Pääkkösen hotellihanke

Anonyymi-ap

Peuravuonossahan on maa.alue hotellille vapon entinen saha.alue on sähköt ja muu infra lähes valmiina siellähän olisi kiva huutaa ja metelöida ei häiritsisi erämaista rauhaa.Saisivat raharikkaat olla siellä omissaoloissaan eikä tämä paikallinen roskaväväki häiritsisi heitä.

21

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sahan jäljiltä olisi varmaan kermaperseille sopivat myrkytkin maassa valmiina.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­m­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Holoma sinne siivoamaan!

      • Anonyymi

        Holoma keikkuu kärkisijoila vuodeninarilainen kisassa.


      • Oon siivonnu siellä jo aikoinaan joten Pääkkönen voi vuorostaan siivoota jos kerta Inarin kuntaan haluaa tulla tekemään HYVIÄ JA EKOLOGISIA YMPÄRISTÖTEKOJA!

        Sieltä on hyvä alottaa ja se on sentään kunniallista sekä arvokasta työtä ja ennen kaikkea ISÄNMAALLISTA, koska PEURAVUONON VAPON SAHA OLI SUOMEN VALTION PERUSTAMA!
        Arvon antoa Suomen valtiolle sekä kansalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Holoma keikkuu kärkisijoila vuodeninarilainen kisassa.

        Ei keiku, koska olen loukannu muualta Inarin kuntaan muuttaneiden kunniaa!
        Tarkoitus oli vain todistaa, että muualta muuttaneet pilaa meidän maineet ja opettavat huonoja tapoja!


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Ei keiku, koska olen loukannu muualta Inarin kuntaan muuttaneiden kunniaa!
        Tarkoitus oli vain todistaa, että muualta muuttaneet pilaa meidän maineet ja opettavat huonoja tapoja!

        Sinuun tarttuvat erikoisen nopeasti olemme saaneet uuden broilerin kuntaan.


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Ei keiku, koska olen loukannu muualta Inarin kuntaan muuttaneiden kunniaa!
        Tarkoitus oli vain todistaa, että muualta muuttaneet pilaa meidän maineet ja opettavat huonoja tapoja!

        "muualta muuttaneet pilaa meidän maineet"

        Tässä asiassa Holoma on oikeassa. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun tarttuvat erikoisen nopeasti olemme saaneet uuden broilerin kuntaan.

        Minä sain nuorena nimen katu-koppelo joten ei kai nuo tuonti BROILERIT edes KUKKOINA pärjää!

        Koppelohan on MAAKUNTA LINTU!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "muualta muuttaneet pilaa meidän maineet"

        Tässä asiassa Holoma on oikeassa. 👍

        Eihän muualta voi muuttaa kuntaan ja alkaa vaatimaan kunnioittamaan heitä.
        En minä edes olis syntynyt Inarin kuntalaisena jos Petsamon evakot olis palautettu Petsamoon luovutuksen jälkeen.
        Suomen valtio olis maksanut petsamolaisille korvauksia Suomen puolustamisesta, koska Petsamon luovutus sidottiin Rauhan sopimukseen.

        Koska kaikki jäi Suomeen maksamaan sotakorvauksia Venäjälle joka oli tuolloin Neuvostoliitto niin näin olen pakosta joutunut syntymään Inarin kuntaan.

        Rotu-hygienia laki on ollut tuolloin voimassa joten lääkäri olis voinut sterilisoida kaikki Petsamon evakot niin ei olis syntynyt enää yhtään petsamolaista.

        Saamelaiset ja karjalaiset ei ole ongelma vaan Petsamon koltansaamelaiset ovat menneet naimisiin Karjalan siirtolaisten kanssa ja synnyttäneet uuden koltta yhteisön.

        Ei minun entiset avioliitot minun sukujuuria ole muuttanut. En ole lasten isien sukua vaan olen VAIN LAPSENI ÄITI ja lapsi kuuluu sekä minun ja isänsä sukuun.
        Lapsi ei saa kääntyä Suomen valtiota vastaan ja se on rikollista kääntää minun lapset minua vastaan.
        Inarin kunta on tuon tehny ja ihmiset on lähteneet tuohon mukaan.
        Ei kai minun tarvi kunnan työntekijöitä opettaa, mutta sanoin ” Minun vanhempia ette sotke tähän vaan he on mummo ja ukki sekä heidän koti on lasteni mummola!”


      • Anonyymi
        Holomanämmä kirjoitti:

        Minä sain nuorena nimen katu-koppelo joten ei kai nuo tuonti BROILERIT edes KUKKOINA pärjää!

        Koppelohan on MAAKUNTA LINTU!

        Eivät kuitenkaan tupsusorsaksi sinua kutsuneet.


    • Anonyymi

      Pääkkösellä on monta rautaa tulessa. Maltalla pelifirma, kalsaribisneksiä ym Suomessa.

      • Perustaakohan se peliriippuvaisille hotellin jossa voi hoitaa riippuvaisia ja laskuttaa kunnalta 6000€/ kuukausi hoidettavasta ja ei pääse pois ennen, kuin on lopettanut pelaamisen!

        Peli nimeltä ELÄMÄ pitää vaihtaa Pääkkösen hoidossa kuolemaan ja seki jatkuu matopelinä jos ei tuhkata ja heitetä taivaan tuuliin!

        Pääkkösen bisnekset on tuollaisia ja alkaa käräjöimään sekä väittämään, että häntä syrjitään ja hänen mainetta pilataan sekä yritys toiminnan aloitusta estetään.


    • Anonyymi

      Ja tekstiä tulee kuin ruuneberillä mutta sanoja paljon mutta asiaa nolla.maniassa vissin kirjoitettuonkohan vanhemmat tietoisia lapsensa harrastuksesta omassa huoneessa?

    • Anonyymi

      Tämä pääkkö esiintyy julkisuudessa luontoihmisenä,mutta tässä hankkeessa hän on mitä pahin ympäristörikollinen vai eikö hänen aivonystyränsä toimi laisinkaan vaikuttaa aivan siltä.Mitenkä ilmastonmuutos pitäisi pienentää päästöjä tässähän käy aivan päinvastoin.Kukahan ottaisi päästökysymykset esille haastatteluissa kuultais tähän vähän perusteluita.

      • Anonyymi

        Ei siitä klovnin hotellihankkeesta tule mitään. Sen yhteistyökumppani Kyrpi Capital Oy näyttää olevan täysin persaukinen firma. Toiminut kymmenen vuotta ja koko ajan tappiolla. Omaa pääomaa tuskin ollenkaan. Ei tuollaista yritystä pitäisi voida olla edes olemassa. Omistajien olisi pitänyt hakea se konkurssiin jo kauan sitten. Pitää olla umpitollo sijoittaja joka tuollaiseen rahojansa sijoittaa.


    • Anonyymi

      Holoma olis hyvä kunnanjohtaja Utsjoelle. Hae hyvä ihminen sitä virkaa.

      • Tuo haku oli kesällä ja ei kannata hakea ennen, kuin saa syrjinnän läpi. En ole vielä lohestanut, mutta alkuperäisenä inarilaisena vois saada vanhan kalastuslain voimaan jossa on lohestus oikeus.
        Äidin suku asu Petsamossa Salmijärvellä ja Paatsjoen rannoilla, mutta me ollaan suomalaisia ei saamelaisia.

        Saamelaisillahan on omat luvat ja syrjinnän avulla pystyy kyllä saamaan ja siihen valtion virkamiehet ja terveyskeskuksen työntekijät niin saadaan hyviä työntekijöitä tänne.


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Tuo haku oli kesällä ja ei kannata hakea ennen, kuin saa syrjinnän läpi. En ole vielä lohestanut, mutta alkuperäisenä inarilaisena vois saada vanhan kalastuslain voimaan jossa on lohestus oikeus.
        Äidin suku asu Petsamossa Salmijärvellä ja Paatsjoen rannoilla, mutta me ollaan suomalaisia ei saamelaisia.

        Saamelaisillahan on omat luvat ja syrjinnän avulla pystyy kyllä saamaan ja siihen valtion virkamiehet ja terveyskeskuksen työntekijät niin saadaan hyviä työntekijöitä tänne.

        Pakko saada Inarin kunnasta työsyrjintä läpi, koska en pysty Utsjoen kunnanjohtajana toimimaan jos Inarin kunnan kanssa on sukset ristissä!

        En näe Utsjokea köyhänä kuntana vaan kuntana jossa on potentiaali enemmän mitä edes moni tajuaa.

        Utsjoki on Suomen pohjoisin MAITO PITÄJÄ!
        Minähän oon tosiaan vanhaa Jalasjärven juuston tekijä sukua joten kyllähän KUNNANJOHTAJANA voisin käydä ostamassa Nuvvuksen tilalta MAITUA!

        Laitanko Utsjoen kunnan sivut Facebookiin?
        Kuntalaiset on tyytyväisiä, koska minä olen hyvä edustamaan, mutta huonosti pysyn toimistossa.
        Onneksi olis sihteeri joka hoitelee hommat!

        Delegoisin Giisaan politiikka hommat ja sanosin : Juon nämä kahavit ja lähen katteleen olisko jossain joutilasta ruohonleikkuria/ lumilinkoa jota voisin lenkittää, koska ei ole koiraa ja en sen takia viitti hommata.


    • Anonyymi

      Hyve juttu jos sä pääset Utsjoen kunnanjohtajaksi. Asiat tuloo kuntoon.

      • Pitää vissiin hakea, koska minä näen Utsjoen kunnan hyvänä ja vetovoimaisena kuntana.
        Tai oikeammin Lilliputti maana, mutta tuosta äänestään vielä mitä HIENOSTO VÄKEÄ he haluaa!

        Mulle on ihan sama koska kuljen kuitenkin navetalta häihin samassa puvussa, koska meistä tulee niin komiaa väkeä että ihmiset tulee kaukaa katsomaan meitä ja vielä maksavat mennen tullen palatessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe