https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/54196df5-c751-43ce-b13f-4db28d53b076
"Alaston nainen ilmestyi perheen olohuoneeseen Thaimaassa – ”Se oli kammottava kokemus”
Krabilla Thaimaassa asuva perhe oli poissa kotoa, kun perheen poika palasi hakemaan unohtuneen tavaran. Hän huomasi murtojäljet ovessa ja kävi pyytämässä apua naapurissa asuvalta naiselta."
Videokuvassa alastin nainen pyyhe päällä makaa olohuoneen tuolilla.
Mitäs kammottavaa tuossa on, meikäläisen luokse olisi saanut tulla ihan vapaasti, olisin keittänyt kahvit ja nainen olis voinu tulla sänkyyn ja silleen. kyl palstalaiset tietää!!!!
Alaston nainen ilmestyi olohuoneeseen
7
722
Vastaukset
- Anonyymi
No olkoon siellä! Mitä se meille kuuluu!
- Anonyymi
Minä menisin ainakin naisen vierelle, jos kerran minun asuntooni tulee alasti ja voisin hipelöidä alastonta naista, eikä naisella ole vastaan sanottavaa, koska ollaan meikäläisen reviirillä, jossa vieras nainen ei kyllä määrää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menisin ainakin naisen vierelle, jos kerran minun asuntooni tulee alasti ja voisin hipelöidä alastonta naista, eikä naisella ole vastaan sanottavaa, koska ollaan meikäläisen reviirillä, jossa vieras nainen ei kyllä määrää!
Ei se ole sinun asunnossasi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs asunnossa sinä olet!?!? Ulos sieltä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä
- Anonyymi
Minullekin kävi muutaman kerra noin, ei siinä mitään.
Tyttö tuli pikkulikkana saunasta ennen äitiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988