https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/54196df5-c751-43ce-b13f-4db28d53b076
"Alaston nainen ilmestyi perheen olohuoneeseen Thaimaassa – ”Se oli kammottava kokemus”
Krabilla Thaimaassa asuva perhe oli poissa kotoa, kun perheen poika palasi hakemaan unohtuneen tavaran. Hän huomasi murtojäljet ovessa ja kävi pyytämässä apua naapurissa asuvalta naiselta."
Videokuvassa alastin nainen pyyhe päällä makaa olohuoneen tuolilla.
Mitäs kammottavaa tuossa on, meikäläisen luokse olisi saanut tulla ihan vapaasti, olisin keittänyt kahvit ja nainen olis voinu tulla sänkyyn ja silleen. kyl palstalaiset tietää!!!!
Alaston nainen ilmestyi olohuoneeseen
7
689
Vastaukset
- Anonyymi
No olkoon siellä! Mitä se meille kuuluu!
- Anonyymi
Minä menisin ainakin naisen vierelle, jos kerran minun asuntooni tulee alasti ja voisin hipelöidä alastonta naista, eikä naisella ole vastaan sanottavaa, koska ollaan meikäläisen reviirillä, jossa vieras nainen ei kyllä määrää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menisin ainakin naisen vierelle, jos kerran minun asuntooni tulee alasti ja voisin hipelöidä alastonta naista, eikä naisella ole vastaan sanottavaa, koska ollaan meikäläisen reviirillä, jossa vieras nainen ei kyllä määrää!
Ei se ole sinun asunnossasi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs asunnossa sinä olet!?!? Ulos sieltä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä
- Anonyymi
Minullekin kävi muutaman kerra noin, ei siinä mitään.
Tyttö tuli pikkulikkana saunasta ennen äitiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947