Alaston nainen ilmestyi olohuoneeseen

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/54196df5-c751-43ce-b13f-4db28d53b076
"Alaston nainen ilmestyi perheen olohuoneeseen Thaimaassa – ”Se oli kammottava kokemus”
Krabilla Thaimaassa asuva perhe oli poissa kotoa, kun perheen poika palasi hakemaan unohtuneen tavaran. Hän huomasi murtojäljet ovessa ja kävi pyytämässä apua naapurissa asuvalta naiselta."

Videokuvassa alastin nainen pyyhe päällä makaa olohuoneen tuolilla.
Mitäs kammottavaa tuossa on, meikäläisen luokse olisi saanut tulla ihan vapaasti, olisin keittänyt kahvit ja nainen olis voinu tulla sänkyyn ja silleen. kyl palstalaiset tietää!!!!

7

689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No olkoon siellä! Mitä se meille kuuluu!

• Anonyymi

Minä menisin ainakin naisen vierelle, jos kerran minun asuntooni tulee alasti ja voisin hipelöidä alastonta naista, eikä naisella ole vastaan sanottavaa, koska ollaan meikäläisen reviirillä, jossa vieras nainen ei kyllä määrää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä menisin ainakin naisen vierelle, jos kerran minun asuntooni tulee alasti ja voisin hipelöidä alastonta naista, eikä naisella ole vastaan sanottavaa, koska ollaan meikäläisen reviirillä, jossa vieras nainen ei kyllä määrää!

Ei se ole sinun asunnossasi!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs asunnossa sinä olet!?!? Ulos sieltä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon samaa mieltä

• Anonyymi

Minullekin kävi muutaman kerra noin, ei siinä mitään.
      Tyttö tuli pikkulikkana saunasta ennen äitiään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      95
      1660
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1531
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      136
      1422
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      76
      1326
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1195
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      265
      1075
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1001
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      965
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      947
    Aihe