaan kun palasin kyliltä kaupan kautta kotio. Vois kanssa pistää musaa soimaan. Heräilin yöllä muutamaan otteeseen ja lopulta kanssa siinä vajaa 6 aikoihin ei enää jaksanu sitten yrittää saada unen päästä kiinni.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Do diin...nyt meen testaan kun palasin kyliltä kaupan kautta kotio. Vois kanssa pistää musaa soimaan. Heräilin yöllä muutamaan otteeseen ja lopulta kanssa siinä vajaa 6 aikoihin ei enää jaksanu sitten yrittää saada unen päästä kiinni.🙂.

Ite ehkä meen vielä jonkun ajan päästä yrittää nukkumista, tosin tää musiikin kuuntelu houkuttaa jäämään tänne olohuoneeseen =D Jossain vaiheessa kyllä kuitenkin lähden myös ulos tai ainakin aikomus on. Aurinkokin paistaa.

• Norppa83 kirjoitti:

Ite ehkä meen vielä jonkun ajan päästä yrittää nukkumista, tosin tää musiikin kuuntelu houkuttaa jäämään tänne olohuoneeseen =D Jossain vaiheessa kyllä kuitenkin lähden myös ulos tai ainakin aikomus on. Aurinkokin paistaa.

Sapuskan jälkeen pienet päikkärit maistuu kyllä varmaan itellekin ja sitten päikkäreiden jälkeen ajattelin kanssa lähtee käveleen lenkille kun on hyvä keli. Ulkoilu piristää mieltä toisin kuin pelkkä sisällä nököttäminen.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sapuskan jälkeen pienet päikkärit maistuu kyllä varmaan itellekin ja sitten päikkäreiden jälkeen ajattelin kanssa lähtee käveleen lenkille kun on hyvä keli. Ulkoilu piristää mieltä toisin kuin pelkkä sisällä nököttäminen.🙂.

Aurinko oikein häikäisee kirkkaasti. Katsotaan minne menen, nukkumaan tai ulos tai molempia.

• Norppa83 kirjoitti:

Aurinko oikein häikäisee kirkkaasti. Katsotaan minne menen, nukkumaan tai ulos tai molempia.

On kiva kyllä kun aurinko paistaa. Täällä oli kun kylälle läksin ja vielä vähän takas tullessakin oikee kunnon hernerokkasumu. Ei aidosti montaakaan metriä nähny eteenpäin ennen kuin se rupes häviään.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

On kiva kyllä kun aurinko paistaa. Täällä oli kun kylälle läksin ja vielä vähän takas tullessakin oikee kunnon hernerokkasumu. Ei aidosti montaakaan metriä nähny eteenpäin ennen kuin se rupes häviään.🙂.

Mutta pääsit silti kotiin, et menny harhaan niin kuin taksillakaan, kun lähdit paikallisesta baarista =D

• Norppa83 kirjoitti:

Mutta pääsit silti kotiin, et menny harhaan niin kuin taksillakaan, kun lähdit paikallisesta baarista =D

Juu osasin hyvin kotio eikä tullu harharetkiä eksymisen takia ei nyt eikä silloin taksilla kuskin kanssa viittomakielellä kommunikoidessa.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu osasin hyvin kotio eikä tullu harharetkiä eksymisen takia ei nyt eikä silloin taksilla kuskin kanssa viittomakielellä kommunikoidessa.😄.

Hyvä hyvä. Suuntavaisto on tallella ja näköjään kommunikointikin pelaa =D

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvä hyvä. Suuntavaisto on tallella ja näköjään kommunikointikin pelaa =D

Nooh...kyllä ne ainakin aina hetkellisesti pelaa molemmat.😅

• Mikkojuhan kirjoitti:

Nooh...kyllä ne ainakin aina hetkellisesti pelaa molemmat.😅

Hyvä hyvä =D Nyt mää poistun ainakin joksikin aikaa. Törmätään taas, kun tavataan =D

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvä hyvä =D Nyt mää poistun ainakin joksikin aikaa. Törmätään taas, kun tavataan =D

Jees...mäkin lähren ruoan laittoon. Nähdään myöhemmin ja hymyillään kun tavataan.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jees...mäkin lähren ruoan laittoon. Nähdään myöhemmin ja hymyillään kun tavataan.😊.

Hei vaan. Nyt olen kirjastossa. Tulin tänne, kun en keksinyt muutakaan enkä halunnut vielä mennä kotiin. Itsekin pitäisi vielä jaksaa kaittaa tänään jotain syötävää. Myöhäisemmäksi menee, kun pitää ehkä käydä vielä kaupasta hakemassa jotain pientä ja ajattelin sitä ennen käydä vielä tuolla jollain kirjaston osastollakin.

• Norppa83 kirjoitti:

Hei vaan. Nyt olen kirjastossa. Tulin tänne, kun en keksinyt muutakaan enkä halunnut vielä mennä kotiin. Itsekin pitäisi vielä jaksaa kaittaa tänään jotain syötävää. Myöhäisemmäksi menee, kun pitää ehkä käydä vielä kaupasta hakemassa jotain pientä ja ajattelin sitä ennen käydä vielä tuolla jollain kirjaston osastollakin.

Heips.🤗. Mä ajattelin ite tässä kohta kanssa lähtee sen pienen lenkin käveleen. Kiva että on jotain tekemistä kuten just kirjastossa käynti ettei tarvii vaan kotona jumittaa. Mä en muistakaan missäpäin siellä Jyskälässä se kirjasto oli. No ei kait se haittaa jos vähäsen myöhemmäks menee safkan laittaminen ellei sitten tietysti oo jo kova nälkä niin sitten se voi harmittaa kyllä jos venyy pitkälle kun pitäis vielä kokatakin kun kotio pääsee mutta ainahan sitä voi yrittää kaupasta kattoo jotain mitä on helppi ja nopee tehdä suht vaivattomasti. Mitä sä tykkäät kirjastossa yleensä tehdä?🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Heips.🤗. Mä ajattelin ite tässä kohta kanssa lähtee sen pienen lenkin käveleen. Kiva että on jotain tekemistä kuten just kirjastossa käynti ettei tarvii vaan kotona jumittaa. Mä en muistakaan missäpäin siellä Jyskälässä se kirjasto oli. No ei kait se haittaa jos vähäsen myöhemmäks menee safkan laittaminen ellei sitten tietysti oo jo kova nälkä niin sitten se voi harmittaa kyllä jos venyy pitkälle kun pitäis vielä kokatakin kun kotio pääsee mutta ainahan sitä voi yrittää kaupasta kattoo jotain mitä on helppi ja nopee tehdä suht vaivattomasti. Mitä sä tykkäät kirjastossa yleensä tehdä?🙂.

Nyt olen tässä koneella, mutta yleensä katson löytyykö jotain lainattavaa kuten vaikka lehtiä, kirjoja tai Cd-levyjä. Tällä kertaa ajattelin mennä tuonne musiikkiosastolle katsastamaan Cd-hyllyjä ja muuta.

• Norppa83 kirjoitti:

Nyt olen tässä koneella, mutta yleensä katson löytyykö jotain lainattavaa kuten vaikka lehtiä, kirjoja tai Cd-levyjä. Tällä kertaa ajattelin mennä tuonne musiikkiosastolle katsastamaan Cd-hyllyjä ja muuta.

Jees...toivottavasti löytyy jotain mukavaa ja mielenkiintoista mitä lainata kuunneltavaks.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jees...toivottavasti löytyy jotain mukavaa ja mielenkiintoista mitä lainata kuunneltavaks.🙂.

Ei nyt taida tulla mktään mieleen. Youtubesta kjuuntelen sit. On mulla kotona kak Joe Bonamassa levyä, kun klainasin yks toinen päivä kirkjastosta, mutta olen kyllä kuunnellut niidenkin levyjen kappaleita Tubesta.

• Norppa83 kirjoitti:

Ei nyt taida tulla mktään mieleen. Youtubesta kjuuntelen sit. On mulla kotona kak Joe Bonamassa levyä, kun klainasin yks toinen päivä kirkjastosta, mutta olen kyllä kuunnellut niidenkin levyjen kappaleita Tubesta.

Jep. Tubesta ja muualta netistä kyllä löytyy yleensä kaikki se mitä niistä cd-levyiltäkin.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Tubesta ja muualta netistä kyllä löytyy yleensä kaikki se mitä niistä cd-levyiltäkin.🙂.

Näin on. Tosin kyllä joskus haluan lainata CD-levyjä kirjastosta ja kuunnella musiikkia niinkin. Tube ja ylipäätään netti on vaan helpottanut musiikinkin etsimistä. Ennen kun hankin tietokoneen, niin artistien ja bändien etsiminen oli vähän työläämpää. Piti aina mennä kirjastoon ja katsoa löytääkö CD-levyä, jos kuuli jostain kiinnostavasta artistista. Kun kuulin sellaisesta kuin Youtube, en ihan heti kun sain koneen, meni siinä varmaan ainakin vuos tai pari, niin oli kuin maailma olisi avartunut.

• Norppa83 kirjoitti:

Näin on. Tosin kyllä joskus haluan lainata CD-levyjä kirjastosta ja kuunnella musiikkia niinkin. Tube ja ylipäätään netti on vaan helpottanut musiikinkin etsimistä. Ennen kun hankin tietokoneen, niin artistien ja bändien etsiminen oli vähän työläämpää. Piti aina mennä kirjastoon ja katsoa löytääkö CD-levyä, jos kuuli jostain kiinnostavasta artistista. Kun kuulin sellaisesta kuin Youtube, en ihan heti kun sain koneen, meni siinä varmaan ainakin vuos tai pari, niin oli kuin maailma olisi avartunut.

Onhan siinä kyllä joo tietty oma fiiliksensä ja oma nostalgiansa jotenkin kuunnella cd-levyltä/kasetilta/lp-levyltä se musiikki vaikka ei hän se musa siitä miksikään muutu äänenlastu korkeintaan. Älyttömästi kyllä tube ja nää muut on helpottanut, monipuolistanut ja juuri avartanut eri bändien ja artistien sekä erilaisen musiikin kuuntelua. Ei nuorena ennen nettiä ja ja näitä olis osannu kuvitellakkaan että olis mahdollista kuunnella ja valita lähes loputtomasta vaihtoehtojen määrästä.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Onhan siinä kyllä joo tietty oma fiiliksensä ja oma nostalgiansa jotenkin kuunnella cd-levyltä/kasetilta/lp-levyltä se musiikki vaikka ei hän se musa siitä miksikään muutu äänenlastu korkeintaan. Älyttömästi kyllä tube ja nää muut on helpottanut, monipuolistanut ja juuri avartanut eri bändien ja artistien sekä erilaisen musiikin kuuntelua. Ei nuorena ennen nettiä ja ja näitä olis osannu kuvitellakkaan että olis mahdollista kuunnella ja valita lähes loputtomasta vaihtoehtojen määrästä.🙂.

Näin on. Nykyään kuuntelen eniten musiikkia Youtubesta.

• Norppa83 kirjoitti:

Näin on. Nykyään kuuntelen eniten musiikkia Youtubesta.

Mä kuuntelen lähes tulkoon ainoastaan sieltä. Onhan noita cd-levyjä muutamia vielä hyllyssä mutta ei niitä tuu kuunneltua ikäväkyllä ja siinäkin on osatekijänä vaan laiskuus ja tuben helppous.😄. On muutamia kasettejakin mutta ei taida olla kasettimankkaa enää ellei jossain varaston perukoilla oo joku ikivanha. Hei muuten itseasiassa pappa vainaan "perintönä" tullut vuosikymmeniä vanha kasettimankka mitä pappa käytti radion kuuntelemiseen on varmaan jossain kyllä. Muistan sen mankan jo lapsuudesta. Se taisi toimiakin vielä kun kokeiltiin papan ja mummun poismenon jälkeen tavaroita sieltä Jyskälästä tänne tuotaessa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mä kuuntelen lähes tulkoon ainoastaan sieltä. Onhan noita cd-levyjä muutamia vielä hyllyssä mutta ei niitä tuu kuunneltua ikäväkyllä ja siinäkin on osatekijänä vaan laiskuus ja tuben helppous.😄. On muutamia kasettejakin mutta ei taida olla kasettimankkaa enää ellei jossain varaston perukoilla oo joku ikivanha. Hei muuten itseasiassa pappa vainaan "perintönä" tullut vuosikymmeniä vanha kasettimankka mitä pappa käytti radion kuuntelemiseen on varmaan jossain kyllä. Muistan sen mankan jo lapsuudesta. Se taisi toimiakin vielä kun kokeiltiin papan ja mummun poismenon jälkeen tavaroita sieltä Jyskälästä tänne tuotaessa.🙂.

Itse olen vienyt mun kaikki CD-levyt pois. Mulla oli 2 Kari Tapionkin CD-levyä (toinen tuplakokoelmalevy, jonka ostin joskus Anttilan Top tenistä alelaarista ja toisen oli saanut joskus joulahjaksi) ja nekin vein pois, tosin olin ne kuunnellut jo melkein puhki. On mulla vielä mun radio-Cd-soitin (sain isältä synttärilahjaks joskus ysärin lopulla, Philips merkkinen), toimii vieläkin ihan hyvin.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Tuolla isältä saadulla CD-soittimella kuuntelen joskus levyjä. Radiota en enää kuuntele kuin aika harvoin, koska aikoinaan tuli kuunneltua paljon.

• Norppa83 kirjoitti:

Itse olen vienyt mun kaikki CD-levyt pois. Mulla oli 2 Kari Tapionkin CD-levyä (toinen tuplakokoelmalevy, jonka ostin joskus Anttilan Top tenistä alelaarista ja toisen oli saanut joskus joulahjaksi) ja nekin vein pois, tosin olin ne kuunnellut jo melkein puhki. On mulla vielä mun radio-Cd-soitin (sain isältä synttärilahjaks joskus ysärin lopulla, Philips merkkinen), toimii vieläkin ihan hyvin.

Mum suurin osa cd-levyistä on hukkunut muutoissa ja joissain sen sellasissa aikanaan ja kun joskus oli asunnottomanakin niin niitä tavaroita oli sitten milloin missäkin pitkin kylää levällään ja niitä on sitten jääny paljon sillekin tielleen. Muutama kymmen noita on jäljellä mutta ei niistä oo oikeasti kun varmaan joku 10-20 sellasia mitä oikeesti vois kuunnellakin loput on jotain ihan turhaa. Yllättävän kestäviä mankkoja kyllä tehty joskus jos niitä vaan on hyvin kohdeltu.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mum suurin osa cd-levyistä on hukkunut muutoissa ja joissain sen sellasissa aikanaan ja kun joskus oli asunnottomanakin niin niitä tavaroita oli sitten milloin missäkin pitkin kylää levällään ja niitä on sitten jääny paljon sillekin tielleen. Muutama kymmen noita on jäljellä mutta ei niistä oo oikeasti kun varmaan joku 10-20 sellasia mitä oikeesti vois kuunnellakin loput on jotain ihan turhaa. Yllättävän kestäviä mankkoja kyllä tehty joskus jos niitä vaan on hyvin kohdeltu.🙂.

Mulla kestää aika hyvin tavarat. Tää läppärikin on yli 13 vuotta vanha.

• Norppa83 kirjoitti:

Tuolla isältä saadulla CD-soittimella kuuntelen joskus levyjä. Radiota en enää kuuntele kuin aika harvoin, koska aikoinaan tuli kuunneltua paljon.

En oikeen ikinä ihan nuoruutta ja jotain radiomafian ysärillä tulleita Salovaara showta ja Anssia lukuunottamatta radioo hirveesti oo ikinä kuunnellut kuin autossa ja joissain työpaikoissa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

En oikeen ikinä ihan nuoruutta ja jotain radiomafian ysärillä tulleita Salovaara showta ja Anssia lukuunottamatta radioo hirveesti oo ikinä kuunnellut kuin autossa ja joissain työpaikoissa.🙂.

Ite kuuntelin teininä aika paljon Classic Radiota, kun tuli kuunneltu aplajon klassista musiikkia ja myöhemmin Radio Suomea ja sieltä sitten vähän kaikenlaisia ohjelmia.

• Norppa83 kirjoitti:

Mulla kestää aika hyvin tavarat. Tää läppärikin on yli 13 vuotta vanha.

Jep. Joo kyllä mullakin nykyään ketää ihan tosi hyvin mutta silloin aikanaan kun elämä oli hyvin erilaista ja sattu ja tapahtu kaiken näköistä jatkuvasti niin eipä nuo tavaratkaan kestäny tai pysynyt tallessa. Tosin mä en oo ikinä mitenkään erityisesti mistään materiasta välittänyt että silläkin on varmasti ollut osansa asiassa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Joo kyllä mullakin nykyään ketää ihan tosi hyvin mutta silloin aikanaan kun elämä oli hyvin erilaista ja sattu ja tapahtu kaiken näköistä jatkuvasti niin eipä nuo tavaratkaan kestäny tai pysynyt tallessa. Tosin mä en oo ikinä mitenkään erityisesti mistään materiasta välittänyt että silläkin on varmasti ollut osansa asiassa.🙂.

En määkään oo mikään hamstraaja, liika on liikaa tavarassa, mutta en tykkää ihan autiosta ja hallimaisesta asunnostakaan.

• Norppa83 kirjoitti:

Ite kuuntelin teininä aika paljon Classic Radiota, kun tuli kuunneltu aplajon klassista musiikkia ja myöhemmin Radio Suomea ja sieltä sitten vähän kaikenlaisia ohjelmia.

Jeps. Ainiin ja Hpk:n lätkäpelejä niitä tuli paljon kuunneltua radiosta jos ei mennyt peliin ja kun niitä ei silloin telkasta tullut. Nythän voi seurata vaikka jokaikisennpelin jos haluaa tilaamalla oikeen kanavan tai nettin kautta kattomalla sieltä löytyy ilmasekskin kaikki pelit.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jeps. Ainiin ja Hpk:n lätkäpelejä niitä tuli paljon kuunneltua radiosta jos ei mennyt peliin ja kun niitä ei silloin telkasta tullut. Nythän voi seurata vaikka jokaikisennpelin jos haluaa tilaamalla oikeen kanavan tai nettin kautta kattomalla sieltä löytyy ilmasekskin kaikki pelit.🙂.

Mua ei jääkiekko kauheesti kiinnosta mitä nyt esim. talviolympilaisten aikaan saatan kattoa, kun olympilaisia saatan kattoa muutenkin niin kuib kesäolympialaisiakin tai ainakin koosteita.

• Norppa83 kirjoitti:

En määkään oo mikään hamstraaja, liika on liikaa tavarassa, mutta en tykkää ihan autiosta ja hallimaisesta asunnostakaan.

Juu kyllä vaikka en todellakaan oo mikään materialisti niin kodin pitää olla kotoisa ja oman kodin tuntuinen ja näköinen ja sen saa aikaan ne omat tutut tavarat. Ei semmonen steriili just hallimainen ja aution tuntuinen kämppä missä kaikuu tyhjyyttään oo ainakaan mulle kodin tuntuinen.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu kyllä vaikka en todellakaan oo mikään materialisti niin kodin pitää olla kotoisa ja oman kodin tuntuinen ja näköinen ja sen saa aikaan ne omat tutut tavarat. Ei semmonen steriili just hallimainen ja aution tuntuinen kämppä missä kaikuu tyhjyyttään oo ainakaan mulle kodin tuntuinen.🙂.

Just. Katoin kerran Youtubesta kun yks mies esitteli jollekin toiselle taloa (olikohan oma kämppä, taisi olla), joka oli kuin joku modermin taiteen museo, just sellainen hallimainen ja niukemmin sisutettu ja valkoista lähes kaikkialla ja metallinsävyjä. Oli tosi iso asunto vielä ja moderni ulkoapäinkin. Ulkona iso uima-allas ja kellaritasolla monen kymmenen auton autotalli ja oma yökerho.

• Norppa83 kirjoitti:

Mua ei jääkiekko kauheesti kiinnosta mitä nyt esim. talviolympilaisten aikaan saatan kattoa, kun olympilaisia saatan kattoa muutenkin niin kuib kesäolympialaisiakin tai ainakin koosteita.

Ennen tuli seurattua aktiivisesti mutta ei enää nykyään kunhan sillä tavalla että pysyy perillä missä mennään HPK:n osalta ja liigassa. Ja tosiaan myös Leijonien pelejä tulee seurattua. Ei ehkä näitä EHT ja harkkapelejä niin tarkasti mutta arvoturnaukset kyllä.🙂.

• Norppa83 kirjoitti:

Just. Katoin kerran Youtubesta kun yks mies esitteli jollekin toiselle taloa (olikohan oma kämppä, taisi olla), joka oli kuin joku modermin taiteen museo, just sellainen hallimainen ja niukemmin sisutettu ja valkoista lähes kaikkialla ja metallinsävyjä. Oli tosi iso asunto vielä ja moderni ulkoapäinkin. Ulkona iso uima-allas ja kellaritasolla monen kymmenen auton autotalli ja oma yökerho.

No olishan sellanen varmaan hieno ja upee ja kallis mutta aika orpoa siellä olis ihan varmasti yksin tai kaksinkin asua enkä todellakaan usko että itestä tuntuis kodilta ollenkaan.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No olishan sellanen varmaan hieno ja upee ja kallis mutta aika orpoa siellä olis ihan varmasti yksin tai kaksinkin asua enkä todellakaan usko että itestä tuntuis kodilta ollenkaan.🙂.

Talo oli jossain päin Usaa, olikohan Los Angelesissa. Jollain kukkulan rinteellä taisi olla.
        Itse en viihtyisi sellaisessa talossa.

• Norppa83 kirjoitti:

Talo oli jossain päin Usaa, olikohan Los Angelesissa. Jollain kukkulan rinteellä taisi olla.
        Itse en viihtyisi sellaisessa talossa.

No eipä yllätä että on jenkeistä kyse ja vielä jostain losin kukkuloilla olevasta talosta sellaiselta se kuullosti ja sellaisen mielikuvan siitä sain. Enkä tosiaan mäkään viihtyis yhtään sellasessa talossa.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No eipä yllätä että on jenkeistä kyse ja vielä jostain losin kukkuloilla olevasta talosta sellaiselta se kuullosti ja sellaisen mielikuvan siitä sain. Enkä tosiaan mäkään viihtyis yhtään sellasessa talossa.🙂.

Voin yrittää ettiä linkin siihen taloon sulle.

Tästä:
        https://www.youtube.com/watch?v=_H2xmRseiDw

• Norppa83 kirjoitti:

Tästä:

En kattonut kokonaan videoo nyt mutta eipä oo ihme että se on Bel airissa ja on vaatimattomasti vaan isoin ja kallein maailmassa.😄. En kyllä silti vois asua tollasessa ei se olis mikään koti ei ainakaan mulle tuntuis siltä. Onko se nyt sitten muka hienoo ja kotoisaa kun on niin paljon tilaa että äänetkin kaikuu tollain kun tossa videossa siellä talossa.🙂.

• Norppa83 kirjoitti:

Tästä:

Sun kanssas on ollu taas niin kovin kivaa ja mukavaa jutella kokopäivä ja viettää aikaa enkä oikeestaan tahtois lopettaa mutta mun on kyllä pakko lähtee nukkumaan kun aamulla tarvii taas olla 5 hereillä jo. Oikeen hyvää yötä ja lempeitä unia ja toivottavasti niska ja hartiat ei kiusaa ja saat nukuttua hyvin ja kivuttomasti. Kiitos sulle paljon tästä päivästä. Jatketaan juttua vaikka taas huomenna ystäväni.🤗.

• Mikkojuhan kirjoitti:

En kattonut kokonaan videoo nyt mutta eipä oo ihme että se on Bel airissa ja on vaatimattomasti vaan isoin ja kallein maailmassa.😄. En kyllä silti vois asua tollasessa ei se olis mikään koti ei ainakaan mulle tuntuis siltä. Onko se nyt sitten muka hienoo ja kotoisaa kun on niin paljon tilaa että äänetkin kaikuu tollain kun tossa videossa siellä talossa.🙂.

Ihan kuin Kiasma tai joku muu modernin taiteen museo tai vaikka hotelli, ei oikeen koti, ellei sitten vaihda sisustusta.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Sun kanssas on ollu taas niin kovin kivaa ja mukavaa jutella kokopäivä ja viettää aikaa enkä oikeestaan tahtois lopettaa mutta mun on kyllä pakko lähtee nukkumaan kun aamulla tarvii taas olla 5 hereillä jo. Oikeen hyvää yötä ja lempeitä unia ja toivottavasti niska ja hartiat ei kiusaa ja saat nukuttua hyvin ja kivuttomasti. Kiitos sulle paljon tästä päivästä. Jatketaan juttua vaikka taas huomenna ystäväni.🤗.

Veikkaanpa, että niskaan ja hartioihin ottaa taas, se on se mun tyyny pääasiassa. Ehkä se on siinä, etten ole aikaisemmin oikeen kunnellu tätä ysärirokkia, kun oon tottunu 1960-70 -lukujen rockiin (ja edelleen oon sitä mieltä, että- 70 -luvun rock on parasta rockia, mutta kyllä muiltakin vuosikymmenltä voi löytyä hyviäkin kuten 1960-luvulta esim. Kinks tai Whitesnake kasarilta tai ysäriltä vaikka se Oasis tai nyt tää Green day ja 2000-luvulta vaikka se Jet, jota oon tänään kuunnellu tai mun toinen suosikki Dirty honey).

• Anonyymi

Piparia 🍪 ja päiväkahviseuraa ☕

• Anonyymi

Mulle taas on tullu tuosta 🍪 aina mieleen kuutamo. Mun mielikuva piparista on ihan erilainen. 😁

• Anonyymi

🌕 ja 🍪 melkein samanlaiset. 🤔

• Anonyymi

Kokeile jotain päivätoimintakeskusta, laittavat varmasti tosin rajat ns

• Juu aivan helvetin kyllästyttävä ja typerä juttu ja niin keinotekoisesti keksitty kun voi olla ja ei yhtään mihinkään todelliseen pohjautuva juttu.🙄🤬.

• Ihan turhaa se on. Kahtiajaottelu.

Ihan turhaa se on. Kahtiajaottelu.

Kyllä täysin turhaa.🙂.

• Ei vielä, johtunee siitä että olen vaan vilkuillut tänne, en juurikaan lueskellut

Pirun meheviä puolukoita oli metsässä, äsken kävin, ja ihan syötäviä mustikoitakin

• Itse olet ihanan syötävä :)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Itse olet ihanan syötävä :)

Pujis on myös sinun samoja hahmojasi. Kyllä on niin vanha ja typerä leikki. Miten jaksat yhäkin?

Itse olet ihanan syötävä :)

Ihanien pusuhuuliesi mehevyys voittaa puolukoiden mehevyyden 100-0

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Oot ihana.
        Jätä toi pirpanan sika, se ei arvosta sinua.

• Anonyymi kirjoitti:

Pujis on myös sinun samoja hahmojasi. Kyllä on niin vanha ja typerä leikki. Miten jaksat yhäkin?

Pujis?? Mun merkki???

Ha haa! Nyt murjasit..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Pujis?? Mun merkki???

Ha haa! Nyt murjasit..

Pojat, pojat….

• pujotteIija kirjoitti:

Kiitos kultaseni. Vajaan viikon päästä pussaillaan sitten oikein huolella. Olet ihana.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana.
        Jätä toi pirpanan sika, se ei arvosta sinua.

Pujis on ihana, se on totta.

• Anonyymi

Ei oikeastaan. Hieman helpompi löytää mitä itse kirjoittanut tai sitten ei.

• Anonyymi

Tästäkin voi olla samaa mieltä. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästäkin voi olla samaa mieltä. 😃

Tämä ei ole ”samaa mieltä”-ketju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole ”samaa mieltä”-ketju.

Ei sitä oltu kiellettykään. Samaa mieltä olemista siis.

• Jos jossain pitää riidellä, niin täällä joutaa sen tehdä. Ota huumorina. Aika ajoin valloilleen ryöpsähtävä tulehtunut palstailmapiiri on viihdyttävä elementti. Se myös paljastaa ihmisistä millaisia he ovat.

• Olet muuten aikalailla oikeassa. Saa säpinää palstailuun. Tuossa olikin jo aika seesteinen kausi. Ehkä liian pitkään jopa.

• Anonyymi

huvittaakin edes jotain keskusteluja tyttöjen kanssa, hoh aika hauskoja sinänsä, mutta jokainenhan tetää että mikko on bvotti :D

• Kyllä vaan, yksi tasan varma keino saada meikäläinen kyllästymään, on tarjoilla samaa potaskaa koko ajan ja tunnusmerkit sen suhteen on tosiaan täytetty varsin hyvin viime päivien aikana 🙄. Siinä fifty-fifty etten pyyhkäise koko juttua viemäristä alas, kesän alussa näillä tunnelmilla olisin sen jo tehnyt, nyt en ehkä viitsi enää. Blah

• Anonyymi

Pöh, nyt niin tosissaan kannata... Kaikki saa rutista vuorollaan. Lukeahan ei tartte, saati vastata.

Mua on kyllästyttänyt tänään suppilovahveroiden perkaaminen, pannuttaminen ja pussittaminen pakastimeen. Keräsin eilen parissa tunnissa kolme muovipussillista ja tänään on mennyt melkein koko päivä jatkokäsittelyyn. Kyllä sitä kerää, kun joku perkais.. Tosin ei sekään kivaa ole että samasta paikasta löytyy kassitolkulla. Jää oikea metsässä oleminen ja siitä nauttiminen väliin.

Nyt on ihan hurjasti suppiksia. Viime vuonna oli vähemmän.

Kaikki köyhät nyt keräämään talven varalle kunnon varastot. Tulee vielä oikeesti nälkä kun iskee lama ja oikeistohallitus.

xLiner

• Minä en oikein osaa sieniä kerätä tai käyttää. Olen ihan citykani. Ja iso kauppa on 50 m päässä, mistä saa ihan kaikkea tarvitsemaansa.

Mutta olisi ihanaa päästä metsään. Jonkun kanssa, ettei tarvitsisi pelätä eksymistä. Metsä on taianomainen paikka minulle.

Sit kun sä saat sen piilopirtin itsellesi, mä muutun pikkuiseksi hiireksi sun katon alle.. :)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä en oikein osaa sieniä kerätä tai käyttää. Olen ihan citykani. Ja iso kauppa on 50 m päässä, mistä saa ihan kaikkea tarvitsemaansa.

Mutta olisi ihanaa päästä metsään. Jonkun kanssa, ettei tarvitsisi pelätä eksymistä. Metsä on taianomainen paikka minulle.

Sit kun sä saat sen piilopirtin itsellesi, mä muutun pikkuiseksi hiireksi sun katon alle.. :)

Mullekin metsässä on taikaa... Kaikki vanhat uskomukset ja tarut heräävät siellä henkiin. On helppo uskoa niihin kaikkiin kun pienenä mitättömänä ihmisenä siellä suurten voimien keskellä saa kulkea. Käyttäydyn metsässä hyvin kunnioittavasti. Antimista kuuluu ymmärtää olla kiitollinen.

Mulla on muuten aina kartta ja kompassi mukana kun lähden isompaan metsään. En ole vielä koskaan eksynyt. Muutaman kerran olen tullut vasta pimeällä pois, lampun kanssa, maasto muuttuu silloin silmissä täysin. Se ei välttämättä ole kovin miellyttävää rämpimistä just sillä hetkellä, mutta autolle pääseminen on kyllä silloin palkitsevaa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullekin metsässä on taikaa... Kaikki vanhat uskomukset ja tarut heräävät siellä henkiin. On helppo uskoa niihin kaikkiin kun pienenä mitättömänä ihmisenä siellä suurten voimien keskellä saa kulkea. Käyttäydyn metsässä hyvin kunnioittavasti. Antimista kuuluu ymmärtää olla kiitollinen.

Mulla on muuten aina kartta ja kompassi mukana kun lähden isompaan metsään. En ole vielä koskaan eksynyt. Muutaman kerran olen tullut vasta pimeällä pois, lampun kanssa, maasto muuttuu silloin silmissä täysin. Se ei välttämättä ole kovin miellyttävää rämpimistä just sillä hetkellä, mutta autolle pääseminen on kyllä silloin palkitsevaa.

xLiner

Mä tykkään kulkea metsissä yksin.

xLiner

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä en oikein osaa sieniä kerätä tai käyttää. Olen ihan citykani. Ja iso kauppa on 50 m päässä, mistä saa ihan kaikkea tarvitsemaansa.

Ps. Hiireksi ei kannata tulla. Kisuset... 😸

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Oih.. mä olen niin kade. Mulla kun ei ole autoilumahdollisuutta niin en pääse metsään .. ellei joku vie.

Pentuna juoksin läpi metsien päivittäun.. nyt muistaakseni en ole käynyt kotosuomessa kunnon metsässä aikoihin.

Randen kanssa rämmittiin metsässä Fiskarssissa, mutta sielläkin oli enimmälti luontopolkua.. eikä oikeaa metsää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ps. Hiireksi ei kannata tulla. Kisuset... 😸

xLiner

Niin.. ehkäpä minä voisin muuttua metsähiireksi.. ?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Oih.. mä olen niin kade. Mulla kun ei ole autoilumahdollisuutta niin en pääse metsään .. ellei joku vie.

Pentuna juoksin läpi metsien päivittäun.. nyt muistaakseni en ole käynyt kotosuomessa kunnon metsässä aikoihin.

Randen kanssa rämmittiin metsässä Fiskarssissa, mutta sielläkin oli enimmälti luontopolkua.. eikä oikeaa metsää.

"Mulla kun ei ole autoilumahdollisuutta niin en pääse metsään .. ellei joku vie."

Tuossapa pujikselle vinkkiä, laitan tähän lainauksen ettei mene ohitse :) Menette retkelle, termoskahvit ja makkaraa reppuun. Jos tulee kaupunkihiirelle liian pahoja könneikköjä vastaan Pujis tottuneena metsässäkulkijana ottaa reppuselkään ja vie yli vastoinkäymisten :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

"Mulla kun ei ole autoilumahdollisuutta niin en pääse metsään .. ellei joku vie."

Tuossapa pujikselle vinkkiä, laitan tähän lainauksen ettei mene ohitse :) Menette retkelle, termoskahvit ja makkaraa reppuun. Jos tulee kaupunkihiirelle liian pahoja könneikköjä vastaan Pujis tottuneena metsässäkulkijana ottaa reppuselkään ja vie yli vastoinkäymisten :)

-harmiseikirj-

No nyt myöhästyit.. tuo on jo suunitteilla. Laavulle makkaranpaistoon..

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ja pujis on kuin onkin mehtien mies.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hyvä, varmaan tulee mukava reissu. Jos vielä iltahämärissä menette, nyt syksyllähän se on mahdollista ja hyvä ilma varmaan maagisen mukavaa hämärtyvässä illassa paistella makkaraa. Luonnontuli ja pimenevä metsä ympärillä, siinä olisi jotain alkukantaisen hienoa. Autolle ei kyllä sitten kestä olla kovin pitkä matka jos ei myös yövy laavulla. No onhan se mukavaa kyllä ihan päivännäölläkin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja pujis on kuin onkin mehtien mies.

Niin minäkin olen ymmärtänyt, taisihan hän joskus laittaa jonkun puunhalaus valokuvankin palstalle.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tuo on mahtavaa, tulen katselu, kuuntelu, sen tuoksu... 😊

Mulle ei makkara uppoa, mutta ruisleivistä voi sulattaa juustot 😁 Ja muutenkin etenkin pidemmillä reissuilla on upeaa istahtaa hetkeksi tulille, vaikka vaatteita kuivattelemaan.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, varmaan tulee mukava reissu. Jos vielä iltahämärissä menette, nyt syksyllähän se on mahdollista ja hyvä ilma varmaan maagisen mukavaa hämärtyvässä illassa paistella makkaraa. Luonnontuli ja pimenevä metsä ympärillä, siinä olisi jotain alkukantaisen hienoa. Autolle ei kyllä sitten kestä olla kovin pitkä matka jos ei myös yövy laavulla. No onhan se mukavaa kyllä ihan päivännäölläkin.

-harmiseikirj-

Katsotaan koska saadaan järjestymään. Mukavaahan tuommoinen olisi. Mutta minä en edes omista makuupussia.. citykani nääs...
        Laavulla yöpyminen tuskin olisi vaihtoehto.

Päiväretki metsään ja hotlaan yöksi. Toteutettavissa oleva suunnitelma.

No minkäslainen eräjätkä se sinä sitten olet?
        Vai citykaniko sinäkin?
        Ihan mielenkiinnolla kyselen.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin olen ymmärtänyt, taisihan hän joskus laittaa jonkun puunhalaus valokuvankin palstalle.

-harmiseikirj-

Juu, on kova poika halailemaan. Puita taitaa halailla vaan mitatakseen läpimittaa kaatoa varten.. :D

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu, on kova poika halailemaan. Puita taitaa halailla vaan mitatakseen läpimittaa kaatoa varten.. :D

Ainahan se kaato mielessä on naismetsässäkin halaillessa :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on mahtavaa, tulen katselu, kuuntelu, sen tuoksu... 😊

Mulle ei makkara uppoa, mutta ruisleivistä voi sulattaa juustot 😁 Ja muutenkin etenkin pidemmillä reissuilla on upeaa istahtaa hetkeksi tulille, vaikka vaatteita kuivattelemaan.

xLiner

Tulessa on jotakin kovin hypnoottista. Voisin istua tulen ääressä tuntikausia. Ja olen istunutkin.

Aikanaan apen mökillä olin tulivahtina joka juhannus. Polttelin roskia läpi yön meren rannalla. Aivan maagista.

Kerran kokko paloi 36 tuntia putkeen. Terassi- ja kattorempan jälkeen. Sain valvoa sitä kaksi yötä. Hienoa oli.

Ja aivan taivaallista kaivautua kokon lämmittämään hiekkaan yltä päältä tuhkan peitossa. Kuutamo kimmeltää meren yllä ja se hiljaisuus... oih, ikävöin niitä aikoja.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Kaato .. heh.. juu.. öhöm.

Taidat olla oikeassa. :)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Katsotaan koska saadaan järjestymään. Mukavaahan tuommoinen olisi. Mutta minä en edes omista makuupussia.. citykani nääs...
        Laavulla yöpyminen tuskin olisi vaihtoehto.

Päiväretki metsään ja hotlaan yöksi. Toteutettavissa oleva suunnitelma.

No minkäslainen eräjätkä se sinä sitten olet?
        Vai citykaniko sinäkin?
        Ihan mielenkiinnolla kyselen.

En kovinkaan kummoinen mutta joskun on tullut laavuillakin käytyä, tänä kesänä/syksynä ei valitettavasti ole tullut käväistyä. Ihan mukavia minusta valmiiden reittienkin varrella olevat jutut, joskus voi vaikka päivän lämpimän ruokailun hoitaa sillä että ajaa jonnekin laavun lähistölle ja paistaa siellä makkaraa nuotiotulella niin eipä ole helpompaa ruuanlaittoa jos siellä on valmiit nuotiopuut kaupngin tms. puolesta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

En kovinkaan kummoinen mutta joskun on tullut laavuillakin käytyä, tänä kesänä/syksynä ei valitettavasti ole tullut käväistyä. Ihan mukavia minusta valmiiden reittienkin varrella olevat jutut, joskus voi vaikka päivän lämpimän ruokailun hoitaa sillä että ajaa jonnekin laavun lähistölle ja paistaa siellä makkaraa nuotiotulella niin eipä ole helpompaa ruuanlaittoa jos siellä on valmiit nuotiopuut kaupngin tms. puolesta.

-harmiseikirj-

Mä arvelin kans ettet säkään ihan eräjätkästä menisi. Mutta kokeneempi olet kuin minä.. en ole laavuillut koskaan.

Kaipa sen makuupussinkin voisi hommata, että pääsisi laavuilemaan. Pujottelija jo vinkkasi, että olisi muutakin kuin makkaraa tarjolla laavulla.. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Hyits!

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mä arvelin kans ettet säkään ihan eräjätkästä menisi. Mutta kokeneempi olet kuin minä.. en ole laavuillut koskaan.

Kaipa sen makuupussinkin voisi hommata, että pääsisi laavuilemaan. Pujottelija jo vinkkasi, että olisi muutakin kuin makkaraa tarjolla laavulla.. :)

Juu en, muutaman päivän kyllä metsässä ehkä pärjäisin ihan luonnonantimilla jon on kalaista järvi tai lampi siinä, kalastusta kun on tullut joskus harrastettuakin mutta metsästyshommiin en alkaisi kuin viimeisessä hädässä.

Kannattaa ehkä hommata suosiolla tuplamakuupussi, muuten voi käydä ahtaaksi tai saumat ratketa :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Juu en, muutaman päivän kyllä metsässä ehkä pärjäisin ihan luonnonantimilla jon on kalaista järvi tai lampi siinä, kalastusta kun on tullut joskus harrastettuakin mutta metsästyshommiin en alkaisi kuin viimeisessä hädässä.

Kannattaa ehkä hommata suosiolla tuplamakuupussi, muuten voi käydä ahtaaksi tai saumat ratketa :)

-harmiseikirj-

Heh.. meillä olikin jo tuosta juttua pujottelijan kanssa vajaa kolme vuotta sitten.. tuosta tuplamakuupussista..

Ja siellä piereskelystä.. :)

Tuohon Pujiksen vinkkiin viitataen niin ettehän te tarvi kuin sen yhden makuupussin ja eiköhän hältä löydy.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Tuohon Pujiksen vinkkiin viitataen niin ettehän te tarvi kuin sen yhden makuupussin ja eiköhän hältä löydy.🙂.

Niin no voihan se tosiaan hieman ahdas olla joten se tupla olis kyllä ehkä hyvä olla.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Mutta kun voi saumat ratketa.. heh..

• Mikkojuhan kirjoitti:

Niin no voihan se tosiaan hieman ahdas olla joten se tupla olis kyllä ehkä hyvä olla.🙂.

Niin tupla tarvittaisiin.. :)

Niin tupla tarvittaisiin.. :)

Kyllä...kyllä se varmaan aika paljon mukavampi olis. Yhdessä makuupussissa vois tulla olo kahdestaan että nukkuu kuin jossain kortsun sisässä.😁.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä...kyllä se varmaan aika paljon mukavampi olis. Yhdessä makuupussissa vois tulla olo kahdestaan että nukkuu kuin jossain kortsun sisässä.😁.

Yöksistä!

Olisi ikävä tunne, kun ei pääsisi ollenkaan liikkumaan maatessaan. Toi kortsukuvaelma sai minut jo ihan toisiin aatoksiin koko laavuyöpymisestä.. 😔

Yöksistä!

Olisi ikävä tunne, kun ei pääsisi ollenkaan liikkumaan maatessaan. Toi kortsukuvaelma sai minut jo ihan toisiin aatoksiin koko laavuyöpymisestä.. 😔

Anteeksi ei ollut tarkoitus aiheuttaa ikäviä fiiliksiä. Tuli vaan mielleyhtymä tiukasta makuupussista missä kaks ihmistä on ahtautuneena tiukasti.😬. Oon pahoillani. Mutta kyllä sinne laavulle saa ioikeasti han tosi mukavatkin nukkumis olosuhteet luotua varsinkin kun ei vielä oo talvi että pitäis nenää myöden ahtautua sinne makuupussiin. Kyllä sinne kannattaa lähtee ei mun typerien möläytysten kannata antaa pilata kivaa kokemusta.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Anteeksi ei ollut tarkoitus aiheuttaa ikäviä fiiliksiä. Tuli vaan mielleyhtymä tiukasta makuupussista missä kaks ihmistä on ahtautuneena tiukasti.😬. Oon pahoillani. Mutta kyllä sinne laavulle saa ioikeasti han tosi mukavatkin nukkumis olosuhteet luotua varsinkin kun ei vielä oo talvi että pitäis nenää myöden ahtautua sinne makuupussiin. Kyllä sinne kannattaa lähtee ei mun typerien möläytysten kannata antaa pilata kivaa kokemusta.🙂.

No.. ehkä päiväreissu ensin. Makkaran paistoa ja helliä suudelmia..

No.. ehkä päiväreissu ensin. Makkaran paistoa ja helliä suudelmia..

Babysteps, babysteps niinhän se kyllä on paras tutustua ja totutella uuteen asiaan yleensä. Ja kuulostaa tuokin tosi hyvältä, mukavalta ja kivalta. Voisin olla jopa hieman kateellinen mutta hyvällä mielellä.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Babysteps, babysteps niinhän se kyllä on paras tutustua ja totutella uuteen asiaan yleensä. Ja kuulostaa tuokin tosi hyvältä, mukavalta ja kivalta. Voisin olla jopa hieman kateellinen mutta hyvällä mielellä.😊.

Juu.. päiväreissu metsään pujottelijan kanssa kuulostaa maagiselta.

Juu.. päiväreissu metsään pujottelijan kanssa kuulostaa maagiselta.

Varmasti se onkin sitä...voih...kunpa olis itelläkin mahdollisuus samaan jonkun erityisen naisen kanssa. No kyllähän sitä vielä ehtii kun vaan löytäis sen oikean naisen.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Varmasti se onkin sitä...voih...kunpa olis itelläkin mahdollisuus samaan jonkun erityisen naisen kanssa. No kyllähän sitä vielä ehtii kun vaan löytäis sen oikean naisen.😀.

Kaikki ajallaan.

Kaikki ajallaan.

Jep näinhän tuo on.🙂. Sen odottaminen tuppaa vaan välillä oleen syvältä.😁.

• Anonyymi

Rekattujen pitäisi pyytää anteeksi pahoja tekojaan.

• Anonyymi

No mik siin ny vois kyllästyttää kun se on yksi parhaista tavoista koittaa ärsyttää täällä ja samalla näkee kuinka herkästi herneen nenään vetäviä täällä on

• Anonyymi

Kyllä kyllästyttää, kuten meteli talossakin, mikä on kyllästyttänyt jo kauan!

• No kaikkeen tottuu aikaa myöten. Meteliin ja palstapirkkojen mölyämiseen.

• Anonyymi

minua huvittaa miten joku xiner on tullut uneeni seikkailemaan jotain :D

• Unet on hassuja siinä mielessä..

• Turhanaikaista tuollainen, vaikka ymmärrän kaikenlaisia näkökantoja tai ainakin yritän ymmärtää. En ole törmännyt niillä muilla palstoilla joilla olen käynyt enemmän tai vähemmän keskustelemassa tällaiseen vastakkainasetteluun ja jos sellaista on sitten joskus ilmennyt niin kuin nyt täällä, niin itse en ainakaan ole ollut luomassa sellaista. Parhaimmillaan olen keskustellut hyvässä hengessä niin anonyymien kuin rekattujenkin kanssa ja jos ristiriitoja on joskus ilmennyt, niin ne eivät ole johtuneet siitä, että toinen keskustelija on rekattu ja toinen ei, vaan siinä on kyllä ollut sitten jotkut muut asiat kysymyksessä, yleensä toisen tekstin sisältö, josta ei olla tykätty.

• Anonyymi

Sä oletkin yksi niitä harvoja rekisteröityjä tällä palstalla, jolta (ainakaan minä) en ole koskaan nähnyt yhtään anonyymiä kirjoittajaan vähättelevää viestiä. En myöskään muista koskaan nähneeni sinulta sellaista viestiä, jossa olisit kivenkovaan tunnitellut jotain anonyymiä tai sinutellut tätä tyyliin "sä nyt aina sanot xxx tai yyy", väittäen viimeiseen saakka tietäväsi kenen kanssa kirjoitat jne. Mä olen nähnyt sulta vain asiallista kirjoittelua, myös anonyymien kanssa👍.

• No tässähän on kyse anonyymin aloittamasta ajojahdista.

Sä olet aina kohtelias jaasiallinen, seon totta.
        Mä en aina pysty asiallisuuteen ja hyvin harvoin kohteliaisuuteen.
        Kohteliaisuus ei kuulu persoonaani.

Mielestäni anojen mielipide on ihan yhtä hyvä kuin rekatunkin. Anon kanssa voi saada yhtä hyvän keskustelun aikaiseksi kuin rekatunkin kanssa.
        Ongelmaa siinä ei ole.

Nyt kuitenkin yksi tai kaksi anoa hämmentää tätä soppaa siihen malliin, että soppa vaahtoaa.
        Ei ole ensimmäinen kerta kuin näin käy. Eikä viimoinen.

Homman takana on huudattaja. Huudattaa juttua ja yrittää kääntää kaikki toisiaan vastaan. Riidankylväjä. Toran siementä kylvää joka vakoon ja toivoo kylvävänsä hedelmälliseen maahan.

Olen käynyt tämän saman läpi kolmeen vuoteen jo useasti. Sama tyyppi aina homman takana. Ei ilmeisesti ole päästään ihan terve, veikkaisin sosiopaattia tai psykopaattia.
        Tarkoituksenaan vain kylvää riitaa ja kiusata.

Oikeasti anojen ja rekattujen välillä ei ole juopaa. Hän vain uskottelee niin. Nyt hänellä tuntuisi olevan apuri. Joku onneton rukkaparka lähtenyt leikkiin mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oletkin yksi niitä harvoja rekisteröityjä tällä palstalla, jolta (ainakaan minä) en ole koskaan nähnyt yhtään anonyymiä kirjoittajaan vähättelevää viestiä. En myöskään muista koskaan nähneeni sinulta sellaista viestiä, jossa olisit kivenkovaan tunnitellut jotain anonyymiä tai sinutellut tätä tyyliin "sä nyt aina sanot xxx tai yyy", väittäen viimeiseen saakka tietäväsi kenen kanssa kirjoitat jne. Mä olen nähnyt sulta vain asiallista kirjoittelua, myös anonyymien kanssa👍.

Miksi olisin epäasiallinen tai epäystävällinen täällä S24:ssa, kun en ole yleensä sellainen muutenkaan. Sitä paitsi minusta jokaisella on oikeus kirjoitella täällä oli rekattu tai ei ja jokaisella on myös oikeus kirjoitella rauhassa ilman, että kukaan alkaa kiusaamaan tai jotain muuta.

No tässähän on kyse anonyymin aloittamasta ajojahdista.

Mielestäni anojen mielipide on ihan yhtä hyvä kuin rekatunkin. Anon kanssa voi saada yhtä hyvän keskustelun aikaiseksi kuin rekatunkin kanssa.
        Ongelmaa siinä ei ole.

Nyt kuitenkin yksi tai kaksi anoa hämmentää tätä soppaa siihen malliin, että soppa vaahtoaa.

Homman takana on huudattaja. Huudattaa juttua ja yrittää kääntää kaikki toisiaan vastaan. Riidankylväjä. Toran siementä kylvää joka vakoon ja toivoo kylvävänsä hedelmälliseen maahan.

Olen käynyt tämän saman läpi kolmeen vuoteen jo useasti. Sama tyyppi aina homman takana. Ei ilmeisesti ole päästään ihan terve, veikkaisin sosiopaattia tai psykopaattia.

Oikeasti anojen ja rekattujen välillä ei ole juopaa. Hän vain uskottelee niin. Nyt hänellä tuntuisi olevan apuri. Joku onneton rukkaparka lähtenyt leikkiin mukaan.

Joillain kirjoittajilla on aina joku halu kiusata. Tai sitten vain tahallisesti trollailla. Ei yksi tai muutama tyyppi saisi pilata kaikkien muiden keskustelijoiden mainetta ja sysätä kirjoittelijoita toisiaan vastaan.

• Norppa83 kirjoitti:

Joillain kirjoittajilla on aina joku halu kiusata. Tai sitten vain tahallisesti trollailla. Ei yksi tai muutama tyyppi saisi pilata kaikkien muiden keskustelijoiden mainetta ja sysätä kirjoittelijoita toisiaan vastaan.

Niin on tapahtunut monasti ennenkin.
        Siis että yksi yksilö sekoittaa pakkaa hämärähommat mielessään.

Ikävää hommaa.
        Niin.. ja hän on taitava manipuloija. Älykäs ja viekas. Se, joka häntä tyhmänä pitää, varokoon.

No paras olisi jos hänet vaan jättäisi arvoonsa arvaamattomaan.

Niin on tapahtunut monasti ennenkin.
        Siis että yksi yksilö sekoittaa pakkaa hämärähommat mielessään.

Ikävää hommaa.
        Niin.. ja hän on taitava manipuloija. Älykäs ja viekas. Se, joka häntä tyhmänä pitää, varokoon.

No paras olisi jos hänet vaan jättäisi arvoonsa arvaamattomaan.

Onko sama, joka sanoo ettei seurustele äitinsä kanssa? Tai se joka väittää jonkun seurustelevan äitinsä kanssa tai jotain?

• Norppa83 kirjoitti:

Onko sama, joka sanoo ettei seurustele äitinsä kanssa? Tai se joka väittää jonkun seurustelevan äitinsä kanssa tai jotain?

Ei ole. Kyseessä taitaapi taas olla hän jonka nimeä emme lausu.

Eli eräs entinen rekkautunut palstalainen joka .. hmm.. sekosi. Jo ennen minun aikaani. Hän oli minun kimpussani yhdessä vaiheessa. Ja Lauruskan kimpussa. Silloin minulle kerrottiin hänestä.

Yleisesti hänet tunnistetaan siitä, että hyökkää palstan naisoletettuihin. Sama kaava näyttää toistuvan. Nyt ensimmäisenä kohteenaan oli Huitale. Minä varmaan seuraavana ja kuka sen jäkeen.. ken tietää.

Nyt nukkumaan .. hyvää yötä.

Ei ole. Kyseessä taitaapi taas olla hän jonka nimeä emme lausu.

Eli eräs entinen rekkautunut palstalainen joka .. hmm.. sekosi. Jo ennen minun aikaani. Hän oli minun kimpussani yhdessä vaiheessa. Ja Lauruskan kimpussa. Silloin minulle kerrottiin hänestä.

Yleisesti hänet tunnistetaan siitä, että hyökkää palstan naisoletettuihin. Sama kaava näyttää toistuvan. Nyt ensimmäisenä kohteenaan oli Huitale. Minä varmaan seuraavana ja kuka sen jäkeen.. ken tietää.

Nyt nukkumaan .. hyvää yötä.

Öitä =)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No tässähän on kyse anonyymin aloittamasta ajojahdista.

Ongelmaa siinä ei ole.

Pökäle ?

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Miksi olisin epäasiallinen tai epäystävällinen täällä S24:ssa, kun en ole yleensä sellainen muutenkaan. Sitä paitsi minusta jokaisella on oikeus kirjoitella täällä oli rekattu tai ei ja jokaisella on myös oikeus kirjoitella rauhassa ilman, että kukaan alkaa kiusaamaan tai jotain muuta.

Noin sen pitäisikin mennä. Siitä sulle tosiaan kiitos. En ole koskaan nähnyt sulta asiatonta kirjottelua ja just siitä syystä mm. tässä sulle vastasin. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Noin sen pitäisikin mennä. Siitä sulle tosiaan kiitos. En ole koskaan nähnyt sulta asiatonta kirjottelua ja just siitä syystä mm. tässä sulle vastasin. 🙂

Kyllä saatan joskus suutahtaa, jos on aihetta, mutta aiheetta en kenellekään täällä huutele tai ketään kiusaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi asiaton kirjoittelu on sitä paitsi tän foorumin sääntöjen vastaista.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Niinhän se on, mutta jokanen kyllä tietää, että täällä sallitaan likipitäen mitä vaan. Henkilöön käyvä kirjottelukin on ihan ok, kunhan vaan ei käytä liian tökeää kieltä tai tajuaa vähän muutella sanojaan. Tän paika moderointo on melko luokatonta. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on, mutta jokanen kyllä tietää, että täällä sallitaan likipitäen mitä vaan. Henkilöön käyvä kirjottelukin on ihan ok, kunhan vaan ei käytä liian tökeää kieltä tai tajuaa vähän muutella sanojaan. Tän paika moderointo on melko luokatonta. 🙂

Joo, ihan harmittomia kirjotuksia saattaa poistua, jopa sellaisia, joissa lukee vaikka vain näinpä, mutta sitten välillä törkeitäkin kommentteja saa jäädä roikkumaan keskusteluihin. Välillä ihmettelen tällaista.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Mä ite olen ikäväkseni tässä vajaan viikon aikana pudottanu taas pois pari sellasta rekattua, joiden kanssa on aikasemmin ollu ihan kivojakin keskusteluja. En tiedä johtuuko nyt tästä ilmapiiristä, mutta on tullut sen verran suolasta ja asiattomalla tavalla muotoiltua vastausta, että mä anna tästä lähtien heidänkin olla rauhassa. Ei ole enää montaa rekattua jäljellä, jolle viitsii edes yrittää jotain vastata. Se on aika sääli mun mielestäni. Mä en kuitenkaan viitsi ottaa turhaa pahaa mieltä vastaan tänä paikan takia, joten juttelen sitten anonyymeille ja niille parille rekatulle, jolle vielä viitsin jotain sanoakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ite olen ikäväkseni tässä vajaan viikon aikana pudottanu taas pois pari sellasta rekattua, joiden kanssa on aikasemmin ollu ihan kivojakin keskusteluja. En tiedä johtuuko nyt tästä ilmapiiristä, mutta on tullut sen verran suolasta ja asiattomalla tavalla muotoiltua vastausta, että mä anna tästä lähtien heidänkin olla rauhassa. Ei ole enää montaa rekattua jäljellä, jolle viitsii edes yrittää jotain vastata. Se on aika sääli mun mielestäni. Mä en kuitenkaan viitsi ottaa turhaa pahaa mieltä vastaan tänä paikan takia, joten juttelen sitten anonyymeille ja niille parille rekatulle, jolle vielä viitsin jotain sanoakin.

Aika poistua täältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse vaikka vaihdan palstaa, jos jonkun palstan ilmapiiri alkaa sillä hetkellä kyllästyttää. Jotkut ovat vain sellaisia kirjoittajia, ettei heidän kanssaan synny niin paljon keskustelua. Täällä sinkuissa on monet vakikirjoittelijat ovat ihan mukavia kirjoittelijoita, joidenkin kanssa enemmän kirjoittelen kuin toisten. Olen saanut myös joidenkin täysin anonyyminä (sellaisia, joilla ei mitään rekisteröimätöntä tunnistettakaan kommenttinsa perässä) kanssa hyviä keskusteluja aikaiseksi.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Itse vaikka vaihdan palstaa, jos jonkun palstan ilmapiiri alkaa sillä hetkellä kyllästyttää. Jotkut ovat vain sellaisia kirjoittajia, ettei heidän kanssaan synny niin paljon keskustelua. Täällä sinkuissa on monet vakikirjoittelijat ovat ihan mukavia kirjoittelijoita, joidenkin kanssa enemmän kirjoittelen kuin toisten. Olen saanut myös joidenkin täysin anonyyminä (sellaisia, joilla ei mitään rekisteröimätöntä tunnistettakaan kommenttinsa perässä) kanssa hyviä keskusteluja aikaiseksi.

Siinä kohtaa kyllä, jos ei täällä enää ole keiden kanssa jutella. Tällä hektellähän täällä on vielä anonyymit keskustelijat. Ei mulla ole koskaan ollut täällä ollut sen ihmeempää vääntöä yhdenkään anonyymin kanssa, vaikka asioista on oltu eri mieltäkin. Ei mulle tuota ongelmaa jutella vain anonyymien kanssa ja jättää muita pääosin huomiotta. Harmi, mutta ihan ok, sen vähän mitä täällä kirjottelen. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa kyllä, jos ei täällä enää ole keiden kanssa jutella. Tällä hektellähän täällä on vielä anonyymit keskustelijat. Ei mulla ole koskaan ollut täällä ollut sen ihmeempää vääntöä yhdenkään anonyymin kanssa, vaikka asioista on oltu eri mieltäkin. Ei mulle tuota ongelmaa jutella vain anonyymien kanssa ja jättää muita pääosin huomiotta. Harmi, mutta ihan ok, sen vähän mitä täällä kirjottelen. 🙂

Huitaleella on viesti profiilissaan

Vapaa kuvaus

Syyslomalla lokakuun loppuun, have fun! Saatte palstailla rauhassa. Ei kannata kommentoida mulle mitään mihinkään ketjuun enää, en tule viestejänne lukemaan enkä kommentoimaan vielä marraskuussakaan.

Anonyymit voivat nyt rauhassa jatkaa uusien sääntöjensä laatimista, katsotaan saatteko läpi muiltakaan rekatuilta hyväksyntää asenteellenne, kun minä en ole keskuudessanne häiritsemässä. Onnea ylimieliseen matkaanne puskat! Teille joillekin anonyymit ja rekatut on valtataistelua, samoin teidän sääntöjen vastaiset sääntönne, meille muille se mitä siitä ajattelemme on maalaisjärkeä. Valitettavasti kaikilla ei ole kapasiteettia moiseen, kuten olemme saaneet nähdä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen valitsee itse kenen kanssa juttelee. Kukaan ei voi pakottaa juttelemaan jonkun kanssa, jos toinen ei halua. Jokainen tekee itse omat päätöksensä. Näin se menee =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa kuvaus

Syyslomalla lokakuun loppuun, have fun! Saatte palstailla rauhassa. Ei kannata kommentoida mulle mitään mihinkään ketjuun enää, en tule viestejänne lukemaan enkä kommentoimaan vielä marraskuussakaan.

Anonyymit voivat nyt rauhassa jatkaa uusien sääntöjensä laatimista, katsotaan saatteko läpi muiltakaan rekatuilta hyväksyntää asenteellenne, kun minä en ole keskuudessanne häiritsemässä. Onnea ylimieliseen matkaanne puskat! Teille joillekin anonyymit ja rekatut on valtataistelua, samoin teidän sääntöjen vastaiset sääntönne, meille muille se mitä siitä ajattelemme on maalaisjärkeä. Valitettavasti kaikilla ei ole kapasiteettia moiseen, kuten olemme saaneet nähdä.

Miksi sä tota mulle kerrot? Pitäiskö tuon jotenkin kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä tota mulle kerrot? Pitäiskö tuon jotenkin kiinnostaa?

Saa mellastaa!! :))))

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Jokainen valitsee itse kenen kanssa juttelee. Kukaan ei voi pakottaa juttelemaan jonkun kanssa, jos toinen ei halua. Jokainen tekee itse omat päätöksensä. Näin se menee =)

Juuri noin minäkin sen näen. Jokaisella on oikeus itse päättää. Se on kuitenkin minusta harmi, jos ihan turhalla asiattomuudella saa toiset lopettamaan kirjottelun. Mä olen kuitenkin täysin varma, etteivät he mun viestejäni kaipaa. Enhän mä ole ikinä itseäni mitenkään identifioinut, joten ei niiden puuttumista voi edes huomata. Mun mielestänisen ei pitäis olla tarpeellista identifioitua saadakseen asiallista kohtelua. Se olis oikeestaan vielä pahempi, jos ensiksi tulee suolasta ja sitten sanot, että niin mä juttelin sun kanssa siitä ja siitä tossa pari päivää sitten ja sit olis taas asiallista juttua. En mä tykkää tollasesta käytöksestä lainkaan. Enkä oo mitenkään ilmassu dramaattisesti, että mä en kirjottele sulle, ihan poistuin keskustelusta sanomatta mitään. Hyvä näin. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa mellastaa!! :))))

Oonko mä tässä nyt sun mielestä kauheasti mellastanu? Käsittääkseni vain jutellu Norpalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oonko mä tässä nyt sun mielestä kauheasti mellastanu? Käsittääkseni vain jutellu Norpalle.

Kissa on pois talo tyhjä :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannu mun kysymykseen? Toi on taas just tota tollasta kummallista käytöstä, josta tossa aiemmin puhuinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin minäkin sen näen. Jokaisella on oikeus itse päättää. Se on kuitenkin minusta harmi, jos ihan turhalla asiattomuudella saa toiset lopettamaan kirjottelun. Mä olen kuitenkin täysin varma, etteivät he mun viestejäni kaipaa. Enhän mä ole ikinä itseäni mitenkään identifioinut, joten ei niiden puuttumista voi edes huomata. Mun mielestänisen ei pitäis olla tarpeellista identifioitua saadakseen asiallista kohtelua. Se olis oikeestaan vielä pahempi, jos ensiksi tulee suolasta ja sitten sanot, että niin mä juttelin sun kanssa siitä ja siitä tossa pari päivää sitten ja sit olis taas asiallista juttua. En mä tykkää tollasesta käytöksestä lainkaan. Enkä oo mitenkään ilmassu dramaattisesti, että mä en kirjottele sulle, ihan poistuin keskustelusta sanomatta mitään. Hyvä näin. 🙂

Kyllä täysin anonyymejäkin on hyvä kohdella ystävällisesti ja asiallisesti. Kaikkia, ei vain rekattuja.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Kyllä täysin anonyymejäkin on hyvä kohdella ystävällisesti ja asiallisesti. Kaikkia, ei vain rekattuja.

Näinpä. Ei meistä ykskään ole täällä yhtään toistamme kummosempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vain

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Näin on.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä vain

Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan. Sinä vain.... =D =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vain

Kiitos kun demonstroit sen ihmeellisen tunnistelun, jota täällä harrastetaan vaikka en on ole sun kanssasi ollut tässä edes keskustelemassa.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

:) :) :)

• Anonyymi kirjoitti:

:) :) :)

Tuli tuo Tauskin kappale mieleen =D =D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa kuvaus

Menipä ihon alle henkilöllä, joka sanoo kerta toisensa jälkeen miten palstalaisten mielipiteellä ei ole hänelle väliä. Voi voi, on se rankkaa toi peiliin katsominen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menipä ihon alle henkilöllä, joka sanoo kerta toisensa jälkeen miten palstalaisten mielipiteellä ei ole hänelle väliä. Voi voi, on se rankkaa toi peiliin katsominen.

Miksä nostelet tätä ketjua. Antaisit jo olla. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän hän ole yksi hiiri hiirten joukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa kuvaus

Ja sinä ihan random anonyymi muuten vaan seurailet Huitaleen profiilitekstejä ja katsot tarpeelliseksi kirjotella niistä kaikille muillekin kirjottelijoille? Huvinsa itsekullakin tietysti, mutta hieman oudolta vaikultaa. 🤐

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Ai kkamaaala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä ihan random anonyymi muuten vaan seurailet Huitaleen profiilitekstejä ja katsot tarpeelliseksi kirjotella niistä kaikille muillekin kirjottelijoille? Huvinsa itsekullakin tietysti, mutta hieman oudolta vaikultaa. 🤐

Random 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Random 🤭

Mä kyllä tarkoting ja kirjotin random, mutta mistä sitäkään tietää, vaikka olisi Random. Jonkulainen palstastalkkeri ilmeisesti kuitenkin ku tollasta harjottaa. Itellä ei tule katsottua ikinä edes keskusteluun osallistuvien profiileja, niin mun silmiissä keskusteluun osallistumattoman yksilön profiilin katsominen on TODELLA outoa ja vielä oudompaa kopioida siitä tekstiä keskusteluun. Että ihan muuten vaan ja täysin syyttä suotta. Uskoo ken tahtoo. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin outo reaktion mustakin. Tossa "prifiilipäivityksessä" on myös kohta, jota mä en oikein kykene tajuamaan. Siinä on mun mielestäni outoa logiikkaa. "Anonyymit voivat nyt rauhassa jatkaa uusien sääntöjensä laatimista, katsotaan saatteko läpi muiltakaan rekatuilta hyväksyntää asenteellenne, kun minä en ole keskuudessanne häiritsemässä." Mä luulin, että tää koko juttu lähti liikkeelle, kun osa nimenomaan ei halunnut edes jutella rekattujen kanssa. Vai olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin? Jos joku ei halua jonkun toisen kanssa jutella, niin mikä hyväksyntä siihen pitää siltä toiselta osapuolelta? Eikö ihminen voi olla jutellematta toiselle ilman sen kummempia lupien kyselemisiä ja hyväksynnä pyytämistä? Että jos en mä hyväksy sitä, että toinen ei halua jutella mun kanssa, niin tungen sitten aina väkipakolla hänen seuraansa juttelemaan? IRL tossa olis pidempään jatkuvana perusteet lähestymiskiellon hakemiselle, mutta tälläkö se olis normaali käytöstä. Kuulostaa tosi oudolta mun korvaani, mutta ehkä sekin selviää joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin outo reaktion mustakin. Tossa "prifiilipäivityksessä" on myös kohta, jota mä en oikein kykene tajuamaan. Siinä on mun mielestäni outoa logiikkaa. "Anonyymit voivat nyt rauhassa jatkaa uusien sääntöjensä laatimista, katsotaan saatteko läpi muiltakaan rekatuilta hyväksyntää asenteellenne, kun minä en ole keskuudessanne häiritsemässä." Mä luulin, että tää koko juttu lähti liikkeelle, kun osa nimenomaan ei halunnut edes jutella rekattujen kanssa. Vai olenko mä nyt ymmärtänyt jotain väärin? Jos joku ei halua jonkun toisen kanssa jutella, niin mikä hyväksyntä siihen pitää siltä toiselta osapuolelta? Eikö ihminen voi olla jutellematta toiselle ilman sen kummempia lupien kyselemisiä ja hyväksynnä pyytämistä? Että jos en mä hyväksy sitä, että toinen ei halua jutella mun kanssa, niin tungen sitten aina väkipakolla hänen seuraansa juttelemaan? IRL tossa olis pidempään jatkuvana perusteet lähestymiskiellon hakemiselle, mutta tälläkö se olis normaali käytöstä. Kuulostaa tosi oudolta mun korvaani, mutta ehkä sekin selviää joskus.

Huomiohakusuutta tollaset päivitykset. Normaali ihminen menee hissuksiin tauolle, jos ärsyttää, eikä kirjottele tollasia päivityksiä. Älä ruoki trollia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin. Jos mä en halua jonkun ihmisen kanssa jutella, niin ei mun todellakaan siltä ihmiseltä lupaa puhumattomuudelleni kysellä. Ihan hullu ajatus, että muka pitäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomiohakusuutta tollaset päivitykset. Normaali ihminen menee hissuksiin tauolle, jos ärsyttää, eikä kirjottele tollasia päivityksiä. Älä ruoki trollia.

Tuotta myös tuo. Turhaa antaa huomiota enempää 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin asioiden kohdalla kannattaa vaan pitää matalampaa profiilia eikä ihan aina edes noteerata kaikkea. Jos mua joku ärsyttää täällä, yritän hillitä itseni ja miettiä ensin kannattaako alkaa kirjottelemaan mitään kommenttia sille, jonka kommentti mua ärsyttää. Saatan myös mielessäni miettiä mitä kirjoittaisin ärsytyksen kohteelle ja yleensä sen jälkeen, kun ole saanut tekstin päässäni valmiiksi, mulla ei ole yleensä enää tarvetta kirjottaa sitä tänne.

• Norppa83 kirjoitti:

Joidenkin asioiden kohdalla kannattaa vaan pitää matalampaa profiilia eikä ihan aina edes noteerata kaikkea. Jos mua joku ärsyttää täällä, yritän hillitä itseni ja miettiä ensin kannattaako alkaa kirjottelemaan mitään kommenttia sille, jonka kommentti mua ärsyttää. Saatan myös mielessäni miettiä mitä kirjoittaisin ärsytyksen kohteelle ja yleensä sen jälkeen, kun ole saanut tekstin päässäni valmiiksi, mulla ei ole yleensä enää tarvetta kirjottaa sitä tänne.

Norppa83: "Joidenkin asioiden kohdalla kannattaa vaan pitää matalampaa profiilia eikä ihan aina edes noteerata kaikkea. Jos mua joku ärsyttää täällä, yritän hillitä itseni ja miettiä ensin kannattaako alkaa kirjottelemaan mitään kommenttia sille, jonka kommentti mua ärsyttää. Saatan myös mielessäni miettiä mitä kirjoittaisin ärsytyksen kohteelle ja yleensä sen jälkeen, kun ole saanut tekstin päässäni valmiiksi, mulla ei ole yleensä enää tarvetta kirjottaa sitä tänne."

Tuo on hyvin sanottu ja mietitty. Itseäni ei tätä nykyä palsta oikein ärsytä. Harvoin täällä tulee kirjoiteltua. Tänään tulin yliopistolle kello 8:ksi. Join kahvin ja olen nyt tunnin surffanut netissä. Sitten tuli vilkaistua tänne. Mikään ei ärsyttänyt.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Samaa mieltä. Kaikkeen ei ole mikään pakko vastata ja lähteä mukaan. 👍

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Norppa83: "Joidenkin asioiden kohdalla kannattaa vaan pitää matalampaa profiilia eikä ihan aina edes noteerata kaikkea. Jos mua joku ärsyttää täällä, yritän hillitä itseni ja miettiä ensin kannattaako alkaa kirjottelemaan mitään kommenttia sille, jonka kommentti mua ärsyttää. Saatan myös mielessäni miettiä mitä kirjoittaisin ärsytyksen kohteelle ja yleensä sen jälkeen, kun ole saanut tekstin päässäni valmiiksi, mulla ei ole yleensä enää tarvetta kirjottaa sitä tänne."

Tuo on hyvin sanottu ja mietitty. Itseäni ei tätä nykyä palsta oikein ärsytä. Harvoin täällä tulee kirjoiteltua. Tänään tulin yliopistolle kello 8:ksi. Join kahvin ja olen nyt tunnin surffanut netissä. Sitten tuli vilkaistua tänne. Mikään ei ärsyttänyt.

Ei muakaan ole nyt tänään aamulla ärsyttänyt täällä kauheesti mikään. Tai jos vähän onkin, niin se menee kyllä jossain vaiheessa ohi.

• Norppa83 kirjoitti:

Ei muakaan ole nyt tänään aamulla ärsyttänyt täällä kauheesti mikään. Tai jos vähän onkin, niin se menee kyllä jossain vaiheessa ohi.

Oikeastaan ärsyttäminen ei ole hyvä sana. Harmittaa. Aloin tekemään sinun aloittamaasi kaupunkikyselyä. Harmitti se, että vastasin pari väärin, joten jätin testin kesken. Joskus täällä siis harmittaa, ei ärsytä! :)

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Ja siis kiusaaminen ei tietenkään ole ok, mutta noin yleisellä tasolla tällasessa paikassa kokee paljon vähemmän yrityksiäkään ärsyttää ja provosoida, kun ei reagoi niihin. Mua aina välillä hämmästyttää miten kärkkäästi osa on itse(kin) reagoimassa ja sitten (muka?) ihmettelee, kun heitä yritetään ärsyttää. Tietenkin sellaset, jotka jotain sairasta iloa ärsyttämisestä saavat, yrittävät arsyttää sellasia, joita tietävät kykenevänsä ärsyttämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siis kiusaaminen ei tietenkään ole ok, mutta noin yleisellä tasolla tällasessa paikassa kokee paljon vähemmän yrityksiäkään ärsyttää ja provosoida, kun ei reagoi niihin. Mua aina välillä hämmästyttää miten kärkkäästi osa on itse(kin) reagoimassa ja sitten (muka?) ihmettelee, kun heitä yritetään ärsyttää. Tietenkin sellaset, jotka jotain sairasta iloa ärsyttämisestä saavat, yrittävät arsyttää sellasia, joita tietävät kykenevänsä ärsyttämään.

Se on sitä toisten provosoimista tai trollaamista. Joskus ihmettelen miten jotkut jaksaa sellaista. Itse kirjoitan yleensä vain jos on jotain asiaa. No, joskus saatan heittää jotain myös huumorilla, mutta se on yleensä illalla, kun on muunkin jo enemmän tai vähemmän väsynyt ja siinä mielentilassa saattaa tulla kaikki älynväläyksiä mieleen.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Oikeastaan ärsyttäminen ei ole hyvä sana. Harmittaa. Aloin tekemään sinun aloittamaasi kaupunkikyselyä. Harmitti se, että vastasin pari väärin, joten jätin testin kesken. Joskus täällä siis harmittaa, ei ärsytä! :)

Ei haittaa, että jätit kesken =) Mulla olis tuolla nyt sellainen Popeda-visa. Tai laitan sen sulle tähän . Ootas hetki.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Se on sitä toisten provosoimista tai trollaamista. Joskus ihmettelen miten jotkut jaksaa sellaista. Itse kirjoitan yleensä vain jos on jotain asiaa. No, joskus saatan heittää jotain myös huumorilla, mutta se on yleensä illalla, kun on muunkin jo enemmän tai vähemmän väsynyt ja siinä mielentilassa saattaa tulla kaikki älynväläyksiä mieleen.

Sama. En ymmärrä trollaamista, enkä siihen mukaan lähtemistä. Ei multa jaksa riittää mielenkiinto sellaseen. Huumorilla saatan mäkin joskus jotain heittää, mutta yritän yleensä tuoda sen selkeesti ilmi emojeilla. Viimeksi taisin tuolla käsilaukkuketjussa vitsailla Trollikalle, että hällä on ketjun suurin käsilaukku, kun hän kirjotteli autostaan. Mun huumorini on aina huonoa enkä mä tiedä tajusko hän sen hyväntahtoseksi vitsiksi, mutta toivottavasti. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi oli mun eka kommentti tähän ketjuun.

Toiv vainoharhat ei vaivanneet sua koko yötä, mie nukuin kuin tukki!

• Anonyymi kirjoitti:

Ilkeä olet. Tuollain pilkkaat.. vaikka et edes tiedä syitä ..

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Antaisi jo olla. Mulla on kohta sata turhaa viestiä ketjussa. Ainoat jotka keskustelee täällä on norppa ja joku ano.

Mutta sana on vapaa kaikille.. jeah.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Samaa mieltä. Antaisi jo olla. Mulla on kohta sata turhaa viestiä ketjussa. Ainoat jotka keskustelee täällä on norppa ja joku ano.

Taas ihmeellisiä syitä vetää herne nenäänsä. Olisit ihmessä kertonut, ettei tässä saa keskustella. Mä nähdäkseni juttelin Norpan kanssa kuitenkin suht ketjun aiheesta. No mutta "joku ano" kiittää ja kuitaa sitten ja pysyy jatkussa poissa sinun ketjuistasi. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapaa kuvaus

Sittenhän voi olla sama henkilö jolle etsitään tuuraajaa julkkisjuorupalstalla. Sieläkin ilmoittelee joku tuon saman syysloman.

No, joskus kommentoin jotain, kun mulla on noita turhia kommentteja mun viestiboksissa, kun kaks henkilöä kinastelee täällä mun kommentin alla. Antaisivat jo olla.

Mutta olen mää täällä jutellut yhden henkilön kanssa myös ihan asiasta ja asiallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Toi on ikuisuuskysymys, ne jotka haluavat ärsyttää, ovat niiden kimpussa jotka ärsyyntyy herkästi. Ja sama jankutus jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

• Anonyymi kirjoitti:

Taas ihmeellisiä syitä vetää herne nenäänsä. Olisit ihmessä kertonut, ettei tässä saa keskustella. Mä nähdäkseni juttelin Norpan kanssa kuitenkin suht ketjun aiheesta. No mutta "joku ano" kiittää ja kuitaa sitten ja pysyy jatkussa poissa sinun ketjuistasi. 🙂

No hei pahoitteluni jos loukkasin. En oikein pysy kärryllä mitä tässä ketjussa tapahtuu..

Yritin safkiksella ja päivän aikana lukea tulvineita viestejä ja välillä koko hommassa ei ollut päätä eikä häntää.

Sitä siis kun en erota teitä anoja toisistanne.. ainoa järkevää keskustelua ollut juuri sinun tai jonkun anon ja norpan keskustelu.. sitä tarkoitin.

Kuten sanoin.. sana on vapaa. Mutta ethän tietenkään saa tätä viestiä, koska et lue ketjujani enää ja sulla ei ole vellikelloa, niinkuin minulla.

Olen sellainen joka lukee kaikki viestit vellikellosta. Eli kun ne tulee aikajärjestyksessä, pyrin lukemaan ne vanhimmasta uusimpaan.
        Mielestäni kaikkien kommentit ovat lukemisen arvoisia, vaikka voin vain yhdestä napista pyyhkiä kaikki luetuiksi.

Viestilistasta olisi helppoa poimia vaan rekatut ja vastailla vain heille, mutta näen sen pelkkänä laiskuutena. Anoilta tulee myös hyviäkin juttuja, joten jos mulla on vellikellossa 63 viestiä anonyymiltä joista 50 on jotakin aika turhaa, niin suo anteeksi jos en nyt tunnistanut juuri sinua ja viestiäsi tärkeäksi.

Sä voit wokeilla hemmettiin mun puolestani..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ilkeä olet. Tuollain pilkkaat.. vaikka et edes tiedä syitä ..

Mitä ilkeää tuossa nyt oli?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ai nytkö sä valitat siitä että palstalla keskustellaan vapaasti? Aika paksua. Sinulle valittaminen siis OK, mut muille ei.,. Kattosit sinäkin joskus peiliin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No hei pahoitteluni jos loukkasin. En oikein pysy kärryllä mitä tässä ketjussa tapahtuu..

Yritin safkiksella ja päivän aikana lukea tulvineita viestejä ja välillä koko hommassa ei ollut päätä eikä häntää.

Sitä siis kun en erota teitä anoja toisistanne.. ainoa järkevää keskustelua ollut juuri sinun tai jonkun anon ja norpan keskustelu.. sitä tarkoitin.

Kuten sanoin.. sana on vapaa. Mutta ethän tietenkään saa tätä viestiä, koska et lue ketjujani enää ja sulla ei ole vellikelloa, niinkuin minulla.

Olen sellainen joka lukee kaikki viestit vellikellosta. Eli kun ne tulee aikajärjestyksessä, pyrin lukemaan ne vanhimmasta uusimpaan.
        Mielestäni kaikkien kommentit ovat lukemisen arvoisia, vaikka voin vain yhdestä napista pyyhkiä kaikki luetuiksi.

Viestilistasta olisi helppoa poimia vaan rekatut ja vastailla vain heille, mutta näen sen pelkkänä laiskuutena. Anoilta tulee myös hyviäkin juttuja, joten jos mulla on vellikellossa 63 viestiä anonyymiltä joista 50 on jotakin aika turhaa, niin suo anteeksi jos en nyt tunnistanut juuri sinua ja viestiäsi tärkeäksi.

Toinen anonyymi toteaa, että tuo "joku anohan" ei edes jutellut sinulle, vaan Norpalle. Sun kiukuttelusi hänelle on siis täysin turhaa ja asiatonta. Ei hän ole tämän palstan systeemeitä kehitellyt, eikä teidän vellikellojanne. Hän tosiaan jutteli Norpan kanssa ja minunkin nähdäkseni ihan asiallisia, eli nuo wokeilusi ovat ihan puhdasta paskanjauhantaa ja kiukuttelua sulta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No vaihda anoksi niin ei tule niin paljon viestejä. Huoh.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

On se meinaan ihan naurettavaa, jos ei täällä voi enää edes teidän rekattujen luomissanne ketjuissa puhua muiden kanssa siitä sen ketjun aiheesta, ilman vellikellovalitusta. Sen ymmärrän, että se voi ärsyttää, jos siellä on 200 ilmotusta koko aiheen vierestä, vaan enää ei muka edes ketjun aiheesta saisi puhua. 😂

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kytke se vellikello pois päältä, niin ei tarvitse valittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kyseessähän ilmeisesti on taas väärinymmärrys..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja sä olet näköjään oppinu uuden sanan, kun sitä tarvii hokea joka väliin - woke. 🙄

• Norppa83 kirjoitti:

Mutta olen mää täällä jutellut yhden henkilön kanssa myös ihan asiasta ja asiallisesti.

No sitähän mä just tarkoitin.
        Mä olen kohta lukenut kaikki viestini ja vain sä ja mikkis ja se ano olette keskustelleet. Muut anot heitelleet vain kommenttia.

Ja kuten sanoin.. sana ON vapaa!
        Ihan sama mitä kukakin laittaa ketjuihini, mä luen ne kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai nytkö sä valitat siitä että palstalla keskustellaan vapaasti? Aika paksua. Sinulle valittaminen siis OK, mut muille ei.,. Kattosit sinäkin joskus peiliin.

No lueppas noi mun muut kommentit kans. Aika paksua sulta itteltäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Toinen anonyymi toteaa, että tuo "joku anohan" ei edes jutellut sinulle, vaan Norpalle. Sun kiukuttelusi hänelle on siis täysin turhaa ja asiatonta. Ei hän ole tämän palstan systeemeitä kehitellyt, eikä teidän vellikellojanne. Hän tosiaan jutteli Norpan kanssa ja minunkin nähdäkseni ihan asiallisia, eli nuo wokeilusi ovat ihan puhdasta paskanjauhantaa ja kiukuttelua sulta.

Minä mitään kiukuttele. Alunperinhän juuri sanoin että tuo joku ano ja Norppa ovatkin ainoita jotka oikeasti keskustelee.

Ilmeisesti olen antanut tahtomattani väärän kuvan, mitä tässä nyt revitellään. Joten .. en ala vänkäämään väärinkäsityksistä.

• Anonyymi kirjoitti:

No vaihda anoksi niin ei tule niin paljon viestejä. Huoh.

En kuunaan. Miksi minä haluaisin olla ano?
        Huoh..

• Anonyymi kirjoitti:

Kytke se vellikello pois päältä, niin ei tarvitse valittaa.

Minä mitään valita. Älä ole noin negatiivinen.
        Se oli minun tapani pahoitella. Jos ei kelpaa, se on sitten voi ja voi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä mitään kiukuttele. Alunperinhän juuri sanoin että tuo joku ano ja Norppa ovatkin ainoita jotka oikeasti keskustelee.

Ilmeisesti olen antanut tahtomattani väärän kuvan, mitä tässä nyt revitellään. Joten .. en ala vänkäämään väärinkäsityksistä.

Jep. No eipä kannata yhtään ihmetellä mistä ne ongelmat palstalla tällä hetkellä johtuvat. Valtaosa rekatuista ei osaa pyytää anteeksi, kun käyttäytyy ITSE tökerösti. Nyt en muuten tarkota sua, koska sulta mä olen jopa pari anteeksipyyntöä nähnytkin. Valtaosa rekatuista aktiiveista ei kuitenkaan osaa sitä tehdä, vaikka jokainen näkisi heidän ihan itse käyttäytyneen tökerösti. He kuitenkin aina vain syyttelevät muita, muut ovat tyhmiä ja tosikkoja ja eivät tajua vitsejä ja tajuavat väärin ja haastavat riitaa jne. jne. jne. Ikinä vika ei ole heissä itsessään, siis ei milloinkaan. 😂

• Norppa83 kirjoitti:

No, joskus kommentoin jotain, kun mulla on noita turhia kommentteja mun viestiboksissa, kun kaks henkilöä kinastelee täällä mun kommentin alla. Antaisivat jo olla.

hah, mulla sattui olemaan toinen niistä törkyketjuista, noin sata kpl yhtenä iltana, luojan lykky että lopettivat 🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. No eipä kannata yhtään ihmetellä mistä ne ongelmat palstalla tällä hetkellä johtuvat. Valtaosa rekatuista ei osaa pyytää anteeksi, kun käyttäytyy ITSE tökerösti. Nyt en muuten tarkota sua, koska sulta mä olen jopa pari anteeksipyyntöä nähnytkin. Valtaosa rekatuista aktiiveista ei kuitenkaan osaa sitä tehdä, vaikka jokainen näkisi heidän ihan itse käyttäytyneen tökerösti. He kuitenkin aina vain syyttelevät muita, muut ovat tyhmiä ja tosikkoja ja eivät tajua vitsejä ja tajuavat väärin ja haastavat riitaa jne. jne. jne. Ikinä vika ei ole heissä itsessään, siis ei milloinkaan. 😂

No minä osaan kirjoittaa kuulemani mukaan hyvin, mutta ulosantini ei ole selkeää.

Ja jos ulosanti töksähtää, on vastassa väärinkäsitys. Joskus jopa loukkaantumisia.. turhasta.

Tarkoituksenani ei ole missään nimessä loukata tahallisesti.
        Joskus kyllä minäkin syyllistyn härnäämiseen, se on totta. Minussa asuu sellainen pikku piru.

Törkeyksiin olen vajonnut vain kerran.. väitin välistä vajaaälyiseksi imbesilliksi. Minä pyysin sitä anteeksi ihan aiheesta. Olin törkeä häntä kohtaan. Tosin jouduin todella kovalla kädellä puuttumaan niihin hänen törkeyksiinsä, jotka olivat minuun kohdistuvaa panettelemista.

Pyrin asiallisuuteen, vaikka en aina siinä onnistukkaan. En hauku, enkä panettele.

Ja ylimielisyyttä olen huomannut niin anonyymeissä kuin rekatuissakin .. aika tasapuolisesti. Taitaa olla perin inhimillinen juttu sekin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No minä osaan kirjoittaa kuulemani mukaan hyvin, mutta ulosantini ei ole selkeää.

Ja jos ulosanti töksähtää, on vastassa väärinkäsitys. Joskus jopa loukkaantumisia.. turhasta.

Joskus kyllä minäkin syyllistyn härnäämiseen, se on totta. Minussa asuu sellainen pikku piru.

Törkeyksiin olen vajonnut vain kerran.. väitin välistä vajaaälyiseksi imbesilliksi. Minä pyysin sitä anteeksi ihan aiheesta. Olin törkeä häntä kohtaan. Tosin jouduin todella kovalla kädellä puuttumaan niihin hänen törkeyksiinsä, jotka olivat minuun kohdistuvaa panettelemista.

Pyrin asiallisuuteen, vaikka en aina siinä onnistukkaan. En hauku, enkä panettele.

Ja ylimielisyyttä olen huomannut niin anonyymeissä kuin rekatuissakin .. aika tasapuolisesti. Taitaa olla perin inhimillinen juttu sekin.

Kyllä, molemmista porukoista löytyy , mutta vain toinen porukka on riittävän ylimielinen selittääkseen, että toiseen porukkaan kuuluu vain muutama henkilö ja että he ansaitsisivat ne törkeydet.

• E-Lukka kirjoitti:

hah, mulla sattui olemaan toinen niistä törkyketjuista, noin sata kpl yhtenä iltana, luojan lykky että lopettivat 🙄

En jaksais, mutta en viitsi kauheasti puuttuakaan tähän kinasteluun, koska sitten joku ärsyyntyneempi tyyppi saattaisi alkaa mulle kommentoimaan ärsyyntyneeseen sävyyn. Parempi vaan, kun seuraa sivusta ja alistuu siihen, että viestiboksi täyttyy sellsisista viesteistäkin, jotka ei ole osoitettu mulle. On mulle ennenkin tullu sellaisia viestejä, jotka ei osoitettu mulle, mutta jotka mun alkuperäisen kommentin alla.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

En jaksais, mutta en viitsi kauheasti puuttuakaan tähän kinasteluun, koska sitten joku ärsyyntyneempi tyyppi saattaisi alkaa mulle kommentoimaan ärsyyntyneeseen sävyyn. Parempi vaan, kun seuraa sivusta ja alistuu siihen, että viestiboksi täyttyy sellsisista viesteistäkin, jotka ei ole osoitettu mulle. On mulle ennenkin tullu sellaisia viestejä, jotka ei osoitettu mulle, mutta jotka mun alkuperäisen kommentin alla.

Jep. Tuon vähä-älyisen ketjuissa aiheen vierestä jankuttamisen ja varsinkin tappelemisen lopettaminen auttaisi erityisesti teitä rekattuja, jotka käytätte vellikelloa. Tietysti v.tuttaa kahlata myös läpi ketjua, joka on täynnä paskaa, mutta ainakaan niistä ei tule ainoatakaan ilmoitusta mihinkään. Thank god!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, molemmista porukoista löytyy , mutta vain toinen porukka on riittävän ylimielinen selittääkseen, että toiseen porukkaan kuuluu vain muutama henkilö ja että he ansaitsisivat ne törkeydet.

Ei kukaan ansaitse törkeyksiä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei kukaan ansaitse törkeyksiä.

Tuon kun tajuaisivat kaikki. 🙂

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hävettääkö tuollaiset törkeydet välikselle, nyt kun olet avautunut pojastasi koko palstan kuullen?

Hävettäisikö, jos poikasi tietäisi tämän äidistään?

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tuon vähä-älyisen ketjuissa aiheen vierestä jankuttamisen ja varsinkin tappelemisen lopettaminen auttaisi erityisesti teitä rekattuja, jotka käytätte vellikelloa. Tietysti v.tuttaa kahlata myös läpi ketjua, joka on täynnä paskaa, mutta ainakaan niistä ei tule ainoatakaan ilmoitusta mihinkään. Thank god!

Näin on. Teillä anonyymeillä on se hyvä puoli siinä, ettei ole ns. vellikelloa, ettei tartte kestää tällaisia viestejä, jotka ei osoitettu sulle. Tai ei niissä muuten mitään, jos eivät ole tällaista kinastelua kuin täällä nyt. Tykkään olla rekattu, kun musta keskustelu on henlpompaa just ton kellonkin takia ja näkee keskustelut joihin on osallistunut tai jotka itse aloittanut omalta profiilisivultaan, mutta juts tällaisten turhien viestien takia voisin olla myös anonyymi.

• Anonyymi kirjoitti:

Hävettääkö tuollaiset törkeydet välikselle, nyt kun olet avautunut pojastasi koko palstan kuullen?

Hävettäisikö, jos poikasi tietäisi tämän äidistään?

Poikani on testien perusteella huippuälykäs. Joten mitä tarkoitat?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Poikani on testien perusteella huippuälykäs. Joten mitä tarkoitat?

Olet kertonut kaiken tarvittavan hänestä jo.

Hävettääkö??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettääkö??

Sivusta totean, että eipä meistä kukaan tiedä minkä verran missäkin jutussa on totta ja minkä verran keksittyä ja tarkotuksellista kusetusta. Sinällään siis tollasten hävetysten kyseleminen on aika turhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Hävettääkö??

Minulla ei ole mitään hävettävää. Onko sinulla?

• Anonyymi

Ei kyllä. Mitään ole edes huomannu kuin jonkun pari ketjua joskus oliko päiviä sitten. Niitä tarvi avata. Saa tietty etsimällä etsiä ja lukea jos nyt haluaa vaikka mielensäpahoittaja olla.

• Totta, olet ihan oikeassa. Turhaan noita edes avaamaan jos ei kiinnosta.

Minä olen ollut palstalla kohta kolmisen vuotta ja minua jo kyllästyttää tuo vastakkainasettelu. Tuntuu niin turhalta.

• Anonyymi

Oikeasti aika kammottavakin ajatus jos joku ... tyttö kuin jostain ohjelmasta kuin Selviytyjät lähtisi vainoamaan...

• Olen aktiivisesti kiinnittämättä huomiota tuohon trollaukseen.
      (saisivat lopettaa, sillä eihän se edes toimi)

• Anonyymi

Tiedä miten tuon kuuluisi toimia, mutta olihan tuossa kai pientä vääntöä muutamassa ketjussa, ja jos esimerkiksi tuo yllä mainittu pitää paikkansa, että Jasu sai tarpeekseen ja läks tauolle, niin joku seuraushan tuolla oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä miten tuon kuuluisi toimia, mutta olihan tuossa kai pientä vääntöä muutamassa ketjussa, ja jos esimerkiksi tuo yllä mainittu pitää paikkansa, että Jasu sai tarpeekseen ja läks tauolle, niin joku seuraushan tuolla oli.

Mä en edes oikein tiedä mistä hän sai tarpeekseen. Parista ketjusta, joiden otsikossa häntä ei toivotettu tervetulleeksi (eikä niissäkään kirjottettu hänestä henkilökohtaisesti)? Rajua reagointia noin mitättömiin juttuihin, mutta omapa on asiansa.

• No.. toimii se kyllä alitajuisesti. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Valitettava on, se että se toimii.. vaikka vain pienesti. Meillä oli hyvä sopu täällä ennen tätä yhtä häirikköä..

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en edes oikein tiedä mistä hän sai tarpeekseen. Parista ketjusta, joiden otsikossa häntä ei toivotettu tervetulleeksi (eikä niissäkään kirjottettu hänestä henkilökohtaisesti)? Rajua reagointia noin mitättömiin juttuihin, mutta omapa on asiansa.

Luulenpa ymmärtäväni miksi, kyse on kokonaiskuvasta mikä täältä muodostuu, pidemmältäkin ajalta, ketju tai kaksi toimii sitten triggerinä ja sen jälkeen ei ns. vaivaa se onko palstalla vai ei 🙂. Tai sitten huomaa yllättäen että kaikki täällä vietetty aika on täydellistä ajanhaaskausta eikä tuota mielihyvää missään muodossa...✅

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Luulenpa ymmärtäväni miksi, kyse on kokonaiskuvasta mikä täältä muodostuu, pidemmältäkin ajalta, ketju tai kaksi toimii sitten triggerinä ja sen jälkeen ei ns. vaivaa se onko palstalla vai ei 🙂. Tai sitten huomaa yllättäen että kaikki täällä vietetty aika on täydellistä ajanhaaskausta eikä tuota mielihyvää missään muodossa...✅

Eikä sitten ole vain hyvä ottaa ainakin pieni aikalisä? Meinaan jos oikeasti "kaikki täällä vietetty aika on täydellistä ajanhaaskausta eikä tuota mielihyvää missään muodossa".

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä sitten ole vain hyvä ottaa ainakin pieni aikalisä? Meinaan jos oikeasti "kaikki täällä vietetty aika on täydellistä ajanhaaskausta eikä tuota mielihyvää missään muodossa".

Eikös huitale niin tehnytkin. Juu ja on tuo pyörinyt kiikun kaakun omassakin mielessä, suositusten mukaan en kyllä sitten toimi, ratkaisun tekemiseen käytän kylläkin sitten noita omia virtapiirejäni 🙂

• Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

Eikös huitale niin tehnytkin. Juu ja on tuo pyörinyt kiikun kaakun omassakin mielessä, suositusten mukaan en kyllä sitten toimi, ratkaisun tekemiseen käytän kylläkin sitten noita omia virtapiirejäni 🙂

Siksi ihmettelinkin, että mitä pahaa siinä sitten on. En tietenkään tarkoita sinun mielestäsi, kun enhän mä sulle alunperin vastannutkaan. Mun mielestä siinä kohtaa, jos ihminen kokee noin on pelkästää hyvä mennä muihin maisemiin katselemaan muita juttuja.

Vaan tosiaan en edelleenkään tajua miksi kukaan vetään noin rajusti herneen nenään mistään mitä ei edes mitenkään suoraan linkitetä juuri häneen. Mutta mä nyt en muutenkaan ymmärrä tollasta draamailua, enkä nyt tarkota vain Huitaletta. Onhan täällä pari muutakin, jotka ottavat näitä ihmeen rajusti. Mitättömiä juttujahan näiden pitäisi olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu saa aikaajoin tarpeekseen.. ja niin myös minä itsekin. Ihan normia.

• E-Lukka kirjoitti:

No, me ei hirveämmin olla juteltu, mutta asiallisen mielipiteen osaat ilmaista. Joten harmi jos päätät häippästä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No.. toimii se kyllä alitajuisesti. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Valitettava on, se että se toimii.. vaikka vain pienesti. Meillä oli hyvä sopu täällä ennen tätä yhtä häirikköä..

Siksi onkin hyvä että hiutale lähti.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi onkin hyvä että hiutale lähti.

Hän palaa kyllä. Usko pois. Jasu palaa aina.

No, me ei hirveämmin olla juteltu, mutta asiallisen mielipiteen osaat ilmaista. Joten harmi jos päätät häippästä.

ok, niinkuin joskus aiemminkin olen todennut niin palstailu on musiikinkuuntelun sivutuote, toimivat yhteen. Korvia hivelee vaikka silmiin sattuukin 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

ok, niinkuin joskus aiemminkin olen todennut niin palstailu on musiikinkuuntelun sivutuote, toimivat yhteen. Korvia hivelee vaikka silmiin sattuukin 🙂

Reps..

• Anonyymi

Skippaan kaikki ei-kiinnostavat jutut.

• Anonyymi

viisainta on jättää kokonaan omaan arvoonsa jos joku juttu ei kiinnosta, eikä yrittää jotain ilmoittaa tai muuta.

• Anonyymi

En voi sanoa, että kyllästyttäisi. Palstalla on ollut ihanan vähän tyhjänaikaista vänkäämistä ja henkilöön käyvää hyökkäilyä viikonlopun aikana. Mä en ymmärrä minkä tässä oikein pitäis kyllästyttää.

• Anonyymi

Ei kyllästytä. Ei mun ole mikään pakko tollasiin osallistua. Jos joku haluaa/ei halua tehdä jotain, niin siitä vaan. Jos joku ei mua johokin halua, niin ei se mitenkään erityisemmin häiritse. Mä en kuulu niihin, joiden on pakko tehdä asioita, vain koska joku kieltää sen. 😂

• Anonyymi

Voisin ehkä hyvittaa tyttöjä omilla harrastuksillani sillä tavoin että kokeilepa tuotakin juttua..

• Anonyymi

tuokin elokuva huvittava kun jos aamun uutisia katsoo, niin jotain sanailullisia kömmähdyksiä voi tulla kuten eräässä vanhassa elokuvassa Anchorman, jossa Will Ferrell ja Christina Applegate.

Joa sanoo aamun uutisissa että: joo haista kakka suomen valtio!

• Anonyymi

Ei kyllästytä. Voit poistua, jos häiritsee. Ainoastaan keskustelujen taso on kaikkiea muuta kuin akateemista argumentointia hyvällä kielenkäytöllä.

• Heh.. akateemista argumentointia.. sä olet hauska!

• Anonyymi

Tuollaqinen olisi melkoisen legendaarinenkin aloitus aamun uutisten lukijalta, sanoo kovaan ääneen: haistaq kakka!

• Anonyymi

tuollasinen että miten noin korkeita työpäiviä, niin jos tryöskentelee eri aikavyöhykkeillä... mutta hassua jutella jotain palstan tyttöjen kanssa koska aika mukavia, yölläkin.

• Anonyymi

tuollainen että; miksi et halua keskuskustella tyttöjen kanssa vaikka siltikin jotkut tytöt ovat mielestäsi mukavia?

• Anonyymi

minua harmitaa väähän kun, olen aina yöllä nukkumassa kun jotkut kirjoittavat

tavoin niin että ytekisi mieli kirjoittsaas jotasin.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta puuttua videopelaajien ätmimiesten kokemaan sortoon millään lailla.

• Anonyymi

Minkälaista sortoa sä sitten koet?

• Anonyymi

Voi rassukka 😂

• Anonyymi

hyvä joo pitää aina katsoa tuota selviytyjät-juttukakin, niin jännittävä ohjelma... ismo tipahti hoh

• Anonyymi

Ei teitä näyttäisi kyllästyttävän, ihan hyvin näytätte jaksavan. :D

• Anonyymi

Samaa mieltä :)

• Anonyymi

Samaa mietin, jo ekan kerran kun tän ketjun huomasin. Jos joku jotain reaktiota on etsinyt, niin on sen saanut moninkertaisesti.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen. Yks anonyymikin pilaa meidän loppujenkin anonyymien maineen jatkamalla jubinaansa rekatuista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, jo ekan kerran kun tän ketjun huomasin. Jos joku jotain reaktiota on etsinyt, niin on sen saanut moninkertaisesti.

Joo, kyllästyneet ei keskustele kyllästymästään aiheesta yhtä kyllästymättömästi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, kyllästyneet ei keskustele kyllästymästään aiheesta yhtä kyllästymättömästi. :D

Niinpä. Uskomaton rähäkkä, parista pikku ketjusta, joita ainakaan minä en ole edes pariin päivään nähnyt. Lienee nyt viimeistään jokainen, jolla on joskus tarvis palstaa hämmentää, oppinut miten palsta saadaan ihan sekaisin ilmeisesti useammaksi viikoksi. Mä olen kuitenkin nyt sen verran kyllätynyt tähän aiheen, että annan enemmän kyllästyneiden jatkaa tästä jauhamista. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Uskomaton rähäkkä, parista pikku ketjusta, joita ainakaan minä en ole edes pariin päivään nähnyt. Lienee nyt viimeistään jokainen, jolla on joskus tarvis palstaa hämmentää, oppinut miten palsta saadaan ihan sekaisin ilmeisesti useammaksi viikoksi. Mä olen kuitenkin nyt sen verran kyllätynyt tähän aiheen, että annan enemmän kyllästyneiden jatkaa tästä jauhamista. 😂

Toisaalta ihan hyvä, että pysyy tässä yhdessä ketjussa eikä huitale ole rähisemässä kaikkialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta ihan hyvä, että pysyy tässä yhdessä ketjussa eikä huitale ole rähisemässä kaikkialla.

Sarcam on ... ehkä sitten pitää aina luoda riittävän provosoiva ketju, jotta äkäisimmät pysyvät kiltisti siinä ketjussa riehumassa ... sarcasm off. Joo, saa loukkaantua. En ole koskaan väittänyt, että mulla olisi hyvä huumorintaju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Yks anonyymikin pilaa meidän loppujenkin anonyymien maineen jatkamalla jubinaansa rekatuista.

Säkin olet sit varmaankin se yks anonyymi, sen siis mun eiku meidän eiku miten se nyt meni eri persoona vain. 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säkin olet sit varmaankin se yks anonyymi, sen siis mun eiku meidän eiku miten se nyt meni eri persoona vain. 🤪

Eiköhän sovita, että ollaan kaikki se yksi ja sama anonyymi. Tulee rekatuille parempi mieli. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sovita, että ollaan kaikki se yksi ja sama anonyymi. Tulee rekatuille parempi mieli. :)

Nekin saa sitten olla se, eiku me, kun ne kirjottelee toisilleen anonyymeinä ja vittuilee. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ikinä olet käyttäydyt keskenkasvuisesti. Pilaat palstan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ikinä olet käyttäydyt keskenkasvuisesti. Pilaat palstan.

Toi pitää ottaa kohteliaisuutena. Melkonen saavutus multa. 🏆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo yhden anonyymin teoria on kieltämättä hauska. Mä olen nauranut makeasti monet kerrat tuolle teorialle. Itselleni tapahtuu täällä mm. jatkuvasti sellasta, että joku rekattu tule aukomaan päätään johonkin kirjoittamaani viestiin ja sitten jaksan pari kolme viestiä siinä kirjotella ja poistun. Kun tulen seuraavan kerran siihen ketjuun ja siellä on jankattu siinä mun langassani jonkun sadan viestin verran. Sujuvasti on jatkunut se saman "sinä sinä sinä", vaikka olen poistunut koko keskukstelusta. Montakohan kertaa siinä mahtaakaan olla se vastapuoli vaihtunut siinä keskustelun ainana.🙂

• Anonyymi

Näyttää toisiaan kyllästyttävän. Kyllästyttää kokonaista 367 viestin verran. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo yhden anonyymin teoria on kieltämättä hauska. Mä olen nauranut makeasti monet kerrat tuolle teorialle. Itselleni tapahtuu täällä mm. jatkuvasti sellasta, että joku rekattu tule aukomaan päätään johonkin kirjoittamaani viestiin ja sitten jaksan pari kolme viestiä siinä kirjotella ja poistun. Kun tulen seuraavan kerran siihen ketjuun ja siellä on jankattu siinä mun langassani jonkun sadan viestin verran. Sujuvasti on jatkunut se saman "sinä sinä sinä", vaikka olen poistunut koko keskukstelusta. Montakohan kertaa siinä mahtaakaan olla se vastapuoli vaihtunut siinä keskustelun ainana.🙂

Hitsin pitsi sun huonolle käyttäytymisellesi .. olisi ainakin kohteliasta ilmoittaa jos poistuu keskustelusta.. 😂

Kas kun te anot olette tyhjää massaa siltä personoitumistasolta ajateltuna. Ei todellakaan voi olettaa, että olette tunnistettavia keskustelussa. Kun ette ole.

Sivusta huutelija-anoja riittää.. sana on vapaa, sillä avoin keskustelupalsta.

Tässä on nyt sulla samanlainen vinkuminen käynnissä, kuin naisilla jotkä väittävät, etteivät miehet ymmärrä heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on kuvat ja siniset nikit mietittynä ja vaivaa nähty niiden eteen, ei enää haluta egopöhinöissä nähdä mustanikkien yksilöllisiä eroja. Niitä ei nähdä kun ei haluta nähdä. Sama ilmiö myös palstan ulkopuolella.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hitsin pitsi sun huonolle käyttäytymisellesi .. olisi ainakin kohteliasta ilmoittaa jos poistuu keskustelusta.. 😂

Kas kun te anot olette tyhjää massaa siltä personoitumistasolta ajateltuna. Ei todellakaan voi olettaa, että olette tunnistettavia keskustelussa. Kun ette ole.

Tässä on nyt sulla samanlainen vinkuminen käynnissä, kuin naisilla jotkä väittävät, etteivät miehet ymmärrä heitä.

"Kas kun te anot olette tyhjää massaa siltä personoitumistasolta ajateltuna. Ei todellakaan voi olettaa, että olette tunnistettavia keskustelussa. Kun ette ole."

Siksipä se onkin ihan kummallista, että alkaa jo ekassa vietissään kertoa mites "sinä aina sita ja tätä". Ihan hullun puuhaa sellainen tunnistelu.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Nuon henkilöt nimenomaan kuvittelevat tunnistavansa. Siinä on heidän ja sinun välinen selkeä eronsa. Tosin hekin usein sen jälkeen, kun ovat ensiksi kiven kovaan väittäneet useiden viestien verran tunnistaneensa sinun joksikuksi, alkavat sitten virheen huomattuaan vinkua, että "ei teitä voi tunnistaa". Voiko ihminen enää tyhmempi olla? Kun tietää jo, ettei tunnista, niin miksi jankutaa puolen sataa viestin ajan, että on tunnistanut. Ihmeellistä pakkomielteistä jankuttamista, joka ei johda mihinkään. Jos se toinen ei ole se Joksi häntä kuvittelee, niin ei hän toiseksi muutu, vaikka jankuttaisi tuhannen viestin ajan, että "oletpas". No mutta ei siinä mitään, koomistahan se on, vaikka mys tietenkin hieman surullista nähdä miten huonosti ihmiset voivat. Eihän tervepäinen ihminen noin jankuta viestitolkulla, vaan toteaa, että okei ja kuvittelin väärin, jo kun ekan kerran kerran asiasta sanotaan. 😂

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sehän juuri on anonyymiuden idea - olla personoitumaton. Jostain syystä monen rekatun (ilmeisesti myös sinun, kun koit tarpeelliseksi kirjoittaa tuon edelle kirjoittamasi) on vaikea tajuta tuota. Moni rekisteröity kuvittelee, että ongelma olisi tarve personoitua, kun ongelma on nimenomaan vastakkainen. Ongelma on se, että toinen osapuoli KUVITTELEE tunnistavansa ja jää jumiin niihin omiin kuvitelmiinsa ja jauhaa pahimmillaan kymmenien viestien ajan sitä, että joku on "gentsu" tai sitten joku muu vastaava "palstahahmo". Itse en esimerkiksi ole koskaan ollut palstalla rekattuna, enkä tule koskaan olemaan. Mulla ei ole tarvetta siihen. Miksi rekisteröityminen muuten aiheuttaa tollasta kollektiivista vainoharhaa, että tunnistelee muiden teksteistä miloin ketäkin?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eihän kukaan täysijärkinen jää jankuttamaan toiselle, että sinä olet "xxx", kun tietää tasan tarkkaa, ettei voi varmaksi tietää. Alkaa jankutus jostain maneereista ja esim. niistä yksittäisistä sanoista, joista joku tuolla aiemmin poistetussa osassa ketjua mainistsi. Mullekin on käynyt niin, että en sais käyttä yksittäisiä sanoja tai olen joku, kuka lienee, jota en ole koskaan edes palstalla nähnyt. Kyllähän ihmisillä maneereja on, mutta jokainen tietää myös, että halutessaan voi helposti matkia. Teillä rekatuillakin on keskenänne niin monia janukutuksia (kuten nyt tuo minkä kirjoitit), että jos kirjoittaisit tuon anona, niin tuo voisi tulla monen muunkin teistä näppikseltä. Varsinkin samasta aiheesta kirjoittaminen ja muiden kirjoitusten lukeminen samasta aiheesta luo lähes aina samankaltaista ja toisteistakin kirjoitusta. Se osan harrastama tunnistelu olet "xxx" meneekin usein enemmän kiusaamisen puolelle. En mä ainakaan oikein edes kykene ottamaan sitä vakavasti otettavana kirjoitteluna, jos toinen jankuttaa tollasta useiden viestien ajan. Mikä muu motiivi sellaisella voi olla?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ai niin ja koska asenne on tuo ja tunnistelu monella pakkomielteistä, niin minäkin olen todennut, että helpompi olla kirjottelematta rekisteröityneiden kanssa. Tässä tein poikkeuksen, kun aloituksen aihe oli juuri tämän. Muutoin tulen itse jättämään ihan jokaisen rekisteröidyn jokaisen viestin kommentoimatta ainakin nyt seuraavan parin kuukauden ajan. Annan teidän rauhassa kirjoitella sellaisille, jotka tunnistatte oikeasti, kun se on teille niin kovin tärkeää se tunnistaminen. Ei mulla ole mitään pakkoa häiritä teidän kirjoitteluanne olemassaolollani.

Hyvää syksyä kaikille rekatuille, katellaan vaikka jouluna uudelleen, jos olis jotain juteltavaa yhdessä. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Kun on kuvat ja siniset nikit mietittynä ja vaivaa nähty niiden eteen, ei enää haluta egopöhinöissä nähdä mustanikkien yksilöllisiä eroja. Niitä ei nähdä kun ei haluta nähdä. Sama ilmiö myös palstan ulkopuolella.

Mustanikit on harmaata massaa.. mistä ihmeestä teidät muka voisi erottaa?

Mulla noi telepaattiset kyvyt aika heikossa jamassa. En todellakaan osaa kaukolukea tai erottaa anonyymejä toisistaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kas kun te anot olette tyhjää massaa siltä personoitumistasolta ajateltuna. Ei todellakaan voi olettaa, että olette tunnistettavia keskustelussa. Kun ette ole."

Siksipä se onkin ihan kummallista, että alkaa jo ekassa vietissään kertoa mites "sinä aina sita ja tätä". Ihan hullun puuhaa sellainen tunnistelu.

No joku toinen saattaa kuvitella tunnistavansa, minä en.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän kukaan täysijärkinen jää jankuttamaan toiselle, että sinä olet "xxx", kun tietää tasan tarkkaa, ettei voi varmaksi tietää. Alkaa jankutus jostain maneereista ja esim. niistä yksittäisistä sanoista, joista joku tuolla aiemmin poistetussa osassa ketjua mainistsi. Mullekin on käynyt niin, että en sais käyttä yksittäisiä sanoja tai olen joku, kuka lienee, jota en ole koskaan edes palstalla nähnyt. Kyllähän ihmisillä maneereja on, mutta jokainen tietää myös, että halutessaan voi helposti matkia. Teillä rekatuillakin on keskenänne niin monia janukutuksia (kuten nyt tuo minkä kirjoitit), että jos kirjoittaisit tuon anona, niin tuo voisi tulla monen muunkin teistä näppikseltä. Varsinkin samasta aiheesta kirjoittaminen ja muiden kirjoitusten lukeminen samasta aiheesta luo lähes aina samankaltaista ja toisteistakin kirjoitusta. Se osan harrastama tunnistelu olet "xxx" meneekin usein enemmän kiusaamisen puolelle. En mä ainakaan oikein edes kykene ottamaan sitä vakavasti otettavana kirjoitteluna, jos toinen jankuttaa tollasta useiden viestien ajan. Mikä muu motiivi sellaisella voi olla?

Täysjärkisyyteen en ota kantaa kenenkään kohdalla... sen enempää rekatun kuin anon.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän juuri on anonyymiuden idea - olla personoitumaton. Jostain syystä monen rekatun (ilmeisesti myös sinun, kun koit tarpeelliseksi kirjoittaa tuon edelle kirjoittamasi) on vaikea tajuta tuota. Moni rekisteröity kuvittelee, että ongelma olisi tarve personoitua, kun ongelma on nimenomaan vastakkainen. Ongelma on se, että toinen osapuoli KUVITTELEE tunnistavansa ja jää jumiin niihin omiin kuvitelmiinsa ja jauhaa pahimmillaan kymmenien viestien ajan sitä, että joku on "gentsu" tai sitten joku muu vastaava "palstahahmo". Itse en esimerkiksi ole koskaan ollut palstalla rekattuna, enkä tule koskaan olemaan. Mulla ei ole tarvetta siihen. Miksi rekisteröityminen muuten aiheuttaa tollasta kollektiivista vainoharhaa, että tunnistelee muiden teksteistä miloin ketäkin?

Häh? Nyt en oikein ymmärrä mitä ajat takaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei teissä eroja huomaa, samaa paskaa kaikki.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mustanikit on harmaata massaa.. mistä ihmeestä teidät muka voisi erottaa?

Mulla noi telepaattiset kyvyt aika heikossa jamassa. En todellakaan osaa kaukolukea tai erottaa anonyymejä toisistaan.

Miten olisi jos vaikka joskus lukisi, mitä se inha mustanikki kirjoittaa. Tekstin sisällöstähän ne puheenaiheet kirpoavat, vai mitä.

Veikkaan, että kuuntelette myös samalla tavalla kuin luette, eli ette vaan osaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja koska asenne on tuo ja tunnistelu monella pakkomielteistä, niin minäkin olen todennut, että helpompi olla kirjottelematta rekisteröityneiden kanssa. Tässä tein poikkeuksen, kun aloituksen aihe oli juuri tämän. Muutoin tulen itse jättämään ihan jokaisen rekisteröidyn jokaisen viestin kommentoimatta ainakin nyt seuraavan parin kuukauden ajan. Annan teidän rauhassa kirjoitella sellaisille, jotka tunnistatte oikeasti, kun se on teille niin kovin tärkeää se tunnistaminen. Ei mulla ole mitään pakkoa häiritä teidän kirjoitteluanne olemassaolollani.

Hyvää syksyä kaikille rekatuille, katellaan vaikka jouluna uudelleen, jos olis jotain juteltavaa yhdessä. 🙂

Valintasi on omasi. Jokainen keskustelee miten haluaa keskustella. Vapaa sana ja avoin palsta. Täällä ei ole oikeaa tai väärää tapaa keskustella. On vain keskusteltava sääntöjen puitteissa. Siinä kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten olisi jos vaikka joskus lukisi, mitä se inha mustanikki kirjoittaa. Tekstin sisällöstähän ne puheenaiheet kirpoavat, vai mitä.

Veikkaan, että kuuntelette myös samalla tavalla kuin luette, eli ette vaan osaa.

Sinä sanoit mustanikkiä inhaksi. Minä olen asiasta täysin eri mieltä.

Kyllä sä nyt sitten olet kovin varmana siitä että kun joku sinun inhoista mustanikeista suoltaa sanoja, lauseita ja virkkeitä, niin kaikki maailmassa ymmärtävät asian täydellisesti juuri niin kuin kirjoittaja on tarkoittanut.

Fine. Eipä mulla tähän kai sitten muuta.
        En halua vängätä kanssasi. On niin turhaa.

• Miten tuon muotoilisi... Voisi kyllästyttää, närästää, närästikin, mutta kun asiaa puntaroin, siis närästystäni, niin tulin siihen tulokseen, että närästys johtui siitä että joku yritti kertoa minulle mitä saan tai en saa tehdä tilanteessa jossa sillä jollakulla ei ole minkäänlaista valtaa kertoa minulle mitä saan tai en saa tehdä.

Närästys loppui siihen ja sitten lähinnä on huvittanut tuo muutamien rimpuilu, kun koettavat komennella 100% vapaalla palstalla vähemmistöä. Tietyllä tapaa tulee mieleen temaattisesti tapahtumat eräässä Saksa-nimisessä valtiossa 30-luvun aikana, mikä sittemmin hiukan kärjistyi seuraavan vuosikymmenen puolella. No onneksi palsta on virtuaalimaailma, pahimmillaan (tai parhaimmillaan) tämä vain suljetaan ja virtuaalikansalaiset hajaantuvat muille foorumeille.

• Hitto bro.. sä todella olet mun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli..

Mua närästää sama asia.

• No aloituksen tein tylsyyttäni. Oli luppoaikaa..

No aloituksen tein tylsyyttäni. Oli luppoaikaa..

No eipä sitä aloitusta silti olisi syntynyt, ellei asia olisi korvennut. Mutta siinähän nuo muutamat hassut meuhkaavat aikansa, kuun vaihe muuttuu taas ja sitten nuo hiljenevät hetkeksi, palatakseen pian uusien änkyröintien kanssa.

• randombypasser kirjoitti:

No eipä sitä aloitusta silti olisi syntynyt, ellei asia olisi korvennut. Mutta siinähän nuo muutamat hassut meuhkaavat aikansa, kuun vaihe muuttuu taas ja sitten nuo hiljenevät hetkeksi, palatakseen pian uusien änkyröintien kanssa.

No mua ei kukaan komentele.. ellen itse halua olla tottelevainen.. noinkin joskus sattuu.
        Öitä. Huomenna virkeänä töihin lappua hakemaan.. 😝

No mua ei kukaan komentele.. ellen itse halua olla tottelevainen.. noinkin joskus sattuu.
        Öitä. Huomenna virkeänä töihin lappua hakemaan.. 😝

Jep, lappupäivä on muistissa kyllä, kalenterissa muistutus huomenna klo 18 että kysypä millaista lappua tarjottiin 😂

Hyvät yöt!

Jep, lappupäivä on muistissa kyllä, kalenterissa muistutus huomenna klo 18 että kysypä millaista lappua tarjottiin 😂

Hyvät yöt!

18 kk palkka 6 kk työllä. Noilla sit huomenna mennään..

18 kk palkka 6 kk työllä. Noilla sit huomenna mennään..

Eläpä sisko nuolase ennenku tipahtaa...

Eläpä sisko nuolase ennenku tipahtaa...

Oikeassa olet. Ei piä nuolla..

• Anonyymi

mitä kuuluu teemu-inkerille

• Anonyymi

jos on 2 tuntia luppoaikaa niin katso vaikka tuo elokuva Anxhorman... itse selviytyjät hahha tytöt käyttivät jotain super-juttujjujaan.

• En omista teeveetä..

• Anonyymi

Muuten en viitsisi kommentoida, mutta kun aloittaja olet sinä, niin yksinkertainen ohje:

Jos kohtaat paskaläjän, niin älä jää sitä tikulla tonkimaan :)

-keinovaginamies-

• Juu, mun moka.

Oikeastaan tuli aloitus tehtyä pikkuisen harkitsemattomasti.

No mä ny olen sellainen. Impulsiivinen hetkessä eläjä. Tiedän että koko ketju oli emämoka. Mutta kun takaisinkaan ei saa vedettyä.

Paskasta ei saa priimaa tekemälläkään. :)